Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Rastreamento de Projetos. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

80 apps
Classificar por
Gestão de projetos e trabalhos para equipes de todos os tamanhos.
O Asana é uma solução de gestão de projetos e trabalhos para equipes. Você pode organizar tudo, desde os objetivos da empresa até as tarefas de rotina, em um só lugar, para que todos tenham clareza sobre prioridades e responsabilidades. E você pode monitorar o progresso em tempo real para manter os projetos em andamento. Leia mais sobre o Asana
Gerencie seus projetos do início ao fim com o Wrike.
O Wrike é uma ferramenta de colaboração e gestão de projetos que ajuda os usuários a gerenciar projetos do início ao fim, fornecendo total visibilidade e controle das tarefas. Leia mais sobre o Wrike
Ferramenta de gerenciamento de configuração e migração de suporte técnico para Jira.
O Project Configurator, desenvolvido para o Jira, é um software na web que ajuda as empresas a configurar alterações, importar projetos e migrar as centrais de serviços Jira. Permite que os colaboradores testem todas as atualizações em um ambiente de preparação integrado antes de colocá-las em produção. Leia mais sobre o Project Configurator for Jira
Ferramentas de gestão de projetos, rastreamento de tarefas e objetivos profissionais
O ClickUp é uma maneira fundamentalmente nova de trabalhar, trazendo aplicativos separados como tarefas, documentos, planilhas, rastreamento de metas, recursos e até mesmo uma caixa de entrada, juntos em um só lugar. É a convergência dos melhores aplicativos de produtividade e colaboração. Finalmente, um aplicativo para substituir todos os... Leia mais sobre o ClickUp
Quadro branco on-line para colaboração visual da equipe.
O Miro é uma plataforma de lousa digital de colaboração online que permite que as equipes distribuídas trabalhem em conjunto de maneira eficaz, desde o brainstorming, com notas adesivas digitais, até o planejamento e o gerenciamento de fluxos de trabalho ágeis. Leia mais sobre o Miro
Ferramentas de gestão de projetos e colaboração
O Easy Projects é uma plataforma de gestão de projetos e colaboração para empresas de médio a grande porte, que ajuda as equipes de Marketing, TI e Operações a substituir planilhas, e-mails e lousa digital por uma única ferramenta online. O Easy Projects permite que os usuários vejam o status de seus projetos em tempo real. Leia mais sobre o Easy Projects
Software abrangente de gestão empresarial.
O Scoro é um software de gestão empresarial baseado na nuvem, que abrange gestão de projetos e trabalhos, CRM, cotação, faturamento, geração de relatórios avançados, painéis e muito mais. Leia mais sobre o Scoro
Ferramenta de roteiro e plataforma de gerenciamento de produtos tudo-em-um
O Productboard é um sistema de gestão de produtos orientado ao cliente que capacita as equipes a colocar os produtos certos no mercado mais rapidamente. Leia mais sobre o Productboard
Espaço de trabalho completo para gestão de projetos.
O Nifty é uma ferramenta de gestão de projetos completa que consolida todas as fases do planejamento e do acompanhamento dos projetos da equipe. Imagine Asana, Slack e Trello em um espaço de trabalho interconectado. Leia mais sobre o Nifty
Pacote de produtividade para autônomos e pequenas e médias empresas
O todo.vu é um pacote de produtividade baseado na nuvem com o qual autônomos e pequenas equipes podem gerenciar tarefas, horas e a comunicação com o cliente de forma eficaz e eficiente. Leia mais sobre o todo.vu
Software colaborativo para equipes e gestão de projetos
Composto por ferramentas de gestão de projetos, o Lumeer permite que as empresas lidem com tarefas e melhorem a colaboração em toda a organização. Os gerentes podem criar novos projetos usando modelos personalizáveis e visualizar planos de ação em forma de tabelas dinâmicas, calendário, mapas, gráficos ou quadros. Leia mais sobre o Lumeer
Professional Services Automation for Google Workspace
VOGSY is the only PSA for Google Workspace. Simple, smart and secure like Google, VOGSY is Quote-to-Cash: Project Management, Opportunities, Resource Management, Time & Expense Tracking, CRM, Tasks & Billing combined with real-time data, collaboration & financial insights. Leia mais sobre o VOGSY
Cloud-based work management platform
Runrun.it is a cloud-based work management platform that enables enterprises to manage tasks and projects, improve collaboration across teams, and analyze productivity metrics to measure performance. The solution is designed to provide teams with a single source of truth on their projects & tasks. Leia mais sobre o Runrun.it
Software de monitoramento de horas para equipes que usam o Azure DevOps.
