SolarWinds Service Desk

Software de central de serviços e gestão de ativos de TI

Quais as semelhanças dessas alternativas ao SolarWinds Service Desk?

As alternativas sugeridas são semelhantes ao SolarWinds Service Desk em termos de categorias comuns de software, recursos compartilhados e o número de avaliações de usuários verificados. Explore as alternativas ao SolarWinds Service Desk listadas a seguir para ver se há algum produto concorrente que você também deve levar em consideração em sua pesquisa de software.


Quais são as 5 melhores alternativas ao SolarWinds Service Desk?


Top 20 alternativas

Resumo

Alloy Navigator is an all-inclusive IT Service & Asset Management solution that provides thoughtful answers to your toughest IT challenges. Leia mais sobre o Alloy Navigator
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 19,00/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,5

EcholoN

Help desk software for managing customer service processes

Resumo

EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes, documents, workplace emergencies, IT issues, inventory, communications, help desk, assets, projects, and more on a centralized platform. Leia mais sobre o EcholoN
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 5.500,00/uma vez
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,5

Vivantio

Flexible Software. Focused Service.

Resumo

Using the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers demanding B2B teams to achieve unparalleled service excellence. Leia mais sobre o Vivantio
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 42,00/ano
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,2 0.3

VIZOR IT Asset Management

ITIL Certified IT Service and Asset Management Solution

Resumo

VIZOR is an ITIL Certified IT Service and Asset Management Solution. Features include automatic ticket assignment, license management, knowledgebase, email integration, SLA support, self-service portal, network discovery, integrations with SCCM and LANSweeper. On-premise or Cloud. Try for Free. Leia mais sobre o VIZOR IT Asset Management
Porte da empresa
P M G

A partir de: N/A
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4 0.5

C2 ATOM

The ultimate ITSM platform

Resumo

C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Leia mais sobre o C2 ATOM
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 40,00/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,1 0.4

Freshservice

Uma ferramenta completa de gerenciamento de serviços de TI (ITSM) para empresas

Resumo

O Freshservice é uma central de serviços ITIL online com recursos de emissão de tíquetes e gestão de ativos, além de ferramentas de gestão de incidentes, problemas, alterações, liberações e conhecimento. Leia mais sobre o Freshservice
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 19,00/mês
Planos de preços
Relação qualidade/preço 4,5 Ver planos de pagamento

HaloITSM

ITSM solution for managing incidents & assets

Resumo

HaloITSM is an IT service management solution that helps businesses streamline the entire incident lifecycle, from ticket creation to issue resolution. It enables professionals to update the status of incidents and view details including ticket ID, priority level, issue summary, and date created. Leia mais sobre o HaloITSM
Porte da empresa
P M G

A partir de: £ 25,00/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,6 0.1

BOSSDesk

BOSS Solutions a FrontRunner in Help Desk Software

Resumo

BOSSDesk is an integrated ITIL Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable solution, great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Leia mais sobre o BOSSDesk
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 19,00/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,7 0.2

HarmonyPSA

A última geração de automação de serviços profissionais.

Resumo

O HarmonyPSA é compatível com todo o ciclo de vida do negócio, desde a geração de leads até a renovação de contratos. Desenvolvido especificamente para empresas de software e serviços, automatizando funções de negócios em uma única plataforma disponível na nuvem. Inclui sistemas integrados de monitoramento de horas e cobrança automatizada. Leia mais sobre o HarmonyPSA
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 65,00/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,4 0.1

Deepser

IT service desk, ticketing, and asset management software

Resumo

Deepser is a cloud-based IT service desk and ticketing software, which enables businesses to handle customer queries and resolve issues by routing tasks to the relevant departments. Features include collaboration, prioritization, agentless discovery, license management, time tracking & reporting. Leia mais sobre o Deepser
Porte da empresa
P M G

A partir de: N/A
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,6 0.1

Canfigure

Modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles

Resumo

Canfigure provides integrated or standalone CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The highly adaptable design means you can configure the software yourself to cater for any business requirement. Both on-premise and cloud deployment available. Leia mais sobre o Canfigure
Porte da empresa
P M G

A partir de: N/A
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,6 0.1

JIRA Service Management

Central de serviços simples criada com base no Jira.

