Aqui está nossa lista de aplicativos para Ferramentas de Gestão de Projetos. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

154 apps
Classificar por
Gestão de projetos e trabalhos para equipes de todos os tamanhos.
Asana é a ferramenta de gerenciamento de trabalho que permite conectar tudo e reunir as equipes num único lugar. De listas a quadros, calendários e diagramas de Gantt, organize o trabalho como quiser. Junte-se às equipes de 190 países que realizam mais com a Asana. Leia mais sobre o Asana
Gerencie seus projetos do início ao fim com o Wrike.
Aumente a produtividade em até 50% usando o confiável software de gerenciamento de projetos do Wrike. Planeje projetos, atribua tarefas, apresente o andamento e muito mais. Com soluções prontas para marketing, criação e serviços profissionais. Ideal para equipes a partir de 20 pessoas. Leia mais sobre o Wrike
Crie, organize e discuta o trabalho com sua equipe
O Confluence é um espaço de trabalho compartilhado para criar e gerenciar todo o seu trabalho. De roadmap de produto a resumos criativos, ajude sua equipe a fazer o melhor trabalho em conjunto. Leia mais sobre o Atlassian Confluence
Pacote 100% gratuito de ferramentas de CRM, colaboração e comunicação
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos. Usado por mais de 5 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
Ferramentas de gestão de projetos, rastreamento de tarefas e objetivos profissionais
O ClickUp é uma maneira fundamentalmente nova de trabalhar, trazendo aplicativos separados como tarefas, documentos, planilhas, rastreamento de metas, recursos e até mesmo uma caixa de entrada, juntos em um só lugar. É a convergência dos melhores aplicativos de produtividade e colaboração. Finalmente, um aplicativo para substituir todos os... Leia mais sobre o ClickUp
Gestão de tarefas, controle do tempo e contabilidade para pequenas e médias empresas
Aplicativo de gestão de projetos online para pequenas e médias empresas que agrupa controle do tempo, gestão de tarefas e faturamento. Avaliação gratuita! Leia mais sobre o Paymo
Quadro branco on-line para colaboração visual da equipe.
A plataforma de colaboração visual mais simples para colaboração remota visual, gerenciamento ágil, discussão de ideias, prototipagem/criação de wireframe etc. Leia mais sobre o Miro
Software on-line de gráficos de Gantt para gestão de projetos
O GanttPRO é o software de gráficos de Gantt para gestão de projetos, que permite às equipes visualizar os planos de projeto e gerenciar tarefas para melhorar o planejamento do projeto. Leia mais sobre o GanttPRO
Pacote de produtividade para autônomos e pequenas e médias empresas
O todo.vu é um pacote de produtividade baseado na nuvem com o qual autônomos e pequenas equipes podem gerenciar tarefas, horas e a comunicação com o cliente de forma eficaz e eficiente. Leia mais sobre o todo.vu
Software colaborativo para projetos e gestão empresarial
O Proteus é um software para gestão de empresas projetado para ajudar autônomos e empresas dos setores jurídico, financeiro, de mineração, de semicondutores, de construção e de energia a lidar com clientes, propostas, projetos, faturamento, documentos, estoque e muito mais em uma plataforma centralizada. Leia mais sobre o Proteus
Um único local para comunicação e fluxo de trabalho da equipe
O Slack é um espaço de trabalho único que conecta os usuários às pessoas e ferramentas com as quais eles trabalham todos os dias, não importa onde estejam ou o que fazem. Leia mais sobre o Slack
Ferramenta de colaboração visual para perspectivas de projetos compartilhados
Planilhas, e-mails e notificações intermináveis são os principais bloqueadores do trabalho em equipe que afetam as equipes comerciais atuais, independentemente do seu tamanho. Atribuições, tarefas e atividades diárias do projeto são perdidas, a transparência fica de lado e as pessoas perdem a produtividade com a confusão. Além de gerenciar esse... Leia mais sobre o Trello
Flexible project management & team communication tool
Basecamp is a collaborative project management, team communication, and daily task tracking application suitable for use by teams of all sizes, from freelancers and SMBs to large enterprises. Leia mais sobre o Basecamp
Software de rastreamento de problemas e projetos: veja por que é um dos melhores.
