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63 opções de software

O ReviewStudio é uma solução de revisão online que permite que equipes de marketing, criativos, estúdios de produção e agências de publicidade colaborem na revisão e aprovação de conteúdo. A ferramenta baseada na nuvem oferece recursos para compartilhamento de sugestões, comentários, rastreamento de revisão, gestão de tarefas e muito mais. Leia mais sobre o ReviewStudio
GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale. Leia mais sobre o GatherContent
Com o Fonto, a criação de conteúdo estruturado é facilitada: os especialistas no assunto criam, editam e revisam documentos essenciais. Impecável, rápido e eficiente. O futuro dos documentos. Leia mais sobre o Fonto
O Google Drive é uma plataforma de armazenamento e backup na nuvem para acessar arquivos, documentos, fotos e muito mais, guardá-los em um local seguro e colaborar com outras pessoas. Leia mais sobre o Google Drive
O OneDrive é uma solução de compartilhamento e armazenamento de arquivos, com acesso seguro, que permite aos usuários armazenar e compartilhar fotos, vídeos, documentos e muito mais a qualquer momento, em qualquer dispositivo. Leia mais sobre o OneDrive
SharePoint is a collaboration & content management platform which can be used to build portals, collaboration sites, & also content management sites Leia mais sobre o Microsoft SharePoint
eFileCabinet is a paperless office and document management solution designed to meet the needs of multiple industries through cloud or on-premise deployment Leia mais sobre o eFileCabinet
Adobe Acrobat DC is PDF editing software that can be used to create, convert and share PDF documents. It can convert documents in Microsoft Office formats to PDFs, and vice versa. PDFs can be viewed, annotated, and signed using the free Acrobat Reader mobile app. Leia mais sobre o Adobe Acrobat
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos. Usado por mais de 5 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
O Wimi é uma ferramenta de colaboração tudo-em-um que ajuda as equipes a economizar tempo diariamente. O Wimi integra todos os serviços essenciais para um trabalho em equipe eficiente: canais, documentos e unidades compartilhadas, calendário de grupo, gestão de tarefas, bate-papo por vídeo e compartilhamento de tela. Leia mais sobre o Wimi
O LiquidText traz todos os documentos com seus destaques, anotações, observações e notas para um espaço de trabalho unificado, e permite que você faça conexões ao vivo entre, em meio a e dentro de qualquer coisa no projeto, apenas desenhando linhas. Leia mais sobre o LiquidText
FileInvite is a cloud-based solution for automating the process of collecting information and documents from business clients with more efficiency and security Leia mais sobre o FileInvite
Colabore de maneira mais eficaz e tome decisões informadas com o Bluescape, uma solução segura de colaboração visual. Obtenha espaços de trabalho virtuais flexíveis, lousa digital avançada, videoconferência inteligente, anotações e ferramentas de desenho, modelos personalizáveis e compartilhamento fácil de arquivos. Leia mais sobre o Bluescape
zipBoard is a review and approval solution for digital content. It lets you annotate on documents, videos, SCORM courses, images, and web pages. Markup, record screen and collaborate faster. Sign up for free! Start your free 15-day trial at app.zipboard.co/signup. Leia mais sobre o zipBoard
Basta um clique para publicar o Google Docs em um blog. É possível economizar de seis a mais de 100 horas por semana e gerenciar menos pessoas. Leia mais sobre o Wordable
Alboom CRM is a customer relationship management system for small creative businesses. Alboom has been built to meet the needs of individuals and small businesses. Industry-leading features include one-click data view and update, business rules to control how your data flows, an activity dashboard, a contact database, and more. Leia mais sobre o Alboom CRM
O ContentKing fornece auditoria em tempo real de SEO e rastreamento de alterações a agências de marketing digital, empresas de comércio eletrônico e outras organizações on-line para melhorar e manter a visibilidade do mecanismo de pesquisa. A solução ajuda os usuários a detectar mudanças e problemas inesperados antes que os mecanismos de pesquisa... Leia mais sobre o ContentKing
O Citrix Workspace é uma plataforma baseada na nuvem projetada para ajudar as empresas a otimizar o trabalho dos funcionários, oferecendo colaboração em diferentes sistemas e dispositivos. Os principais recursos incluem gerenciamento de endpoint, rastreamento de desempenho de sessões, autenticação multifatorial, criação de micro aplicativos e... Leia mais sobre o Citrix Workspace
Gain brings everyone in the content workflow together with collaboration tools + automated approval workflows + asset management + social media management. Leia mais sobre o Gain
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your documents. Leia mais sobre o DocSend
SugarSync isn’t merely a back-up solution; you can sync all your files such as Microsoft Office documents and media to all your computers and web-enabled mobile phones, instantly. Store and back-up your files in our secure servers and access them from any web browser, anywhere, anytime. Leia mais sobre o SugarSync
A intranet interativa da Jive é a líder do setor e oferece a porta de entrada para os ativos mais importantes de uma organização, o conhecimento e o pessoal. Leia mais sobre o Jive
ThoughtFarmer intranet software is designed to centralize collective intelligence, improve internal communication, promote collaboration, and more. The software includes tools for managing communication, content, assets, documents, recognition, and collaboration. Leia mais sobre o ThoughtFarmer
Huddle provides secure cloud-based content collaboration for enterprise and government clients. With Huddle, users can share and store files, collaborate on documents or ideas and manage projects with colleagues, clients, partners & suppliers. Leia mais sobre o Huddle
O Zoho WorkDrive é uma solução de armazenamento, sincronização e colaboração de arquivos baseada em nuvem para equipes, que fornece um espaço de trabalho compartilhado e seguro, pastas de equipe, notificações em tempo real, edição e publicação de documentos, compartilhamento de arquivos com controles de acesso configuráveis, sincronização de... Leia mais sobre o Zoho WorkDrive
dotCMS is an enterprise content management system for managing websites, intranets, and apps. Leia mais sobre o dotCMS
