Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Mensagem Instantânea e Chat. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

167 apps
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Software de gestão de e-mail e caixa de entrada compartilhada para equipes
O Front fornece uma maneira simples para as equipes gerenciarem caixas de entrada de e-mail ([email protected], [email protected], etc.), bate-papo, mídias sociais e mensagens SMS em uma única plataforma colaborativa. Leia mais sobre o Front
Bate-papo ao vivo sem complicações reinventado para o crescimento do negócio
Converta os visitantes do seu site em clientes pagantes e satisfeitos. Aumente o ROI de seus esforços de conteúdo, SEO, AdWords e marketing por e-mail. Leia mais sobre o Zoho SalesIQ
Software de bate-papo ao vivo para mensagens modernas
O Freshchat é um software moderno de mensagens para equipes de vendas e relacionamento com o cliente conversarem com clientes atuais e clientes em potencial no site, em aplicativos móveis ou em mídias sociais. Leia mais sobre o Freshchat
Solução baseada na nuvem de central de contato e atendimento ao cliente
O CommBox é uma solução de central de contato baseada na nuvem, que ajuda as empresas a otimizar a comunicação com clientes em diversos canais. A plataforma conta com uma caixa de entrada centralizada que permite aos usuários receber consultas de clientes e designar atendentes automaticamente. Leia mais sobre o CommBox
O primeiro software de helpdesk sensível a contexto do setor
O Zoho Desk é um aplicativo de atendimento ao cliente baseado na Internet, que ajuda as empresas a construírem relacionamentos mais sólidos com os clientes. Leia mais sobre o Zoho Desk
Software premium de atendimento ao cliente para bate-papo ao vivo e helpdesk
LiveChat: Adorado no mundo todo! Usado por mais de 24.000 empresas! Dando respostas às perguntas dos clientes imediatamente. Esse software premium de bate-papo ao vivo e helpdesk transforma equipes de suporte em estrelas do atendimento ao cliente! Experimente já! Leia mais sobre o LiveChat
Desenvolva o primeiro bot em 10 minutos.
O ChatBot, anteriormente chamado de BotEngine, é uma estrutura de chatbot online que permite aos usuários criar bots de bate-papo para sites de negócios, Facebook Messenger e diversos outros serviços. Leia mais sobre o ChatBot
O Smartsupp é um bate-papo gratuito em tempo real com registro de visitantes.
O bate-papo ao vivo do Smartsupp permite iniciar uma conversa pessoal com os visitantes do site e transformá-los em clientes satisfeitos. Seus clientes estão no seu site agora. Converse com eles e veja o que eles fazem. Leia mais sobre o Smartsupp Live Chat
Pacote 100% gratuito de ferramentas de CRM, colaboração e comunicação
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos. Usado por mais de 5 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
Software de bate-papo ao vivo para vários canais para envolvimento do site
O REVE Chat é um software omnicanal de suporte ao cliente, que oferece bate-papo ao vivo, bate-papo por vídeo, chamada de voz e enfileiramento para envolver os visitantes do site. Leia mais sobre o REVE Chat
Central de atendimento na nuvem otimizada para dispositivo móvel e com roteamento multicanal
O Genesys PureCoud é uma solução de colaboração de funcionários e central de contato na nuvem fácil de usar, rápida de implantar e criada para inovação rápida. Leia mais sobre o PureCloud
Software integrado de vendas e marketing para equipes em crescimento.
O EngageBay é um software tudo-em-um de automação de serviços, vendas e marketing que automatiza vendas de marketing ao combinar geração de leads, marketing por e-mail, automação de marketing, CRM e participação em mídias sociais. O EngageBay ajuda as empresas a adquirir, envolver, cultivar e fechar clientes potenciais a partir de uma única... Leia mais sobre o EngageBay
O ótimo atendimento ao cliente começa com o melhor software de helpdesk.
