Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Gestão de Cadeia de Abastecimento. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

267 opções de software

Classificar por
Equilibre a demanda e o fornecimento em toda a cadeia de fornecimento usando uma combinação de técnicas e estratégias do NetSuite ERP, como gestão de estoques avançada e planejamento da demanda, para ajudar você a tomar as decisões certas e aumentar as métricas de entrega no prazo. Leia mais sobre o NetSuite
Use o Odoo para sincronizar operações entre diferentes empresas ou armazéns. Crie pedidos de vendas, compartilhe clientes, fornecedores e produtos e gerencie faturas para todas as empresas ao mesmo tempo. Para economizar ainda mais tempo, automatize o processo de faturamento em toda a empresa. Leia mais sobre o Odoo
O Precoro ajuda pequenas e médias empresas a eliminar o fluxo de trabalho manual, economizar tempo e dinheiro com um belo software de compras. Leia mais sobre o Precoro
O Megaventory abrange totalmente a gestão da cadeia de fornecimento e pode lidar com pedidos de clientes e fornecedores, além de criar faturas e rastrear estoque e fabricação em vários locais. Interface fácil de usar, suporte abrangente e valor para o investimento. Leia mais sobre o Megaventory
Software simples e fácil de usar de agendamento de docas e gestão de transporte para pequenas e médias empresas. Leia mais sobre o GoRamp
Venda mais e com margem mais alta em seus canais de varejo. Use o software GoFact para gerenciar os processos operacionais. Simples de usar. Leia mais sobre o GoFact
O Smart IP&O é um pacote integrado baseado na Internet com módulos projetados para ajudar as empresas a rastrear as métricas de negócios e fazer previsões com precisão para otimizar os níveis de serviço. A plataforma integra três módulos: Smart Inventory Optimization, Smart Demand Planner e Smart Operational Analytics. Leia mais sobre o Smart IP&O
O OmPrompt Order Management é um software de gestão de pedidos baseado na nuvem, desenvolvido para ajudar empresas de vários setores a se conectarem com fornecedores, provedores terceirizados e clientes por meio de EDI. Ele automatiza o processamento de documentos manuais por meio de criação, captura, atendimento e liquidação de pedidos. Leia mais sobre o OmPrompt Order Management
O Skyline Cargo é um software de gerenciamento de frete que permite que transportadores comuns que não possuem navios (NVOCC na sigla em inglês), agentes de carga e transportadores internacionais lidem com operações logísticas. Os executivos de vendas podem criar propostas ou orçamentos com base nas tarifas e enviá-los aos clientes por e-mail. Leia mais sobre o Skyline Cargo
O tradefact é uma solução de gestão da cadeia de fornecimento que ajuda pequenas e médias empresas a rastrear e gerenciar operações logísticas em tempo real. Os principais recursos incluem gestão de estoques, rastreamento da produção, planejamento de recursos empresariais, colaboração e gestão de SKU. Leia mais sobre o Tradefact
Microsoft Dynamics 365 is a multi-language, multi-currency enterprise resource planning (ERP) software. The solution is designed for midsize and larger companies, and is fully customizable and extensible through its rich development platform and tools. Leia mais sobre o Dynamics 365
O ShipStation ajuda os vendedores de comércio eletrônico a agregar facilmente pedidos de vários canais de vendas (como eBay, Amazon, Magento e muito outros) e a cumprir os pedidos por meio de uma variedade de transportadoras e prestadores de atendimento. Em conjunto com os recursos de automação, o software economiza horas todos os dias na execução. Leia mais sobre o ShipStation
Pirate Ship is a cloud-based solution, which helps small businesses buy postage and print shipping labels fordomestic and international packages with USPS postage. It lets users purchase and print shipping labels in ZPL or PDF file format and share them with customers by generating a private link. Leia mais sobre o Pirate Ship
Made for integration with QuickBooks, Fishbowl is a complete manufacturing and inventory management solution designed for medium and large businesses Leia mais sobre o Fishbowl
Compare your contracted pricing, schedule pickups, prepare bills of lading, print labels, track data about your freight shipping. Leia mais sobre o Freightview
