Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Gestão de Compras. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

Classificar por

210 opções de software

O Archdesk é uma plataforma de compras que monitora despesas e custos, gerencia gastos e compras e troca dados com o software de contabilidade existente. Supere todos os desafios de compras com um software criado para o seu negócio. Leia mais sobre o Archdesk
O Precoro ajuda pequenas e médias empresas a eliminar o fluxo de trabalho manual, economizar tempo e dinheiro com um belo software de compras. Leia mais sobre o Precoro
O Kissflow Procurement Cloud é uma solução de gestão de compras e fornecedores desenvolvida para pequenas e grandes organizações. Os principais recursos incluem gestão do fluxo de trabalho de aprovação, cotações, requisições de compra, faturamento, rastreamento de problemas, supervisão de fluxo de caixa, geração de pedidos e análise. Leia mais sobre o Kissflow Procurement Cloud
Gerencie fornecedores e ordens de compra. As ferramentas de aquisição do Odoo permitem administrar os negócios com menos estoque e sem falta de suprimentos. Defina quantidades mínimas e máximas de estoque com regras de renovação de pedidos, níveis de estoque, previsão de vendas ou rotas automáticas (pedido de reposição). Leia mais sobre o Odoo
Solução na nuvem acessível e fácil de usar para eficiência de compras, controle de despesas, análise de gastos e conformidade com políticas. Leia mais sobre o Fraxion
Gestão de compras com processo de aprovação com um clique. Receba e pague parcial ou totalmente. Interface simples. Escolha ideal por um pequeno custo. Visite o site. Leia mais sobre o Expeni
O Promena é uma solução de compras e leilões pela internet, desenvolvido para ajudar as empresas a gerenciar as atividades de compra de maneira eficiente e eficaz. Leia mais sobre o Promena e-Sourcing
O Prokuria ajuda os principais departamentos de compras a otimizar os processos de compras, oferecendo economias significativas de custo e tempo. Leia mais sobre o Prokuria
O COVALYZE otimiza todo o processo de compra estratégica, desde a gestão da demanda até a comparação das solicitações de proposta. Leia mais sobre o COVALYZE
O WebReq é um software de gestão de compras baseado na nuvem, desenvolvido para ajudar as empresas a automatizar as operações de gestão de compras e despesas. Os administradores podem configurar limites de gastos, criar requisições de compra automaticamente e rastrear solicitações de pedidos em uma interface unificada. Leia mais sobre o WebReq
O Cloudscene é um software de marketplace que visa empresas em todos os setores do mercado que precisam de serviços de nuvem, conectividade e colocação. Os principais recursos incluem gestão da cadeia de suprimento, compartilhamento de conhecimento, ferramentas de colaboração, cotações e estimativas, criação de domínio, transmissão e rastreamento... Leia mais sobre o Cloudscene
Microsoft Dynamics 365 is a multi-language, multi-currency enterprise resource planning (ERP) software. The solution is designed for midsize and larger companies, and is fully customizable and extensible through its rich development platform and tools. Leia mais sobre o Dynamics 365
O ShippingEasy é um software de atendimento de remessas online para vendedores de comércio eletrônico que desejam as melhores taxas de envio, automatizando os processos de back-end de remessas. Leia mais sobre o ShippingEasy
O NetSuite é uma solução de ERP na nuvem usada por mais de 24 mil clientes de alto crescimento em todo o mundo para executar todas as principais operações de back-office e processos de negócios financeiros. Leia mais sobre o NetSuite
QuickBooks Commerce is powerful cloud-based inventory and order management software for growing multichannel businesses. QuickBooks Commerce is currently available as part of a bundle with QuickBooks Online which provides many features and benefits for small businesses. Leia mais sobre o QuickBooks Commerce
inFlow Inventory is an all-in-one inventory and order management solution for small and medium businesses. We offer the software to track products, sales, and customers, and also support hardware to help you update your stock levels while you work. Leia mais sobre o inFlow Inventory
Os funcionários podem criar solicitações de compra para orçamentos e fornecedores predefinidos no Webapp ou em dispositivos iOS/Android. Os gerentes aprovam os gastos em um instante e os membros do financeiro têm total transparência de todas as compras. Leia mais sobre o ProcurementExpress.com
