Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Comunicação com Cliente. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

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179 opções de software

O LiveAgent é uma solução de suporte técnico baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários canais, incluindo telefone, bate-papo ao vivo e mídias sociais. Comece com um teste grátis de 14 dias, sem necessidade de cartão de crédito, nem contratos. Leia mais sobre o LiveAgent
O HelpDesk é um sistema de emissão de tíquetes online que simplifica as iniciativas de atendimento ao cliente. Encante seus clientes com um excelente suporte e solucione os tíquetes com mais rapidez. As mensagens personalizadas aumentam a satisfação do cliente. Leia mais sobre o HelpDesk
O Bitrix24 é uma solução gratuita de CRM, comunicação com clientes e suporte técnico. Nuvem, dispositivo móvel, código aberto. Usado por 5 milhões de empresas. Obtenha uma central de atendimento multicanal gratuita hoje e gerencie solicitações de clientes por e-mail, telefonemas, bate-papo ao vivo, programas de mensagens e redes sociais em um só... Leia mais sobre o Bitrix24
O Pipedrive é uma ferramenta de gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) e gestão de pipeline para pequenas e médias equipes de vendas, que ajuda os usuários a se concentrarem nas ações que importam. Leia mais sobre o Pipedrive
O Missive é uma ferramenta de caixa de entrada e bate-papo que ajuda as equipes a colaborar por e-mail, SMS, WhatsApp, Twitter e outros canais de comunicação. A caixa de entrada oferece uma experiência colaborativa que prioriza os negócios. Leia mais sobre o Missive
O Rooftop é uma plataforma de colaboração desenvolvida para ajudar equipes com gestão de e-mail, suporte ao cliente e gestão de projetos/tarefas. Ele permite que os usuários gerenciem mensagens recebidas e enviadas, colaborem em e-mails e tarefas e acompanhem o desempenho da equipe. Leia mais sobre o Rooftop
GuestService is the ideal contact-free guest relationship management tool. You can handle guest referrals, reserve services, and break down your business. In addition, you can make progress with guests without having to integrate with third-party applications. Leia mais sobre o Guest Service
Qiscus is a powerful cloud-based customer communications management solution that enables enterprises to handle customer data, leads, omnichannel CRM, and customer engagement operations. It allows users to create a single view of your entire organization’s sales funnel so you can more effectively respond to prospects and leads, improve sales... Leia mais sobre o Qiscus
WhatsApp is a customer communications management software that helps businesses of all sizes create product catalogs and respond to customers’ messages or queries in real-time. The software provides end-to-end encryption to secure chats, voice messages, images, audio/video calls, and more. Leia mais sobre o WhatsApp
Telegram Messenger is a cloud-based mobile and desktop messaging platform supported by native apps on most popular operating systems and devices, allowing users or user groups to connect and conduct voice calls, send messages, multimedia and files of all types across an end-to-end encrypted service Leia mais sobre o Telegram
Viber is a mobile messaging platform, which helps businesses communicate and run promotional campaigns via one-to-one chats, video calls or text notifications. Leia mais sobre o Viber
Zendesk is the leading cloud-based help desk software built with support agents in mind. All your customer interactions are in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and full customer history. Leia mais sobre o Zendesk
O Zoho Desk é um aplicativo de gestão da comunicação com clientes baseado na Internet, que ajuda as empresas a construírem relacionamentos mais sólidos com os clientes. Com o Zoho Desk, os agentes tornam-se mais produtivos, os gerentes tornam-se mais impactantes e os clientes ficam mais capacitados. É personalizável e conveniente de usar. Leia mais sobre o Zoho Desk
Step up to all-in-one sales & marketing software designed for entrepreneurs, startups and larger teams. Our platform organizes your customer information and daily work in one place so you have more time to focus on growing your business and delivering great service. Leia mais sobre o Keap
Userlike is your holistic platform for web chat and mobile messaging. Switch to a better method of customer communication. For your customers, service team and managers. Leia mais sobre o Userlike
O HoneyBook é uma ferramenta de gerenciamento de clientes projetada para proprietários de pequenas empresas e autônomos para ajudar a gerenciar e processar pagamentos, reservas, contratos e muito mais, além de ajudar na colaboração e comunicação. A ferramenta baseada na nuvem fornece uma solução de gestão empresarial tudo-em-um para pequenas e... Leia mais sobre o HoneyBook
Podium is a best-in-class messaging + payments platform for local businesses that generates leads, boosts online reputation, consolidates communication channels, creates SMS marketing campaigns and accepts payments - all from one location. Leia mais sobre o Podium
Thryv is an all-in-one, cloud-based management software specifically designed for small businesses. Thryv integrates contact management, CRM, text (SMS) and email marketing, online listings and reputation management, online appointment booking, social media scheduling, payment processing, and more. Leia mais sobre o Thryv
Sirena is a conversational marketing platform designed to help businesses in the eCommerce, retail, automotive, education, and other sectors manage customer communications across multiple channels using a shared inbox. Administrators can integrate the system with WhatsApp, Facebook Messenger, and Instagram to connect with prospects on a unified... Leia mais sobre o Sirena
Weave is the all-in-one customer communications and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Leia mais sobre o Weave
Text Request is crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere. Leia mais sobre o Text Request
O Front é um software de comunicação com o cliente que ajuda equipes a colaborar com mais transparência e responsabilidade para gerenciar centenas de e-mails em endereços gerais. Experimente o Front gratuitamente. Leia mais sobre o Front
O ZoomInfo, desenvolvido pela DiscoverOrg, é uma plataforma de geração de leads baseada na nuvem para organizações B2B. Ele usa dados de intenção do comprador para ajudar as equipes de vendas e marketing a priorizar clientes potenciais. As informações de intenção são fornecidas para atividades de pesquisa online, mudanças organizacionais, anúncios... Leia mais sobre o ZoomInfo SalesOS