Cin7 makes complex retail and wholesale simple, with all-in-one Inventory Management, POS, Direct EDI Integration and 3PL integration. Leia mais sobre o Cin7
O Zoho Inventory agiliza as operações das empresas permitindo que gerenciem estoques, pedidos de compra e venda e remessas de forma mais eficaz. Leia mais sobre o Zoho Inventory
QuickBooks Commerce is powerful cloud-based inventory and order management software for growing multichannel businesses. QuickBooks Commerce is currently available as part of a bundle with QuickBooks Online which provides many features and benefits for small businesses. Leia mais sobre o QuickBooks Commerce
DELMIAworks (previously IQMS) provides integrated manufacturing and supply chain software featuring project management, supply chain forecasting, costing, estimating and quoting, and more Leia mais sobre o DELMIAworks
Use Unleashed Software to manage all inventory activity from warehouse to customer. Track inventory in real-time, manage supply & demand, and fulfill orders. Leia mais sobre o Unleashed
O Route4Me é um software de planejamento de rotas que permite que pequenas e grandes empresas criem, gerenciem e compartilhem planos de rotas otimizados com rapidez e eficiência. Leia mais sobre o Route4Me
Sage 100cloud is an enterprise resource planning (ERP) solution designed to help businesses manage processes related to manufacturing, production, and distribution. The customizable solution offers features such as financial management, supply chain tracking, real time reporting, and more. Leia mais sobre o Sage 100cloud
DiCentral is a cloud-based electronic data interchange (EDI) system that helps firms exchange business documents and manage their supply chain. Its key features include data filtering, order fulfillment, carrier integration, inventory tracking, route planning, role-based access and compliance. Leia mais sobre o DiCentral
AscendTMS is a logistics and shipping management software that helps businesses streamline operations related to dispatching, accounting, commissions, asset management, and more on a centralized platform. The automated workflow engine uses an IFTTT algorithm to update load details and statuses. Leia mais sobre o AscendTMS Logistics Software
O ERPAG é um sistema de planejamento de recursos empresariais (ERP) baseado na nuvem para pequenas e médias empresas, que abrange vendas, compras, estoque, produção, folha de pagamento, análise de negócios e muito mais. Leia mais sobre o ERPAG
Use Quickbase to automate and eliminate manual processes, gain true end-to-end transparency, and benefit from higher efficiency and reduced risk. Utilize granular, distributed tracking and project management to ensure items are delivered and accounted for between parts of your supply chain. Leia mais sobre o Quickbase
O DEAR Inventory é um aplicativo de gestão de pedidos e estoques baseado em nuvem para pequenas e médias empresas, que oferece uma solução completa de gerenciamento de back-end com compras, vendas, gestão de armazéns, recursos de manufatura leve, bem como integração com remessa, comércio eletrônico e gateway de pagamento. Leia mais sobre o DEAR Systems
Orderhive is an eCommerce Automation Software that allows you to manage your Inventory, Orders, Shipping and all other eCommerce operations automatically. Leia mais sobre o Orderhive
Spendwise - formerly Officewise - is an interactive cloud-based accounting solution that helps small and mid-sized businesses manage their accounting and financial operations Leia mais sobre o Spendwise
SAP Cloud ERP Suite combines the SAP S/4HANA, SAP Business ByDesign, and SAP BusinessONE solutions into one integrated platform designed to help business enterprises manage processes from end-to-end. The cloud based suite offers tools for both large enterprises and SMBs. Leia mais sobre o SAP ERP
Enterprise resource planning software for SMEs. Manage every aspect of your small or midsize business with SAP Business One. Leia mais sobre o SAP Business One
Cloud-based inventory & order management for small & medium-sized businesses. Integrates seamlessly with many Ecommerce selling platforms prevent overselling. Bundle our software with barcode scanning hardware for a comprehensive inventory management system solution. Leia mais sobre o Finale Inventory
