Aqui está nossa lista de aplicativos para Sistemas NPS (Net Promoter Score). Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

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71 opções de software

O SurveySparrow é uma ferramenta de pesquisa de conversação que permite aos usuários criar pesquisas personalizadas, distribuir pesquisas para vários canais e avaliar respostas. Leia mais sobre o SurveySparrow
O Zonka Feedback é uma plataforma multicanal de comentários e pesquisas que permite aos usuários criar formulários de pesquisa, gerar relatórios em tempo real e receber alertas instantâneos. Leia mais sobre o Zonka Feedback
O SurveyLegend permite criar pesquisas, formulários e enquetes para dispositivos móveis com facilidade. Leia mais sobre o SurveyLegend
O SurveyMonkey Enterprise é uma solução de satisfação do cliente desenvolvida para ajudar empresas nos setores de TI, saúde, educação e outros setores a coletar, avaliar e compartilhar respostas de pesquisas com equipes. Os administradores podem proteger dados confidenciais de acordo com os padrões de conformidade do GDPR (regulamento europeu de... Leia mais sobre o SurveyMonkey Enterprise
O Nicereply é uma ferramenta de pesquisa de satisfação do cliente criada para equipes de suporte. Crie e envie belas pesquisas com um clique para medir a satisfação do cliente (CSAT na sigla em inglês), Net Promoter Score (NPS na sigla em inglês) e Customer Effort Score (CES na sigla em inglês). Veja e avalie os comentários dos clientes por... Leia mais sobre o Nicereply
O Startquestion é uma ferramenta baseada na Internet para criar pesquisas, questionários e formulários para coletar pedidos ou registros, estudar clientes, avaliar funcionários, entre outras coisas. Leia mais sobre o Startquestion
O Refiner é um software de pesquisa de clientes e comentários de usuários criado especificamente para empresas de software como serviço (SaaS na sigla em inglês). Ele ajuda as equipes de SaaS orientadas a dados a entender melhor seus usuários, medir a satisfação do cliente (NPS, CSAT) ou pesquisar o que construir no futuro. Leia mais sobre o Refiner
O Wonderflow é uma solução simples baseada em IA que analisa a voz do cliente e obtém informações sobre classificações e avaliações. Leia mais sobre o Wonderflow
O Customer Happiness Index é uma plataforma de análise preditiva, baseada na nuvem, que ajuda as empresas dos setores de telecomunicações, bancário e de varejo a prever os níveis de satisfação dos clientes, analisando a pontuação do NPS. Leia mais sobre o Customer Happiness Index
Com a confiança de 98% das empresas listadas na Fortune 500 e usada em mais de 350 mil organizações, a plataforma People Powered Data, da SurveyMonkey, oferece a milhões de pessoas em todo o mundo uma maneira de transformar comentários em ações que impulsionam o crescimento e a inovação. Saiba mais no site. Leia mais sobre o SurveyMonkey
O Trustpilot é uma plataforma de gerenciamento de avaliações de clientes que ajuda as empresas online a estabelecerem uma marca confiável e a se conectarem com os clientes, coletando avaliações e comentários para melhorarem a experiência do cliente, ampliarem sua presença online, aumentarem conversões e vendas e muito mais. Leia mais sobre o Trustpilot
The Alchemer Activated NPS Solution is the only way to transform into a customer-centric organization. Customer NPS feedback is delivered automatically to the team members who can take immediate action. With the NPS Solution, your customers feel heard, making their feedback worth its weight in gold. Leia mais sobre o Alchemer
Qualtrics CustomerXM is a customer experience management platform that helps businesses collect feedback from across multiple channels and improve the customer journey. Key features include personalized consumer insights, trend analysis, digital reputation management, and behavior-based predictions. Leia mais sobre o Qualtrics CustomerXM
Solução de software de pesquisa empresarial baseada em nuvem. Usuários em mais de 150 países usam o CheckMarket para conduzir pesquisas excelentes, obter informações e agir sobre os resultados. Leia mais sobre o CheckMarket
AskNicely enables you to coach, motivate, and empower your employees to make every customer experience awesome. Leia mais sobre o AskNicely
Qwary is a customer experience management software designed to help businesses in the hospitality, retail, healthcare, education, and other sectors gain insights into customer and employee feedback. Administrators can gain insights into net promoter score (NPS), customer effort score (CES), and customer satisfaction score (CSAT) on a unified... Leia mais sobre o Qwary
