Aqui está nossa lista de aplicativos para Sistemas de Gestão de Documentos. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

247 apps
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Crie, organize e discuta o trabalho com sua equipe
O Confluence é um espaço de trabalho compartilhado para criar e gerenciar todo o seu trabalho. De roadmap de produto a resumos criativos, ajude sua equipe a fazer o melhor trabalho em conjunto. Leia mais sobre o Atlassian Confluence
Crie, encontre e use seu conteúdo quando precisar.
O Bynder é um software de marketing premiado que permite que as marcas criem, encontrem e usem conteúdo facilmente, como documentos, gráficos e vídeos. Leia mais sobre o Bynder
Pacote 100% gratuito de ferramentas de CRM, colaboração e comunicação
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos. Usado por mais de 5 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
Gestão de qualidade, projetos, riscos e documentos com bate-papo integrado.
Gestão de projetos e qualidade para obter e manter a conformidade com a ISO 13485:2016, a marca CE ou a U.S.QSR (21CFR 820) para 510(K). Leia mais sobre o qmsWrapper
Colaboração em equipe em tempo real e software de gestão de projetos
O Samepage é um software premiado de colaboração e gestão de projetos. O progresso é mostrado em tempo real e ajuda as equipes a fazerem mais com menos ruído e desperdício de e-mails. Leia mais sobre o Samepage
Criação e edição online de documentos
O Documentos Google é um processador de texto online que permite criar e formatar documentos de texto, além de colaborar com outras pessoas em tempo real. Leia mais sobre o Google Docs
Armazenamento e backup na nuvem para arquivos, fotos, documentos e muito mais
O Google Drive é uma plataforma de armazenamento e backup na nuvem para acessar arquivos, documentos, fotos e muito mais, guardá-los em um local seguro e colaborar com outras pessoas. Leia mais sobre o Google Drive
Plataforma de sincronização, armazenamento e compartilhamento de arquivos
O Dropbox é um servidor externo para sincronização, armazenamento e compartilhamento de arquivos com o qual os usuários podem salvar e compartilhar arquivos de qualquer formato e acessá-los de qualquer lugar, em qualquer dispositivo Leia mais sobre o Dropbox
Software de planilha
Explore o Excel. Novas ferramentas de análise de dados ajudam a registrar e visualizar dados para melhor compreensão, além de mais maneiras de compartilhar os dados. Leia mais sobre o Microsoft Excel
Collaboration app suite for teams
G Suite is a suite of apps from Google which offers a number of tools to communicate and collaborate with colleagues, store files, and manage data Leia mais sobre o G Suite
Cloud collaboration and file sharing application suite
Microsoft Office 365 provides web, desktop, and mobile apps for Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online, and more Leia mais sobre o Office 365
Acesso seguro, compartilhamento e armazenamento de arquivos.
O OneDrive é uma solução de compartilhamento e armazenamento de arquivos, com acesso seguro, que permite aos usuários armazenar e compartilhar fotos, vídeos, documentos e muito mais a qualquer momento, em qualquer dispositivo. Leia mais sobre o Microsoft OneDrive
Secure Content and File Sharing. Free Cloud Storage.
Box is a modern content management platform that allows users to manage assets and approval workflows in one place Leia mais sobre o Box
Collaboration & content management platform
SharePoint is a collaboration & content management platform which can be used to build portals, collaboration sites, & also content management sites Leia mais sobre o SharePoint
Edição e marcação de PDF em qualquer lugar com colaboração integrada.
O Bluebeam Revu fornece um plug-in de marcação, edição e gerenciamento de PDF com colaboração baseada na nuvem para o Office e programas CAD em desktops Windows e tablet PCs. Leia mais sobre o Bluebeam Revu
Cloud based electronic document management
eFileCabinet is a paperless office and document management solution designed to meet the needs of multiple industries through cloud or on-premise deployment Leia mais sobre o eFileCabinet
O futuro dos documentos
O PandaDoc é um software de gestão de documentos que agiliza propostas de vendas, contratos e outros documentos com assinatura eletrônica, modelos, análises, CPQ e integrações de CRM. Leia mais sobre o PandaDoc
Gestão de arquivos e colaboração
Com o Microsoft OneNote, os documentos armazenados ficam sempre facilmente disponíveis. Conecte-se a parceiros ou colegas para concluir as tarefas via OneNote. Com a ajuda do planejador de tarefas, o usuário pode dedicar-se aos estudos e ter tempo para o que realmente importa. O OneNote pode ser integrado ao Microsoft Outlook. Leia mais sobre o Microsoft OneNote
Plataforma de gerenciamento de fluxos de trabalho da equipe, procedimentos operacionais padrão (SOP, na sigla em inglês) e processos recorrentes.