O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários canais, incluindo telefone, bate-papo ao vivo e mídias sociais. Leia mais sobre o LiveAgent
Solução de atendimento ao cliente baseada na nuvem para empresas de todos os portes
O HubSpot Service Hub é uma plataforma de atendimento ao cliente baseada na nuvem com o objetivo de simplificar processos de gestão de consultas de clientes e melhorar o relacionamento com o cliente. Ele permite que os usuários se conectem com os clientes por meio de bate-papo ao vivo, comunicações individuais com clientes, bots de conversação... Leia mais sobre o HubSpot Service Hub
Software de bate-papo em tempo real e agente virtual para pequenas e médias empresas
O software HelpOnClick Live Chat ajuda os proprietários de sites a aumentar as vendas e melhorar o atendimento ao cliente fornecendo ajuda online em tempo hábil aos clientes. Leia mais sobre o HelpOnClick Live Chat Software
Um único local para comunicação e fluxo de trabalho da equipe
O Slack é um espaço de trabalho único que conecta os usuários às pessoas e ferramentas com as quais eles trabalham todos os dias, não importa onde estejam ou o que fazem. Leia mais sobre o Slack
Converse, compartilhe e trabalhe com colaboração comercial remota.
O Skype for Business permite colaboração remota entre pessoas, parceiros ou colegas de todo o mundo em qualquer dispositivo, com a integração do Office 365 empresarial. Leia mais sobre o Skype for Business
Software de comunicação multicanal
O Skype é um software de comunicação multicanal que oferece chat por vídeo, chamadas de voz, mensagens instantâneas e mais para empresas de todos os tamanhos e de qualquer lugar do mundo. Leia mais sobre o Skype
Collaboration app suite for teams
G Suite is a suite of apps from Google which offers a number of tools to communicate and collaborate with colleagues, store files, and manage data Leia mais sobre o G Suite
Lync Online is now Skype for Business
Lync Online connects people everywhere, on devices running Windows 8 and other operating systems, as part of their everyday productivity experience. Lync provides a consistent, single client experience for presence, instant messaging, voice, video and a great meeting experience. Lync enables instant messaging (IM) and voice calling with the... Leia mais sobre o Lync Online
Cloud-based Help Desk & Customer Support Platform
Zendesk's fully customizable help desk solution scales with your business and enables organizations to solve tickets easily. Reach customers on any channel and equip your agents with a full history of all interactions, including those tracked from 700+ app integrations. Leia mais sobre o Zendesk
Espaço de trabalho baseado em bate-papo no Office 365
O Microsoft Teams é um espaço de trabalho baseado em bate-papo no Office 365 que permite aos usuários colaborar em documentos, criar chamadas de voz e vídeo conferências, visualizar registros de bate-papo e muito mais. Leia mais sobre o Microsoft Teams
Cloud-based mobile and desktop messaging app for all devices
Telegram Messenger is a cloud-based mobile and desktop messaging platform supported by native apps on most popular operating systems and devices, allowing users or user groups to connect and conduct voice calls, send messages, multimedia and files of all types across an end-to-end encrypted service Leia mais sobre o Telegram
A simple and secure way to connect your organization.
Workplace by Facebook is a simple and secure way for people to share knowledge, work together and build connected communities. Leia mais sobre o Workplace by Facebook
Intercom is modern business messaging at scale
Intercom is a customer communication platform with a suite of integrated products for every team, including sales, marketing, product, and support. Intercom products enable targeted communication and engagement with leads and customers via website, inside web and mobile apps, and by email Leia mais sobre o Intercom
Live chat and customer messaging for businesses of all sizes
Userlike is live chat software for website and mobile messaging support. Help your customers via a chat window on your site or your customers' favorite messaging app such as WhatsApp, Facebook and more. Leia mais sobre o Userlike
Hospedagem segura de e-mails e gerenciamento de caixa de entrada para usuários corporativos
O Zoho Mail é um serviço seguro de hospedagem de e-mail para empresas. Ele possui uma plataforma de colaboração integrada para permitir que toda a organização compartilhe e se comunique sem problemas com a caixa de entrada. A ferramenta é uma mistura de e-mail clássico com ferramentas modernas de colaboração com comentários, curtidas e... Leia mais sobre o Zoho Mail
Comunicação de equipe para empresas.