O 7pace Timetracker é um software de monitoramento de horas no local e baseado na nuvem, desenvolvido para ajudar equipes e organizações que utilizam o Azure DevOps a gerenciar projetos, usuários e processos de aprovação, entre outros. Permite que as empresas obtenham visibilidade das atividades, comentários e histórico de registros de trabalho... Leia mais sobre o 7pace Timetracker
Solução de gestão de projetos colaborativa, baseada na nuvem
O Kissflow Project é uma solução de gestão de projetos que ajuda as empresas a gerenciar tarefas, criar planos de projetos, gerar lembretes automáticos de prazos, compartilhar arquivos, entre outras coisas. Os membros da equipe podem utilizar quadros Kanban, listas de tarefas, visualização de matriz e interface de subprojeto para visualizar e... Leia mais sobre o Kissflow Project
Ferramenta de colaboração visual para perspectivas de projetos compartilhados
Planilhas, e-mails e notificações intermináveis são os principais bloqueadores do trabalho em equipe que afetam as equipes comerciais atuais, independentemente do seu tamanho. Atribuições, tarefas e atividades diárias do projeto são perdidas, a transparência fica de lado e as pessoas perdem a produtividade com a confusão. Além de gerenciar esse... Leia mais sobre o Trello
Software de rastreamento de problemas e projetos: veja por que é um dos melhores.
O JIRA é um rastreador de problemas para equipes que planejam e desenvolvem ótimos produtos. Milhares de equipes escolhem o JIRA para capturar e organizar problemas, atribuir trabalhos e acompanhar as atividades da equipe. Leia mais sobre o Jira
Aplicativo de controle do tempo simples e preciso para folha de pagamento.
O TSheets é um serviço gerenciado de mão de obra e tempo online que permite que os usuários controlem o tempo no escritório ou em qualquer lugar, por meio de um aplicativo móvel nativo iOS ou Android. Leia mais sobre o QuickBooks Time
Gestão de projetos simplificada
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize, planeje, organize e acompanhe os projetos da equipe, desde um resumo de alto nível até os menores detalhes. Mais de 90.000 equipes usam o monday.com para visualizar os responsáveis por qualquer processo, mantendo-se atualizadas com uma... Leia mais sobre o monday.com
Uma plataforma de execução de tarefas online para organizações de todos os tamanhos.
O Smartsheet, uma plataforma de execução de trabalho online, permite que as organizações planejem, monitorem, automatizem e relatem o trabalho. Mais de 80.000 marcas confiam no Smartsheet para gestão de trabalho e projeto devido à sua interface fácil de usar, painéis e gráficos de Gantt em tempo real e recursos de automação de trabalho. Leia mais sobre o Smartsheet
O aplicativo de agendamento de recursos para agências, estúdios e empresas.
O software rápido e amigável de agendamento de recursos para agências, estúdios e empresas. Faça a previsão de horas da sua equipe com o Float, o qual conta com a confiança das melhores equipes do mundo. Leia mais sobre o Float
Colaboração em equipe em tempo real e software de gestão de projetos
O Samepage é um software premiado de colaboração e gestão de projetos. O progresso é mostrado em tempo real e ajuda as equipes a fazerem mais com menos ruído e desperdício de e-mails. Leia mais sobre o Samepage
Edição e marcação de PDF em qualquer lugar com colaboração integrada.