O Process Street é uma maneira fácil de gerenciar o fluxo de trabalho das equipes, processos recorrentes (gestão de processos de negócios, BPM na sigla em inglês) e procedimentos operacionais padrão (SOPs na sigla em inglês). Crie e personalize listas de verificação com texto, imagens, vídeos e muito mais. Simplifique o processo de aprovação com... Leia mais sobre o Process Street
Gestão de documentos na nuvem com assinaturas eletrônicas
Com o Adobe Document Cloud os usuários podem editar, enviar e rastrear documentos de qualquer dispositivo; tablets, telefones ou desktops; além disso, ele conta com recursos internos de assinatura eletrônica Leia mais sobre o Adobe Document Cloud
Plataforma CMS multilíngue de código aberto
O Joomla é um sistema de gerenciamento de conteúdo de código aberto (CMS) que possibilita aos usuários a criação de sites e aplicativos online e que inclui modelos de sites, compatibilidade com vários idiomas e muito mais. Leia mais sobre o Joomla
Workflow management solution for accounting firms
Suralink is a workflow management solution, which helps accounting firms streamline processes related to managing provided by client (PBC) lists, audits, document transfers, and more. The drag-and-drop functionality allows users to add files into the PBC lists and link them to client requests. Leia mais sobre o Suralink
Automação de documentos poderosa com criação em um clique.
A solução de geração de documentos e automação de formulários do WebMerge economiza tempo, evita entradas manuais e simplifica seus processos burocráticos. Carregue, mescle e entregue documentos inteligentes em um piscar de olhos. Mescle automaticamente e sem interrupção os dados da nuvem em um PDF, documento do Word, planilha do Excel ou... Leia mais sobre o WebMerge
Fortaleça o conteúdo que constrói sua marca.
O Widen Collective traz seus ativos digitais em uma solução expansível. Ganhe visibilidade, acesso e controle de seu conteúdo de marketing e criação. Leia mais sobre o Widen Collective
Plataforma de gerenciamento de conteúdo de código aberto
O Drupal é uma plataforma de gerenciamento de conteúdo de código aberto que atua em milhões de sites e aplicativos. O aplicativo é desenvolvido, usado e respaldado por uma comunidade ativa e diversificada, com pessoas de todo o mundo. Leia mais sobre o Drupal
Cloud Office Suite
ONLYOFFICE is a secure web office integrated with CRM, document&project management, email, calendar, chat and internal social network, all to organize your teamwork in one place. Leia mais sobre o ONLYOFFICE
Software de processamento de texto
Explore o Word para criar uma experiência de leitura mais fácil, pensar em novas maneiras de trabalho simultâneo em documentos e usar ferramentas que ajudem a criar documentos profissionais. Leia mais sobre o Microsoft Word
Descoberta instantânea para equipes jurídicas modernas
O Logikcull torna o eDiscovery simples e menos dispendioso. O Logikcull é baseado na Internet e muito fácil de usar. A resolução de litígios é muito mais fácil e acessível com o Logikcull. Leia mais sobre o Logikcull
Secure file sharing and sync
ShareFile provides you with the ability to send, receive and share large business files securely. Through the ShareFile portal, you can offer your clients a personalized, company-branded and password-protected platform from which to collaborate on files. Secure file transfer is ensured with ShareFile's high-end encryption and hurricane-protected... Leia mais sobre o ShareFile
Leitura fácil de recibos e controle de despesas
O Shoeboxed é a maneira mais fácil para autônomos e proprietários de pequenas empresas controlarem e digitalizarem seus recibos. Desde 2007, o Shoeboxed já ajudou mais de um milhão de empresas a reduzir o uso de papel e maximizar suas deduções fiscais. Leia mais sobre o Shoeboxed
Knowledge base and documentation software
KnowledgeOwl is knowledge management and documentation software used to create knowledge bases. It allows you to create and share online manuals, handbooks, help pages, user guides, software documentation and more. It makes it fast and easy to create online portals, manuals, and help sites for customers and employees alike. Save time and money by... Leia mais sobre o KnowledgeOwl
PDF document management and conversion suite
Smallpdf is a desktop & cloud-based PDF document management and conversion tool, providing a suite of 18 tools to create, convert and edit documents Leia mais sobre o Smallpdf
Simplify group collaboration in a user-friendly environment
Simplify group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Glasscubes is a secure hub of online workspaces that you control, which make it easy to work with anyone, from anywhere. Leia mais sobre o Glasscubes
