Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Tickets de Atendimento ao Cliente. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

173 apps
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Suporte técnico e gerenciamento de serviços
O TOPdesk é um software de gerenciamento de serviços alinhado à Biblioteca de Infraestrutura de Tecnologia da Informação (ITIL na sigla em inglês) com painéis de principais indicadores de desempenho (KPI na sigla em inglês) projetados para Suporte técnico de TI, gerenciamento de instalações e RH para ajudar nas comunicações Leia mais sobre o TOPdesk
Solução de software de suporte ao cliente e helpdesk on-line
O Freshdesk é um software de suporte ao cliente multicanal baseado em SaaS (software como serviço) para empresas de todos os tamanhos, com gamificação e automação e é gratuito para até três agentes. Leia mais sobre o Freshdesk
O primeiro software de helpdesk sensível a contexto do setor
O Zoho Desk é um aplicativo de atendimento ao cliente baseado na Internet, que ajuda as empresas a construírem relacionamentos mais sólidos com os clientes. Leia mais sobre o Zoho Desk
Helpdesk, helpdesk para várias empresas e central de serviços ITSM/ITIL
Há três produtos para gerenciar o suporte ao cliente de empresas de todos os tamanhos. 1) Software de helpdesk para vários canais 2) Helpdesk por satélite (para várias empresas) 3) Software de central de serviços (certificação PINKVerify, compatível com ITIL/ITSM) Leia mais sobre o Vision Helpdesk
Software de gestão de e-mail e caixa de entrada compartilhada para equipes
O Front fornece uma maneira simples para as equipes gerenciarem caixas de entrada de e-mail ([email protected], [email protected], etc.), bate-papo, mídias sociais e mensagens SMS em uma única plataforma colaborativa. Leia mais sobre o Front
Software de sistema de tíquetes de suporte técnico
O JitBit fornece um sistema de tíquetes de suporte técnico para autônomos, startups, além de pequenas e grandes empresas. O aplicativo permite gerenciar e rastrear todos os e-mails de solicitação de suporte recebidos e seus tíquetes associados, automatizando tarefas e organizando os tíquetes em categorias. O suporte técnico é protegido por SSL e... Leia mais sobre o JitBit Help Desk
Solução baseada na nuvem de central de contato e atendimento ao cliente
O CommBox é uma solução de central de contato baseada na nuvem, que ajuda as empresas a otimizar a comunicação com clientes em diversos canais. A plataforma conta com uma caixa de entrada centralizada que permite aos usuários receber consultas de clientes e designar atendentes automaticamente. Leia mais sobre o CommBox
Central de atendimento na nuvem otimizada para dispositivo móvel e com roteamento multicanal
O Genesys PureCoud é uma solução de colaboração de funcionários e central de contato na nuvem fácil de usar, rápida de implantar e criada para inovação rápida. Leia mais sobre o PureCloud
Software de emissão de tíquetes para suporte ao cliente sem esforço.
O HelpDesk é um sistema de emissão de tíquetes online que simplifica as iniciativas de atendimento ao cliente. Encante seus clientes com um excelente suporte e solucione os tíquetes com mais rapidez. As mensagens personalizadas aumentam a satisfação do cliente. Leia mais sobre o HelpDesk
Pacote 100% gratuito de ferramentas de CRM, colaboração e comunicação
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos. Usado por mais de 5 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
Central de serviços simples criada com base no Jira.