O Bluebeam Revu fornece um plug-in de marcação, edição e gerenciamento de PDF com colaboração baseada na nuvem para o Office e programas CAD em desktops Windows e tablet PCs. Leia mais sobre o Bluebeam Revu
Small Business Time Tracking for Payroll and Billing
Our web-based time tracking software allows employees to track time for billing, hourly time for payroll, and record expenses. Reimbursing employees and charging clients is quick and easy. You can export your data to a number of payroll and accounting software platforms including QuickBooks and ADP. Leia mais sobre o Timesheets.com
Gestão de projetos para equipes
O Teamwork Projects é uma solução de gestão de projetos para profissionais, que fornece uma variedade de recursos de comunicação e colaboração dentro das equipes. Leia mais sobre o Teamwork
Time, billing, expense, payment, and project mgmt software
BigTime is the access-anywhere operating system behind the greatest professional services teams on the planet. See how we help your project-driven firm track & bill its most important asset: time. BigTime can help you take the guesswork out of utilization, capacity planning, and revenue projections. Leia mais sobre o BigTime
Gestão de projetos, planejamento de recursos e software PSA
Mavenlink é uma plataforma de software moderna para organizações de serviços de marketing e profissionais, que ajuda a automatizar as melhores práticas de negócios para provedores de serviços criativos e profissionais. Leia mais sobre o Mavenlink
Award-Winning Project Management Software
ProjectManager.com is an online project management software providing teams with a project dashboard for planning, tracking and collaboration real time Leia mais sobre o ProjectManager.com
QuickBooks Time and Expense Tracker for Professional Firms
Minute7 is a QuickBooks integrated timesheet & expense tracking tool for employees, vendors & contractors w/ native mobile apps for on-the-go expense submission. Leia mais sobre o Minute7
Software de programação de equipes baseado em nuvem
O Resource Guru é um calendário de equipes baseado em nuvem. É uma maneira simples de agendar pessoas, equipamentos e outros recursos on-line. Com uma interface de arrastar e soltar fácil de usar e um poderoso conjunto de recursos, o Resource Guru ajuda as empresas a se tornarem mais eficientes e lucrativas e vem recebendo ótima resposta das... Leia mais sobre o Resource Guru
Ferramenta de gestão de tarefas e projetos
O Notion é uma solução de gestão de projetos e fluxos de trabalho que ajuda as empresas a otimizar as operações relacionadas a definição de metas, rastreamento de status, gestão de clientes potenciais e muito mais em uma plataforma centralizada. Permite que os usuários utilizem a interface de arrastar e soltar para organizar, reorganizar e... Leia mais sobre o Notion
Gestão de projetos e monitoramento de horas para equipes de qualquer porte.
Mantenha-se a par de projetos e prazos com o ProWorkflow, uma solução de colaboração para as tarefas, o monitoramento de horas e o faturamento da equipe. Apoiando negócios de todos os portes com um serviço amigável e experiente, além de tecnologia de ponta. Comece sua avaliação gratuita hoje! Leia mais sobre o ProWorkflow
Gestão de projetos, colaboração e rastreamento de erros
O Zoho Projects é uma ferramenta freemium, modular, de projeto e colaboração para equipes de organizações de todos os tamanhos. Gerencie tarefas, documentos, calendários e mais. Leia mais sobre o Zoho Projects
The All-in-One Project Management Software
The all-in-one solution with enterprise-class features, beautiful dashboards, powerful reports & tons of customizations. Leia mais sobre o Celoxis
Ferramenta de monitoramento de tempo automática para indivíduos e equipes
Com tecnologia de inteligência artificial, o Timely é uma ferramenta de gestão automática de controle de horas e quadros de horários para indivíduos ou equipes, com aplicativos nativos para iOS, macOS, Windows e Android. Controle a integridade do projeto e gerencie o desempenho da equipe com painéis potentes para tomar decisões proativas. Leia mais sobre o Timely
Software on-line de gráficos de Gantt para gestão de projetos
O GanttPRO é o software de gráficos de Gantt para gestão de projetos, que permite às equipes visualizar os planos de projeto e gerenciar tarefas para melhorar o planejamento do projeto. Leia mais sobre o GanttPRO
Timesheets & Project Management Software
FunctionFox is an online project management and timesheet software designed for creative companies, such as advertising, graphic design, marketing, public relations, and multimedia firms. Users can monitor multiple jobs, assign tasks, manage remote workers, and keep projects on track and on budget. Leia mais sobre o FunctionFox
Software de automação para todas as empresas de serviços profissionais.
