Splashtop Remote Support

Suporte remoto para MSPs, provedores de serviços de TI e suporte técnico

Quais as semelhanças dessas alternativas ao Splashtop Remote Support?

As alternativas sugeridas são semelhantes ao Splashtop Remote Support em termos de categorias comuns de software, recursos compartilhados e o número de avaliações de usuários verificados. Explore as alternativas ao Splashtop Remote Support listadas a seguir para ver se há algum produto concorrente que você também deve levar em consideração em sua pesquisa de software.


Quais são as 5 melhores alternativas ao Splashtop Remote Support?


Top 20 alternativas

Atera

# 1 Alternativa

Resumo

Solução RMM tudo-em-um para fornecedores de serviços gerenciados e empresas de suporte de TI. Combinando RMM, automação de serviços profissionais (PSA na sigla em inglês), acesso remoto e muito mais. O preço do Atera é pago por técnico, com dispositivos ilimitados. Leia mais sobre o Atera
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 79,00/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,7

Pulseway

Gerencie seu ambiente de TI de qualquer lugar, usando qualquer dispositivo.

Resumo

O Pulseway é a maneira mais fácil e eficiente de controlar o seu ambiente de TI. Leia mais sobre o Pulseway
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 20,00/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,7

Syxsense

Threat prevention & endpoint detection and response software

Resumo

Syxsense is an endpoint security software designed to help SecOps departments, managed service providers (MSPs), and IT professionals maintain threat prevention through authorization scanning, third-party patching, communication blocking from infected devices, and continuous collaboration. Leia mais sobre o Syxsense
Porte da empresa
P M G

A partir de: N/A
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,7

Kaseya VSA

IT Systems Management Software for Internal IT and MSPs

Resumo

Kaseya VSA is your comprehensive solution to providing IT services at scale, whether you're an in house IT department or an MSP. VSA offers the absolute best technician experience with Kaseya Live Connect, and supporting offerings in Patch, AV/AM, monitoring and more. Leia mais sobre o Kaseya VSA
Porte da empresa
P M G

A partir de: N/A
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 3,7 1.0

NinjaRMM

Uma plataforma unificada e fácil de usar para gerenciamento de endpoint

Resumo

O NinjaRMM é uma plataforma unificada e fácil de usar para gerenciamento de endpoint. A plataforma fornece informações atualizadas sobre o desempenho de estações de trabalho, laptops, servidores, dispositivos de rede e máquinas virtuais, bem como ferramentas de controle remoto, aplicação de patches, scripts e automação para melhorar a gestão de TI. Leia mais sobre o NinjaRMM
Porte da empresa
P M G

A partir de: € 3,00/mês
Planos de preços
Relação qualidade/preço 4,8 0.1 Ver planos de pagamento

Webex

Conferência de voz e vídeo com compartilhamento de tela

Resumo

O Cisco WebEx é um aplicativo de colaboração e comunicação baseado na nuvem que combina compartilhamento de tela com conferência de voz e vídeo, gravação de chamadas, aplicativos para dispositivos móveis e muito mais. Leia mais sobre o Webex
Porte da empresa
P M G

A partir de: € 12,85/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,1 0.6

HaloPSA

HaloPSA brings everything an MSP needs into one location.

Resumo

HaloPSA is a single, all-inclusive PSA solution, designed for MSPs and service providers. HaloPSA gives you the power to manage your entire business with powerful out-of-the-box functionality. Empower your business with a single all-inclusive cloud platform, designed for your as-a-service business Leia mais sobre o HaloPSA
Porte da empresa
P M G

A partir de: £ 29,00/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,6 0.1

Naverisk

Remote monitoring & management for managed service providers

Resumo

Naverisk is an All-in-One remote monitoring and management (RMM) solution designed for managed service providers with device monitoring and ticketing system built in Leia mais sobre o Naverisk
Porte da empresa
P M G

A partir de: N/A
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,8 0.1

Deepser

IT service desk, ticketing, and asset management software

Resumo

Deepser is a cloud-based IT service desk and ticketing software, which enables businesses to handle customer queries and resolve issues by routing tasks to the relevant departments. Features include collaboration, prioritization, agentless discovery, license management, time tracking & reporting. Leia mais sobre o Deepser
Porte da empresa
P M G