Simplesat is a cloud-based customer satisfaction survey solution that lets users set up one-click satisfaction surveys and distribute them to their customers. Users can embed CSAT and CES in email signatures or helpdesks, and send quarterly Net Promoter Score (NPS) surveys automatically via email. Leia mais sobre o Simplesat
Empuls is an all-in-one employee engagement and motivation platform that offers Rewards & Recognition, Pulse Surveys, eNPS surveys, 1-on-1 Feedback, Social Intranet and People Analytics in one powerful solution. Trusted by 1000+ brands across the globe, Empuls helps organizations to build high-perf Leia mais sobre o Empuls
O SurveyLab é um software profissional de pesquisa online para empresas de qualquer porte, organizações não governamentais e profissionais. O SurveyLab é uma ferramenta de pesquisa online que facilita a criação de pesquisas personalizadas, automatiza o processo de coleta de respostas e fornece geração de relatórios e análises em tempo real. Leia mais sobre o SurveyLab
Implement a flexible & automated 360-degree feedback review process with the Blue. Leia mais sobre o Blue
GetFeedback is easy-to-use online survey software designed to improve response rates. Leia mais sobre o GetFeedback
Listen360 is a customer engagement software designed to help businesses of all sizes collect and manage client feedback, online reviews and testimonials. It allows managers to monitor customer sentiments, capture feedback, follow-up on closed-loops, post reviews, and gain insights into preferences. Leia mais sobre o Listen360
UniFocus decision-making technology offers workforce management tools that help managers make smarter decisions. Leia mais sobre o UniFocus
Spark Chart is comprehensive survey software for business consultants and leaders to create and deploy any type of survey. Key features include customizable surveys and branding, ready-made templates, comprehensive deploy & track options, conditional logic and powerful reporting analytics & sharing. Leia mais sobre o Spark Chart
Lance pesquisas em quase qualquer canal, colete os comentários automaticamente e tome medidas com base neles instantaneamente com a ajuda da automação. Leia mais sobre o Feedbackly
A empresa de software como serviço (SaaS na sigla em inglês) zenloop é uma plataforma de gestão de comentários que capacita as marcas de comércio eletrônico a fortalecer a retenção de clientes, cultivando relacionamentos e promovendo a centralização no cliente com base no Net Promoter System® (NPS). Leia mais sobre o zenloop
Create NPS surveys in seconds, and get actionable insights that drive growth & reduce churn. Deliver NPS surveys through apps, websites, emails, and chatbots with Survicate. - Easy integration with Intercom, HubSpot & more (native, code-free) - Ready-to-use templates included Leia mais sobre o Survicate
Medallia is the market leader in Experience Management - trusted by over a thousand of the world’s leading brands. According to the Forrester Consulting Total Economic Impact™ Study commissioned by Medallia, organizations using Medallia can achieve $35.6M in value and an ROI of 591% over 3 years. Leia mais sobre o Medallia Experience Cloud
Retently is a tool for measuring and improving customer satisfaction and loyalty through Net Promoter Score surveys and feedback collection. With Retently businesses can collect customer feedback and analyze results through advanced analytics and reports in order to take corrective action. Leia mais sobre o Retently
Trustmary measures and collects NPS for companies and converts feedback into text and video reviews. It displays the testimonials on company websites for campaigns and social media. It's a fully automated testimonial tool that aims to generate more leads and boost conversions for online businesses. Leia mais sobre o Trustmary
youengage is a customer experience and engagement solution designed to help businesses interact with users at every step of the customer journey, generate leads, gain feedback, increase revenue, and capture data via a unified platform. It enables professionals to design quizzes using personality tests and knowledge quizzes and create and share... Leia mais sobre o youengage
Ferramenta de comentários de clientes para empresas que precisam de comentários acionáveis dos clientes para detectar lacunas de satisfação e resolver problemas. Leia mais sobre o Qualaroo
Keatext is a cloud-based text analytics platform for customer experience management, market research, employee engagement, and more, which analyzes customer comments and feedback, including survey responses, reviews, call center transcripts, and emails, to provide actionable insights Leia mais sobre o Keatext