O Accelo permite que você gerencie todo o trabalho do cliente em uma poderosa solução baseada na nuvem, do cliente potencial ao pagamento e tudo mais. O Accelo ajuda você a obter visibilidade do desempenho de toda a empresa para que possa entregar facilmente o trabalho que os clientes apreciam. Experimente gratuitamente agora! Leia mais sobre o Accelo
Redmine is a project management web application
Redmine is an online project management software built on the Ruby on Rails framework specifically for small groups Leia mais sobre o Redmine
Agendamento de tarefas para planejamento de projetos e gerenciamento de equipes.
Ferramenta de planejamento visual fácil de usar para planejamento de projetos e gestão de equipes. Planeje tarefas em uma linha do tempo e entenda como será o fluxo de trabalho na próxima semana, mês ou ano. Use quadros para priorizar tarefas e acompanhar o status das tarefas. Leia mais sobre o Toggl Plan
Project, Program and Portfolio Management Software
ITM Platform can be deployed within two weeks, aligning your project portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter. Leia mais sobre o ITM Platform
Complete Application Lifecycle Management
Tired of having to manually 'glue' together a patchwork of tools and systems from different vendors? Fed up with the software testing life cycle not working as it should? Take control of your project's development and software testing lifecycle with SpiraTeam®from Inflectra. Leia mais sobre o SpiraTeam
Business management system for SMBs
WORKetc is a business management platform for growing businesses that includes CRM, project management, billing, help desk, customer portal, social media and more. It includes advances features such as Email marketing, web forms & reporting, Customer portals and discussions. Leia mais sobre o WORKetc
Cloud-based work management platform for firms of all sizes
GoodDay is a cloud-based work management platform designed to help businesses of all sizes manage project planning, product management, task organization, progress tracking and collaboration. The platform includes an interactive dashboard that enables users to view, plan, schedule and execute tasks. Leia mais sobre o GoodDay
Project portfolio management software
The Genius Project solution goes beyond simple planning; it covers all phases of a project and manages all the documents related to a project. Genius Project coordinates projects through logical and chronological segmentation. Leia mais sobre o Genius Project
Online project management tool for developers
Backlog is an all-in-one online project management tool for developers, with bug tracking, issue tracking, wiki, version control, gantt charts & burndown charts Leia mais sobre o Backlog
Creative project management & proofing for improved workflow
inMotion ignite streamlines creative workflows by combining project management, request intake, and online proofing. Marketing and creative teams will launch projects faster and collaborate better with custom work views, automated approval routes, dynamic reporting, and a seamless workflow. Leia mais sobre o inMotion ignite
Zistemo® | Um dos controles de tempo e projeto mais inteligentes na nuvem
O zistemo permite que você acompanhe as horas trabalhadas, o tempo gasto em todos os seus projetos e todos os registros relevantes, desde a apresentação que você preparou para o cliente até os recibos para o contador. Uma ferramenta, tudo sob controle. Leia mais sobre o MoneyPenny.me
Gestão de projetos e programação de recursos para agências
O Forecast é uma solução de gestão de projetos e programação de recursos com inteligência artificial, desenvolvida para projetos digitais com monitoramento de tempo, automação e orçamento. Leia mais sobre o Forecast
The project management tool designed for agile teams.
