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O Front é um software de comunicação com o cliente que ajuda equipes a colaborar com mais transparência e responsabilidade para gerenciar centenas de e-mails em endereços gerais. Experimente o Front gratuitamente. Leia mais sobre o Front
O HelpDesk é um sistema de emissão de tíquetes online que simplifica as iniciativas de atendimento ao cliente. Encante seus clientes com um excelente suporte e solucione os tíquetes com mais rapidez. As mensagens personalizadas aumentam a satisfação do cliente. Leia mais sobre o HelpDesk
A plataforma Messenger Communication é uma solução de comunicação com o cliente via Internet para empresas de todos os portes, que permite que as equipes de atendimento ao cliente interajam com os clientes por meio de sistemas de chat integrados, como Facebook Messenger, WhatsApp, Apple Business Chat, Viber e Telegram. Leia mais sobre o MessengerPeople
O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários canais, incluindo telefone, bate-papo ao vivo e mídias sociais. Leia mais sobre o LiveAgent
O Bitrix24 é uma solução gratuita de CRM, comunicação com clientes e suporte técnico. Nuvem, dispositivo móvel, código aberto. Usado por 5 milhões de empresas. Obtenha uma central de atendimento multicanal gratuita hoje e gerencie solicitações de clientes por e-mail, telefonemas, bate-papo ao vivo, programas de mensagens e redes sociais em um só... Leia mais sobre o Bitrix24
O Pipedrive é uma ferramenta de gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) e gestão de pipeline para pequenas e médias equipes de vendas, que ajuda os usuários a se concentrarem nas ações que importam. Leia mais sobre o Pipedrive
O Zoho Desk é um aplicativo de gestão da comunicação com clientes baseado na Internet, que ajuda as empresas a construírem relacionamentos mais sólidos com os clientes. Com o Zoho Desk, os agentes tornam-se mais produtivos, os gerentes tornam-se mais impactantes e os clientes ficam mais capacitados. É personalizável e conveniente de usar. Leia mais sobre o Zoho Desk
Aplicativo de comunicação com o cliente especificamente desenvolvido para o Shopify e que também pode ser integrado ao Magento e ao BigCommerce. Centralize o suporte técnico conectando todos os canais em um único lugar: e-mail, bate-papo ao vivo, telefone, Facebook, Instagram, entre outros. Reduza os tempos de suporte em 43% com o suporte técnico... Leia mais sobre o Gorgias
O Trengo é uma plataforma de colaboração que fornece às empresas uma caixa de entrada compartilhada para gerenciar a comunicação da equipe e interagir com os clientes em vários canais, como WhatsApp, e-mail, bate-papo, plataforma de mídia social e chamada de voz. Leia mais sobre o Trengo
O Rooftop é uma plataforma de colaboração desenvolvida para ajudar equipes com gestão de e-mail, suporte ao cliente e gestão de projetos/tarefas. Ele permite que os usuários gerenciem mensagens recebidas e enviadas, colaborem em e-mails e tarefas e acompanhem o desempenho da equipe. Leia mais sobre o Rooftop
WhatsApp is a customer communications management software that helps businesses of all sizes create product catalogs and respond to customers’ messages or queries in real-time. The software provides end-to-end encryption to secure chats, voice messages, images, audio/video calls, and more. Leia mais sobre o WhatsApp
Telegram Messenger is a cloud-based mobile and desktop messaging platform supported by native apps on most popular operating systems and devices, allowing users or user groups to connect and conduct voice calls, send messages, multimedia and files of all types across an end-to-end encrypted service Leia mais sobre o Telegram
Zendesk is the leading cloud-based help desk software built with support agents in mind. All your customer interactions are in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and full customer history. Leia mais sobre o Zendesk
Viber is a mobile messaging platform, which helps businesses communicate and run promotional campaigns via one-to-one chats, video calls or text notifications. Leia mais sobre o Viber
Step up to all-in-one sales & marketing software designed for entrepreneurs, startups and larger teams. Our platform organizes your customer information and daily work in one place so you have more time to focus on growing your business and delivering great service. Leia mais sobre o Keap
Userlike is your holistic platform for web chat and mobile messaging. Switch to a better method of customer communication. For your customers, service team and managers. Leia mais sobre o Userlike