Sistema de gestão de documentos
O sistema de gestão de documentos (DMS, em inglês) M-Files se integra ao Windows Explorer e a todos os aplicativos Windows, tanto na nuvem quanto no local. No DMS do M-Files, é possível pesquisar, armazenar, compartilhar e gerenciar todos os tipos de arquivos, incluindo documentos do Word, planilhas do Excel, apresentações do PowerPoint, arquivos... Leia mais sobre o M-Files
Docs, tasks, & spreadsheet collaboration with built-in chat
Quip is a collaboration solution which allows teams to create and work on documents, spreadsheets, and task lists in real time with built-in chat and commenting Leia mais sobre o Quip
Plataforma de compartilhamento de conhecimento e informações
O Bloomfire facilita a localização e o compartilhamento de conhecimentos entre equipes e organizações. Ao reunir todo o conhecimento da empresa em uma plataforma segura e pesquisável, o Bloomfire ajuda as equipes a se manterem alinhadas, trabalharem com eficiência e tomarem decisões informadas. Leia mais sobre o Bloomfire
Customizable mobile business apps and forms
GoCanvas is a cloud-based software service that enables businesses to replace expensive and inefficient paper forms with powerful apps on their smartphones and tablets. GoCanvas enables users to collect information using mobile devices, share that information and easily integrate with existing backend systems. GoCanvas also offers the first... Leia mais sobre o GoCanvas
Cloud or on-premise legal practice management software
The most cost effective way to manage your legal practice from anywhere. HoudiniEsq is one integrated suite of tools that streamlines workflow, increases productivity, helps you to provide better service, and helps build your practice. All with scalable Web-accessibility at its core. Leia mais sobre o HoudiniEsq
Share files fast
CloudApp allows you to share images, links, music, videos and files. It provides you with a short link automatically copied to your clipboard that you can use to share your upload with co-workers and friends. Leia mais sobre o CloudApp
Internet based backup solution
Carbonite will backup all the data on your computer as long as it’s connected to the internet. Leia mais sobre o Carbonite
Gestão de documentos on-line
O Zoho Docs é um software de gestão de documentos on-line que ajuda você a criar e armazenar todos os seus documentos em um só lugar e a colaborar diretamente com sua equipe. Leia mais sobre o Zoho Docs
Cloud-based healthcare & laboratory document control system
MediaLab's Document Control enables laboratories to take control of documents & procedure manuals, meeting CAP, CLIA, Joint Commission, FDA, EPA, ISO 15189 regs Leia mais sobre o Document Control
All-in-one, full Lifecycle Contract Management Platform
Concord is an all-in-one contract success platform Concord that enables companies to accelerate growth while maintaining flawless compliance. Leia mais sobre o Concord
Software para local de trabalho digital
A plataforma eXo é uma solução digital no local de trabalho que ajuda a conectar equipes, melhorar a colaboração, capacitar e recompensar a força de trabalho. Leia mais sobre o eXo Platform
Assinatura de documentos online, assinaturas eletrônicas
O RightSignature é uma das maneiras mais fáceis e rápidas de assinar documentos. Com uma interface de usuário elegante e intuitiva, o RightSignature replica a experiência de assinatura com caneta e papel em qualquer navegador da Internet. O RightSignature é uma solução inovadora de assinatura eletrônica que aumenta as taxas de conclusão de... Leia mais sobre o RightSignature
Your Virtual Mail. Delivered.
No more driving to the post office or waiting for a pile of mail when you return from your travels. You can now access your postal mail and see your package deliveries online, then simply tell us what to do. From your PC or Mac, Android or iPhone. We've got you covered. Leia mais sobre o PostScan Mail
Document management and digital storage
EisenVault is a document management and storage solution that can be deployed on-premise or within the Microsoft Azure cloud. The platform allows users to securely store, encrypt, and edit documents, as well as organize folders and department workspaces to facilitate collaboration. Leia mais sobre o EisenVault
Plataforma de Internet e móvel para o setor de construção
O GenieBelt é uma plataforma de gestão de projetos em tempo real para profissionais do setor de construção. Leia mais sobre o LetsBuild
A Modern Digital Workplace to keep remote teams connected.