A project management tool that can be adapted to your processes. All in one tool for project management, task tracking, using agile boards, managing knowledge base, building reports and dashborads. Unlike other issue trackers, YouTrack can be customized to your needs! Leia mais sobre o YouTrack
THE SMARTER WAY FOR MOBILE TEAMS TO COMMUNICATE
Document, take action, and unlock new insights on anything associated with a specific location to drive profits and operational savings. Leia mais sobre o Nrby
Visual project and task planning solution
Proggio is a cloud-based collaborative project management software for managing short-term, long-term, recurring, and continuous delivery projects. Projects can be planned and tracked on the visual timeline, and users can manage task assignments, due dates, dependencies, milestones, and more. Leia mais sobre o Proggio
Intelligent Professional Services Automation
Kimble is the only leading provider focused exclusively on PSA, constantly innovating to improve team collaboration and efficiency around key services processes. Leia mais sobre o Kimble
Salesforce-native project management software
Inspire Planner is a powerful yet easy-to-use Salesforce project management app. Ideal for customer onboarding, PSA and projects of any shape & size. Salesforce Project management is a click away. Try it free with our 30-day trial: http://bit.ly/inspire-planner-trial Leia mais sobre o Inspire Planner
Everything you need to manage your consulting company.
Mosaic is the all-in-one resource management solution to bring together people, planning, and projects. All the tools you need to unify your team and manage your business: timesheet, planners, scheduling, tracking, tasks, real-time budgeting, and comprehensive reporting. Risk-free trials available. Leia mais sobre o Mosaic
Flexible Process & Workflow Management
Rindle is a task and project management automation tool that helps businesses save hundreds of hours by putting their projects on autopilot. Leia mais sobre o Rindle
Empowering high-performance teams.
InLoox now! Web App is designed to help teams collaborate on their projects as well as provide a platform that combines personal task management with multi-project management functionalities. Leia mais sobre o INLOOXPM
Project Management
Web-based project management software that helps everyone manage projects with greater efficiency, at low cost, without any project management experience required. Features include Gantt charts, task management, task dependencies, calendars, project portfolio management, and more. You can assign several users to one project and each project can be... Leia mais sobre o AceProject
Project management software for agencies and consultancies.
Synergist is a project management & job costing solution for agencies, consultancies & in-house departments which aids with communication, project planning, time tracking, project costing, billing, opportunity tracking & more. It helps businesses to collaborate on & manage projects from end to end. Leia mais sobre o Synergist
Project management tool for teams using Microsoft Office 365
Project Central is a cloud-based software designed to help teams using Microsoft Office 365 plan, organize, and track projects. The centralized dashboard enables managers to assign tasks to team members and set up due dates in real-time. Leia mais sobre o Project Central
Cloud-based collaboration and project management platform
Temis is a cloud-based collaboration and project management tool designed to help businesses create and manage workflows, track project statuses, and improve collaboration across multiple locations. Leia mais sobre o Temis
Task management tool
WeKowork is a complete cloud-based solution for managing projects, tasks, and processes while automatically generating Gantt charts. Projects can be shared internally with colleagues, and externally with customers and friends, to collaborate and receive feedback. Leia mais sobre o WeKowork
Business performance management
InPhase is a business management suite that offers strategy, project management, budgeting, risk management, ideas management, predictive analytics, and more Leia mais sobre o InPhase BMS
Project, time, and expense tracking for Tempo Timesheets
Tempo Cost Tracker is a cloud-based project, time & expense tracking solution that helps businesses visualize the entire financial investment and project lifecycle using Tempo Timesheets. Features include data sharing, project creation, KPI tracking, expense addition, data export & access control. Leia mais sobre o Tempo Cost Tracker
Visual project management for high-performing teams
Teamhood is a project management tool for high-performing teams. It allows you to manage both - daily team tasks and the project portfolio with ease. Leia mais sobre o Teamhood
Javascript-based Gantt chart system
Bryntum Gantt is a Javascript-based Gantt chart platform designed for managing projects in any web application. Various frameworks are supported including React, Angular & Vue, and the solution offers multiple themes, custom constraints & a customizable task editor to allow for greater flexibility. Leia mais sobre o Bryntum Gantt
Software de gestão colaborativa de projetos e tarefas
O Talk on Task é um aplicativo de gestão de tarefas colaborativo baseado em nuvem que permite aos usuários gerenciar equipes, projetos e tarefas com mensagens instantâneas, atualizações de status de tarefas em tempo real, atribuição de tarefas, pesquisa de tarefas, acompanhamento do progresso do projeto, registros de trabalho, análises de... Leia mais sobre o Talk on Task
Project management solution for the construction industry
Job Dox is a cloud-based project management solution that helps businesses in the construction and home services industries organize projects, monitor progress, and collaborate across teams. Users can track equipment, receive automatic notifications & access documents from the centralized platform. Leia mais sobre o Job Dox
One system for time, expenses, billing, projects & more.
