Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Visita a Clientes. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

Classificar por

79 opções de software

O ClosePlan ajuda as equipes de vendas corporativas B2B a criar oportunidades qualificadas para fechar. Criadas nativamente no Salesforce, as ferramentas do ClosePlan possibilitam qualificação rigorosa, mapeamento de relacionamento e manuais para que o processo de vendas ocorra seguindo as melhores práticas, de modo a operacionalizar e reforçar... Leia mais sobre o ClosePlan
O Dreamdata.io é uma ferramenta de análise de receita e atribuição de marketing para empresas de pilha de várias tecnologias, que fornece análise acionável e informações sobre métricas, incluindo crescimento de benchmark, previsões de receita, retorno do investimento (ROI na sigla em inglês) de conteúdo, valor do empréstimo para anúncios,... Leia mais sobre o Dreamdata
O Primary é um software baseado na nuvem para gerenciamento do ciclo de vida do produto que ajuda os usuários a definir, idealizar e documentar as soluções de design que criam. Leia mais sobre o Primary
O Reveall é um hub de insights do cliente no qual as equipes de experiência do usuário (UX na sigla em inglês) e produto mantêm o foco no cliente para transformar pesquisas e insights em decisões claras sobre produtos. Ao compartilhar conclusões e relatórios, colaborar com insights e mapear a jornada do cliente, o Reveall ajuda as empresas a... Leia mais sobre o Reveall
Mailchimp is a marketing automation platform that allows users to create, send & analyze email & ad campaigns, with email templates, landing pages, and a mobile app Leia mais sobre o Mailchimp
O Miro é uma plataforma de lousa digital de colaboração e conta com a confiança de mais de 13 milhões de usuários em todo o mundo. Veja os negócios do ponto de vista do cliente e crie a experiência ideal. Experimente o modelo pronto do Miro e comece a mapear em segundos. Leia mais sobre o Miro
O Marketo® fornece uma plataforma completa de software de marketing para empresas de todos os tamanhos, com ferramentas para automação de marketing, gerenciamento de campanhas e relacionamento com clientes potenciais. Leia mais sobre o Marketo Engage
Use mapas de calor e gravações de sessões para entender como os usuários se comportam no site. As informações obtidas do Hotjar ajudarão a priorizar como criar e corrigir o site para oferecer uma jornada do cliente ideal que, em última instância, pode ajudar a aumentar as conversões. Leia mais sobre o Hotjar
Pendo is a product experience platform for teams to capture product usage data and behavior, gather feedback, and influence behavior with in-app messaging Leia mais sobre o Pendo
CardBoard is a cloud-based user story mapping tool that allows user teams to collaboratively visualize product ideas, user experiences and customer journeys etc, using drag and drop cards that can be arranged to describe workflows connected to third-party tracking tools like JIRA, Confluence and TFS Leia mais sobre o CardBoard
O LeadsRx fornece atribuição de marketing offline e online em empresas B2B e B2C que rastreia o desempenho da campanha em todos os pontos de contato de marketing. Leia mais sobre o LeadsRx
O Smartlook é uma solução de análise qualitativa para sites e aplicativos móveis com gravações sempre ativas dos visitantes, mapas de calor, acompanhamento automático de eventos e funis de conversão. O Smartlook não é apenas números e gráficos. A solução ajuda você a entender verdadeiramente as ações dos seus usuários. Leia mais sobre o Smartlook
O Lucky Orange é um pacote de otimização de conversão tudo-em-um que ajuda os proprietários de sites a identificar desistências no processo de conversão usando mapas de calor dinâmicos, gravações de visitantes, análise de formulários, bate-papo ao vivo e pesquisas. Leia mais sobre o Lucky Orange
Contentsquare is the #1 cloud-based digital experience analytics platform designed to help businesses visualize and evaluate the customer journey and behavior on their website, mobile experience or app. Discover features like Session Replays, Customer Journey Mapping, Heatmaps, AI Alerts & more. Leia mais sobre o Contentsquare
UXPressia is a platform building customer maps to enhance user experience & visualization via customer journey mapping, personas & impact mapping techniques Leia mais sobre o UXPressia
FullStory tells you everything you need to know about your digital experience. Deliver exceptional experiences by letting our easy-to-use, intelligent software pinpoint when, where, and how user struggle is affecting your revenue and retention. Leia mais sobre o FullStory
Customer Journey Mapping Tools help your business drive individualized experiences at scale – with absolutely zero code. Leia mais sobre o LeadSquared
AiTrillion is a SaaS-based Artificial Intelligence enabled, all-in-one marketing platform for eCommerce sellers. Leia mais sobre o AiTrillion
involve.me is a no-code content builder for standalone and embeddable online forms, surveys, quizzes, web calculators, product finders and payment pages. Easily embed on your website or share with a simple URL. Leia mais sobre o Involve.me
GetFeedback is easy-to-use online survey software designed to improve response rates. Leia mais sobre o GetFeedback
Powerfront offers an array of products enabling businesses to flawlessly replicate in-person experiences online, helping both the company’s own clients and their end-users to drastically improve operational efficiency and effectiveness. Leia mais sobre o INSIDE
Choose a powerful analytics solution that respects data privacy and ownership. Matomo is the trusted analytics solution for over 1.5 million websites globally. Leia mais sobre o Matomo
Lance pesquisas em quase qualquer canal, colete os comentários automaticamente e tome medidas com base neles instantaneamente com a ajuda da automação. Leia mais sobre o Feedbackly
Heap helps digital experience owners quickly surface blind spots where users struggle or drop off in multi-step digital journeys, so that product and marketing teams know where to make the most impactful improvements to the digital product or website. Leia mais sobre o Heap
WebEngage, nuvem de marketing B2C para o engajamento do usuário em vários canais, como e-mail, SMS, local, notificações por push de dispositivos móveis/mensagens dentro do aplicativo e notificações por push do navegador. Leia mais sobre o WebEngage