Resumo

O Jira Service Desk é um software de gestão de serviços que conecta a TI às empresas por meio de uma resolução rápida e responsável de solicitações dos clientes. Criado com base no mecanismo de fluxo de trabalho Jira da Atlassian, o Jira Service Desk é colaborativo e tem uma base de conhecimento de baixo custo, fácil de configurar e dimensionar,... Leia mais sobre o JIRA Service Management
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 20,00/mês
Planos de preços
Relação qualidade/preço 4,2 0.3 Ver planos de pagamento

Zendesk

Service-first CRM company that builds support & sales tools

Resumo

Zendesk's fully customizable help desk solution scales with your business and enables organizations to solve tickets easily. Reach customers on any channel and equip your agents with a full history of all interactions, including those tracked from 700+ app integrations. Leia mais sobre o Zendesk
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 19,00/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,1 0.4

4me

Enterprise service management with SIAM support

Resumo

4me allows all internal and external service providers of an enterprise to collaborate while 4me keeps track of the quality of service this is provided. Leia mais sobre o 4me
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 5,00/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 5 0.5

TOPdesk

Suporte técnico e gerenciamento de serviços

Resumo

O TOPdesk é um software de gerenciamento de serviços alinhado à Biblioteca de Infraestrutura de Tecnologia da Informação (ITIL na sigla em inglês) com painéis de principais indicadores de desempenho (KPI na sigla em inglês) projetados para Suporte técnico de TI, gerenciamento de instalações e RH para ajudar nas comunicações Leia mais sobre o TOPdesk
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 66,00/mês
Planos de preços
Relação qualidade/preço 4,6 0.1 Ver planos de pagamento

Vision Helpdesk

Helpdesk, helpdesk para várias empresas e central de serviços ITSM/ITIL

Resumo

Há três produtos para gerenciar o suporte ao cliente de empresas de todos os tamanhos. 1) Software de helpdesk para vários canais 2) Helpdesk por satélite (para várias empresas) 3) Software de central de serviços (certificação PINKVerify, compatível com ITIL/ITSM) Leia mais sobre o Vision Helpdesk
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 8,00/mês
Planos de preços
Relação qualidade/preço 4,4 0.1 Ver planos de pagamento

SummitAI

The future of IT management begins with AI.

Resumo

Symphony SummitAI is an ITIL-verified service and asset management solution that leverages the latest advances in AI-powered digital agents and service automation. SummitAI helps enterprise IT leaders and service providers achieve greater levels of speed, responsiveness, and productivity. Leia mais sobre o SummitAI
Porte da empresa
P M G

A partir de: N/A
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,6 0.1

TeamSupport

B2B Customer Support Software

Resumo

TeamSupport is a B2B customer support software company for tech-enabled companies in software, hardware, infotech, telecom industries. Leia mais sobre o TeamSupport
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 50,00/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,4 0.1

DeskPRO

Customer service software you can depend on

Resumo

Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Leia mais sobre o DeskPRO
Porte da empresa
P M G

A partir de: US$ 15,00/mês
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,5

OTRS

Helpdesk software for customer service management teams

Resumo

OTRS is a helpdesk software designed to help businesses manage resources, workflows, internal communication processes, customers, service requests, and more on a centralized platform. Administrators can configure access permissions, enabling agents to view client data. Leia mais sobre o OTRS
Porte da empresa
P M G

A partir de: N/A
  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço 4,6 0.1
Visão resumida do SolarWinds Service Desk
Porte da empresa
P M G

Preços a partir de:

US$ 19,00/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
Relação qualidade/preço
4,5
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