Aqui está nossa lista de aplicativos para Software para Chatbots. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

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124 opções de software

O Pipedrive é uma ferramenta de gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) e gestão de pipeline para pequenas e médias equipes de vendas, que ajuda os usuários a se concentrarem nas ações que importam. Leia mais sobre o Pipedrive
O Tidio Chat é um sistema de bate-papo ao vivo baseado na nuvem que integra mensagens de widgets de bate-papo ao vivo, e-mails e Facebook Messenger em uma interface unificada do agente. Leia mais sobre o Tidio
Não trabalhe mais, trabalhe de maneira mais inteligente. Automatize os processos de atendimento ao cliente para poupar tempo, dinheiro e recursos de negócios online e aumente as vendas e as taxas de conversão. Não sabe como configurar um chatbot? O Smartsupp oferece modelos de chatbot para ajudar você a dar os primeiros passos. Leia mais sobre o Smartsupp
O Freshdesk Messaging (anteriormente Freshchat) é um software de mensagens para as equipes de suporte ao cliente conversarem com os clientes no site, em aplicativos móveis ou em redes sociais. Leia mais sobre o Freshchat
O REVE Chat é um software omnicanal de suporte ao cliente, que oferece bate-papo ao vivo, bate-papo por vídeo, chamada de voz e enfileiramento para envolver os visitantes do site. Leia mais sobre o REVE Chat
O Appy Pie é o App Builder ou App Maker por autoatendimento baseado na nuvem que mais cresce, permitindo que usuários sem conhecimentos de programação criem um aplicativo para Windows 8 Phone, Android e iPhone para celulares e smartphones; e publique no Google Play e iTunes. Nosso objetivo é manter todo o processo muito simples e agradável, com o... Leia mais sobre o Appy Pie
O Intercom é a primeira plataforma de relacionamento conversacional que permite às empresas oferecer experiências de conversação baseadas em mensagens em toda a jornada do cliente por meio de uma plataforma unificada para equipes de vendas, marketing e suporte. Leia mais sobre o Intercom
Birdeye is the highest-rated all-in-one reputation and CX platform for local businesses and brands. Over 90k businesses use Birdeye’s platform to effortlessly manage online reputation, connect with prospects through digital channels, and gain customer experience insights to grow sales & thrive. Leia mais sobre o Birdeye
With Bill.com, get paid up to 2x faster. Accept flat-rate ACH payments, send recurring electronic invoices, and send automatic payment reminders. Leia mais sobre o Bill.com
ExecVision is a conversation intelligence platform built on a simple, almost inarguable premise: Insights mined from customer interactions are exponentially more valuable when you can translate them into performance improvements in your sales, support, and success teams. Leia mais sobre o ExecVision
Drift is a cloud-based live chat solution for sales and marketing teams which also includes an AI-powered chat bot, in-app messaging & email management tools Leia mais sobre o Drift
Brazen is a virtual event and career fair solution for recruiters and universities which offers one-on-one video & text chats, live video broadcasting, AI-powered chatbots, pre-screening, event promotion and more. The cloud-based tool allows users to boost engagement and broaden their reach. Leia mais sobre o Brazen
O Rocket.Chat é uma plataforma de comunicação empresarial segura para bate-papo e colaboração privada em equipe. Reduza os custos operacionais e melhore a experiência do cliente centralizando mensagens de funcionários e clientes externos na mesma plataforma. Leia mais sobre o Rocket.Chat
Comm100 Live Chat powers real-time, personalized customer engagements when visitors need it most. Leia mais sobre o Comm100 Live Chat
Mesaaging & Live Chat by TeamSupport empowers B2B and healthcare organizations to unify their customer experience through consistent, convenient, and meaningful conversations. Leia mais sobre o TeamSupport Messaging & Live Chat
Converta os visitantes do seu site em clientes pagantes e satisfeitos. Aumente o ROI de seus esforços de conteúdo, SEO, AdWords e marketing por e-mail. Leia mais sobre o Zoho SalesIQ