O Jira Service Desk é um software de gestão de serviços que conecta a TI às empresas por meio de uma resolução rápida e responsável de solicitações dos clientes. Criado com base no mecanismo de fluxo de trabalho Jira da Atlassian, o Jira Service Desk é colaborativo e tem uma base de conhecimento de baixo custo, fácil de configurar e dimensionar,... Leia mais sobre o Jira Service Desk
Solução de gestão de ativos e central de serviços de TI
O Mint Service Desk é uma solução de gestão de ativos e central de serviços de TI baseada na nuvem, que ajuda empresas de pequeno a grande porte a supervisionar, rastrear e trocar informações sobre recursos dentro da organização, bem como com fornecedores. Leia mais sobre o Mint Service Desk
Solução de suporte técnico e emissão de tíquetes para empresas de todos os tamanhos
O SeamlessDesk é uma solução de suporte técnico baseada na nuvem, criada para ajudar pequenas e grandes empresas a otimizar os processos de suporte ao cliente com um sistema de emissão de tíquetes, caixa de entrada integrada e um sistema de notificação que envia mensagens por push para informar os atendentes sobre novos tíquetes de suporte e... Leia mais sobre o SeamlessDesk
Software completo de central de contato na nuvem
Software de central de contato na nuvem com recursos de gerenciamento e operação incorporados, além de relatórios de análise e segurança de dados. Leia mais sobre o VCC Live
Software de helpdesk de TI em nuvem
O ManageEngine ServiceDesk Plus é um software de helpdesk e ferramenta de gestão de ativos para pequenas, médias e grandes empresas gerenciarem e solucionarem problemas de solicitações de TI. Leia mais sobre o ManageEngine ServiceDesk Plus
Plataforma de Gerenciamento de Trabalho
Pipefy é a plataforma de gerenciamento de trabalho que capacita gestores e equipes a organizar e controlar seu trabalho em um único local. Assim, é possível automatizar qualquer processo por conta própria. Leia mais sobre o Pipefy
Software de suporte remoto e acesso remoto não assistido
O ISL Online é um software de suporte remoto de várias plataformas que permite aos usuários acessar e controlar computadores e dispositivos móveis de longe, a fim de fornecer suporte técnico rápido aos usuários. Acesse computadores assistidos ou não assistidos (Windows, Mac ou Linux) em segundos a partir de qualquer computador ou dispositivo... Leia mais sobre o ISL Light Remote Desktop
Emissão de tíquetes com o apoio de suas conversas no Slack.
O Halp é uma solução de tíquetes com conversação para modernas equipes de operações atribuírem, priorizarem, acompanharem e responderem às solicitações do Slack. Essa ferramenta permite que os usuários transformem mensagens em tíquetes, criem tíquetes com um simples comando de barra e categorizem os tíquetes nos segmentos ou canais de triagem... Leia mais sobre o Halp
O ótimo atendimento ao cliente começa com o melhor software de helpdesk.
O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários canais, incluindo telefone, bate-papo ao vivo e mídias sociais. Leia mais sobre o LiveAgent
CRM de vendas e marketing para empresas em crescimento
O Agile CRM combina poderosos recursos de automação, telefonia, Internet, dispositivo móvel, e-mail, agendamento e sociais para gerenciar com eficácia toda a jornada do cliente. Leia mais sobre o Agile CRM
Solução de atendimento ao cliente baseada na nuvem para empresas de todos os portes
O HubSpot Service Hub é uma plataforma de atendimento ao cliente baseada na nuvem com o objetivo de simplificar processos de gestão de consultas de clientes e melhorar o relacionamento com o cliente. Ele permite que os usuários se conectem com os clientes por meio de bate-papo ao vivo, comunicações individuais com clientes, bots de conversação... Leia mais sobre o HubSpot Service Hub
A última geração de automação de serviços profissionais.