O HipChat proporciona comunicação de equipe para empresas. O HipChat conta com chats em grupo e individuais, compartilhamento de arquivos, chat por vídeo e muito mais. E o melhor de tudo: é totalmente grátis! Leia mais sobre o HipChat
Software de suporte e atendimento ao cliente
Suporte a todos os clientes. A qualquer momento. Em qualquer lugar. Interaja com seus clientes quando e onde eles estiverem. Preste serviço em todos os canais, em qualquer dispositivo. Capacite seus clientes com as comunidades. Acompanhe as principais métricas da central de contato em tempo real. E capacite todos os funcionários a oferecer um... Leia mais sobre o Salesforce Service Cloud
Happier customers live chat with Olark
Your customers know Olark live chat. They are looking for that little tab in the bottom corner of your website that says, “Click Here to Chat.” Sales and customer support teams love Olark live chat software! We let you be yourself and talk directly to the customers on your website right now. We believe the more human you are, the more you’ll... Leia mais sobre o Olark
Live chat software for SMBs
Pure Chat is a live chat software which provides users with unlimited operators, unlimited chats, full transcript history & complete widget customization Leia mais sobre o Pure Chat
Online reputation management
BirdEye is a reputation management software which helps businesses collect, monitor & market customer reviews with social listening, real-time analytics, & more Leia mais sobre o BirdEye
The flexible way to manage projects with clients
Communicate, organize and get work done in one place with Podio. A tool that your team will love to use, that's entirely customizable to suit how you run projects most efficiently. Leia mais sobre o Podio
Simplificando a comunicação empresarial
O Nextiva está transformando a maneira como empresas se comunicam. O Nextiva é uma plataforma de comunicação que oferece às empresas recursos de telefonia de grandes empresas a preços de pequenas empresas com facilidade de uso, capacidade de gerenciamento, escala, confiabilidade e funcionalidades empresariais. Leia mais sobre o Nextiva
Collaborative project management with built-in chat
Taskworld is a cloud-based project and task management application which combines visual task boards, private & group messaging, project analytics, and more Leia mais sobre o Taskworld
Solução de mensagem e suporte para bate-papo ao vivo
O tawk.to é uma solução de bate-papo e mensagem ao vivo, baseada na nuvem, projetada para ajudar empresas de todos os portes a manter contato com os clientes por meio de um aplicativo ou site para dispositivos móveis. A plataforma permite que os usuários visualizem o histórico de bate-papo e a análise de desempenho e monitorem a comunicação do... Leia mais sobre o tawk.to
Conversation platform for team collaboration & productivity
Glip is a cloud-based conversation platform designed for teams to plan, share, and organize work tasks. Text and video chat features facilitate communication between team members whilst file sharing and collaborative task management encourage efficiency and productivity within teams. Leia mais sobre o Glip
Ferramenta de conferência pela Internet para hospedar reuniões on-line e webinars.
O Zoho Meeting é uma solução robusta de conferência pela Internet, criada para gerenciar suas reuniões on-line e webinars. Totalmente baseado em navegador e sem necessidade de download. Leia mais sobre o Zoho Meeting
Plataforma unificada de atendimento ao cliente
O Kayako é a plataforma unificada de atendimento ao cliente que ajuda empresas a gerenciarem solicitações e conversas com clientes por qualquer canal, oferecerem melhor suporte aos clientes e permanecerem pessoais conforme cresçam. O Kayako unifica conversas por e-mail, redes sociais e bate-papo em tempo real em um só lugar. Leia mais sobre o Kayako
Customer Communication tool for Support, Marketing & Sales
HelpCrunch is a top-rated customer communication platform for your Support, Marketing & Sales. Increase conversions and sales, improve support, and grow faster with HelpCrunch. Features: - Live Chat - Auto Messages - Email Marketing - Help Desk - Knowledge Base - Popups Try HelpCrunch Free! Leia mais sobre o HelpCrunch
Live chat & in-app messaging for sales & marketing
Drift is a cloud-based live chat solution for sales and marketing teams which also includes an AI-powered chat bot, in-app messaging & email management tools Leia mais sobre o Drift
Software para local de trabalho digital
A plataforma eXo é uma solução digital no local de trabalho que ajuda a conectar equipes, melhorar a colaboração, capacitar e recompensar a força de trabalho. Leia mais sobre o eXo Platform
Communicator for businesses. live chat, messenger and email
Tidio Chat is a cloud-based live chat system which integrates messages from live chat widgets, emails, and Facebook messenger into a unified agent interface Leia mais sobre o Tidio
Software de chat ao vivo para equipes de vendas e suporte
Com o SnapEngage é possível conversar com os visitantes do site sem precisar instalar qualquer software. A solução de software de chat ao vivo do SnapEngage possui recursos avançados voltados para equipes de vendas e suporte, incluindo mensagens de SMS para chat, recurso Telefonar para mim, sneak peek, Design Studio, integrações com CRM e centrais... Leia mais sobre o SnapEngage