O Sprinklr oferece produtos de gestão de redes sociais para ajudar as marcas a melhorarem sua presença nas redes sociais, aumentando o envolvimento, melhorando a percepção e tornando-se mais estratégicas. É uma plataforma de gestão de experiência social com um conjunto de aplicativos para garantir a consistência da marca entre clientes e funcionári... Leia mais sobre o Sprinklr
LiveHelpNow is a help desk software solution for customer service and live chat. LiveHelpNow's live chat tool engages with website visitors to garner customer feedback, send targeted messages & relevant recommendations. It also provides email & ticket management, knowledge base publishing & more. Leia mais sobre o LiveHelpNow
O Landbot.io é uma plataforma baseada na nuvem desenvolvida para ajudar pequenas e médias empresas a criar sites de conversação para ajudar a melhorar a experiência do cliente e a geração de leads. O Landbot.io permite que os usuários criem chatbots usando uma interface do usuário para conversação e proporcionem uma melhor interação nas landing... Leia mais sobre o Landbot
Oracle HCM Cloud is a suite of human capital management applications that help find and retain talent including HR, benefits, payroll, & performance management Leia mais sobre o Oracle Cloud HCM
Chaport is modern customer messaging software with multi-channel live chat, chatbots, auto-invitations, knowledge base, integrations with Facebook, Viber, Telegram, and group chat capabilities. It has desktop apps for Mac, Windows, Web, and full-featured mobile apps for iOS, & Android. Leia mais sobre o Chaport
Tiledesk allows businesses to engage with customers throughout their journey. The all-in-one customer engagement platform that offers different functionalities, from lead generation to post-sales, from WhatsApp to your website. With omni-channel live chat and chatbots. Leia mais sobre o Tiledesk
O ChangeGear Service Desk é uma plataforma ITSM baseada na nuvem que ajuda as organizações a gerenciar serviços de TI, resolver solicitações e facilitar o roteamento de tíquetes. Leia mais sobre o ChangeGear
O ChatBot é uma plataforma tudo-em-um para criar, implantar e rastrear chatbots em todos os canais. Leia mais sobre o Chatbot
FrontdeskAI is an artificial intelligence (AI)-powered helpdesk and admin assistant designed for businesses within industries including beauty and wellness, fitness, dental, and more. It offers 24/7 customer support backed up by machine learning, FAQs, and business policies. Leia mais sobre o TrueLark
Powerfront offers an array of products enabling businesses to flawlessly replicate in-person experiences online, helping both the company’s own clients and their end-users to drastically improve operational efficiency and effectiveness. Leia mais sobre o INSIDE
SAS Visual Analytics supports sharing and collaboration of insights, including through conversational AI and chatbots. Access data, reports and visualizations through a chatbot – even run advanced analytics and AI. Leia mais sobre o SAS Visual Analytics
LivePerson is an industry leader in Conversational AI and enterprise-grade chatbots that increase sales and improve customer care at scale on all the world’s most popular messaging channels. Leia mais sobre o Conversational Cloud
Turn online conversations into sells with B2Chat. A web app software that brings into one inbox and simultaneously, all of your customer service channels: social media, WhatsApp, Chatbots. Leia mais sobre o B2Chat
Kommunicate is a live chat software designed to help businesses in the healthcare, eCommerce, education and other sectors build custom AI-based chatbots. Administrators can create NLP-powered support bots to schedule meetings, qualify leads, and support customers. Leia mais sobre o Kommunicate
Kustomer is the omnichannel customer management platform focused on delivering standout experiences - not resolving tickets. Leia mais sobre o Kustomer
ManyChat is a conversational AI platform designed to help businesses in the eCommerce sector automate conversations across text messages, Facebook Messenger, and Instagram. Administrators can share discount coupons, booking confirmations, promotional messages, and more with customers via email and text messages. Leia mais sobre o ManyChat
Quiq business messaging connects companies with their customers on the channels they are already using, SMS/Text, Facebook Messenger, Kik, and Chat Leia mais sobre o Quiq Messaging
