Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Gestão de Conteúdos Empresariais. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

Classificar por

134 opções de software

O Confluence é uma área de trabalho compartilhada para criar e gerenciar todo o seu trabalho. Com ele, sua equipe trabalha melhor em conjunto, desde planos de ação para produtos até briefings criativos. Leia mais sobre o Confluence
O Docsie é uma plataforma de gestão de documentos baseada em nuvem que ajuda as equipes de conteúdo a criar, atualizar, traduzir, publicar e manter a documentação do produto. Os principais recursos incluem suporte em vários idiomas, fluxos de trabalho de documentos, colaboração, gerenciamento de conteúdo, edição de texto e permissões baseadas em... Leia mais sobre o Docsie
O Elium é um software como serviço (SaaS na sigla em inglês) europeu para compartilhar conhecimento sobre projetos, processos e práticas recomendadas, ajudando as equipes a se manterem alinhadas e se moverem mais rapidamente. Disponível em desktop e aplicativo móvel, integra-se ao Slack, Microsoft e Google Workspace e é adequado para equipes de... Leia mais sobre o Elium
O Wrike é uma plataforma de projetos usada por mais de dois milhões de pessoas no mundo todo. Use recursos personalizáveis, como modelos e formulários de solicitação, para gerenciar o conteúdo empresarial. Organize seus documentos e mantenha-os seguros com o software tudo-em-um do Wrike. Leia mais sobre o Wrike
O Flipsnack é uma ferramenta de publicação online baseada em navegador, usada por pessoas de todo o mundo para criar e publicar catálogos digitais, revistas, folhetos, portfólios, relatórios, álbuns de fotos, jornais e muitos outros tipos de publicações. Leia mais sobre o Flipsnack
Com sua estrutura de taxonomia escalável e configuração de permissões de usuário, o Bynder garante uma estrutura de governança sólida que torna possível a integração de várias entidades (departamentos, países, regiões, etc.). Leia mais sobre o Bynder
Com o Fonto, a criação de conteúdo estruturado é facilitada: os especialistas no assunto criam, editam e revisam documentos essenciais. Impecável, rápido e eficiente. O futuro dos documentos. Leia mais sobre o Fonto
Get reliable online and offline access to Microsoft SharePoint/Microsoft 365 with Briefcase apps for iOS and Windows. Leia mais sobre o Colligo Briefcase
O Colligo Document Manager for Microsoft 365 permite que as empresas salvem e categorizem documentos no SharePoint a partir do Microsoft 365. Leia mais sobre o Colligo Office Connect for Microsoft 365
Box is the Content Cloud — a single, secure, easy-to-use platform built for the entire content lifecycle, from file creation and sharing, to co-editing, signature, classification, and retention. Work securely from anywhere, and integrate your tech stack across 1,500+ best-of-breed apps. Leia mais sobre o Box
eFileCabinet is a paperless office and document management solution designed to meet the needs of multiple industries through cloud or on-premise deployment Leia mais sobre o eFileCabinet
Plataforma de modelo de marca e design que capacita aqueles que não são designers a criar materiais de marketing sem sair da marca. Leia mais sobre o Lucidpress
Seismic equips sellers with the knowledge and content most effective for every buyer interaction. Powerful content analytics enable marketers to prove their impact on the bottom line. Integrations with Microsoft, Salesforce, Google, and more mean sellers can keep up with the digital-first reality. Leia mais sobre o Seismic
O sistema de gestão de documentos (DMS, em inglês) M-Files se integra ao Windows Explorer e a todos os aplicativos Windows, tanto na nuvem quanto no local. É usado para pesquisar, armazenar, compartilhar e gerenciar todos os tipos de arquivos, inclusive documentos do Word, planilhas do Excel, PowerPoint, além de arquivos de e-mail. Leia mais sobre o M-Files
SmartDocs is a document automation software designed to help SharePoint and Microsoft Word users share, track, and control content across various digital channels. It lets managers reuse approved content and collaborate with in-house and remote teams. Leia mais sobre o SmartDocs
MangoApps is a modern intranet platform that helps you create a unified employee experience and keep everyone on the same page. Leia mais sobre o MangoApps
Basta um clique para publicar o Google Docs em um blog. É possível economizar de seis a mais de 100 horas por semana e gerenciar menos pessoas. Leia mais sobre o Wordable
O Egnyte é uma ferramenta corporativa de compartilhamento e colaboração de arquivos que permite aos usuários acessarem, compartilharem e colaborarem com segurança com colegas e parceiros a partir de qualquer dispositivo. Leia mais sobre o Egnyte
Paperflite is a marketing content management platform to enable sales team discover, distribute, share and track content with buyers. From tracking PDF's to videos, Paperflite gives real-time engagement analytics on how your content is being used, accessed, viewed and shared by end-users. Leia mais sobre o Paperflite
MediaValet is a cloud-based digital asset management solution that helps teams easily manage, collaborate on and distribute their digital assets and content Leia mais sobre o MediaValet
Collaborate more effectively and make informed decisions with Bluescape, a secure visual collaboration solution. Get flexible virtual workspaces, powerful whiteboarding, smart video conferencing, annotations and drawing tools, customizable templates, and easy file sharing. Leia mais sobre o Bluescape
Automate & integrate the management and control of documents, business processes & records using one application Leia mais sobre o OnBase
Built to be scalable throughout the entire organization, regardless of company size, DocuPhase’s Enterprise Content Management Software gives you control over your enterprise! Leia mais sobre o DocuPhase
PaperTurn is a cloud-based software, designed to help organizations transform PDFs into a variety of flipbooks such as catalogs, reports, magazines, brochures and eBooks, and user guides. Leia mais sobre o Paperturn
ECM from DocuWare is a collection of features and capabilities that work together to drive secure information. It handles the capture, reading and indexing of information; provides opportunities to annotate, edit or improve and offers robust workflow/automation tools to ensure appropriate routing. Leia mais sobre o DocuWare
