Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Gestão de Equipes. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

14 apps
Classificar por
Crie, organize e discuta o trabalho com sua equipe
O Confluence é um espaço de trabalho compartilhado para criar e gerenciar todo o seu trabalho. De roadmap de produto a resumos criativos, ajude sua equipe a fazer o melhor trabalho em conjunto. Leia mais sobre o Atlassian Confluence
Ferramenta de colaboração visual para perspectivas de projetos compartilhados
Planilhas, e-mails e notificações intermináveis são os principais bloqueadores do trabalho em equipe que afetam as equipes comerciais atuais, independentemente do seu tamanho. Atribuições, tarefas e atividades diárias do projeto são perdidas, a transparência fica de lado e as pessoas perdem a produtividade com a confusão. Além de gerenciar esse... Leia mais sobre o Trello
Project management, task tracking, & professional goal tools
ClickUp is a fundamentally new way to work - bringing separate apps like tasks, docs, spreadsheets, goal tracking, resources, and even an inbox, together in one place. It's the convergence of the best productivity and collaboration apps. Finally, there's one app to replace them all. Leia mais sobre o ClickUp
Award-Winning Project Management Software
ProjectManager.com is an online project management software providing teams with a project dashboard for planning, tracking and collaboration real time Leia mais sobre o ProjectManager.com
The flexible way to manage projects with clients
Communicate, organize and get work done in one place with Podio. A tool that your team will love to use, that's entirely customizable to suit how you run projects most efficiently. Leia mais sobre o Podio
Powerful project management and collaboration platform.
Hive is powerful, intuitive project management for impactful businesses. Leia mais sobre o Hive
Plataforma de gestão de projetos e tarefas
O Redbooth é uma plataforma de gestão de projetos e tarefas que oferece um único local para tarefas de colaboração em equipe, discussões e compartilhamento de arquivos. O Redbooth é simples e flexível de usar, permitindo que as equipes de projetos e departamentos de milhares de empresas trabalhem com eficiência. Leia mais sobre o Redbooth
Gestão de projetos, colaboração e comunicação para equipes
O ProofHub é um software de colaboração e gestão de projetos baseado na nuvem, criado para simplificar a comunicação entre equipes e projetos. Você pode obter mais satisfação no trabalho e reduzir o tempo de entrega dos projetos. Leia mais sobre o ProofHub
Employee app & portal for remote teams
Blink is a complete employee app and portal solution for mobile teams to encourage communication, enhance productivity, and keep everyone informed Leia mais sobre o Blink
Open-source project management and collaboration software
OpenProject is an open-source project collaboration software designed to help businesses handle the entire project management lifecycle, from planning, scheduling, and issue tracking to budgeting and cost reporting. Supervisors can highlight task attributes based on the status, priority or due date. Leia mais sobre o OpenProject
Easy Project and Task Management for Teams
Hitask is friendly and easy to use task management tool that anyone can start using right away. Combining simplicity with powerful enterprise features such as task sharing, assignment, reporting, time tracking. Organize tasks by project, share, assign, get reminders sent to your phone. Leia mais sobre o Hitask
Project management & collaboration software With Agile
If you manage projects for a digital agency, use Binfire to collaborate with your team members, contractors and customers. It helps you to plan, track and coordinate several projects at one time using a Tasks, Gantt charts, interactive whiteboard and dashboard to view daily tasks. Binfire brings all tools needed by your team to finish projects... Leia mais sobre o Binfire
Project management and team collaboration software
Lumeer is a project management software that provides businesses with tools to handle tasks and improve collaboration across the organization. Managers can create new projects using customizable templates and visualize action plans in the form of pivot tables, a calendar, maps, charts, or boards. Leia mais sobre o Lumeer
All-in-one productivity platform
Infinity is a project management solution that enables multiple teams to work in one online space for different business needs. With multiple business templates, teams can organize and manage all operations using customization options, data hierarchies, and collaboration tools. Leia mais sobre o Infinity