Review management, reputation software, feedback & webchat
Podium is an Interaction Management platform used for reputation management, review generation, messaging customers on any channel. Gather feedback, text customers, get reviews - all with Podium. Leia mais sobre o Podium
Project management on time
5pm is a powerfull project and tasks management tool. It is great for team collaboration and remote workers. Gantt chart, GSuite, Office 365 and Slack integrations. Leia mais sobre o 5pm
Real conversations in real-time
Comm100 Live Chat powers real-time interactions via web, mobile, and messaging Leia mais sobre o Comm100 Live Chat
Group messaging, collaboration, and video meetings for teams
Stride is a cloud-based group messaging & video meetings solution from Atlassian which offers instant messaging, voice & video calls, screen sharing, and more Leia mais sobre o Stride
Ferramenta de comunicação de bate-papo em equipe de código aberto
O Rocket.Chat é uma plataforma de colaboração e comunicação de equipe de código aberto com bate-papo ao vivo, videoconferência e áudio, compartilhamento de arquivos, tradução de mensagens e mais. Leia mais sobre o Rocket.Chat
Plataforma de colaboração visual para grandes projetos
O Quire é uma moderna ferramenta colaborativa de gestão de projetos, projetada especialmente para ajudar equipes a concretizar ideias, dividindo-as em tarefas passo a passo. Leia mais sobre o Quire
SMS platform for sales, recruiting & customer service teams
TextUs is a business-class text messaging platform specifically for inside sales, recruiting & customer service teams, with desktop texting and CRM integration Leia mais sobre o TextUs
Customer interaction & support platform with CRM integration
UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. Leia mais sobre o UJET
Help desk and live chat solution for customer service
LiveHelpNow is a help desk software solution for customer service and live chat. LiveHelpNow's live chat tool engages with website visitors to garner customer feedback, send targeted messages & relevant recommendations. It also provides email & ticket management, knowledge base publishing & more. Leia mais sobre o LiveHelpNow
Enterprise social networking & collaboration platform
Talkspirit is your company's branded Enterprise Social Network to connect, communicate & collaborate. Available in 7 languages. Leia mais sobre o talkspirit
Plataforma colaborativa de gestão de tarefas
O Azendoo é um aplicativo colaborativo de gestão de tarefas que ajuda equipes a organizar e acompanhar o trabalho, além de simplificar a gestão de projetos, o compartilhamento de documentos, o monitoramento do serviço e muito mais. O Azendoo está integrado ao Google Drive, Evernote, Dropbox, Box e Onedrive, permitindo que os usuários compartilhem... Leia mais sobre o Azendoo
A mobile-first communication app for non-desktop employees
Beekeeper is a mobile-first communication platform used for reaching and connecting everyone in an organization as well as increasing engagement. Leia mais sobre o Beekeeper
Enterprise collaboration and online community software for teams
The Zimbra platform provides a space for open collaboration and messaging, as well as online private social networking and community building among staff and clients. Zimbra Collaboration and Zimbra Community form the core of the Zimbra platform. Both products provide a range of communication and collaboration features including blogs, wikis,... Leia mais sobre o Zimbra
Rede social privada da empresa
O Zoho Connect é um aplicativo de colaboração de equipe que reúne pessoas, recursos e os aplicativos de que precisam. Leia mais sobre o Zoho Connect
Solução multicanal completa para suporte, vendas e marketing
A Crisp é uma plataforma multicanal para clientes que interage com os clientes por meio de bate-papo ao vivo, e-mail, mensageiro, Twitter e & amp; SMS e outras ferramentas como campanhas de gotejamento, base de conhecimento ou até chatbots. Leia mais sobre o Crisp
Support, engage, and convert customers on a single platform.
Re:amaze is a web based helpdesk platform to help businesses communicate with customers at scale. With multi-channel support for all of your conversational channels like chat, email, social media, and mobile. Re:amaze helps your entire team stay in sync with customers in a shared team inbox so no conversations go missing. Features Email,... Leia mais sobre o Re:amaze
Live chat with agent apps for iOS & Android
JivoChat is a live chat software that offers customizable web & mobile chat widgets with 20 language options, and web-based, desktop, and mobile agent apps, including real-time visitor monitoring, pageview histories, email chat transcripts, file transfers, canned responses, customer ratings, & more Leia mais sobre o JivoChat
Software de comunicação para equipes
O Cliq é uma solução de comunicação e colaboração de equipes da Zoho, com canais privados e para equipes, vídeo conferência, compartilhamento de arquivos, históricos de bate-papo pesquisáveis, etc. Leia mais sobre o Zoho Cliq
Soluções de comunicação e colaboração empresarial.
