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O Freshservice é uma central de serviços ITIL online com recursos de emissão de tíquetes e gestão de ativos, além de ferramentas de gestão de incidentes, problemas, alterações, liberações e conhecimento. Leia mais sobre o Freshservice
O Jira Service Desk é um software de gestão de serviços que conecta a TI às empresas por meio de uma resolução rápida e responsável de solicitações dos clientes. Criado com base no mecanismo de fluxo de trabalho Jira da Atlassian, o Jira Service Desk é colaborativo e tem uma base de conhecimento de baixo custo, fácil de configurar e dimensionar,... Leia mais sobre o JIRA Service Management
O Bitrix24 é uma solução gratuita de central de serviços (suporte técnico). Usada por 5 milhões de empresas. Edições para nuvem, dispositivo móvel, código aberto. Leia mais sobre o Bitrix24
O SysAid é uma solução de TI e gestão de serviços empresariais (ESM na sigla em inglês) em várias camadas com gestão de ativos de TI (ITAM na sigla em inglês) integrada e automação e orquestração avançadas. Desenvolvido para dar suporte à transformação digital, permitindo aumentar a produtividade, aprimorar a experiência dos usuários finais e... Leia mais sobre o SysAid
Compatível com a biblioteca de infraestrutura de tecnologia da informação (ITIL na sigla em inglês)/gestão de serviços de TI (ITSM na sigla em inglês) e certificado pela PINKVerify: software de central de serviços, incidente, ativo, problema, mudança, liberação, contrato, fornecedor, catálogo de serviços, entre outros. Leia mais sobre o Vision Helpdesk
O Trengo é uma plataforma de colaboração que fornece às empresas uma caixa de entrada compartilhada para gerenciar a comunicação da equipe e interagir com os clientes em vários canais, como WhatsApp, e-mail, bate-papo, plataforma de mídia social e chamada de voz. Leia mais sobre o Trengo
O Mint Service Desk é uma solução de gestão de ativos e central de serviços de TI baseada na nuvem, que ajuda empresas de pequeno a grande porte a supervisionar, rastrear e trocar informações sobre recursos dentro da organização, bem como com fornecedores. Leia mais sobre o Mint Service Desk
O SolarWinds MSP Manager é um software de faturamento e helpdesk na Internet para empresas de prestação de serviços de TI, com aplicativos móveis nativos para os técnicos acessarem tíquetes quando estiverem em trânsito. Leia mais sobre o MSP Manager
Zendesk is the leading cloud-based help desk software built with support agents in mind. All your customer interactions are in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and full customer history. Leia mais sobre o Zendesk
O SolarWinds Service Desk é uma solução de gestão de ativos e central de serviços totalmente integrada que permite que os prestadores de serviços de TI e de outros serviços gerenciem e conectem com eficiência as solicitações de serviços aos ativos de TI. A personalização sem código permite que os clientes implantem totalmente uma solução avançada... Leia mais sobre o SolarWinds Service Desk
Saiba tudo o que acontece na rede, como quando o usuário instala um software indevidamente ou até quando o toner da impressora precisa de recarga. O Spiceworks permite monitorar e receber alertas sobre todos os eventos mais importantes da rede. Leia mais sobre o Spiceworks
Solução RMM tudo-em-um para fornecedores de serviços gerenciados e empresas de suporte de TI. Combinando RMM, automação de serviços profissionais (PSA na sigla em inglês), acesso remoto e muito mais. O preço do Atera é pago por técnico, com dispositivos ilimitados. Leia mais sobre o Atera
The Vivantio platform allows you to focus on the tools that make sense for your organization's unique service model: from incident, problem and change requests, to service requests, client knowledge and asset management. The platform scales to meet the complex business needs of B2B IT service teams. Leia mais sobre o Vivantio
O ManageEngine ServiceDesk Plus é um software de helpdesk e ferramenta de gestão de ativos para pequenas, médias e grandes empresas gerenciarem e solucionarem problemas de solicitações de TI. Leia mais sobre o ManageEngine ServiceDesk Plus
Free yourself from tracking your company's issues across spreadsheets and email. Issuetrak allows you to manage everything, from issue creation to resolution to reporting. With multiple hosting options and customized pricing, there's no better time to get on 'trak. Leia mais sobre o Issuetrak