O HarmonyPSA é compatível com todo o ciclo de vida do negócio, desde a geração de leads até a renovação de contratos. Ele foi projetado e construído especificamente para empresas de software e serviços, automatizando funções de negócios em uma única plataforma disponível a partir da nuvem em qualquer dispositivo. Obtenha informações valiosas Com... Leia mais sobre o HarmonyPSA
Software de bate-papo em tempo real e agente virtual para pequenas e médias empresas
O software HelpOnClick Live Chat ajuda os proprietários de sites a aumentar as vendas e melhorar o atendimento ao cliente fornecendo ajuda online em tempo hábil aos clientes. Leia mais sobre o HelpOnClick Live Chat Software
Help desk solution for enhancing customer support
VisionReply is a cloud-based help desk solution designed to help businesses automate processes for resolving customer support tickets. Agents can manage incoming requests and queries from customers through email, phone, chat, and forms. Leia mais sobre o VisionReply
Cloud-based Help Desk & Customer Support Platform
Zendesk's fully customizable help desk solution scales with your business and enables organizations to solve tickets easily. Reach customers on any channel and equip your agents with a full history of all interactions, including those tracked from 700+ app integrations. Leia mais sobre o Zendesk
Remote meeting platform for resolving customers' queries
ConnectWise Control is a help desk solution that allows businesses to detect and resolve customer queries through remote monitoring capabilities. Agents can prevent potential cyberthreats & protect data via features such as AES-256 encryption and two-factor authentication. Leia mais sobre o ConnectWise Control
Secure remote access software
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) is the industry's top solution for securely accessing and supporting any device or system, located anywhere in the world. Leia mais sobre o BeyondTrust
Software premium de atendimento ao cliente para bate-papo ao vivo e helpdesk
LiveChat: Adorado no mundo todo! Usado por mais de 24.000 empresas! Dando respostas às perguntas dos clientes imediatamente. Esse software premium de bate-papo ao vivo e helpdesk transforma equipes de suporte em estrelas do atendimento ao cliente! Experimente já! Leia mais sobre o LiveChat
B2B Customer Support Software
TeamSupport is helpdesk software built for business to business customer support. Full visibility of customers, parent-child relationships, customizable SLAs, Customer Health Index, and even associate tickets at a company level to improve customer relationships. Leia mais sobre o TeamSupport
Live chat and customer messaging for businesses of all sizes
Userlike is live chat software for website and mobile messaging support. Help your customers via a chat window on your site or your customers' favorite messaging app such as WhatsApp, Facebook and more. Leia mais sobre o Userlike
Software de central de serviços e gestão de ativos de TI
O Samanage permite que organizações em todo o mundo ofereçam uma experiência de serviço superior. O software de gerenciamento de serviços de TI do Samanage acelera a eficiência e a visibilidade dos serviços solicitados e prestados em toda a organização, facilitando a otimização contínua dos processos e a maior produtividade. A solução de gestão... Leia mais sobre o SolarWinds Service Desk
Software de monitoramento de servidores
Saiba tudo o que acontece na rede, como quando o usuário instala um software indevidamente ou até quando o toner da impressora precisa de recarga. O Spiceworks permite monitorar e receber alertas sobre todos os eventos mais importantes da rede. Leia mais sobre o Spiceworks
Software de suporte e atendimento ao cliente
Suporte a todos os clientes. A qualquer momento. Em qualquer lugar. Interaja com seus clientes quando e onde eles estiverem. Preste serviço em todos os canais, em qualquer dispositivo. Capacite seus clientes com as comunidades. Acompanhe as principais métricas da central de contato em tempo real. E capacite todos os funcionários a oferecer um... Leia mais sobre o Salesforce Service Cloud
Uma ferramenta completa de gerenciamento de serviços de TI (ITSM) para empresas
O Freshservice é uma central de serviços ITIL online com recursos de emissão de tíquetes e gestão de ativos, além de ferramentas de gestão de incidentes, problemas, mudanças, liberações e conhecimento. Leia mais sobre o Freshservice
Cloud Contact Center Software
NICE inContact delivers the most complete and customer-focused cloud platform for companies to transform their customer experiences. Leia mais sobre o NICE inContact
Ferramenta de ITSM modular e simples de usar e central de serviços poderosa
Desde 2002, o ideal do SysAid é otimizar mais de 10 mil organizações com soluções de gestão de serviços de TI (IT Service Management, ITSM) de ponta. O SysAid também pode facilitar a sua vida e ajudar a maximizar os seus lucros. Leia mais sobre o SysAid
A PSA Tool Designed To Run Your As-a-Service Business
ConnectWise Manage is a business management platform designed to run your technology solution business, connecting everything to allow for superior service delivery, know your business better, discover full-visibility billing, and handle handoffs without hiccups. Leia mais sobre o ConnectWise Manage
IT Systems Management Software for Internal IT and MSPs
Kaseya VSA is your comprehensive solution to providing IT services at scale, whether you're an in house IT department or an MSP. VSA offers the absolute best technician experience with Kaseya Live Connect, and supporting offerings in Patch, AV/AM, monitoring and more. Leia mais sobre o Kaseya VSA
Flexible Software. Focused Service.