A intranet interativa da Jive é a líder do setor e oferece a porta de entrada para os ativos mais importantes de uma organização, o conhecimento e o pessoal. Leia mais sobre o Jive
Live chat software for websites
ProProfs Chat is a real-time sales & support live chat tool for websites, designed to help businesses connect with, assist, engage & convert website visitors Leia mais sobre o ProProfs Chat
White-label Client Portal and Cloud-based Team Collaboration
Clinked is a cloud-based client portal and collaboration tool. Allow clients, internal teams and project groups to efficiently work within branded, secure and intuitive workspaces. Increased brand recognition and productivity of Clinked will drive client retention and setup apart from competition. Leia mais sobre o Clinked
Mobile messaging & multimedia platform
Snapchat is a messaging & multimedia mobile platform that allows users to communicate with customers, create vertical video ads, and manage campaigns Leia mais sobre o Snapchat
AI-powered front desk assistant
FrontdeskAI is an artificial intelligence (AI)-powered helpdesk and admin assistant designed for businesses within industries including beauty and wellness, fitness, dental, and more. It offers 24/7 customer support backed up by machine learning, FAQs, and business policies. Leia mais sobre o FrontdeskAI
Omnichannel Customer support & Help Desk software-FREE PLAN
Obtain a cloud customer service system with the backend ticketing, knowledge base and case management functionality at an affordable monthly cost. NABD allows small and medium companies to efficiently support a customer from anywhere, at any time, regardless of the channel via which the customer is reaching out for support(web portal, email,... Leia mais sobre o NABD System
Meet, train and present anytime, anywhere.
Onstream Meetings & Webinars is a browser-based webinar tool perfect for setting up your next web meeting or webinar. With no downloads required, your audience can join easily, share documents, videos or screen share from anywhere at anytime. Leia mais sobre o Onstream Webinars
Live Chat, Messaging and Chatbots Solution Provider
LivePerson is the industry leader in live chat and messaging solutions that increase sales and improve customer care. Leia mais sobre o LivePerson
Business messaging solution - SMS, FB Messenger, Kik, & Chat
Quiq business messaging connects companies with their customers on the channels they are already using, SMS/Text, Facebook Messenger, Kik, and Chat Leia mais sobre o Quiq Messaging
A flexible messenger for team communication and file sharing
A messenger app that integrates with email. It includes file sharing, tasks, pin boards and more and works across multiple organisations Leia mais sobre o Fleep
Enterprise knowledge sharing platform
IBM Connections is an internal communications & enterprise social networking solution enabling instant engagement between users, with file sharing, group chats, collaborative document editing, and more Leia mais sobre o IBM Connections
Customer service software you can depend on
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Leia mais sobre o Deskpro
Customer lifecycle software for support, automation & more
Customerly is a customer lifecycle solution for client-facing businesses to manage their relationships with customers, provide support, gather feedback, and automate processes such as email marketing and request routing. The all-in-one tool provides live chat, surveys, marketing, CRM, and more. Leia mais sobre o Customerly
Customer service texting platform
Teckst is a cloud-based SMS and texting marketing solution for contact centers and customer service companies with a range of features including Facebook Messenger and WeChat connectivity, SMS/MMS, active ticket status tracking, desktop and audio notifications, single sign-on, and more Leia mais sobre o Teckst
Social intranet software platform
Noodle is a Social Intranet with a full range of applications to improve company-wide communication and collaboration. Leia mais sobre o Noodle
Discover real-time teamwork with Sellsy
Efficient teamwork with agile tools you already know. Discover real-time teamwork with Sellsy. Your staff are used to web tools in their everyday lives. With Sellsy, they find tools they're already familiar with: live chat, discussion walls, agendas... Sellsy provides everything you need to stay organized. Forget post-its and emails: focus on... Leia mais sobre o Sellsy Teamwork
Self-service support & customer education platform
Elevio offers on-demand, self-service customer support tools, including knowledge base management, in-app contextual help, support channel integrations, & more Leia mais sobre o elevio
Digital customer service platform and ticketing system
Helpshift is a Digital Customer Service platform that tightly integrates messaging, Automation, Bots & AI. Delivers personalized, scalable customer service in your mobile, web, social, and phone channels to increase CSAT and lower cost. Leia mais sobre o Helpshift
AI-powered customer engagement platform
Bold360 is the ultimate AI-powered engagement platform helping companies build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. Leia mais sobre o Bold360
Suporte de chat ao vivo e supervisão de visitantes do site em tempo real
Solução de monitoramento de página web e chat em tempo real para suporte ao cliente online, oferecendo convite de chat proativo, envio de páginas por push, transferência de chamadas, respostas predeterminadas e muito mais. Leia mais sobre o Provide Support
Chatwork is a group chat app for business
Chatwork is a secure messaging, video chat, task management and file sharing platform for business teams Leia mais sobre o ChatWork
Website-integrated live chat box software
Chaport is a modern live chat solution with auto-messages, integrations with Facebook, Viber, Telegram, group chat capabilities, saved replies & offline messaging. It has desktop apps for Mac, Windows, Web, & full-featured mobile apps for iOS, & Android. Leia mais sobre o Chaport
Collaboration support via chat, task sharing & video calls
Hibox is a single collaboration app that allows businesses to bring team members together with integrated internal chat, task management, and video conference calls that supports the workflows of business teams with private, online communications. Leia mais sobre o Hibox
A customer support solution, unified to all channels.