O JIRA é um rastreador de problemas para equipes que planejam e desenvolvem ótimos produtos. Milhares de equipes escolhem o JIRA para capturar e organizar problemas, atribuir trabalhos e acompanhar as atividades da equipe. Leia mais sobre o Jira
Solução de software de suporte ao cliente e helpdesk on-line
O Freshdesk é um software de suporte ao cliente multicanal baseado em SaaS (software como serviço) para empresas de todos os tamanhos, com gamificação e automação e é gratuito para até três agentes. Leia mais sobre o Freshdesk
O único software de controle de horas 100% gratuito para equipes.
Clockify é o único software de controle de horas 100% gratuito. É simples, fácil de usar e ideal para autônomos e equipes maiores. Oferece controle do tempo, geração de relatórios, gestão de projetos, cálculo de taxas faturáveis e gerenciamento de equipe. Leia mais sobre o Clockify
To-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is a web-based productivity app to helps users keep track of all their important tasks and projects across 15+ platforms and in 20 different languages. With Todoist, individuals and teams can manage tasks and collaborate on shared projects on any device. Leia mais sobre o Todoist
Cloud-based organization & collaboration tool
Airtable is a mobile friendly organization & collaboration platform designed to provide any sized team with the tools to create easy-to-use & flexible workflows Leia mais sobre o Airtable
Colaboração em equipe em tempo real e software de gestão de projetos
O Samepage é um software premiado de colaboração e gestão de projetos. O progresso é mostrado em tempo real e ajuda as equipes a fazerem mais com menos ruído e desperdício de e-mails. Leia mais sobre o Samepage
Robust forms that work anywhere
JotForm Mobile Forms is a free, reimagined app for data collection on the go. It offers powerful features, such as offline data collection, advanced form fields like geolocation, image upload, and voice recording, ability to turn a device into a survey station, assign forms to teammates and more. Leia mais sobre o JotForm
Plataforma de gerenciamento de fluxos de trabalho da equipe, procedimentos operacionais padrão (SOP, na sigla em inglês) e processos recorrentes.
O Process Street é uma maneira fácil de gerenciar o fluxo de trabalho das equipes, processos recorrentes (gestão de processos de negócios, BPM na sigla em inglês) e procedimentos operacionais padrão (SOPs na sigla em inglês). Crie e personalize listas de verificação com texto, imagens, vídeos e muito mais. Simplifique o processo de aprovação com... Leia mais sobre o Process Street
Project management & collaboration platform for businesses
Freedcamp is a project management software designed to help businesses create customizable widgets, collaborate with staff members on projects, and plan, organize, and handle tasks on a unified platform. Administrators can store files, contacts, and leads in a centralized repository. Leia mais sobre o Freedcamp
The Most Flexible & Easiest to Use Home Services Software
JobNimbus is the hub to track your sales and production. Track leads, jobs, and tasks from one easy to use software. You can access your information wherever you are, get everyone on the same page, and grow your business. Leia mais sobre o JobNimbus
CRM de vendas e marketing para empresas em crescimento
O Agile CRM combina poderosos recursos de automação, telefonia, Internet, dispositivo móvel, e-mail, agendamento e sociais para gerenciar com eficácia toda a jornada do cliente. Leia mais sobre o Agile CRM
Pacote completo de apps de negócios integrados
O Odoo é um pacote de aplicativos de negócios de código aberto personalizáveis e integrados. A maioria das necessidades das empresas, como CRM, vendas, projetos, manufatura, estoque e contabilidade, pode ser atendida com essa solução de software tudo-em-um projetada para todas as empresas, independentemente de tamanho e orçamento. Leia mais sobre o Odoo
All-in-one, client-focused project management for teams.
