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O CloudTalk é uma solução de call center baseada na nuvem para equipes de vendas e suporte que buscam melhorar a produtividade e a satisfação do cliente e impulsionar as vendas. Integre o CloudTalk a ferramentas existentes, compre números de telefone de mais de 80 países, use mais de 40 recursos avançados e supervisione o desempenho da equipe em... Leia mais sobre o CloudTalk
O Predictive Dialer da Innitel é uma solução de gerenciamento de call center que promete recursos automatizados que auxiliam agentes e gerentes a maximizar o desempenho da campanha. Leia mais sobre o Matrix
O EngageBay é um software tudo-em-um de automação de serviços, vendas e marketing que automatiza vendas de marketing ao combinar geração de leads, email marketing, automação de marketing, gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) e participação em redes sociais. O EngageBay ajuda as empresas a adquirir, envolver, cultivar e... Leia mais sobre o EngageBay
O Call Center Studio é um software baseado na nuvem que fornece às empresas ferramentas para gerenciar e lidar com as consultas dos clientes em uma plataforma centralizada. Os principais recursos incluem geração de relatórios, gerenciamento de correio de voz, gravação de chamadas, IVR, administração de banco de dados, configuração de fluxo de... Leia mais sobre o Call Center Studio
Com recursos avançados, como Equipes e Colaboradores, IVR, Filas, detecção inteligente de spam, números de ID fixos, dinâmicos e aleatórios, é possível criar qualquer encaminhamento de fluxo de chamadas com base em habilidade ou tempo, o que leva ao aumento da eficiência dos colaboradores. Leia mais sobre o TalkChief
Talkdesk provides all the benefits of enterprise contact center software, without all the complexity. Leia mais sobre o Talkdesk
NICE inContact CXone is a patented dialer that generates more revenue and reduces hang-ups. As an Auto Dialer, it automates the process of making calls from an outbound contact center and natively supports the following dialing modes: predictive (power), progressive, preview and agentless. Leia mais sobre o NICE CXone
Get unfiltered visibility into what's happening with your sales team, your deals, and your market with Revenue Intelligence from Gong. Leia mais sobre o Gong.io
Dialpad is a cloud communication platform and business phone system that provides organizations with the latest in VoIP telephony technology to keep teams connected and productive. The platform comprises three integrated products; Dialpad Talk, Dialpad Contact Center, and Dialpad Sell. Leia mais sobre o Dialpad
O Agile CRM combina poderosos recursos de automação, telefonia, Internet, dispositivo móvel, e-mail, agendamento e sociais para gerenciar com eficácia toda a jornada do cliente. Leia mais sobre o Agile CRM
O Five9 é uma solução de central de contato e call center baseada em inteligência artificial. A solução, baseada na nuvem, oferece ferramentas omnicanais, incluindo gerenciamento de chamadas feitas e recebidas, discador preditivo, discador progressivo, chat, atendimento ao cliente via rede social, distribuição automática de chamadas (ACD) e muito... Leia mais sobre o Five9
O VICIdial é uma solução de call center de código aberto com discagem preditiva de saída e recursos para lidar com chamadas de entrada ou manuais, bem como e-mail e bate-papo na Internet. Leia mais sobre o VICIdial
Disque para mais clientes potenciais e feche negócios mais rapidamente com chamadas de melhor qualidade que dão aos representantes de vendas uma vantagem. Leia mais sobre o Aircall
Better sales, made simple. Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling & texting. Supercharge your CRM into an automated sales machine with an intelligent autodialer, seamless CRM integration, and Enterprise Contact Center. Leia mais sobre o Kixie PowerCall
RingCentral Contact Centre provides customers and call center managers with omnichannel capabilities and a comprehensive feature with optimization tools Leia mais sobre o RingCentral Contact Center
Powering thousands of clients and millions of calls. Cloud based, no-delay dialer increases outbound sales productivity 447%. Have more live conversations in less time. Try us FREE without a credit card. Leia mais sobre o PhoneBurner
Increase productivity and reach more potential customers with the ChaseData Corp dialer software for call centers, sales and telemarketing solutions. Leia mais sobre o ChaseData CCaaS
Groove is the leading sales engagement platform for enterprises using Salesforce, specializing in ease-of-use, ease-of-administration, and cross-team collaboration. Built for the needs of full-cycle sellers, Groove automates non-sales activities so that reps can spend more time generating revenue. Leia mais sobre o Groove
O Genesys PureCoud é uma solução de colaboração de funcionários e central de contato na nuvem fácil de usar, rápida de implantar e criada para inovação rápida. Leia mais sobre o Genesys Cloud CX
CallingPost is a communication platform that helps organizations such as churches, schools, healthcare, and universities broadcast messages to individuals through phone calls, texts, and emails. Administrators can create contact groups to relay audio or text messages to multiple people at once. Leia mais sobre o CallingPost
Leading global provider of AI-powered omnichannel cloud contact center software. Leia mais sobre o Bright Pattern
Discagem automática simples de usar, mas com todas as ferramentas necessárias para administrar uma equipe de sucesso. É muito simples de usar e ajuda a manter o foco. Leia mais sobre o Myphoner
CallTools is an all-in-one call center solution offering an outbound power dialer & inbound call center with live agent monitoring, skill based routing, & more Leia mais sobre o CallTools