Yellow Messenger help businesses in advertising, education, banking and other industries create, launch, and manage custom chatbots. The AI technology lets organizations build virtual assistants to automate operational workflows, respond to customer queries, and engage with the target audience. Leia mais sobre o yellow.ai
With an Acobot live chat robot you can answer customer questions instantly, with a human touch and turn them into paying customers like never before. Acobot is fully automated. It works 24 hours a day, seven days a week, even when you go to the beach. Leia mais sobre o Acobot
Haptik is a conversational AI software that helps businesses streamline operations related to contactless shopping, FAQ automation, request routing, and more. Administrators can use predefined templates to build IVAs based on specific business requirements and use cases. Leia mais sobre o Haptik
Smith.ai Live Chat with AI Chatbot is the fast & friendly way to capture, screen & convert website leads 24/7. Leia mais sobre o Smith.ai
O Leadoo ajuda a criar, executar e gerenciar campanhas de marketing, oferecer uma experiência personalizada ao usuário para atingir as metas de vendas, converter tráfego de sites, leads de vendas e muito mais. Os usuários podem criar perfis de usuário exclusivos para armazenar informações sobre os interesses dos visitantes, páginas acessadas e... Leia mais sobre o Leadoo
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required. Leia mais sobre o Chatfuel
Engati is a cloud-based platform for chatbots and LiveChats without the need for programming knowledge. Bots built within can be published across Facebook Messenger, Skype, Viber, Slack, Kik, Telegram, and embedded in websites, and can be used for eCommerce, banking, media, health care, and more. Leia mais sobre o Engati
Boost.ai helps businesses in banking, insurance, and other industries create, launch, and manage automated chatbots to handle customer queries. Using self-learning AI, it lets organizations use information from existing websites or chat logs to create advanced virtual agents in a matter of hours. Leia mais sobre o Boost.AI
eBanqo is a customer engagement platform that helps businesses extend their services and offer support on social and messaging channels. It offers automated answers to FAQs, multichannel live chat and automation of workflows that enable customers to onboard, complete purchases or resolve issues from their preferred messaging application. Leia mais sobre o eBanqo
Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice. Leia mais sobre o Acquire
HappyFox Chat live chat software for website helps business improve online conversions and their customer service experience Leia mais sobre o HappyFox Chat
Heyday is a conversational AI platform designed to help retailers and eCommerce businesses capture leads and enhance engagement with buyers. Key features include customizable branding, multi-channel communication, wait time management, prioritization, push notifications, and canned responses. Leia mais sobre o Heyday
Kore is a cloud-based and on-premise conversational AI platform designed to help businesses of all sizes streamline developer collaboration, bot lifecycle management, API integration, intent recognition, natural language processes (NLP), and other operations. The software enables organizations to create, host, test, and deploy artificial intelligen... Leia mais sobre o Kore
The Honeit interview platform turns natural phone and video interview conversations into insights. Honeit was designed for recruiting and hiring teams to schedule, screen and assess candidates faster using real-time conversational insights. Leia mais sobre o Honeit
Enquirybot’s chatbot is a customizable bot which can be easily added to your website and is compatible with all website platforms including WordPress. Leia mais sobre o EnquiryBot
A Dimelo é mais adequada para empresas com um mínimo de 100 funcionários. A Dimelo, uma empresa da RingCentral, é uma plataforma unificada para que as equipes de atendimento ao cliente gerenciem todos os canais e conversas digitais de atendimento ao cliente, incluindo e-mails, redes sociais, bate-papo e dispositivos móveis, por meio de uma única... Leia mais sobre o RingCentral Engage Digital

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