Avaza is a business management solution which includes features for project management, resource scheduling, online timesheets, expense management, online invoicing, recurring invoicing, quotes and invoices, and more. Avaza also integrates with third party platforms to streamline workflows. Leia mais sobre o Avaza
Share Files & Collaborate on Creative Projects with Hightail
OpenText Hightail helps creative and marketing team streamline creative reviews and approvals on visual content. Leia mais sobre o Hightail
The flexible way to manage projects with clients
Communicate, organize and get work done in one place with Podio. A tool that your team will love to use, that's entirely customizable to suit how you run projects most efficiently. Leia mais sobre o Podio
Software de controle do tempo, programação, orçamento e despesas.
Software de monitoramento de horas equipado com orçamento, planejamento avançado de recursos, rastreamento de despesas, painéis visuais e relatórios flexíveis. Integra-se de forma altamente nativa com Asana, Basecamp, Trello, JIRA e muito mais. Leia mais sobre o Everhour
Ferramenta de gestão de tarefas e projetos
O Notion é uma solução de gestão de projetos e fluxos de trabalho que ajuda as empresas a otimizar as operações relacionadas a definição de metas, rastreamento de status, gestão de clientes potenciais e muito mais em uma plataforma centralizada. Permite que os usuários utilizem a interface de arrastar e soltar para organizar, reorganizar e... Leia mais sobre o Notion
Ferramenta de colaboração e gestão de projetos com várias visualizações.
O Zenkit é uma ferramenta de colaboração e gestão de projetos de projetos com múltiplas visualizações, com recursos para gestão de tarefas e de dados, mapeamento mental, quadros Kanban, tabelas e listas de tarefas. Leia mais sobre o Zenkit
Gestão de projetos, colaboração e rastreamento de erros
O Zoho Projects é uma ferramenta freemium, modular, de projeto e colaboração para equipes de organizações de todos os tamanhos. Gerencie tarefas, documentos, calendários e mais. Leia mais sobre o Zoho Projects
Project & task management for creative teams and businesses
Streamtime is project management, quoting and invoicing for creative teams and businesses. Plan and track time on the web or in the Streamtime iOS app. Leia mais sobre o Streamtime
Ferramenta de colaboração e geração de ideias (anteriormente DropTask)
O Ayoa, anteriormente DropTask, é uma ferramenta tudo-em-um para geração de ideias e colaboração que vai além da tradicional gestão de tarefas. Fazer um ótimo trabalho não é apenas fazer as coisas, mas fazer as coisas certas. Crie mapas mentais de ideias e colabore com sua equipe. Faça login em qualquer lugar, em qualquer dispositivo. Leia mais sobre o Ayoa
Agile project management within Basecamp
Tracked is a project management add-on for Basecamp which is designed to help businesses better manage their to-do lists through Kanban boards, labelling, estimates, and more. The online app works as a Chrome extension and functions directly within the Basecamp user interface to aid task management. Leia mais sobre o Tracked
Project and priority management software for teams
Priority Matrix is a project & priority management software that lets businesses manage tasks, track project activities in real time, and collaborate with team members. The system lets users categorize tasks as critical, immediate, non-immediate or uncategorized based on their priority status. Leia mais sobre o Priority Matrix
Customizable issue tracker for teams of all sizes
Aiveo is a customizable issue tracker designed for software development teams of all sizes, with features including time tracking, burndown charts, and more Leia mais sobre o Aiveo
Project management platform for software development teams
Clubhouse is a web-based project management platform built to meet the workflow needs of software development teams, allowing users to create stories to define project tasks, milestones and epics, while visualizing work with drag and drop Kanban boards, charting reports and automating via API access Leia mais sobre o Clubhouse
Crie aplicativos de banco de dados online sem codificação.