O Pipefy é uma plataforma de gestão de trabalho que ajuda quem coloca a mão na massa a organizar e controlar seu trabalho em um único local, permitindo que qualquer pessoa simplifique e automatize qualquer processo por conta própria. Leia mais sobre o Pipefy
O Quartzy é um software de gestão e produtividade de laboratório baseado na nuvem para empresas envolvidas em pesquisa e desenvolvimento científico. Envolve uma interface de eProcurement que permite que cientistas, gerentes de laboratório, pesquisadores e organizações de pesquisa e desenvolvimento automatizem a gestão de estoques e os fluxos de... Leia mais sobre o Quartzy
DiCentral is a cloud-based electronic data interchange (EDI) system that helps firms exchange business documents and manage their supply chain. Its key features include data filtering, order fulfillment, carrier integration, inventory tracking, route planning, role-based access and compliance. Leia mais sobre o DiCentral
SAP S/4HANA Cloud is a cloud-based intelligent ERP system specifically developed for companies in all industries offering them a broad and flexible functionality. Leia mais sobre o SAP S/4HANA Cloud
RFP360 develops software solutions that transform how organizations worldwide request information, engage vendors, collaborate with colleagues and evaluate proposals — making the RFx (RFP, RFI, RFQ and more) process far more efficient, effective, consistent and repeatable for everyone. Leia mais sobre o RFP360
Spendwise - formerly Officewise - is an interactive cloud-based accounting solution that helps small and mid-sized businesses manage their accounting and financial operations Leia mais sobre o Spendwise
Costpoint is an artificial intelligence (AI)-enabled enterprise resource planning (ERP) software that helps businesses streamline project management, accounting, and material tracking operations. It offers a budgeting module, which enables administrators to allocate project budgets and create estimates at completion (EAC) forecasts. Leia mais sobre o Deltek Costpoint
Oracle's JD Edwards EnterpriseOne is an integrated applications suite of comprehensive enterprise resource planning software that combines business value, standards-based technology, and deep industry experience into a business solution with a low total cost of ownership. EnterpriseOne is the first ERP solution to run all applications on Apple... Leia mais sobre o JD Edwards EnterpriseOne
O Procurify permite que as organizações sejam proativas na gestão da cultura de gastos, fornecendo uma combinação de dados acessíveis, processos convenientes e controles gerenciáveis. Leia mais sobre o Procurify
Asite reads 300+ file formats so you can collaborate without licenses. Supercharge your construction management process by integrating and connecting your processes and tools with Asite. Consolidate and migrate your project data to a single database for complete project visibility at every step. Leia mais sobre o Asite
Gestão de pedidos de compra, execução de contratos, gestão de fornecedores, catálogos de compras/guias de pedidos, gestão de contas a pagar. Plataforma completa de gestão de estoques, pedidos e faturas, desenvolvida para operadores de alimentos e bebidas de uma ou várias unidades e no estilo de comissão. Leia mais sobre o Marketman
Tipalti provides the world’s only end-to-end payables automation solution, eliminating 80% of the AP workload. Tipalti’s cloud-based procurement software streamlines global multi-subsidiary purchasing, improves control over company spending, and reduces the AP workload. Leia mais sobre o Tipalti
O software de resposta a pedidos de ofertas do Loopio melhora a maneira como as empresas respondem a RFPs, RFIs, DDQs e questionários de segurança. Com o Loopio, as organizações podem gerenciar o conteúdo e otimizar a colaboração, economizando tempo nas respostas. Leia mais sobre o Loopio
A cloud/SaaS procurement solution that is simple, transparent & audited includes Requisitions - Online Approvals - Orders - Receiving - Invoices - Assets - Inventory - Employee Expenses - multi-site, multi-currency, multi-lingual Leia mais sobre o eBuyerAssist Platform
With SAP Fieldglass Services Procurement Software, you can simplify how service providers are sourced, engaged and managed. Our services procurement platform can handle a variety of SOW engagements including projects, offshore/offsite, and more. Leia mais sobre o SAP Fieldglass