O Leadoo ajuda a criar, executar e gerenciar campanhas de marketing, oferecer uma experiência personalizada ao usuário para atingir as metas de vendas, converter tráfego de sites, leads de vendas e muito mais. Os usuários podem criar perfis de usuário exclusivos para armazenar informações sobre os interesses dos visitantes, páginas acessadas e... Leia mais sobre o Leadoo
Entenda facilmente os resultados do site. Obtenha as informações úteis que são necessárias. Experimente o Oribi gratuitamente. Leia mais sobre o Oribi
LogRocket is a cloud-based and on-premise logging and session replay platform for JavaScript applications, which helps businesses track UX problems and analyze as well as remediate the root causes of bugs. Leia mais sobre o LogRocket
Vizury Engage360 ia an AI-driven Omnichannel marketing platform that aims to bring efficiency in your marketing spends by integrating CRM channels like emails, notifications, messaging, chatbot apps together with paid programmatic advertising channels through social, native, display & video ads. Leia mais sobre o Engage360
Clarity is a free, easy-to-use tool that captures how real people actually use your site. Instant heatmaps: See at a glance which areas on your page drive the most engagement. Session recordings: Watch how people use your site. Insights: Learn what's working and what isn't. Leia mais sobre o Microsoft Clarity
Netcore’s customer journey mapping tool empowers marketers to build campaigns based on customer behavior and stages. Complex customer journeys can be mapped easily with drag-and-drop, and automated, and optimized on the go. You can deliver contextual messages across your channels and increase ROI. Leia mais sobre o Netcore
Smaply is a web-based journey mapping solution for businesses of all sizes that provides an insight into a customers experience while browsing the web that comes with features such as storyboard creations, data visualization, channel management, team collaboration, customer profiles, and more. Leia mais sobre o Smaply
MikMak provides brands with end-to-end eCommerce analytics and consumers with multi retailer checkout experiences. Leia mais sobre o MikMak
Factors.AI is Marketing Analytics and Attribution solution that helps marketing and revenue teams increase the impact of marketing on revenue Leia mais sobre o Factors.ai
A web-based customer engagement solution that creates customer journey mapping tools to gather information on user experiences, customer data, and overall satisfaction with features such as drag and drop editing, customizable maps, data visualization, a media library, collaboration tools, and more. Leia mais sobre o Custellence
On-premises and private cloud storage options give you full control over your data. That allows you to safely analyze the digital user experience in more places, including post-login areas, banking and healthcare platforms, or SharePoint spaces. Leia mais sobre o Piwik PRO
CXMEngine is a customer journey solution that facilitates journey orchestration, task automation, and product catalog management. Leia mais sobre o CXMEngine
The Intouch Insight CX Platform is designed to get you the most out of your mystery shopping and operational audit programs while driving actionable insights from all customer touchpoints. Leia mais sobre o Intouch Insight CX Platform
Channel Optimization - Consumer Research - Content Marketing Insights - Analytics Leia mais sobre o DemandJump
Avion is a story mapping tool used by product teams. Avion helps product teams turn ideas into working software, by allowing them to build a powerful user-focused backlog and by emphasizing outcome over output. Leia mais sobre o Avion
Uma maneira rápida de integrar usuários. O Userflow é um criador de pesquisas e tour de produtos rápido e fácil de usar. Leia mais sobre o Userflow
Centralpoint by Oxcyon is a digital experience platform & content management solution for enterprises. The cloud-based tool allows users to control knowledge, data, documents, forms, emails, learning, compliance, & more whilst also providing features for managing employees, clients & partners. Leia mais sobre o Centralpoint
Salesforce Retail CRM is a cloud-based retail management system that helps eCommerce businesses analyze shoppers’ needs and facilitate smart targeting to drive brand awareness. Marketers can utilize AI-powered bots to communicate with buyers in real-time and improve customer engagement levels. Leia mais sobre o Salesforce Retail CRM
PowerReviews is a reviews management software that lets brands and retailers collect, display and syndicate customer ratings or reviews, and answer customer questions. It helps reach customers at the moment of purchase and help to drive traffic, increase sales and create actionable insights. Leia mais sobre o PowerReviews
Wigzo is a no-code customer data platform with smart marketing automation capabilities for e-commerce growth. Its powerful automation workflows deliver performance-driven personalization across all channels and help retain more customers with better CLTV. Leia mais sobre o Wigzo
Cooperate is a marketing project management app. The cloud-based platform is designed to help users align marketing & sales, manage global, as well as local, marketing efforts, setup & track goals, & track people, content, assets & campaigns in one place. Leia mais sobre o Cooperate
Odyssey Attribution is a cloud-based marketing attribution solution that integrates with Google Analytics, which assists advertisers with ad spend recommendations and channel management. Key features include traffic analytics, campaign management, ad spend recommendations, and custom dashboards. Leia mais sobre o Odyssey Attribution
twik analyzes tens of parameters on each visitor in real time whilst maintaining GDPR/CCPA compliancy and enables website owners to drill down into the marketing funnel of each visitor, demographics, psychographics and behavior in order to improve offerings and re-optimze your website. Leia mais sobre o Twik
O SatisMeter é uma solução de comentário no aplicativo que coleta dados do NPS com base em padrões de uso distintos de aplicativos da Internet, aplicativos móveis e e-mail. Leia mais sobre o SatisMeter
Where to Buy is designed to help businesses display information related to products’ pricing and nearest store locations to consumers using customizable web pages. It enables organizations to map customer journeys and communicate with brand managers, retailers, and clients via a unified platform. Leia mais sobre o Where to Buy

Categorias relacionadas