JustCall is an SMS survey software designed to help sales and support teams in the healthcare, education, finance, eCommerce, and real estate sectors manage international calls via local phone numbers. Key features of the platform include call management, bulk SMS campaigns, appointment scheduling, auto dialer, call whispering, post-call surveys,... Leia mais sobre o JustCall
O XCALLY é uma solução de gerenciamento de central de atendimento omnicanal e um pacote de atendimento ao cliente para as centrais de atendimento de entrada, saída e combinadas. Leia mais sobre o XCALLY
Connect with your customers across all communication channels (voice, web chat, SMS, email) and control all customer interactions with the Voiptime Cloud contact center platform. Enjoy the capabilities of Voiptime Cloud software trusted by 1000+ companies! Leia mais sobre o Voiptime Cloud
CallTrackingMetrics is marketing attribution, conversation intelligence, and contact center solution. Capture the full customer journey across teams. Track all of your conversations across calls, texts, form fills, and chats in one platform. Leia mais sobre o CallTrackingMetrics
Connect First software provides contact center solutions for inbound/ outbound calls, IVR customer engagement, and call centers. Leia mais sobre o Connect First
DialMyCalls is a mass notification solution that helps educational institutes, religious organizations, and businesses broadcast text, voice, and email messages to individuals and groups. Administrators can use the text-to-speech technology to create audio messages in multiple voices and languages. Leia mais sobre o DialMyCalls
3CLogic is a leading cloud contact center platform providing advanced and scalable speech-enabled (IVR, ACD, CTI, Click to Call, Screen Pop, Speech Analytics, Reporting) offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics for global enterprises and customer service teams. Leia mais sobre o 3CLogic
wolkvox helps contact centers manage communication via mobile devices, landlines, video calls, email, SMS, and more on a unified portal. Users can handle interactions across various social media channels and web chat applications like Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp, Line, and Telegram. Leia mais sobre o wolkvox
Combine the power of your CRM and the advanced functionality of a integrated VoIP telephone system, or to your existing phone system to increase efficiency. Leia mais sobre o CloudCall
Cloudagent covers the needs of inbound, outbound and blended contact centers with ACD, IVR, CTI, dialer and more. Leia mais sobre o CloudAgent
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Leia mais sobre o Aloware
Automate your outbound dialing using our powerfull predictive dialer. Some key features: AMD detection, recycling, real time dashboards, multiple dialing rules. Leia mais sobre o uContact
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Leia mais sobre o Ytel
CallFire combines text messaging, call tracking, voice broadcast, and IVR, with a cloud call center. Leia mais sobre o CallFire
Qubicles is a blockchain software company and the creators of decentralized tools and services for the contact center industry. Our solution includes on-demand staffing for remote workers and powerful cloud-based contact center software that includes all features needed to run centers of all sizes. Leia mais sobre o Qubicles
Sales Sling is a cloud-based dialer & lead management platform for sales teams which offers tools for converting leads into sales, managing sales pipelines, making outbound calls with the auto-dialer functionality, tracking and recording inbound & outbound calls, managing employee performance & more Leia mais sobre o Sales Sling
Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM. Leia mais sobre o Ricochet360
OnSolve One Call Now is a simple critical communications software for businesses to broadcast emergency alerts, send routine notifications and communicate with staff. Leia mais sobre o One Call Now
HoduCC is a contact center software designed to help businesses resolve clients’ issues and automate customer interactions through various communication channels including voice or video calls, emails, SMS, chats, and social media platforms. Leia mais sobre o HoduCC
SpitFire Enterprise Predictive (SEP) is a web-based call center software which offers tools to launch blended inbound and outbound call center campaigns Leia mais sobre o SpitFire
The Pims Auto Dialer is a full service call center suite with inbound, outbound and broadcast dialing functions Leia mais sobre o PIMS Dialer
Convoso has powerful autodialer options for your outbound calls to dramatically increase contact and lead conversion rates. Leia mais sobre o Convoso
O Adversus é uma solução de gestão do relacionamento com o cliente e discador baseada na nuvem e projetada para ajudar pequenas e médias empresas a gerenciar operações relacionadas a comunicações com clientes, telemarketing, gestão de leads e muito mais. A plataforma permite que os usuários automatizem os fluxos de trabalho de chamadas usando o... Leia mais sobre o Adversus
ReadyMode is an all-in-one CRM and predictive dialer with inbound/outbound channels, ACD, IVR, call recording, a live floor map of agents and a webphone. Leia mais sobre o ReadyMode
Call Logic is a TCPA-compliant auto-dialer solution that helps businesses streamline operations related to call campaigning, recording, routing, and more. The smart caller ID module lets businesses utilize direct inward dialing (DID) numbers to establish local presence with customers. Leia mais sobre o Call Logic
Auto Dialer Blended Call Center CRM Call Logging Campaign Specific Caller ID Inbound Call Center Interactive Voice Response (IVR) Knowledge Base Manual Dialer Outbound Call Center Preview Dialer Progressive Dialer Quality Management Queue Management Leia mais sobre o CallShaper
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