Hybrent is a cloud-based solution that helps businesses in the healthcare industry such as physician offices, ambulatory surgery centers, hospitals, long term care facilities, and management groups automate and streamline supply chain, procurement, and inventory control processes. Leia mais sobre o Hybrent
Digital Purchase Order is a procurement software that allows users to submit purchase orders, approve them, track the receiving and invoices as well as approve invoices and run corresponding spend reports. DPO is available through the web as well as through our native mobile apps. Leia mais sobre o Digital Purchase Order
Manages entire procurement process, from approval through payment, with real-time, flexible controls. Leia mais sobre o Order
Experiência do usuário desenvolvida pelo consumidor, que os usuários finais desejarão usar para executar mais exercícios de compras, com automação e modelos para garantir a conformidade. Leia mais sobre o Worksuite
Gestão de fornecedores e contratos na nuvem orientada por IA. Simples de usar, eficaz e personalizado para o seu negócio. Leia mais sobre o Gatekeeper
Rated #1 for ease of use by 1000+ Purchasing Managers who create 50-1000 PO's a month. Proven Results with a Money Back Guarantee! Used by Kraft, AT&T, Casio Leia mais sobre o Bellwether PO and Inventory
Airbase is a cloud-based spend management solution designed to help businesses with spend control, bill payments, accounting automation, and real-time reporting. The software offers virtual and corporate cards that enable employees to make purchases while complying with company policies. Leia mais sobre o Airbase
#1 Most Comprehensive & Affordable Procurement Solution on the Market. Get your FREE Account now! Leia mais sobre o Tradogram
BidSync is a cloud-based bid notification solution, which enables private businesses to search bids or requests for proposals placed by the state government, public sectors, colleges, or federal agencies. Features include bid rating, a visual relevance indicator, keyword matching, and remote access. Leia mais sobre o Periscope S2G
Coupa Procurement is an end-to-end solution that enables your business to spend smarter, bring more spend under management, and operate more efficiently. Leia mais sobre o Coupa Business Spend Management
Apptricity Travel and Expense Management helps businesses automate entering, reviewing, authorization, approving, and auditing processes across expenses. It provides a single source of real-time data that ensures compliance with federal, state, and local regulations. Leia mais sobre o Apptricity Travel and Expense
Esker’s global cloud platform is built to unlock strategic value for finance and customer service professionals, all while strengthening collaboration between companies automating the cash conversion cycle. Leia mais sobre o Esker
Ariba® Commerce Cloud is an eCommerce and eProcurement platform that helps you to buy, sell, manage cash more effectively. Ariba combines the ability to optimize complete commerce lifecycles with the world’s largest web-based trading community. Ariba® Commerce starts with a freemium package, for transactions in $50,000, and additional fees are... Leia mais sobre o SAP Ariba
VISCO is a web-based enterprise resource planning (ERP) solution for small and medium-sized importers and wholesale distributors. The software includes tools for managing import compliance, automatically generating documents, tracking inventory and orders, calculating costs, and more. Leia mais sobre o VISCO
Automate expert processes of document generation, workflow and decision making using a simple no-code, drag & drop builder. Leia mais sobre o Checkbox
PayEm is a global spend & procurement platform that captures requests, invoices, creates bills, schedules and sends payments to anywhere in the world, in any currency. Leia mais sobre o PayEm
BlueCart is an online & mobile wholesale order management platform that makes receiving orders and managing buyers faster and easier. We have a sales CRM, order management that includes order cutoff times & order minimums, delivery route management, and more. Leia mais sobre o BlueCart
Cloud-based application development tools with database building and on premise systems integration allowing rapid development and deployment of applications Leia mais sobre o SAP HANA Cloud

Categorias relacionadas