Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Gestão de Gastos. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

Classificar por

145 opções de software

Wallester ajuda outras empresas a emitirem cartões VISA corporativos para suas transações e simplificar o controle das despesas corporativas. Leia mais sobre o Wallester
Gestão completa dos gastos para compras e aprovações, aquisições, gestão de despesas e análise de gastos. Leia mais sobre o Fraxion
Um sistema de geração de relatórios de despesas. Para usuários e gerentes de despesas, a geração de relatórios de despesas fica fácil, automatizada e integrada. O ExpensePoint ajuda a automatizar e otimizar os processos de geração de relatórios de despesas, desde a criação, envio e aprovação, incluindo um sistema de geração de imagens de recibos,... Leia mais sobre o ExpensePoint
O Rydoo Expense é uma solução líder em gestão de despesas de negócios que automatiza o processo de gestão de despesas para empresas em rápido crescimento. Leia mais sobre o Rydoo
O Chrome River oferece geração de relatórios de despesas para organizações globais e de médio porte por meio de um aplicativo intuitivo, consistente em todos os dispositivos e tamanhos de tela. Leia mais sobre o Emburse Chrome River Expense
Gerencie todas as despesas de negócios em questão de segundos. Gestão automatizada de gastos, aprovações simplificadas, orçamentos inteligentes, rastreamento de despesas, processamento automatizado de solicitações e ordens de compra, tudo em um aplicativo baseado na nuvem. Leia mais sobre o Precoro
O Procurify Spend Management facilita o fluxo de trabalho de compra e aprovação, além de centralizar os dados financeiros. Leia mais sobre o Procurify
O Kissflow Procurement Cloud é uma solução de gestão de compras e fornecedores desenvolvida para pequenas e grandes organizações. Os principais recursos incluem gestão do fluxo de trabalho de aprovação, cotações, requisições de compra, faturamento, rastreamento de problemas, supervisão de fluxo de caixa, geração de pedidos e análise. Leia mais sobre o Kissflow Procurement Cloud
O COVALYZE faz análises de relação custo/benefício e gerencia os gastos em uma única plataforma. Leia mais sobre o COVALYZE
Software de gestão de despesas baseado na nuvem para empresas. O Klippa é um gerenciador de despesas que economiza tempo, reduz custos e previne fraudes. Solução de software eficiente para empresas que desejam economizar tempo no processamento de reembolso de despesas e configurar fluxos de trabalho seguros para as aprovações. Agende um teste... Leia mais sobre o Klippa Expense Management
O Intergiro é uma plataforma baseada na nuvem que ajuda as empresas a gerenciar operações bancárias. Incorpore serviços financeiros aos seus produtos, emita cartões virtuais modernos, crie métodos de pagamento no aplicativo, crie o próximo neobanco, configure programas tradicionais nos cartões ou incorpore contas IBAN em várias moedas aos... Leia mais sobre o Intergiro
Rippling makes it easy to manage your company's Payroll, Benefits, HR, IT, & Finance—all in one, modern platform. It brings all of your employee systems and data together, and allows you to manage your people 100% online and paperlessly. Leia mais sobre o Rippling
O Wrike é uma plataforma de gestão de trabalho usada por mais de dois milhões de pessoas em 140 países. Os recursos incluem relatórios de despesas, ferramentas de controle de horas e painéis de análise personalizados. Assuma o controle dos gastos e supervisione os recursos para aumentar os lucros da organização. Leia mais sobre o Wrike
As soluções do SAP Concur simplificam o gerenciamento de despesas, viagens e faturas para maior visibilidade e controle. Leia mais sobre o SAP Concur
Happay helps businesses handle expenses, invoices, payments, claims, and more on a unified portal. The platform includes AI technology, which enables employees to automatically scan and capture receipt data from text messages, emails, credit card statements, invoices, and other sources. Leia mais sobre o Happay
Você está preocupado com funcionários gastando dinheiro da empresa sem total transparência? Transforme suas preocupações em tranquilidade, com controle total sobre cada centavo gasto em sua empresa. Gestão de pedidos de compra simples e eficaz para toda a equipe. Leia mais sobre o ProcurementExpress.com
Expensya is a cloud-based, multi-platform expense management solution with smart scanning, archiving, accountant integration, smart stats, and email processing Leia mais sobre o Expensya
Streamline your purchasing and payables processes and ensure company spending complies with corporate budgets. Leia mais sobre o Sage Intacct
Take control of your business budgets and say goodbye to the “spend now, ask forgiveness later” mentality. With Divvy, never go over budget again. Period. Leia mais sobre o Divvy
Ideal for SMBs, accountants, and bookkeepers, Plooto provides end-to-end payment automation, with easy workflows and integrated electronic payments, saving you and your business countless hours Leia mais sobre o Plooto
Spendwise - formerly Officewise - is an interactive cloud-based accounting solution that helps small and mid-sized businesses manage their accounting and financial operations Leia mais sobre o Spendwise
O Spendesk é uma solução tudo-em-um de gestão de gastos que oferece às equipes de finanças controle e visibilidade total dos gastos da empresa. Leia mais sobre o Spendesk
O Pleo é uma solução de gerenciamento de despesas baseada na nuvem que fornece cartões corporativos virtuais e plásticos, categorização automática de despesas, captura de recibos e muito mais. Leia mais sobre o Pleo
ELMO’s integrated Expenses solution can automate how you manage business expenses. Submitting, approving, and reporting expenses is simplified through our intuitive digital platform. Leia mais sobre o ELMO Software
TripActions is the only all-in-one travel, corporate card, and expense management solution that helps companies save time and money. Leia mais sobre o TripActions