Podium is an Interaction Management platform used for reputation management, review generation, messaging customers on any channel. Gather feedback, text customers, get reviews - all with Podium. Leia mais sobre o Podium
O HoneyBook é uma ferramenta de gerenciamento de clientes projetada para proprietários de pequenas empresas e autônomos para ajudar a gerenciar e processar pagamentos, reservas, contratos e muito mais, além de ajudar na colaboração e comunicação. A ferramenta baseada na nuvem fornece uma solução de gestão empresarial tudo-em-um para pequenas e... Leia mais sobre o HoneyBook
Weave is a cloud-based team communication solution designed to help healthcare, veterinary, and accounting organizations interact with customers and employees through chats, emails, and calls. Leia mais sobre o Weave
O Help Scout é um software de atendimento ao cliente e suporte técnico para empresas de todos os tamanhos. Os usuários podem atuar sem dificuldades nos diversos departamentos ou gerenciar vários produtos/marcas usando uma única conta. Os recursos envolvem fluxos de trabalho, um sistema baseado em automação e ferramentas de colaboração. Leia mais sobre o Help Scout
O ZoomInfo, desenvolvido pela DiscoverOrg, é uma plataforma de geração de leads baseada na nuvem para organizações B2B. Ele usa dados de intenção do comprador para ajudar as equipes de vendas e marketing a priorizar clientes potenciais. As informações de intenção são fornecidas para atividades de pesquisa online, mudanças organizacionais, anúncios... Leia mais sobre o ZoomInfo
ReminderCall.com is a cloud-based appointment reminder system designed to help small to large practices within the medical industry send automated reminders to patients through calls, emails and text messages from existing EHR, EMR and other scheduling software that the business already uses. Leia mais sobre o ReminderCall.com
Comunique-se com os clientes rapidamente com as chamadas com um clique, sincronização completa de e-mail, redes sociais e integrações de mensagens do amoCRM. Criado para PMEs e empreendedores. Leia mais sobre o amoCRM
Textline is a plug-and-play text messaging software designed to help businesses securely communicate with clients using various phone numbers. The Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA)-compliant platform enables healthcare providers to obtain, document, and store patient consent using built-in automation capabilities. Leia mais sobre o Textline
Zingle is an SMS messaging solution which enables communication between businesses & their customers via text, with multi-channel messaging, automations & more Leia mais sobre o Zingle
UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. Leia mais sobre o UJET
CallingPost is a communication platform that helps organizations such as churches, schools, healthcare, and universities broadcast messages to individuals through phone calls, texts, and emails. Administrators can create contact groups to relay audio or text messages to multiple people at once. Leia mais sobre o CallingPost
O BombBomb é uma plataforma de email marketing em vídeo projetada para ajudar as equipes de vendas a se conectarem com clientes potenciais e atuais, além de converter leads e obter indicações gravando, enviando e monitorando vídeos por e-mail, sms e redes sociais. Leia mais sobre o BombBomb
Preferred Patron provide customer loyalty and gift card management programs to businesses of all sizes, across many diverse industries Leia mais sobre o Preferred Patron Loyalty
FreeAgent is a complete CRM platform with robust work management. We help teams get everything in one place, work more collaboratively to get more done, and track and improve performance. FreeAgent empowers leaders to optimize sales, marketing, customer success, project management and more. Leia mais sobre o FreeAgent CRM
JivoChat is a live chat software that offers customizable web & mobile chat widgets with 20 language options, and web-based, desktop, and mobile agent apps, including real-time visitor monitoring, pageview histories, email chat transcripts, file transfers, canned responses, customer ratings, & more Leia mais sobre o JivoChat
Demandforce helps businesses automate front office tasks and streamline communications with an all-in-one solution. From automated appointment reminders to robust reputation management, only Demandforce uniquely combines all the features and functionality a business needs to grow, in one place. Leia mais sobre o Demandforce