Vivantio is flexible, reliable, trusted service management software. From simple incident management to full-enterprise ITSM, Vivantio empowers you to deliver service excellence to your entire organization. Leia mais sobre o Vivantio
Plataforma unificada de atendimento ao cliente
O Kayako é a plataforma unificada de atendimento ao cliente que ajuda empresas a gerenciarem solicitações e conversas com clientes por qualquer canal, oferecerem melhor suporte aos clientes e permanecerem pessoais conforme cresçam. O Kayako unifica conversas por e-mail, redes sociais e bate-papo em tempo real em um só lugar. Leia mais sobre o Kayako
Suporte técnico na Internet, criado para melhorar a experiência do cliente
O Help Scout é um software de atendimento ao cliente e suporte técnico para empresas de todos os tamanhos. Os usuários podem atuar sem dificuldades nos diversos departamentos ou gerenciar vários produtos/marcas usando uma única conta. Os recursos envolvem fluxos de trabalho, um sistema baseado em automação e ferramentas de colaboração. Leia mais sobre o Help Scout
Issue tracking software for help desk and customer service
100% web-based issue tracking software that automatically assigns new issues based on your preferences and SLA's, and accessed via web browser or mobile device. Leia mais sobre o Issuetrak
Software MSP tudo-em-um para fornecedores de serviços gerenciados (MSPs na sigla em inglês) e empresas de suporte de TI.
Solução RMM tudo-em-um para fornecedores de serviços gerenciados e empresas de suporte de TI. Combinando RMM, automação de serviços profissionais (PSA na sigla em inglês), acesso remoto e muito mais. O preço do Atera é pago por técnico, com dispositivos ilimitados. Leia mais sobre o Atera
Gerenciamento de plantão e de alertas para serviços sempre disponíveis.
Alertas, notificações e serviço de gerenciamento de incidentes para equipes de desenvolvimento e operações integrados a ferramentas de supervisão e notificações por push. Leia mais sobre o Opsgenie
Suporte remoto para centrais de atendimento, call centers e organizações
O LogMeIn Rescue é uma solução de suporte remoto fácil de usar para Windows, Mac, dispositivos móveis e muito mais. Leia mais sobre o LogMeIn Rescue
Software de helpdesk em que sua equipe pode confiar
Um helpdesk fácil de usar, que permite gerenciar sem esforço cada consulta, desde o momento em que ela chega até o momento em que ela é resolvida. Leia mais sobre o Teamwork Desk
IT asset and knowledge management
Web Help Desk by SolarWinds is a customizable help desk & IT asset management solution for businesses within industries such as education, healthcare, government, & more. It offers features for managing IT assets, IT services, knowledge, remote support, SLA, time & billing, workflows, & more. Leia mais sobre o Web Help Desk
Customizable help desk & ticketing system
Deskero is a help desk software and support ticket system that helps users manage multi-channel support queries, track performance and proactively engage customers on social networks. Leia mais sobre o Deskero
CRM for small business
Salesforce Essentials is a cloud-based CRM for small businesses which allows users to manage leads, opportunities, pipelines, support requests, and more Leia mais sobre o Salesforce Essentials
Build your own question & answer style troubleshooters
Zingtree is a toolkit that enables the creation of troubleshooters, agent scripts and interactive decision trees, perfect for customer support & contact centers Leia mais sobre o Zingtree
Customer interaction & support platform with CRM integration
UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. Leia mais sobre o UJET
Decision tree driven Interactive guides for customer service
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides for customer service that integrate with your CRM system. Yonyx guides help improve CSAT & First Call Resolution, while reducing average handle time & deflecting calls Leia mais sobre o Yonyx
BOSS Solutions a FrontRunner in Help Desk Software
BOSS Solutions Suite is an integrated ITIL Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both cloud and on-premise. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable solution, great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Leia mais sobre o BOSS Solutions Suite