GOFRUGAL offers retail, restaurant, distribution and Enterprise businesses a range of ERP and Point of Sale (POS) solutions suitable for multiple trades, with a cloud-based option boasting multi-store management, inventory control, purchase automation, BI reporting & data syncing for offline access Leia mais sobre o GoFrugal
Brightpearl is a Retail Operations Platform. Tightly integrated to all of your sales channels, Brightpearl connects your sales orders, fulfillment, inventory management, accounting, reporting and planning, warehouse management, replenishment and more. Leia mais sobre o Brightpearl
Robust dock appointment scheduling software for busy warehouses. We power the scheduling for 1000s of warehouses with over 1,000,000 appointments each month. Leia mais sobre o AppointmentPlus
Registre, gerencie e rastreie seu estoque, como ativos, equipamentos e ferramentas, no smartphone ou tablet. Leia mais sobre o MapYourTag
A better way for distributors & manufacturers to manage inventory, orders, tracking info, see product availability & fulfill orders faster in QuickBooks. Leia mais sobre o Acctivate Inventory Management
The Industry's Ultimate Transportation Management System (TMS) by Kuebix, a Trimble Company. Leia mais sobre o Kuebix TMS
Plan, design, and build with seamless information sharing across the entire supply chain . Leia mais sobre o Adoddle
3PL Central accurately manages billions of dollars in inventory and processes more than 1 million orders a week making us the proven backbone for 3PL warehouses Leia mais sobre o 3PL Warehouse Manager
ShipBob brings next- & 2-day shipping and logistics to fast-growing ecommerce brands through software and distributed fulfillment centers. With locations in LA, Chicago, Dallas & Bethlehem, ShipBob's strategically located near your customers to provide cost-effective, fast shipping options. Leia mais sobre o ShipBob
Cleo Integration Cloud (CIC) is a cloud-based integration platform, purpose-built to design, build, operate and optimize critical ecosystem integration processes. Leia mais sobre o Cleo Integration Cloud
Kinetic is the cloud ERP made with manufacturers, for manufacturers. Trust Epicor know-how to accelerate growth and maximize innovation and profitability. This is the future-focused face of manufacturing. Leia mais sobre o Kinetic
SmartFreight is a shipping management solution which helps businesses manage drop shipping, warehouse dispatching, shipping methods & route optimization. The platform enables users to upload custom freight rates & transport provider details into the system to assist with shipping operations. Leia mais sobre o SmartFreight
Epicor Manufacturing Express Edition is a comprehensive ERP solution for job shops and small manufacturers that is provided in the software as a service (SaaS) model. Express combines broad functionality from across Epicor’s next generation ERP into a complete end-to-end solution. Small manufacturers are provided everything they need to manage... Leia mais sobre o Epicor Advanced MES
SAP S/4HANA Cloud is a cloud-based intelligent ERP system specifically developed for companies in all industries offering them a broad and flexible functionality. Leia mais sobre o SAP S/4HANA
Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) is an end-to-end ERP (enterprise resource planning) solution which provides discrete & process manufacturers in SMB/enterprise markets with planning & scheduling tools, plus quality & service management, business intelligence, & more Leia mais sobre o SyteLine
Can you pick and pack faster with a smarter system? Check out Logiwa Inventory Management Software. Leia mais sobre o Logiwa WMS
Comprehensive SCM - from purchasing and inventory management to production and quality control - all quickly/easily done within Priority Leia mais sobre o Priority Software
Logility is a supply chain management software that helps businesses across several industry verticals, including wholesale distribution, electronics, apparel, retail, and life sciences. It enables organizations to plan inventory, optimize demand, and manage compliance, among other operations. Leia mais sobre o Logility Platform

Categorias relacionadas