Bizinta is the SaaS leader in providing integrated time-tracking, billing, project management and reporting tools for the professional services industry. Bizinta brings enterprise level software to small and medium sized companies up to 500 employees at a fraction of the price. Leia mais sobre o Bizinta
A software platform to manage sales orders to production
LogixPath designs and develops End to End Integrated Business Operations Management software to assist businesses to efficiently manage information and processes in product development, sales orders to production or services, customer care and collaboration. Leia mais sobre o LogixPath Operations Management
Control project information on complex engineering projects
Coreworx manages project information and enables controlled collaboration on complex engineering projects. Coreworx solutions enable best practice compliance across project teams for disciplines such as document control & collaboration, document management, interface management, & change management. Leia mais sobre o Coreworx
Project portfolio management software
Project Monitor is an all-in-one solution for projects portfolio management. With a new release every two month, the use is regularly improved. The software is adapted to all kinds of companies from SMEs to larger companies, and public administrations. Leia mais sobre o Project Monitor
AI-driven project management and collaboration tool by SAP
Ruum is a collaborative, AI-driven project management solution for teams which provides project management, task tracking, and progress reporting. The platform is designed for sales, marketing, HR, supply chain, analytics, and professional services teams, and integrates with the SAP C/4HANA suite. Leia mais sobre o Ruum by SAP
French Slackbot that tracks projects & employee productivity
Gryzzly is a French-language Slackbot that tracks employee productivity, hours worked, projects, and client budgets. Leia mais sobre o Gryzzly
Agile project management software for SMBs
Rodeo is a workflow management software that helps small to medium businesses streamline project planning, cost estimating, budget allocation, and invoicing processes. The platform enables teams to plan and allocate activities across multiple project phases and set up deadlines for different tasks. Leia mais sobre o Rodeo
Collaborative visual online project management software
Bubble Plan is a collaborative, multilingual, online project management solution with drag-and-drop planning, Gantt charts, progress reporting, chat, commenting, and more, for teams of all sizes Leia mais sobre o Bubble Plan
Production monitoring & project management for contractors
Edge On Site, by Estimating Edge, is a cloud-based construction estimation solution, which helps project managers monitor production progress in real-time. Key features include cost tracking, order management, data synchronization, scheduling, issue tracking, and notifications. Leia mais sobre o Edge On Site
Dispatching solution for construction businesses
Vizzn is a dispatching solution designed to help heavy civil construction, manufacturing, and landscaping professionals plan and manage scheduling of multiple crew and equipment across projects. Contractors can share data including fleet information, schedules, and performance across divisions. Leia mais sobre o Vizzn
Tasks under control. Time in focus. Projects on schedule.
With TASKBOSS you have an overview of all tasks in your company, plan projects precisely and leverage time tracking to create invoices in record time. Manage tasks, structure your projects and track time accurately — optimize your workflow with TASKBOSS to get the decisive advantage! Leia mais sobre o TASKBOSS