O Help Scout é um software de atendimento ao cliente e suporte técnico para empresas de todos os tamanhos. Os usuários podem atuar sem dificuldades nos diversos departamentos ou gerenciar vários produtos/marcas usando uma única conta. Os recursos envolvem fluxos de trabalho, um sistema baseado em automação e ferramentas de colaboração. Leia mais sobre o Help Scout
ReminderCall.com is a cloud-based appointment reminder system designed to help small to large practices within the medical industry send automated reminders to patients through calls, emails and text messages from existing EHR, EMR and other scheduling software that the business already uses. Leia mais sobre o ReminderCall.com
Textline is a plug-and-play text messaging software designed to help businesses securely communicate with clients using various phone numbers. The Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA)-compliant platform enables healthcare providers to obtain, document, and store patient consent using built-in automation capabilities. Leia mais sobre o Textline
Comunique-se com os clientes rapidamente com as chamadas com um clique, sincronização completa de e-mail, redes sociais e integrações de mensagens do amoCRM. Criado para PMEs e empreendedores. Leia mais sobre o amoCRM
ServiceNow Customer Service Management is a cloud-based software designed to help businesses handle and resolve clients' queries through omni-channel communication, work order assignment, case management, and more. With the Playbooks for CSM module, agents can request information to/from clients, create tasks for team members, and visualize the... Leia mais sobre o ServiceNow Customer Service Management
Zingle is an SMS messaging solution which enables communication between businesses & their customers via text, with multi-channel messaging, automations & more Leia mais sobre o Zingle
Broadly is an online review & reputation management tool that helps small service-providing businesses improve their online reputation & attract new customers Leia mais sobre o Broadly
Rocket Referrals is a reputation management software designed to help businesses collect feedback to assess customers’ sentiments, automate client communications, and manage online reputation. Administrators can share net promoter score (NPS) surveys with customers and receive notifications regarding unsatisfied clients. Leia mais sobre o Rocket Referrals
UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. Leia mais sobre o UJET
O BombBomb é uma plataforma de email marketing em vídeo projetada para ajudar as equipes de vendas a se conectarem com clientes potenciais e atuais, além de converter leads e obter indicações gravando, enviando e monitorando vídeos por e-mail, sms e redes sociais. Leia mais sobre o BombBomb
CallingPost is a communication platform that helps organizations such as churches, schools, healthcare, and universities broadcast messages to individuals through phone calls, texts, and emails. Administrators can create contact groups to relay audio or text messages to multiple people at once. Leia mais sobre o CallingPost
Aplicativo de comunicação com o cliente especificamente desenvolvido para o Shopify e que também pode ser integrado ao Magento e ao BigCommerce. Centralize o suporte técnico conectando todos os canais em um único lugar: e-mail, bate-papo ao vivo, telefone, Facebook, Instagram, entre outros. Reduza os tempos de suporte em 43% com o suporte técnico... Leia mais sobre o Gorgias
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completly customisable Customer Relationship Management solution. With us, you'll centralize your customer data, empower your employees, and grow your business. Leia mais sobre o Efficy CRM
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Leia mais sobre o JustCall
Preferred Patron provide customer loyalty and gift card management programs to businesses of all sizes, across many diverse industries Leia mais sobre o Preferred Patron Loyalty
Kenect is a cloud-based reputation management software, which helps businesses engage with customers, generate online reviews, and capture payments through text messages. It enables employees to send text messages to customers via an inbox and route them to teams across various locations or departments. Leia mais sobre o Kenect
Mobile Text Alerts helps businesses grow their sales through SMS marketing. Our online dashboard and mobile app allows users to send and receive mass text messages, manage subscribers, segment lists, engage in 2-way conversations, connect integrations and interact with messaging analytics. Leia mais sobre o Mobile Text Alerts
FreeAgent is a complete CRM platform with robust work management. We help teams get everything in one place, work more collaboratively to get more done, and track and improve performance. FreeAgent empowers leaders to optimize sales, marketing, customer success, project management and more. Leia mais sobre o FreeAgent CRM
JivoChat is a live chat software that offers customizable web & mobile chat widgets with 20 language options, and web-based, desktop, and mobile agent apps, including real-time visitor monitoring, pageview histories, email chat transcripts, file transfers, canned responses, customer ratings, & more Leia mais sobre o JivoChat
O OnePageCRM é um CRM de vendas focado em ações que ajuda pequenas e médias empresas a manter o controle das vendas. Mantenha o foco no que precisa ser feito em seguida, acompanhe todos os leads, mantenha a equipe alinhada e feche mais negócios, uma ação de vendas por vez. Leia mais sobre o OnePageCRM
Demandforce helps medical practices, veterinary practices, salons, and spas to automate front office tasks and streamline communications with an all-in-one solution. Demandforce aids in customer communication with a variety of features, including two-way text. Leia mais sobre o Demandforce
OneSignal is a customer engagement platform that powers mobile push, web push, email, and in-app messages for developers and marketers. Designed to empower communication, OneSignal offers tools such as A/B testing, analytics, personalization, segmentation, and more. Leia mais sobre o OneSignal
Superchat was established to give businesses an easy way to communicate with their customers. The comprehensive messaging suite provides the tools needed to create a unique customer experience. Leia mais sobre o Superchat
Gladly is a cloud-based customer service platform that helps agents to track client communication occurring on multiple channels through a single interface Leia mais sobre o Gladly
Heymarket provides business text messaging for marketing, sales, support & operations teams, with shared inboxes, mobile apps, message templates, and more Leia mais sobre o Heymarket

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