BOSSDesk provides a fully integrated Help Desk Software and IT Asset Management solution for both cloud and on-premise. It has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Leia mais sobre o BOSSDesk
Autotask PSA is an intelligent IT business management platform providing a singular view across the entire business (services, internal operations, customers, and prospects) to improve efficiency, accountability, insight, and profitability. Leia mais sobre o Autotask PSA
InvGate Service Desk is web-based solution designed to streamline and optimize IT service delivery and support. InvGate features include gamification rewards and motivation, problem and change management, hardware and software tracking, knowledge base and self service portals, & more. Leia mais sobre o InvGate Service Desk
Track-It! is a help desk software and asset management application designed to help small to medium sized companies automate and streamline their Help Desk and Asset Management operations. . Track-It! integrates with key areas of your business model so you can manage multiple business operations and support processes all at once from the one... Leia mais sobre o Track-It!
OTRS is a helpdesk software designed to help businesses manage resources, workflows, internal communication processes, customers, service requests, and more on a centralized platform. Administrators can configure access permissions, enabling agents to view client data. Leia mais sobre o OTRS
Re:amaze is a web based help desk platform that enables businesses to communicate with customers at scale. Multi-channel support for all conversational channels like chat, email, social media, and mobile, helps entire teams stay in sync with customers in a shared team inbox so nothing goes missing. Leia mais sobre o Re:amaze
ChangeGear Service Desk is a cloud-based ITSM platform that helps organizations to manage IT services, resolve requests, and facilitate ticket routing Leia mais sobre o ChangeGear
AzureDesk - Only helpdesk software with 5$ per agent with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost. Leia mais sobre o AzureDesk
Alloy Navigator is an all-inclusive IT Service & Asset Management solution that provides thoughtful answers to your toughest IT challenges. Leia mais sobre o Alloy Navigator
SapphireIMS is a cloud-based and on-premise IT service management suite designed to help businesses manage operations across service desks, asset lifecycles, compliance and inventory control, IT automation, and more. Leia mais sobre o SapphireIMS
Organize online documentation, customer self-service and provide customer support with UseResponse's customer feedback software and help desk system. Leia mais sobre o UseResponse
O SeamlessDesk é um pacote de software de central de serviços baseado na nuvem, desenvolvido para ajudar organizações de todos os tamanhos a otimizar os processos de suporte ao cliente. Responda aos tíquetes com o Help Desk, gerencie ativos com o Asset Manager, publique artigos personalizáveis com o Knowledgebase, entre outras coisas. Leia mais sobre o SeamlessDesk
Hornbill is a workflow automation software that helps IT, human resources, customer services, and security teams collaborate on projects, manage tasks, store data, and more. It allows team members to create, organize, and manage shared inboxes to facilitate internal and external communication. Leia mais sobre o Hornbill
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes, documents, workplace emergencies, IT issues, inventory, communications, help desk, assets, projects, and more on a centralized platform. Leia mais sobre o EcholoN
Wix Answers service desk solution puts all support channels under one platform, to increase agent efficiency and customer satisfaction. Leia mais sobre o Wix Answers
HaloITSM is an IT service management solution that helps businesses streamline the entire incident lifecycle, from ticket creation to issue resolution. It enables professionals to update the status of incidents and view details including ticket ID, priority level, issue summary, and date created. Leia mais sobre o HaloITSM
USU Knowledge Management is a knowledge management platform designed to centralize the internal knowledge of a company in a single & accessible database. It features supports AI-powered search, inter-agent chat, e-learning, social media management, feedback management, & more. Leia mais sobre o USU Knowledge Management
Fully featured Service Desk module with integration to CMDB, Change and Asset management. Leia mais sobre o Canfigure