Chekkit is a text messaging platform designed to help businesses collect reviews, accept payments, communicate with customers via web chat, video calls, or other channels, and manage conversations on a unified platform. Supervisors can track competitors and Google search results. Leia mais sobre o Chekkit
Heymarket provides business text messaging for marketing, sales, support & operations teams, with shared inboxes, mobile apps, message templates, and more Leia mais sobre o Heymarket
OneSignal is a customer engagement platform that powers mobile push, web push, email, and in-app messages for developers and marketers. Designed to empower communication, OneSignal offers tools such as A/B testing, analytics, personalization, segmentation, and more. Leia mais sobre o OneSignal
Quiq business messaging connects companies with their customers on the channels they are already using, SMS/Text, Facebook Messenger, Kik, and Chat Leia mais sobre o Quiq Messaging
Support existing clients and new leads with questions when our live chat agents answer and triage support requests. Leia mais sobre o Smith.ai
Kimoby is a leading cloud-based communication platform that offers Business Instant Messaging for improved team collaboration, exceptional customer service, and mobile payment requests. Using the data and resources that businesses already have, Kimoby makes it easy to boost engagement and sales. Leia mais sobre o Kimoby
USU Knowledge Management is a knowledge management platform designed to centralize the internal knowledge of a company in a single & accessible database. It features supports AI-powered search, inter-agent chat, e-learning, social media management, feedback management, & more. Leia mais sobre o USU Knowledge Management
Built from the ground up with cutting edge Internet technologies, Samespace unites your business communication in one place. Businesses can seamlessly engage with customers and prospects using voice or chat, monitor conversations as they happen and manage teams at scale. Leia mais sobre o Samespace
Omnichannel marketing solution that reaches audiences through customer loyalty programs and data management to gain a 360 degree view on customer profiles with 5 modules including data management, audience builder, omnichannel orchestration, customer retention, and customer intelligence. Leia mais sobre o Scal-e
O Moxtra é uma ferramenta de colaboração na nuvem incorporável e de várias camadas para comunicação, gerenciamento de conteúdo, compartilhamento de arquivos, agendamento de reuniões e muito mais nas equipes. Leia mais sobre o Moxtra
Enterprise-Grade SMS Texting Software is Built for Big Business, yet Made Easy for Small Business. Now in our 9th year serving customers, we have direct carrier connections, a robust ISO 9001 cloud database and dozens of pre-built features with a full UI or SMS API. More Features. Half the Price. Leia mais sobre o TrueDialog
DataOceans is a customer communications management software designed to help businesses in the telecommunications, media, healthcare, finance, and other sectors compile customer-related data to deliver personalized interactions. Administrators can gain insights into consumer behavior to launch marketing campaigns and generate revenue opportunities. Leia mais sobre o DataOceans
The Certainly Platform is easy to use and not require any coding; our bots are multi-lingual and multi-channel. The Platform allows any company, in any industry, to effortlessly build and launch a Conversational AI chatbot to deliver exceptional User Experiences. Leia mais sobre o Certainly
SigParser is an email scraping and parsing software designed to help data, marketing, and sales teams across businesses search for email signatures and calendars to retrieve information about contacts, attachments, social profiles, addresses, and more. Leia mais sobre o SigParser
Wapp Blaster is a mobile and SMS marketing software that helps businesses attach videos and photos to send messages in bulk. Key features include dynamic messages creation, auto group posting, multi-language functionality, anti-blocking algorithm, contacts extractor, and anti-block functionality. Leia mais sobre o Wapp Blaster
Address products to the right audience by creating and analyzing targeted marketing campaigns with Maropost, an interactive marketing & campaign management tool Leia mais sobre o Maropost
Heyday is a conversational AI platform designed to help retailers and eCommerce businesses capture leads and enhance engagement with buyers. Key features include customizable branding, multi-channel communication, wait time management, prioritization, push notifications, and canned responses. Leia mais sobre o Heyday

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