O Caspio é uma plataforma de pouco código para a criação de aplicativos de banco de dados online sem codificação. Leia mais sobre o Caspio
Scrum & Kanban compatible agile project management software
VivifyScrum is an agile project management solution that allows users to plan, organize, manage and finish projects in one place through the use of Scrum and Kanban collaboration boards, as well as management features for time, invoicing, client base, team engagements, project calendar, and more Leia mais sobre o VivifyScrum
Planejamento e rastreamento ágeis de projetos para equipes de desenvolvimento de software
O Zoho Sprints é uma solução colaborativa de planejamento e rastreamento ágeis de projetos para equipes ágeis, com Scrum, relatórios ágeis e aplicativos móveis nativos para iOS e Android. Leia mais sobre o Zoho Sprints
All-in-one Workspace in Gmail
Drag is the World's first all-in-one workspace in Gmail. Support customers, manage tasks and close deals right from your inbox. Leia mais sobre o Drag
Real-time collaborative document workspace
Dropbox Paper is a cloud-based collaborative workspace that lets teams organize documents, assign tasks, create to-do lists, and collaborate in real time. The platform is fully integrated with Dropbox, allowing users to include previews any of their stored files within the documents they create. Leia mais sobre o Dropbox Paper
Ferramenta de gestão de projetos ágil para desenvolvedores
O Pivotal Tracker é um software de gestão de projetos e colaboração baseado na Internet, premiado e fácil de usar, para equipes de desenvolvimento ágeis. Ele mantém todos, mesmo equipes distribuídas, focados e na mesma página com um quadro de histórias integrado e sempre atualizado. Sua equipe mantém as metas com a previsão automática e contínua... Leia mais sobre o Pivotal Tracker
Redmine is a project management web application
Redmine is an online project management software built on the Ruby on Rails framework specifically for small groups Leia mais sobre o Redmine
Information repository and note-taking solution
Nimbus Note is a cross-platform information repository & note-taking solution that allows users to create and edit notes, customize screenshots, save web pages, and instantly share files with their colleagues. The software offers a web interface plus native apps for Android, iPhone, Windows and Mac. Leia mais sobre o Nimbus Note
Plataforma de colaboração visual para grandes projetos
O Quire é uma moderna ferramenta colaborativa de gestão de projetos, projetada especialmente para ajudar equipes a concretizar ideias, dividindo-as em tarefas passo a passo. Leia mais sobre o Quire
Plataforma de Internet e móvel para o setor de construção
O GenieBelt é uma plataforma de gestão de projetos em tempo real para profissionais do setor de construção. Leia mais sobre o LetsBuild
Easy to use and affordable project management software
RationalPlan is a straightforward project management software that is powerful enough to assist project managers in developing plans, allocating resources, tracking progress, managing budgets and analyzing workload. It is useful for project planning, project scheduling and project tracking. Leia mais sobre o RationalPlan
Reinvent your teamwork
Wimi is an all-in-one collaboration tool that helps teams save time daily. Wimi integrates all essential services for efficent teamwork : team Channels, documents and drive, group calendar, task management, and video chat, screensharing. Leia mais sobre o Wimi
Practice management software for accounting firms
Canopy is a cloud-based practice management solution for accounting professionals. Streamline your firm and create a connected client experience using our suite of features including workflow, document management, time and billing, payments, a robust CRM with a secure client portal. Leia mais sobre o Canopy
Project Management, Collaboration & Task Management Software
Orangescrum is the best Project Management and Task Management software with multiple features to increase the productivity of small, medium and large enterprises. It has both cloud and community editions for users. Leia mais sobre o OrangeScrum
Collaborative project workspace & task management for teams
Ora is a collaborative, all-in-one project workspace and task management app for teams, with kanban, time tracking, chat, reporting, and third party integration Leia mais sobre o Ora
Reuniões standup assíncronas no Slack
O Geekbot realiza reuniões de stand-up assíncronas no Slack! Experimente reuniões não invasivas que trazem transparência para sua equipe e mantêm o foco nas tarefas reais. Leia mais sobre o Geekbot
Project management & scheduling solution
Workstack offers teams a project management solution, complete with features such as task lists, calendar & time tracking, to make handling project tasks easier Leia mais sobre o Workstack
Cloud-based work management platform for firms of all sizes
GoodDay is a cloud-based work management platform designed to help businesses of all sizes manage project planning, product management, task organization, progress tracking and collaboration. The platform includes an interactive dashboard that enables users to view, plan, schedule and execute tasks. Leia mais sobre o GoodDay
Online project management tool for developers