Efficiently manage customer support, optimizing the use of company resources and saving time. Easily measure service data, check performance with reports and dashboards, respect KPIs and improve customer satisfaction. The software is intuitive and simple to customize, modular and scalable. Leia mais sobre o Deepser
Capacity is an AI and knowledge management solution designed to help organizations automate operations related to customer help desks, project workflows, and data storage. With the drag-and-drop interface, users can organize information using folders, dialogues, and custom sharing rules. Leia mais sobre o Capacity
RenewityRMA is a cloud-based solution that helps businesses define and implement processes for returns and service management across multiple locations. Key features include quote generation, case management, serial number validation, KPI tracking, data export, and reporting. Leia mais sobre o RenewityRMA
ScriptRunner supports DevOps and IT specialists with the automation of company processes and PowerShell administration. The automation tool helps centralizing administrative tasks, standardizing admin activities, automating routine activities, and managing task delegation. Leia mais sobre o ScriptRunner
O ProProfs Help Desk é uma solução tudo-em-um de suporte técnico que simplifica todo o processo de suporte ao cliente. As empresas podem gerenciar todas as caixas de entrada voltadas para o cliente em uma plataforma, rastrear tíquetes do início ao fim, colaborar com os agentes nos tíquetes e resolver reclamações e problemas. Leia mais sobre o ProProfs Help Desk
IncidentMonitor is an on-premise or cloud-based help and service desk solution, delivering process management, support ticketing and self-service web portals Leia mais sobre o IncidentMonitor
Computicate PSA is a cloud-based professional services automation (PSA) & business management solution designed for managed service providers (MSPs). The mobile-responsive platform offers tools for ticketing, time tracking, quoting, client management, inventory tracking, recurring billing, and more. Leia mais sobre o Computicate PSA
QAlert is a a web-based citizen request management software solution suite used by local and county governments and 311 call centers to track, log, and manage the life-cycle of non-emergency requests, concerns, and complaints. Leia mais sobre o QAlert
Milldesk is an IT help desk and service management platform designed for IT service providers and organizations of all sizes. Key features include intelligent workflows, automatic and scheduled tickets, communication tools, contract management, customizable branding, and feedback management. Leia mais sobre o Milldesk
Orcatec is a cloud-based field service management software designed to help businesses handle and streamline various administrative processes, such as dispatching, employee management, and more. Supervisors can schedule appointments on a calendar and color-code them according to requirements. Leia mais sobre o Orcatec
Movidesk is a cloud-based help desk platform, which enables enterprises to manage the ticketing system and centralize both client and team communications across multiple channels on a unified dashboard. Features include event-based triggers, reporting, service catalog, surveys, and timekeeping. Leia mais sobre o Movidesk
O Halp é uma solução de tíquetes com conversação para modernas equipes de operações atribuírem, priorizarem, acompanharem e responderem às solicitações do Slack. Essa ferramenta permite que os usuários transformem mensagens em tíquetes, criem tíquetes com um simples comando de barra e categorizem os tíquetes nos segmentos ou canais de triagem... Leia mais sobre o Halp
Scopedesk (formerly HelpDeskSaaS) is a customer support help desk application for managing user tickets, assigning tasks and work organization Leia mais sobre o Scopedesk
Sunrise IT Service Management (ITSM) is designed to help businesses streamline IT operations, resource planning, and customer support functions. It enables IT support analysts to log, track, and resolve customer queries, automate common request processes, and gain visibility into work queues. Leia mais sobre o Sunrise ITSM
Easily integrated into your existing IT infrastructure, NetSupport ServiceDesk delivers the processes needed to help you effortlessly track, organize, manage and answer the toughest support challenges. Leia mais sobre o NetSupport ServiceDesk
Jetdocs is a Microsoft Teams application that serves as the front-end to begin every request workflow. Leia mais sobre o Jetdocs

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