Directus is an open-source headless content management system (CMS) that helps businesses store content in custom SQL databases and access them through an API. Using the Directus App, supervisors can sort items into several categories and customize the platform according to brand requirements. Leia mais sobre o Directus
Laserfiche is a leading global provider of enterprise content management software empowering organizations to take control of information and business processes. Leia mais sobre o Laserfiche
Concrete CMS (formerly concrete5) makes running a website easy. Go to any page in your site, and an editing toolbar gives you all the controls you need to update your website. No intimidating manuals, no complicated administration interfaces - just point and click. Leia mais sobre o Concrete CMS
O Contentful é uma plataforma de gerenciamento de conteúdo flexível e pioneira, que permite publicar facilmente conteúdo em várias plataformas. Crie conteúdo uma vez e publique-o lindamente, em qualquer lugar! Os editores gerenciam o conteúdo interativamente em uma interface de edição fácil de usar, enquanto os desenvolvedores configuram a entrega... Leia mais sobre o Contentful
Use Cloudinary to allow your users to securely upload images to your websites and mobile apps. Supports image storage and manipulation. Leia mais sobre o Cloudinary
Agility CMS is the original Headless CMS. The first true decoupled, API-based CMS. Agility makes it fast and easy to build, manage, and maintain your content. Agility's flexible architecture and developer tools provide you with the ability to integrate with any third-party solution. Leia mais sobre o Agility CMS
Eliminate repetitive and tedious processes with Content Central’s powerful workflow engine and integrations, intelligently sort and store your documents, and ensure eSignatures and forms are filed or sent securely and on-time with unmatched automation and compliance tools. Leia mais sobre o Content Central
BrightEdge platform combines SEO and business metrics into one-click reports, provides actionable recommendations on the best opportunities to gain share of organic search traffic, enabling SEO managers and experts to focus their efforts for maximum impact. Leia mais sobre o BrightEdge
Xerox DocuShare's Content Management System gives you the easiest method to manage all of your paper and digital documents. Users can access, share, & process information in just a few clicks. Accepts paper content, digital files, video, images and email content in a secure, centralized repository. Leia mais sobre o DocuShare
Kontent by Kentico is a headless CMS that is designed for businesses in several industry segments, including agriculture, automotive, construction, and hospitality. Organizations can create web page templates, plan content development processes, and create custom workflows on a centralized platform. Leia mais sobre o Kontent by Kentico
O Nuxeo oferece um conjunto completo de recursos "tradicionais" de gerenciamento do conteúdo empresarial (ECM na sigla em inglês), entre outras coisas. A solução trata o conteúdo de maneira diferente. A plataforma de código baixo do Nuxeo gera mais eficiência e valor com seu conteúdo, usando uma arquitetura nativa na nuvem flexível e escalável,... Leia mais sobre o Nuxeo
Powerful content, customer engagement, and product discovery offerings to achieve true personalization and drive unparalleled business growth. Leia mais sobre o Bloomreach
Document version control is built into Windows using Document Locator document management software, making it easy to use. Leia mais sobre o Document Locator
Uploadcare é uma plataforma como serviço (PaaS na sigla em inglês), fornecendo mecanismos de manuseio de arquivos para sites e aplicativos móveis. Leia mais sobre o Uploadcare
Sitefinity by Progress is a digital experience platform, designed for marketers, that offers tools for web content management, digital experience management, website personalization, digital commerce, and more. It allows businesses to completely customize and personalize their digital experience. Leia mais sobre o Sitefinity
Content Hub is a content lifecycle and digital asset management platform to store, categorize, and search high volumes of content. Features include digital rights management, AI and machine learning, custom content tagging, reporting and analytics, advanced search functionality, and more. Leia mais sobre o Content Hub
Designed for midsize organizations of 100-1,000+ employees, DocStar ECM securely scans, stores & retrieves documents quickly & easily. The best enterprise content management & business process automation solution, it empowers businesses to make better decisions and delivers fast ROI. Leia mais sobre o DocStar ECM
Protect privacy and ensure compliance of all sensitive content sent via email, file share, automated file transfer, APIs, and web forms - with one platform. Leia mais sobre o Kiteworks
NetDocuments is a web-hosted, Software-as-a-Service (SaaS) document, email and records management service. The software provides a comprehensive suite of features to manage the entire life cycle of document work and collaborate with others, anywhere, anytime. Leia mais sobre o NetDocuments
Etrieve is an enterprise content management software that helps businesses eliminate paper to save time and money and reduce errors ensuring the best student, staff, and faculty experience. Leia mais sobre o Etrieve
Zesty.io is a SaaS headless CMS software designed to help businesses of all sizes. Enterprises can use the platform to build custom content and distribute them to various any devices. Using Zesty.io, organizations can capture user behavior data and improve content production. Leia mais sobre o Zesty.io
Web content management built for the complex needs of mid-market and large enterprises. Leia mais sobre o Magnolia
Spruce is a cloud-based business management and point of sale (POS) solution for home and building supply businesses. It offers end-to-end process management for sales, accounting, purchasing, rentals, manufacturing, delivery, and more from desktop and mobile devices. Leia mais sobre o Spruce
MediaTile's digital signage CMS is an Enterprise cloud-based network for content management. Leia mais sobre o MediaTile

Categorias relacionadas