OnSemble is more than an employee intranet that keeps everyone connected, it's a modern digital workplace that keeps remote employees engaged & working better together. Transform how you communicate, collaborate, & connect. Request a demo or access our online experience today. Leia mais sobre o OnSemble Intranet Portal
Digital Workplace Solutions Tailored for Your Business
Digital Workplace solutions that combines employee intranet, collaboration, messaging, learning & 50+ built-in integrations into one seamless system for better business performance. Leia mais sobre o MangoApps
Armazenamento de conteúdo na nuvem para vários dispositivos
O iCloud da Apple é uma solução segura de armazenamento na nuvem para armazenar vários tipos de conteúdo online e em todos os seus dispositivos. A plataforma de armazenamento de dados fornece um único local para armazenar todos os seus documentos, músicas, fotos e outros arquivos. Ao usar o iCloud, é possível acessar o mesmo conteúdo em... Leia mais sobre o iCloud
Solução de compartilhamento de documentos em nuvem para empresas
O CapLinked é uma solução baseada na Internet que fornece uma plataforma central para empresas e seus parceiros compartilharem documentos de negócios e dados confidenciais com segurança. Leia mais sobre o CapLinked
Enterprise Class Project Portfolio Management Solutions
Founded in 1997, Daptiv is the leading provider of on-demand Project Portfolio Management (PPM) solutions. Daptiv’s integrated suite of PPM applications includes portfolio management, project management, resource management, time & expense, document management and more. Daptiv’s customers include world-class organizations such as BASF, Chase... Leia mais sobre o Daptiv PPM
One-stop case management software for law firms of all types
Prevail is server-based software with many time saving features like integrated calendaring, statute tracking, SSA and VA disability processes, SMS/Texting, document merge, scanning, evidence tracking and reporting/dashboard analytics. Anyone can build software - it's the automation that matters. Leia mais sobre o Prevail
Powerful enablement for your sales and marketing teams
Drive stronger execution with marketing and sales to convert leads into customers by putting the right content into the right hands for every selling situation. Leia mais sobre o Seismic
Automated cloud-based document collection system for clients
FileInvite is a cloud-based solution for automating the process of collecting information and documents from business clients with more efficiency and security Leia mais sobre o FileInvite
Legal productivity software for small law firms.
Smokeball cloud-based legal productivity software for PCs automatically records time and activity for you. Smokeball boasts full billing capability, an industry-leading document automation library with over 14,000 legal forms, Daily Digest, powerful integrations and a robust mobile app. Leia mais sobre o Smokeball
Manage Your PDF Documents Online
The brand-new Soda PDF Online offers web-based PDF tools you can use on any device, including desktop, laptop, smartphone, and tablet. You can create, convert, merge, split, and edit files directly in your web browser Leia mais sobre o Soda PDF
Plataforma de automação de gestão de fluxo de trabalho digital baseada na nuvem
A solução Nintex Workflow Cloud permite que os usuários automatizem processos complexos de fluxo de trabalho de negócios com custos mínimos de implantação e várias integrações. Leia mais sobre o Nintex
Enterprise content management solution
Automate & integrate the management and control of documents, business processes & records using one application Leia mais sobre o OnBase
Document Generation and Contract Management Software
Conga provides cloud-based productivity software built for sales teams. Using the platform, you can dynamically assemble and deliver presentations, proposals, contracts and more. Leia mais sobre o Conga
Armazene e compartilhe documentos altamente confidenciais com segurança.
Salas de dados virtuais seguras para bancos de investimento, escritórios de advocacia, grupos de private equity e empresas para compartilhar documentos online e colaborar em projetos. Leia mais sobre o Firmex Virtual Data Room
Gestão de documentos empresariais para pequenas e médias empresas
O LogicalDOC é uma plataforma de gestão de documentos que armazena todos os documentos da empresa em um repositório centralizado e permite que as equipes criem, colaborem e gerenciem qualquer número de documentos. Leia mais sobre o LogicalDOC
Next generation QMS software for compliance and automation.