Software de atendimento ao cliente e suporte técnico online
O HappyFox é um software de atendimento ao cliente e suporte técnico na nuvem. O sistema de suporte por tíquete permite solucionar problemas dos clientes, consolidando o fluxo de trabalho de atendimento. Ele também possui uma base de conhecimento interna, um fórum da comunidade e um portal de suporte ao usuário final. Bem avaliado por pequenas,... Leia mais sobre o HappyFox
Online help desk data migration service
Help Desk Migration is an online data migration service that enables fully automated data transfer between various help desk systems using a robust wizard Leia mais sobre o Help Desk Migration
Soluções na nuvem de serviço de TI empresarial
O ServiceNow é um provedor de plataforma como serviço de aplicativos de serviço de TI. A empresa fornece uma gama de produtos ITSM prontos para automatizar e gerenciar vários serviços empresariais de TI. Usando o software único, é possível automatizar processos e criar aplicativos personalizados para atender todas as necessidades de serviços de... Leia mais sobre o ServiceNow
IT service desk software
InvGate Service Desk is web-based solution designed to streamline and optimize IT service delivery and support. InvGate features include gamification rewards and motivation, problem and change management, hardware and software tracking, knowledge base and self service portals, & more. Leia mais sobre o InvGate Service Desk
Help desk and live chat solution for customer service
LiveHelpNow is a help desk software solution for customer service and live chat. LiveHelpNow's live chat tool engages with website visitors to garner customer feedback, send targeted messages & relevant recommendations. It also provides email & ticket management, knowledge base publishing & more. Leia mais sobre o LiveHelpNow
Help desk and asset management
Track-It! is a help desk software and asset management application designed to help small to medium sized companies automate and streamline their Help Desk and Asset Management operations. . Track-It! integrates with key areas of your business model so you can manage multiple business operations and support processes all at once from the one... Leia mais sobre o Track-It!
Centralize, assign, and track helpdesk requests with Mojo.
Mojo Helpdesk is the leader in helpdesk software and ticketing system for schools and organizations of all sizes. Mojo Helpdesk integrates with Google G-Suite and Azure Active Directory. Leia mais sobre o Mojo Helpdesk
Customer Service and Support Management Software
PhaseWare's Tracker product suite is the premiere customer service and support software solution for those looking for configurability. Top features include: visual workflows, automated business rules, powerful reporting tools, and performance management tools. The Self Service Center, PhaseWare's customer self-service web portal, will enable... Leia mais sobre o Tracker
Support, Simplified.
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Leia mais sobre o Groove
Solução multicanal completa para suporte, vendas e marketing
A Crisp é uma plataforma multicanal para clientes que interage com os clientes por meio de bate-papo ao vivo, e-mail, mensageiro, Twitter e & amp; SMS e outras ferramentas como campanhas de gotejamento, base de conhecimento ou até chatbots. Leia mais sobre o Crisp
A support soution to help track time and manage projects
A complete solution to help organizations track customer support issues, capture billable time and monitor project profitability Leia mais sobre o SherpaDesk
Manage customer support and sales leads right from Gmail
Hiver helps you manage customer support and sales right from your Gmail. With Hiver, teams can collaborate on Shared email accounts like [email protected] or [email protected] without having to leave their Gmail accounts. Leia mais sobre o Hiver
Open source CRM system
YetiForce is an innovative and versatile CRM system that collects all information related to the most important business processes, such as sales, marketing, projects, accounting, support, logistics, and many more. It is truly open source and always free-to-use for unlimited number of users. Leia mais sobre o YetiForce
Support, engage, and convert customers on a single platform.