Backlog is an all-in-one online project management tool for developers, with bug tracking, issue tracking, wiki, version control, gantt charts & burndown charts Leia mais sobre o Backlog
Timesheet, project costs & employee time tracking software
Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution. Employees enter time and expenses through an intuitive web or free mobile (iOS and Android) experience. Free online chat, email and phone support. Leia mais sobre o Dovico
Virtual whiteboard solution for team collaboration
Lucidspark is a web-based whiteboard tool, designed to help teams collaborate on projects and share ideas. The collaborative platform provides users with an adaptable space to share ideas, create plans, collaborate on projects, organize tasks, and evaluate ideas. Leia mais sobre o Lucidspark
Software de entrega e gestão de projetos para indústrias
O Dashpivot é uma solução flexível de entrega e gestão de projetos que permite que empresas de construção, petróleo e gás, mineração e de outros setores melhorem a forma como trabalham e entregam projetos. O Dashpivot organiza e automatiza o movimento dos dados do site e os exibe em fluxos de trabalho e análises. Leia mais sobre o Dashpivot
Kanban Software for Visual Project and Process Management
Kanban Tool provides online and on-premise Kanban software for business with seamless time tracking. Track projects on boards with swimlanes. Gain insight into project status and predict when work will be done using insightful analytics. Improve processes and increase productivity up to 300%! Leia mais sobre o Kanban Tool
Text and spreadsheet documents management solution
Coda helps businesses create, edit, and view text documents and spreadsheets to streamline processes related to product launches, project management, and more. Customizable templates let users create personalized documents for meetings, brainstorming sessions, customer feedback, and to-do lists. Leia mais sobre o Coda
All-in-one agile project management
VersionOne is agile project management software for organizations of all sizes. It supports a range of common agile software development processes such as Scrum, Kanban, Lean, and hybrid. It includes features for agile portfolio planning, sprint planning, product planning, and release planning. Leia mais sobre o VersionOne
Project communication platform for teams
Doddle is a cloud-based project management platform that helps businesses and teams to streamline collaboration and communication for projects. Doddle uses customizable workflow boards and built-in communication tools to help teams track and collaborate on projects. Leia mais sobre o Doddle
Customer onboarding software for modern businesses
Clustdoc a smart customer onboarding solution which offers tools for sharing documents, collaborating with partners, building forms, and storing files within the cloud. Clustdoc aims to automate the document collection process for sales, financial services, contractors, consultants, and more. Leia mais sobre o Clust
Cloud-based invoicing and CRM software for SMBs
billage is an online CRM, task management and client billing solution for freelancers, micro-enterprises and small businesses Leia mais sobre o billage
Lean project management, simplified
KanbanFlow is a project management tool that helps businesses working in teams see what other people are working on right now, what has been done and what is coming up. Its intuitive user interface gives an overview of the current work situation and track the time on a task by using a timer. Leia mais sobre o KanbanFlow
Team communication and collaboration platform
Humble Dot is a cloud-based collaboration solution designed to help organizations streamline communications among multiple teams. Key features include workflow creation, automated check-ins, project planning, two-factor authentication, job prioritization, and remote team alignment. Leia mais sobre o Humble Dot
Gestão de projetos, colaboração e comunicação para equipes
O ProofHub é um software de colaboração e gestão de projetos baseado na nuvem, criado para simplificar a comunicação entre equipes e projetos. Você pode obter mais satisfação no trabalho e reduzir o tempo de entrega dos projetos. Leia mais sobre o ProofHub
Online project management & collaboration suite
Flowlu is an online business management tool that provides task management, project management, online invoicing and knowledge management. Leia mais sobre o Flowlu
Open-source project management and collaboration software
OpenProject is an open-source project collaboration software designed to help businesses handle the entire project management lifecycle, from planning, scheduling, and issue tracking to budgeting and cost reporting. Supervisors can highlight task attributes based on the status, priority or due date. Leia mais sobre o OpenProject
Web-based project management tool to streamline workflows
EagleSpace is a web-based solution that allows organizations to manage projects by improving team collaboration, workflow streamlining, and task automation Leia mais sobre o EagleSpace
Best-of-breed PSA suite for SME and enterprise companies
TimeLog is a cloud-based Professional Services Automation solution for consultancy businesses of all sizes, with tools for tracking time & expenses, planning projects, resources, invoicing customers & much more. Leia mais sobre o TimeLog
The project management tool designed for agile teams.