Intellect provides next generation QMS software for compliance and digital transformation. Meet FDA compliance and ISO standards while also enhancing business productivity. Leia mais sobre o Intellect
Electronic document management system with automatic filing
PinPoint is a centralized document management system that automatically finds and files documents, controls versioning and provides access across all devices Leia mais sobre o PinPoint
Portfolio & project management software
UniPhi is a portfolio & project management software which facilitates project collaboration, document management, financial management, time management & more Leia mais sobre o UniPhi
Data analytics, email tracking & communication tool for SMBs
SalesHandy is a sales enablement tool that provides you with email recipient's engagement data and helps you get more done through state of the art email productivity features. Leia mais sobre o SalesHandy
Import, archive and export financial documents in one place
Hubdoc automatically collects financial documents securely within the cloud, syncing data from invoices, receipts and statements between accounting apps Leia mais sobre o Hubdoc
Cloud-based & on-premise document management
DocuWare is a document management system for transferring paper-based and digital assets into collective quantifiable resources. Emails, invoices, contracts and other business documents can be brought together and unified into a cohesive online information resource, eliminating the need for paper. Leia mais sobre o DocuWare
Cloud-based Print to Postal Mail Outsourcing
Click2Mail.com is an SaaS print-to-mail service for automating the on-demand sending of documents as postal mail with USPS IMb delivery tracing. Leia mais sobre o Click2Mail
Enterprise Mobility Management
AirWatch is the world's largest mobile security and enterprise mobility management provider with more than 1,500 employees across nine global offices. More than 10,000 organizations in 150 countries leverage the AirWatch® Enterprise Mobility Management Platform, which includes industry-leading mobile device, email, application, content, laptop and... Leia mais sobre o AirWatch
Scalable document management & process management software
Laserfiche is a leading global provider of enterprise content management software empowering organizations to take control of information and business processes. Leia mais sobre o Laserfiche
Protect your business with backup.
Datto Backupify is the leading cloud-to-cloud backup and recovery solution for software-as-a-service applications, including Google Apps, Office 365, and Salesforce. Nearly two million business customers rely on Backupify. Leia mais sobre o Datto Backupify
Knowing Made Easy
Shelf is an Intelligent knowledge management platform for contact centers and help desks that makes finding, maintaining and updating critical knowledge easy Leia mais sobre o Shelf
Template-driven, automated document & form assembly software
HotDocs is a document automation solution that turns frequently used documents or forms into intelligent templates for faster reproduction with greater accuracy Leia mais sobre o HotDocs
Software de gestão de documentos para grandes organizações
O componente de fluxo de trabalho e avaliação de documentos do software de gestão de documentos e registros FileHold é focado em organizações com 20 usuários ou mais. O FileHold opera com base no Microsoft e tem garantia de instalação de 2 horas. Os usuários já sabem como usar. Disponível no local ou na nuvem e otimizado para dispositivo... Leia mais sobre o FileHold
Document management solution for businesses of all sizes
Dokmee is a document management solution with multiple editions available for SMBs and enterprises that can be deployed on cloud, web or on-premise. The product offers a wide range of features that include document retention & organization, file collaboration & sharing and workflow management. Leia mais sobre o Dokmee
White-label Client Portal and Cloud-based Team Collaboration
Clinked is a cloud-based client portal and collaboration tool. Allow clients, internal teams and project groups to efficiently work within branded, secure and intuitive workspaces. Increased brand recognition and productivity of Clinked will drive client retention and setup apart from competition. Leia mais sobre o Clinked
Enterprise automation solution with OCR capabilities
DocuPhase is a web-based enterprise automation solution for businesses of all sizes, used in industries such as finance, healthcare, manufacturing, customer service, and HR, that comes with workflow automation, robotic process automation, and optical character recognition (OCR) features. Leia mais sobre o DocuPhase
Client document collection & collaboration platform
Clust is a document collection platform for businesses which offers tools for sharing documents, collaborating with partners, building forms, and storing files within the cloud. Clust aims to automate the document collection process for sales, financial services, contractors, consultants, and more. Leia mais sobre o Clust
Secure document collaboration & project management
Huddle provides secure cloud-based content collaboration for enterprise and government clients. With Huddle, users can share and store files, collaborate on documents or ideas and manage projects with colleagues, clients, partners & suppliers. Leia mais sobre o Huddle
Enterprise Quality Management
MasterControl is an electronic quality management software (eQMS) system compliant with FDA regulations and ISO quality standards. Leia mais sobre o MasterControl
Document management solution for sales & marketing teams
DocSend is a document management solution which enables sales & marketing teams to access, share, track, & present content easily through a centralized platform Leia mais sobre o DocSend
Document management system for healthcare organizations
ContentCenter is a document management system designed to help healthcare organizations streamline and improve document and data handling with features such as auto-filling technologies like OCR, barcode, MICR reading, and more. ContentCenter supports unlimited document storage. Leia mais sobre o ContentCenter
Automação de documentos com base em dados
O Windward Solution é um sistema integrado de automação de documentos que permite aos usuários automatizar o design, a criação de documentos, etc. Os modelos de documentos são projetados no Microsoft Office. Leia mais sobre o Windward Studios
Create • Aggregate • Collaborate
Zoho Notebook is an online note taking applications which helps you to organize everything that matters to you. It lets you create, aggregate, save and share your important notes online. Move objects between pages and notebooks or export an entire book as an HTML page. Leia mais sobre o Zoho Notebook
Leaders with Contract Management Software!