Re:amaze is a web based helpdesk platform to help businesses communicate with customers at scale. With multi-channel support for all of your conversational channels like chat, email, social media, and mobile. Re:amaze helps your entire team stay in sync with customers in a shared team inbox so no conversations go missing. Features Email,... Leia mais sobre o Re:amaze
Cloud based solution to track & control IT services
ChangeGear Service Desk is a cloud-based ITSM platform that helps organizations to manage IT services, resolve requests, and facilitate ticket routing Leia mais sobre o ChangeGear Service Desk
Help desk software for SMBs
AzureDesk - Only helpdesk software with 5$ per agent with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost. Leia mais sobre o AzureDesk
The only purpose built e‑commerce help desk
The only purpose built e‑commerce help desk. xSellco centralizes your customer queries and order details from every sales channel into one connected dashboard. Leia mais sobre o xSellco Helpdesk
Plataforma premiada de gerenciamento de ativos e de serviços de TI
Alloy Navigator is an all-inclusive IT Service & Asset Management solution that provides thoughtful answers to your toughest IT challenges. Leia mais sobre o Alloy Navigator
Customer support ticket system
osTicket is an open source customer support ticket management software. The application enables you to gather all incoming enquirers from email, web forms and phone calls into one platform. You can then filter tickets and route them to the right agent. You use the auto-assigner and auto-responder to set repeated workflows and actions for certain... Leia mais sobre o osTicket
Omnichannel Customer support & Help Desk software-FREE PLAN
Obtain a cloud customer service system with the backend ticketing, knowledge base and case management functionality at an affordable monthly cost. NABD allows small and medium companies to efficiently support a customer from anywhere, at any time, regardless of the channel via which the customer is reaching out for support(web portal, email,... Leia mais sobre o NABD System
Reduce Internal Repetitive Requests
Tired of answering "What's the WiFi password?" askSpoke auto-resolves more than 40% of requests using AI, and the more you use askSpoke, the smarter the machine learning gets. When you don't need to worry about answering the same FAQ over and over again, your team can focus on more important tasks. Leia mais sobre o Spoke
Customer service software you can depend on
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Leia mais sobre o Deskpro
Cloud Based Ticket Management & Help Desk Software
Cayzu helps users manage all support requests from a single cloud portal, whether they are coming in via phone, email, Facebook, Twitter or even mobile. Cayzu enables organizations to seamlessly handle multiple brands & products each with their own branded end-user portal. Leia mais sobre o Cayzu
All-in-one customer support suite
Organize online documentation and provide customer support with UseResponse's customer feedback software and help desk system. Leia mais sobre o UseResponse
Helpdesk solution
Agiloft supports out-of-the box solutions for customer support, internal helpdesk, contract management, workflow & BPM, ITL & ITSM, change management, & more Leia mais sobre o Agiloft
Cloud-based CRM, Help Desk, and PSA software.
Cloud-based Professional Services Automation (PSA) software with integrated CRM, Help Desk, quoting, billing, inventory, executive insights, and sales forecasting modules. Leia mais sobre o PROMYS CRM Help Desk PSA
Self-service support & customer education platform
Elevio offers on-demand, self-service customer support tools, including knowledge base management, in-app contextual help, support channel integrations, & more Leia mais sobre o elevio
Digital customer service platform and ticketing system
Helpshift is a Digital Customer Service platform that tightly integrates messaging, Automation, Bots & AI. Delivers personalized, scalable customer service in your mobile, web, social, and phone channels to increase CSAT and lower cost. Leia mais sobre o Helpshift
Help desk management solution
Halo Service Desk is a cloud-based helpdesk solution designed to streamline workflow management, operations automation, customer & employee engagement, and more. An incident management system helps users handle incidents, service level agreements (SLAs) & communications via a centralized dashboard. Leia mais sobre o Halo Service Desk
Modern Customer Service Software For Customer-First Brands
Kustomer is the omnichannel customer management platform focused on delivering standout experiences - not resolving tickets. Leia mais sobre o Kustomer
Create application instructions and step-by-step tutorials
Train employees and provide customers with guided step-by-step tutorials, instructions and knowledge base articles for any desktop or web application Leia mais sobre o iorad
Partner (PRM), Customer and Employee Communities
Magentrix communities extend Salesforce CRM for channel partners (PRM), customers and employees to communicate, engage and collaborate. Leia mais sobre o Magentrix Communities
Service desk & IT service management
ServiceAide is a service desk & service management solution for customer support and IT operations that helps improve response times and service efficiency Leia mais sobre o Serviceaide
Multi-channel contact center
Manage the customer experience from end-to-end across multiple channels, unifying contextual data and knowledge. Leia mais sobre o Oracle RightNow Contact Center Experience
Solução de gestão empresarial para departamentos de TI e fornecedores de serviços gerenciados
O Kaseya BMS é uma solução de gestão empresarial projetada para ajudar os departamentos de TI e os fornecedores de serviços gerenciados a gerenciarem projetos, estoques, CRM, tempo, despesas, faturamento, etc. com facilidade. Leia mais sobre o Kaseya BMS
A customer support solution, unified to all channels.