A project management tool that can be adapted to your processes. All in one tool for project management, task tracking, using agile boards, managing knowledge base, building reports and dashborads. Unlike other issue trackers, YouTrack can be customized to your needs! Leia mais sobre o YouTrack
Social task management software
Producteev is a leading social task management software solution for individuals and teams. Producteev's task manager enables you and your team to work through your to-do list, assign tasks to the right people, schedule and prioritize tasks and manage tasks on the go. Leia mais sobre o Producteev
Enterprise Kanban | Visual Project Management
LeanKit is a project management platform that let's visualize the process, collaborate more effectively and identify opportunities for improvement. It helps create a model of the team's workflow, consolidated view of the work and can be accessed via multiple locations, devices and systems. Leia mais sobre o LeanKit
All-in-one business workflow & project management
Roll is an end-to-end business workflow and project management software for small businesses in the creative service industries, with integrated accounting Leia mais sobre o ROLL
Online project planning & management app
Sinnaps is a cloud-based project planning & management solution that automatically calculates optimum project work paths & prioritizes work for the project team. Leia mais sobre o Sinnaps
Easy Project and Task Management for Teams
Hitask is friendly and easy to use task management tool that anyone can start using right away. Combining simplicity with powerful enterprise features such as task sharing, assignment, reporting, time tracking. Organize tasks by project, share, assign, get reminders sent to your phone. Leia mais sobre o Hitask
Software de planejamento estratégico e Balanced Scorecard.
Acompanhe o progresso do plano estratégico com o software Balanced Scorecard, mapas de estratégias, painéis e exportações geradas instantaneamente em PDF, PPT e Excel. Leia mais sobre o ESM+Strategy
Web-based enterprise project management software
TIEMCHART is an online enterprise project management software with Gantt chart activity tracking, real time monitoring, resource management, costing, and more Leia mais sobre o TIEMCHART
Gestão de projetos para equipes
O Beesbusy é uma ferramenta de planejamento de projetos e gestão de tarefas baseada na nuvem, voltada para a colaboração e o agendamento das equipes. As equipes podem usar a plataforma online para gerenciar tarefas, reuniões, projetos, notificações e muito mais, usando recursos como gráficos de Gantt, lembretes, integrações de calendário e... Leia mais sobre o Beesbusy
Project Management, team collaboration, and task management
Project.co is a project management platform for team collaboration and communication. Users can create and work on multiple projects at once, generate invoices, share files, create task lists and timelines, assign role based permissions, create schedules and Kanban boards, and more. Leia mais sobre o Project.co
#1 alternative to Microsoft Project
ProjectLibre is the #1 alternative to Microsoft Project. 4,700,000 downloads in 200 countries and translated in 25 languages. Gantt Chart, Network Diagram, WBS, RBS, Earned Value costing, Resource management. Opens existing Microsoft Project files in Linux, Mac or Windows. Cloud version coming soon Leia mais sobre o ProjectLibre
Project management & collaboration software With Agile
Binfire is a project management software that helps collaborate with team members, contractors and customers. It allows businesses to plan, track, and coordinate several projects at one time using gantt charts, interactive whiteboards, and unified dashboards to view daily tasks. Leia mais sobre o Binfire
Agile project management and product roadmapping for GitHub
ZenHub is an agile project management and product roadmapping solution for GitHub developers, incorporating multi-repo boards, estimates, Epics, actionable reports, an API & more Leia mais sobre o ZenHub