Netigate is a customer and employee feedback management software that helps businesses in construction, healthcare, and automotive conduct market research, employee exit interviews, NPS surveys, board evaluations, and more from within a unified platform. It enables staff members to utilize the built-in templates to create and preview multilingual... Leia mais sobre o Netigate
Survey2Connect is a cloud-based CX platform that offers features for data collection, benchmarking, customer recovery, and data integration. Leia mais sobre o Survey2Connnect
Customer Thermometer is the 1-click CSAT measurement tool with award-winning support, seamless platform integration and powerful reporting. We drive real-time feedback for NPS, CSAT and other metrics that boost customer experience. Installation is easy and takes just minutes. Trial us for free! Leia mais sobre o Customer Thermometer
Chattermill is a cloud-based customer experience management software designed to help businesses capture, organize, and analyze customer feedback using analytics, natural language processing (NLP), and artificial intelligence (AI) technology. The platform lets organizations establish automated workflows with event-based triggers to record customer... Leia mais sobre o Chattermill
Take the stress out of creating surveys. doopoll is an easy-to-use survey platform, that saves you time and effort by helping you to create brilliant surveys, with zero fuss. Create, share, present, and analyse your surveys in just a few clicks. We've made every feature a breeze to use. Leia mais sobre o doopoll
ProProfs Survey Maker is a powerful survey tool which is used by educators, instructors, online marketers, and organizations to gather valuable customer feedback, market data, and much more. Create surveys easily, customize it based on your requirements or choose free our in built templates. Leia mais sobre o ProProfs Survey Maker
Business owners use AirVote QR smileys to monitor service levels through the eyes of their customers. This self-service platform is free forever for moderate use. Ideal customer: any brick-and-mortar business with a public restroom or a portable restroom operator Leia mais sobre o AirVote
allwers allows businesses to collect information about clients, analyze all comments and activate actions to achieve organizational objectives. Teams can measure and manage the employees' and improve productivity using action plans based on intelligent surveys. Leia mais sobre o allswers
Retamo is an online review and reputation management software designed to help businesses generate, monitor, and analyze customer ratings or feedback. Teams can share reviews across multiple platforms such as Twitter, LinkedIn, XING, Facebook, and corporate websites. Leia mais sobre o Retamo
The MedBridge Healthcare Net Promoter Score Index allows you to boost patient satisfaction by capturing patient feedback, identifying insights, and assigning targeted content to improve patient satisfaction. Leia mais sobre o MedBridge
Checkbox develops professional, feature-rich survey software for organizations, teams, and individuals. Available in installable and hosted versions. Leia mais sobre o Checkbox Survey
Surveyol is an online survey software designed to help small businesses, retailers, and schools create custom surveys using various color themes and fonts. Administrators can use predefined templates to prepare questionnaires for the app or event feedback, employee satisfaction, and other purposes. Leia mais sobre o Surveyol
O SatisMeter é uma solução de comentário no aplicativo que coleta dados do NPS com base em padrões de uso distintos de aplicativos da Internet, aplicativos móveis e e-mail. Leia mais sobre o SatisMeter
O SightMill é uma solução de pesquisa Net Promoter Score (NPS) baseada em nuvem, projetada para ajudar os usuários a coletar, analisar e agir de acordo com os comentários para melhorar o relacionamento com o cliente. Leia mais sobre o SightMill
Promoter Ninja for NPS is a feedback collection and management tool which allows users to create and deploy Net Promoter Score surveys to customers via email Leia mais sobre o Promoter Ninja
eNPS is a cloud-based software that helps businesses monitor and track employees’ experiences using net promoter score (NPS) surveys. Supervisors can schedule and automatically send monthly or quarterly surveys to staff members via text messages or emails. Leia mais sobre o eNPS
With industrytics, you can automatically connect, analyse and visualise all metrics and data about your business and feedback from your stakeholders in an intelligent 360° business dashboard and receive data-driven and AI-powered improvement suggestions for your SME business. Leia mais sobre o Industrytics

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