Customer support platform that puts all agent-customer interactions in one single view. Driven by self-service and intuitive UI, agents focus is only on what’s actually needed: delivering spot-on answers and increase customer satisfaction. All channels working together, offering a unified solution. Leia mais sobre o Wix Answers
Multi-channel Customer Communication Platform
Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice. Leia mais sobre o Acquire
Live chat for customer support
ClickDesk is a live support solution for customer service teams which combines live chat, voice chat, help desk & a social toolbar for website customer communications. Support agents can answer queries, transfer tickets, respond to social media posts, & collaborate with one another using ClickDesk. Leia mais sobre o ClickDesk
The engine of growth.
User.com is marketing automation platform aimed at boosting engagement and improving conversion by using a single data source for your customers, reaching them through a wide range of communication channels: email, live chat, chatbot, push notifications, and many more; all available in one place. Leia mais sobre o User
Chatbot builder & manager for customer engagement
Engati is a cloud-based platform for building chatbots without the need for programming knowledge. Bots built within Engati can be published across Facebook Messenger, Skype, Viber, Slack, Kik, Telegram, and embedded in websites, and can be used for eCommerce, banking, media, health care, and more. Leia mais sobre o Engati
The All-in-one Business Process Communication solution
Secure private smartphone/desktop communication and other process automation tools for leading business teams: group chats, PTT, NFC, VoIP.. Leia mais sobre o Team on the Run
Enterprise Social Collaboration Software
Communifire is an enterprise social collaboration platform which empowers employees to share ideas & collaborate on content while still retaining control over who can do & see what. Everything a group needs is in one place with updates on all groups coming to users in one place too. Leia mais sobre o Communifire
Simple. Smart. Real Time Collaboration.
Convo is a collaboration tool built for organizations to centrally share, organize, and archive information across dispersed teams Leia mais sobre o Convo
Premium live chat software
HappyFox Chat live chat software for website helps business improve online conversions and their customer service experience Leia mais sobre o HappyFox Chat
Build your bot now, no coding required.
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required. Leia mais sobre o Chatfuel
Smith.ai Live Chat is the superior 24/7 chat service
Smith.ai Live Chat is the fast & friendly way to capture, screen & convert website leads. Grow your business with qualified clients! Leia mais sobre o Smith.ai Live Website Chat
Mobile-first enterprise collaboration tool
MiCollab is an online collaboration tool that enables businesses to connect and communicate across blended environments with voice, video, messaging, and more Leia mais sobre o MiCollab
Pacote de gestão empresarial
O Zoho fornece ferramentas baseadas na Internet de qualidade e fáceis de usar para pequenas empresas. Todos os aplicativos do Zoho se comparam favoravelmente a aplicativos semelhantes do setor em termos de preços e geralmente são muito acessíveis. O Zoho tem 29 aplicativos para escolher e todos os produtos são integrados em diferentes níveis. O... Leia mais sobre o Zoho Online Office Suite
All-in-one Website Visitor Engagement Tool
BirdSeed is not only FOREVER FREE Live Chat, but also includes 11 other engagement tools that cater to early stage buyers, people want to communicate in a different way or when you aren't available - all in one button! Leia mais sobre o BirdSeed
iAdvize humanises the digital experience at scale
iAdvize is a conversational platform that brings a profitable human touch to the digital experience at scale. Leia mais sobre o iAdvize