Customer support platform that puts all agent-customer interactions in one single view. Driven by self-service and intuitive UI, agents focus is only on what’s actually needed: delivering spot-on answers and increase customer satisfaction. All channels working together, offering a unified solution. Leia mais sobre o Wix Answers
Customer Support Software for Live Chat, Email and Twitter
Casengo’s cloud application for customer support empowers online retailers and other small businesses to respond to customer questions faster and better than ever. One team inbox for customer chats, emails and social media posts. Improve your helpdesk! Leia mais sobre o Casengo
Live chat for customer support
ClickDesk is a live support solution for customer service teams which combines live chat, voice chat, help desk & a social toolbar for website customer communications. Support agents can answer queries, transfer tickets, respond to social media posts, & collaborate with one another using ClickDesk. Leia mais sobre o ClickDesk
Manage Clients, Projects, Time/Billing All From a Single Platform
Vorex provides a business management platform that weaves together complete online project management with professional services automation (PSA) features that streamline day-to-day operations for growing small professional services organizations and IT providers through a complete and easy-to-use cloud-based solution. Leia mais sobre o Vorex PSA
All-in-one technical & customer support ticketing system
Supportbench is an all-in-one technical & customer support ticketing system for small to large customer service departments with SLA handling, workflows, & more Leia mais sobre o Supportbench
Plataforma de atendimento ao cliente multifuncional
O Dixa é uma plataforma de atendimento ao cliente baseada em nuvem que combina bate-papo, e-mail, mensagem e chamadas em uma única interface, com supervisão em tempo real, CRM integrado e muito mais. Leia mais sobre o Dixa
Cloud based help desk software for businesses of all sizes
eHelpDesk from Giva is a cloud-based, HIPAA compliant ITIL help desk software for any size organization. Highly customizable, but easy to deploy and accessible via mobile, tablet and desktop, eHelpDesk provides features for measuring customer satisfaction, responsiveness and team productivity. Leia mais sobre o eHelpDesk
End-to-end omnichannel customer experience management
Mi4biz is a cloud-based, end-to-end issue management solution which offers omni-channel communication, escalation, automated workflows & advanced reporting capabilities. The platform allows users to create issue-specific workflows, assign tasks, track performance, identify route causes, and more. Leia mais sobre o Mi4biz
Help desk and customer service solution
Gorgias is an all-in-one customer service, customer support, and live chat helpdesk for Shopify stores, which offers tools including email integration, autoresponders, ticket management, customer history tracking, request assignment, and more to aid with customer service Leia mais sobre o Gorgias
Enterprise service management with SIAM support
4me allows all internal and external service providers of an enterprise to collaborate while 4me keeps track of the quality of service this is provided. Leia mais sobre o 4me
Solução de acesso remoto colaborativo
O Solarwinds Take Control (antigo SolarWinds MSP Anywhere) é um software de controle remoto baseado na Internet para empresas de serviços de TI que precisam resolver problemas dos clientes com rapidez. Leia mais sobre o SolarWinds Take Control