Software colaborativo para equipes e gestão de projetos
Composto por ferramentas de gestão de projetos, o Lumeer permite que as empresas lidem com tarefas e melhorem a colaboração em toda a organização. Os gerentes podem criar novos projetos usando modelos personalizáveis e visualizar planos de ação em forma de tabelas dinâmicas, calendário, mapas, gráficos ou quadros. Leia mais sobre o Lumeer
Employee and Project Timesheet
* Ability to track employee time and expenses. * Time Off module accurately calculate year-end accruals. * Create and send invoices, receive payments directly from the customers * Integration with QuickBooks, Peachtree and Sage 50 * Free for 10 users Leia mais sobre o TimeSheet
Manage Sofware Projects in One Place
Planio is an issue tracker and agile project management tool based on open-source Redmine. You'll be able to manage projects using agile methodologies such as scrum, host git/svn repos and manage documentation all in one place. Leia mais sobre o Planio
Complete project management solutions for agile teams
Manage your agile projects with a Agilean. One-Stop solution for all your project needs. Agilean is a SaaS enterprise workflow automation and project management software solution Leia mais sobre o Agilean
Cloud-based work management platform
Runrun.it is a cloud-based work management platform that enables enterprises to manage tasks and projects, improve collaboration across teams, and analyze productivity metrics to measure performance. The solution is designed to provide teams with a single source of truth on their projects & tasks. Leia mais sobre o Runrun.it
Salesforce-native project management software
Inspire Planner is a powerful yet easy-to-use Salesforce project management app. Ideal for customer onboarding, PSA and projects of any shape & size. Salesforce Project management is a click away. Try it free with our 30-day trial: http://bit.ly/inspire-planner-trial Leia mais sobre o Inspire Planner
Knowledge and project management combined
Method Grid is a knowledge and project management solution, which helps enterprises design, build and share corporate playbooks. The grid builder functionality enables organizations to display staff resources, methodologies, lesson modules and libraries via an interactive interface. Leia mais sobre o Method Grid
Sistema de gestão visual desenvolvido pelo Kanban
O Kaiten é um sistema de gestão visual de projetos e equipes desenvolvido pelo Kanban, que mostra os fluxos de processos de negócios em uma única tela através de quadros de tarefas e sinais visuais. Leia mais sobre o Kaiten
An All-in-One Marketing Resource Management Solution.
MRMcentral is a cloud-based marketing resource management (MRM) solution designed to assist marketing teams of all sizes with project management and team collaboration. Key features include capacity planning, budgeting, resource allocation, digital asset storage, and reporting. Leia mais sobre o MRMcentral
Online project management and resource management software
SOPlanning is an online project management software that helps businesses in production, IT, construction, emergency services and other sectors manage tasks, resources, materials, and locations across projects on a unified dashboard. Leia mais sobre o SOPlanning
Task Management For Marketing Teams and Creatives
100% focused on marketing teams, agencies, and creatives. They are literally all we care about. We'll help your marketing or creative team work better together through simple team management and task collaboration software! Leia mais sobre o Yalla
Smart task management platform
nTask is a free online task management and project management platform which helps users manage tasks, projects, meetings, & timesheets from a a single, centralized location Leia mais sobre o nTask
Agile project development platform
Drutas is an agile project management solution with which SMBs can manage tasks, collaboration & communication easily as well as track time & leave efficiently Leia mais sobre o Drutas