Eliminate repetitive and tedious processes with Content Central’s powerful workflow engine and integrations, intelligently sort and store your documents, and ensure eSignatures and forms are filed or sent securely and on-time with unmatched automation and compliance tools. Leia mais sobre o Content Central
For researchers, Citavi is the only all-in-one scholarly note-taking and reference management application that streamlines organizing and reviewing articles, taking notes, and writing papers in one place so that they can focus on what matters – research and publishing. Leia mais sobre o Citavi
HulerHub is the world's best-looking and fully personalised employee experience platform designed to supercharge engagement and make collaboration from anywhere easy by enabling users to organise and securely share information both internally and externally. Leia mais sobre o HulerHub
Slickplan is a planning suite for creating websites. It supports building website sitemaps, crafting user flow diagrams, planning content, creating projects, sharing and real-time collaboration: add multiple users to your account, chat live, comment, grant access and assign an approval process. Leia mais sobre o Slickplan
Morro Data CloudNAS is a cloud-based software designed to help businesses of all sizes streamline collaboration, data synchronization, file sharing, and other operations via a unified portal. The platform enables organizations to embed the CacheDrive gateway into different networks. Leia mais sobre o Morro Data CloudNAS
Protect privacy and ensure compliance of all sensitive content sent via email, file share, automated file transfer, APIs, and web forms - with one platform. Leia mais sobre o Kiteworks
From document management to workflow automation, HighQ has the tools you need to strengthen and streamline the way you work. Leia mais sobre o HighQ
O XaitPorter é uma solução de colaboração e automação de documentos baseada na nuvem para equipes criarem uma biblioteca de conteúdo corporativo e otimizarem a colaboração de documentos. Leia mais sobre o XaitPorter
ClearVoice is content creation and marketing platform with an integrated marketplace for finding, hiring, collaborating with and paying freelance web writers Leia mais sobre o ClearVoice
CELUM Digital Asset Management is an online enterprise digital asset management system which allows assets to be managed by brand, project, campaign, and more Leia mais sobre o Celum
bip is a workspace for ‘Build In Public’ Makers. Using bip, Makers can... ➤ Involve their personal networks in building their product ➤ Build product evangelism, get new customers, and get feedback ➤ Build Patrons who can fund their project with a monthly subscription in the initial days Leia mais sobre o bip
Ingeniux Headless is the CMS API for content-driven sites and apps that doesn't sacrifice an ounce of web experience capability. Leia mais sobre o Ingeniux CMS
A novel employee communication platform that allows instant contact between your remote staff via convenient chatting and video calling options. Leia mais sobre o WorkHub Connect
x360Sync, by Axcient, is a cloud collaboration solution which enables MSPs to offer their clients secure file access anywhere, anytime, via any internet-enabled device, including desktops, laptops, tablets, & mobiles. Anchor keeps data secure in compliant data centers using encryption technology. Leia mais sobre o x360Sync
Narrato is a content creation, planning and workflow platform. It is powered by an AI content creation and optimization assistant, which offers AI writing, SEO content briefs, readability and grammar optimization. Loaded with calendar, boards, workflow automation, templates etc., it packs a punch. Leia mais sobre o Narrato Workspace
Howspace empowers organizations to bring their people together to learn, collaborate, and arrive at decisions that drive progress. Our platform helps guide shared journeys, make sense of large-scale conversations, and ensures that everyone has a role in creating impact. Leia mais sobre o Howspace
Bit é uma plataforma de colaboração de documentos desenvolvida para o local de trabalho. O Bit permite que as equipes globais criem e organizem todo o conhecimento e ativos digitais em um único local para colaboração simplificada. A plataforma pode ser usada para criar notas dinâmicas, documentos, wikis, bases de conhecimento, projetos, guias de... Leia mais sobre o Bit
Resilio Connect is a file transfer and synchronization platform for tech, logistics, engineering, & retail enterprises with P2P technology & WAN acceleration Leia mais sobre o Resilio Connect
eBridge is a cloud-based document management software designed to help businesses of all sizes store, edit, and manage documents via a unified portal. The platform allows organizations to upload and organize documents in secure cloud storage and provide access to authorized users to view, modify, or delete documents. Leia mais sobre o eBridge
SharePlus Enterprise is a collaboration solution for teams that offers intuitive, innovative features such as content sharing, data visualization and more. Leia mais sobre o SharePlus Enterprise
Collaborator is a cloud-based code and document review platform, which helps businesses monitor the source code quality by facilitating collaboration among teams. It allows IT professionals to evaluate design documents, requirements, user stories, and test plans in a unified manner. Leia mais sobre o Collaborator
ProjectMark streamlines business development and marketing workflows by providing an array of smart solutions tailored specifically for Architectural, Engineering & Construction companies. The platform allows companies to catalog and categorize all of their company, project and employee information Leia mais sobre o Design+
Peppercontent is a content management tool that helps users manage and collaborate on multiple pieces of content at one place. We have built the product based on user experience, taking into account all needs of our customers to get an easy and intuitive way to manage their projects. The high quality talent network integration helps users improve... Leia mais sobre o Pepper Content
ConceptShare is a creative operations platform used by enterprises of all sizes to share, communicate and collaborate on creative work. ConceptShare helps eliminate the clutter, chaos and inefficiency of paper and email-based review and approval processes. Leia mais sobre o Deltek ConceptShare

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