CobbleStone is a world-wide leader in providing advanced contract management software. It is used by professionals to better manage contracts, agreements, and other committals. CobbleStone Contract Management Software includes powerful features including: contract tracking, vendor & customer management, contract authoring with field merging from... Leia mais sobre o Contract Insight
Sincronização e compartilhamento de arquivos criptografados de ponta a ponta
O Tresorit é uma solução de compartilhamento e sincronização de arquivos criptografados de ponta a ponta, projetada para proteger conteúdo confidencial. Ao contrário de outros fornecedores de nuvem pública, o Tresorit não tem acesso aos arquivos dos usuários, o que garante máxima confidencialidade. Leia mais sobre o Tresorit
Performance Support for Manufacturing & Industrial Workers
WorkClout is cloud software application that helps manufacturing & industrial labor perform to their highest potential by centralizing on-the-job employee training, troubleshooting, safety/quality procedures, knowledge building, and performance tracking. Leia mais sobre o WorkClout
Collaborative Work & Project Management Software
Projectplace enables teams to get work done by combining collaborative work management capabilities with powerful online project management tools. Features include integrated Kanban boards and Gantt charts, task management, workload scheduling, collaborative document management, and team communication tools. Leia mais sobre o Projectplace
Cloud-based document authoring solution
EasyPQQ is a cloud-based document authoring, bid proposal, and tender management system which offers collaboration tools, native search, approvals, and more Leia mais sobre o EasyPQQ
Protect Your Content. Protect Your Business
Vitrium Systems is an Enterprise Content Protection and Digital Rights Management (DRM) solution that offers file-level encryption, protection, access controls, and content engagement analytics. Leia mais sobre o Vitrium Systems
Team wiki & knowledge base platform
Slab is a team wiki & knowledge base platform which enables businesses to organize & manage company documentation with folders & tags, & collaborate using a real-time editor. Slab integrates with familiar productivity tools like Slack, G Suite, GitHub, Asana, & more. Leia mais sobre o Slab
Platform to manage workflow & automate business processes
Fluix is a platform to streamline the document flow and communication between field teams, customers and back office. With Fluix workflows companies collect field data and get real-time insights. Leia mais sobre o Fluix
Professional online document & file management
Nuance is the leading provider of speech and imaging solutions for businesses. PaperPort Professional is a productive and cost-effective way for everyone in your office to scan, organize, find, and share scanned paper, files, and photos. PaperPort Professional delivers anytime-anywhere access to files stored in the cloud, enabling users to... Leia mais sobre o PaperPort
Social intranet software platform
Noodle is a Social Intranet with a full range of applications to improve company-wide communication and collaboration. Leia mais sobre o Noodle
Formulários digitais compatíveis com dispositivos móveis para trabalho de campo
O Kizeo Forms é uma ferramenta flexível, criada para profissionais de campo de vários setores. Ele permite que os usuários criem e preencham de maneira rápida e fácil formulários digitais/móveis personalizados em qualquer dispositivo móvel ou tablet. Aumente a eficiência e economize tempo e dinheiro usando o aplicativo Kizeo Forms! Leia mais sobre o Kizeo Forms
Helpdesk solution
Agiloft supports out-of-the box solutions for customer support, internal helpdesk, contract management, workflow & BPM, ITL & ITSM, change management, & more Leia mais sobre o Agiloft
Online word processor for collaborative work
Zoho Writer is a powerful online word processor tool that lets users create, edit, review and publish documents from anywhere, on any device Leia mais sobre o Zoho Writer
The #1 File Handling Service for Developers
Filestack is the #1 File Handling Service for Developers. Filestack provides responsive, reliable and secure delivery so that your files are delivered with unparalleled speed and control. Leia mais sobre o Filestack