O Fyle proporciona uma experiência de usuário simples para os funcionários rastrearem e enviarem despesas, fornecendo uma plataforma eficaz para visibilidade, controle e conformidade em tempo real. O Fyle usa inteligência artificial para verificação de OCR e políticas em tempo real, economizando 10 vezes mais tempo e dinheiro para equipes de... Leia mais sobre o Fyle
TravelBank is the leading all-in-one expense and travel management platform, powering the solution for more than 20,000 companies. Leia mais sobre o TravelBank
Asite’s Construction Management Software simplifies construction management. Bring all your project information together onto an organized, secure, cloud-base platform. You’ll get instant visibility into your project status. Plus, the control and automation tools to keep your project on track. Leia mais sobre o Asite
Brex is the only account you’ll ever need. Payments, cards, capital, and spend management all in one place. Brex makes it easy for finance teams and employees to spend smart, grow fast, and enjoy the ride. Leia mais sobre o Brex
Tipalti automates your entire supplier payments operation for accounts payable organizations. Power international payments, invoice processing, AP tax and regulatory compliance, payment reconciliation, and reporting in one holistic cloud solution. Leia mais sobre o Tipalti
SaaS solution for digitization and management of tickets, invoices, and expense reports. A solution easily integrable with other software thanks to public APIs available and with a wide range of functionalities, all of them at one price. Leia mais sobre o XPENDOR
AvidXchange automates invoice?and?payment processes?for mid-market businesses. With 7,000+ customers in North America, AvidXchange processed approximately 53 million transactions with $145 billion in spend in 2020 and has paid more than 700,000 suppliers through its network in the past five years. Leia mais sobre o AvidXchange
Soldo combines prepaid company cards with a management platform. The brighter way to manage spending. Leia mais sobre o Soldo
Proven by 1000 customers over 35+ yrs with Money Back Guarantee Offer! Bellwether is an easy to use for small business and mid-market companies to manage 50-1000 purchase orders per month. Leia mais sobre o Bellwether PO and Inventory
Hybrent is a cloud-based solution that helps businesses in the healthcare industry such as physician offices, ambulatory surgery centers, hospitals, long term care facilities, and management groups automate and streamline supply chain, procurement, and inventory control processes. Leia mais sobre o Hybrent
The Lola.com Financial Operations Platform is for growing companies with small finance teams. Control your spend with budgets, and automate everything else. Because you've got better things to do than approving expenses. Leia mais sobre o Lola
Digital Purchase Order is a procurement software that allows users to submit purchase orders, approve them, track the receiving and invoices as well as approve invoices and run corresponding spend reports. DPO is available through the web as well as through our native mobile apps. Leia mais sobre o Digital Purchase Order
Abacus is the easiest way for you to reimburse your team, reconcile corporate credit cards, and implement your expense policy with real time insights and reporting. Leia mais sobre o Emburse Abacus
Order simplifies buying for businesses. From the moment you purchase through the moment you pay, Order works in-stride with your team as well as your existing vendors, workflows, and current software products for a simple, streamlined experience. Leia mais sobre o Order
Egencia is an easy-to-use technology platform that helps travel managers streamline the corporate travel booking process, manage travel spend and risk, advance traveler well-being, and maximize return on investment (ROI) for their business travel program. Leia mais sobre o Egencia Suite
Airbase is a cloud-based spend management solution designed to help businesses with spend control, bill payments, accounting automation, and real-time reporting. The software offers virtual and corporate cards that enable employees to make purchases while complying with company policies. Leia mais sobre o Airbase
The TYASuite Procurement to Pay tool is a user-friendly, effective cloud-based software perfect for small, medium, and large businesses with up to 100 staff. The product comes stacked with functionalities simultaneously simple to utilize. Leia mais sobre o TYASuite
Emburse Cards enables the finance team and business managers to create and distribute credit cards to employees to keep their budget on track. The customizable platform gives users full control over their business and employee expenses with built-in spending rules. Leia mais sobre o Emburse Cards
Ariba® Commerce Cloud is an eCommerce and eProcurement platform that helps you to buy, sell, manage cash more effectively. Ariba combines the ability to optimize complete commerce lifecycles with the world’s largest web-based trading community. Ariba® Commerce starts with a freemium package, for transactions in $50,000, and additional fees are... Leia mais sobre o SAP Ariba
Coupa’s cloud-based suite of financial applications provide visibility and control over all expenditure in your company; procurement, expenses and AP Leia mais sobre o Coupa Business Spend Management
Ramp is a cloud-based expense and spend management solution that provides businesses with virtual corporate cards for employees and allows them to track and manage company spending. The platform helps businesses to track trends in spending and identify areas where costs could be cut. Leia mais sobre o Ramp
Teampay’s spend management platform gives finance teams control and automates the purchasing, reconciliation, and reporting process. Leia mais sobre o Teampay
Weel empowers Australian businesses to manage company spending via virtual cards, bill payment, expense reporting, and free reimbursements tools. Teams can create bespoke spend management solutions with Weel. Leia mais sobre o Weel

Categorias relacionadas