A partir de: N/A
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,6 0.1

ConnectWise Manage

A PSA Tool Designed To Run Your As-a-Service Business

Resumo

ConnectWise Manage is a business management platform designed to run your technology solution business, connecting everything to allow for superior service delivery, know your business better, discover full-visibility billing, and handle handoffs without hiccups. Leia mais sobre o ConnectWise Manage
Porte da empresa
P M G

A partir de: N/A
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 3,9 0.8

ConnectWise Automate

IT Automation for Today’s IT World

Resumo

Boost the effectiveness of your IT teams and simplify every aspect of your business with flexible remote monitoring and management from ConnectWise Automate. Leia mais sobre o ConnectWise Automate
Porte da empresa
P M G

A partir de: N/A
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 3,9 0.8

EcholoN

Help desk software for managing customer service processes

Resumo

EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes, documents, workplace emergencies, IT issues, inventory, communications, help desk, assets, projects, and more on a centralized platform. Leia mais sobre o EcholoN
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 5.500,00/uma vez
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,5 0.2

Freshservice

Uma ferramenta completa de gerenciamento de serviços de TI (ITSM) para empresas

Resumo

O Freshservice é uma central de serviços ITIL online com recursos de emissão de tíquetes e gestão de ativos, além de ferramentas de gestão de incidentes, problemas, alterações, liberações e conhecimento. Leia mais sobre o Freshservice
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 19,00/mês
Planos de preços
Relação qualidade/preço 4,5 0.2 Ver planos de pagamento

Addigy

Apple device management solution for Apple IT teams

Resumo

Addigy is a cloud-based platform designed to help IT teams for organizations of all sizes manage and maintain Mac and iOS devices. Key features include user group management, automated device enrollment, asset monitoring, usage tracking, and reporting. Leia mais sobre o Addigy
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 6,00/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,7

Electric AI

IT management software for managed software providers (MSP)

Resumo

Electric is an IT management software designed to help businesses monitor network security and manage applications, operating systems, databases, and more. It allows IT teams to automate provisioning and de-provisioning of devices, monitor network inventories, launch upgrades, and review policies. Leia mais sobre o Electric AI
Porte da empresa
P M G

A partir de: N/A
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,4 0.3

Goverlan Reach

Remote support management solution

Resumo

Goverlan Reach helps businesses schedule, launch and manage remote sessions to streamline support and management processes. Its automated incident management module enables organizations to handle service desk requests, open, resolve and close incidents, and view or add notes to support tickets. Leia mais sobre o Goverlan Reach
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 35,00/ano
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,7

NetSupport Manager

Remote access and support management solution

Resumo

NetSupport Manager is a remote access management solution designed to help businesses manage devices remotely across multiple platforms. Key features include two-way communication, remote control, real-time monitoring, systems management, and multi-platform support. Leia mais sobre o NetSupport Manager
Porte da empresa
P M G

A partir de: N/A
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,8 0.1

Liongard

Unleash teams to operate at 10X

Resumo

Liongard offers unified visibility to MSPs, allowing businesses to continuously collect data from applications, cloud and network systems, services, and endpoints. With automated discovery, documentation and auditing, the software enables managed service providers (MSPs) to standardize processes and secure their customers’ systems. Leia mais sobre o Liongard
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 15,00/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 5 0.3

AirDroid Business

Empower business continuity in the mobile age

Resumo

Get everything you need for managing Android devices in one package, MDM, remote access and control, Kiosk, and geo-tracking. Leia mais sobre o AirDroid Business
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 10,00/ano
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4 0.7

ConnectWise Control

Remote meeting platform for resolving customers' queries

Resumo

ConnectWise Control is a help desk solution that allows businesses to detect and resolve customer queries through remote monitoring capabilities. Agents can prevent potential cyberthreats & protect data via features such as AES-256 encryption and two-factor authentication. Leia mais sobre o ConnectWise Control
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 29,00/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,6 0.1
Visão resumida do Splashtop Remote Support
4,5 (80)
Porte da empresa
P M G

Preços a partir de:

€ 24,00/mês

Relação qualidade/preço
4,7
Acesse o site Planos de preços