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27 opções de software

O CloudTalk é uma solução de call center baseada na nuvem para equipes de vendas e suporte que buscam melhorar a produtividade, a satisfação do cliente e as vendas. Integre o CloudTalk às ferramentas existentes, compre números de telefone de mais de 140 países, use mais de 70 recursos e supervisione o desempenho da equipe em tempo real. Leia mais sobre o CloudTalk
O Squaretalk é uma plataforma de comunicação na nuvem versátil e eficaz, com automações e integrações simplificadas. É simples de usar, liberando tempo para as outras partes do seu negócio. Leia mais sobre o Squaretalk
O Zoho Desk é uma plataforma de suporte técnico baseada na nuvem, desenvolvida para ajudar empresas de todos os tamanhos a gerenciar o atendimento ao cliente. Os principais recursos incluem tíquetes de suporte ao cliente, um portal de suporte ao cliente, gestão de contratos e criação de relatórios. Leia mais sobre o Zoho Desk
Talkdesk provides all the benefits of enterprise contact center software, without all the complexity. Leia mais sobre o Talkdesk
NICE Cxone delivers the most complete and customer-focused cloud platform for companies to transform their customer experiences. Leia mais sobre o NICE CXone
O Five9 é uma solução de central de contato e call center baseada em inteligência artificial. A solução, baseada na nuvem, oferece ferramentas omnicanais, incluindo gerenciamento de chamadas feitas e recebidas, discador preditivo, discador progressivo, chat, atendimento ao cliente via rede social, distribuição automática de chamadas (ACD) e muito... Leia mais sobre o Five9
O Nextiva está transformando a maneira como empresas se comunicam. O Nextiva é uma plataforma de comunicação que oferece às empresas recursos de telefonia de grandes empresas a preços de pequenas empresas com facilidade de uso, capacidade de gerenciamento, escala, confiabilidade e funcionalidades empresariais. Leia mais sobre o Nextiva
O Genesys PureCoud é uma solução de colaboração de funcionários e central de contato na nuvem fácil de usar, rápida de implantar e criada para inovação rápida. Leia mais sobre o Genesys Cloud CX
Com o Playvox, centralize e automatize todo o processo de controle da qualidade. Isso garante que o desempenho de qualidade seja sempre monitorado, medido, treinado, reconhecido e recompensado. O Playvox ajuda as equipes de atendimento ao cliente a se concentrar no que é mais importante, otimizando as tarefas diárias e aumentando a satisfação no... Leia mais sobre o Playvox
O Call Center Studio é um software baseado na nuvem que fornece às empresas ferramentas para gerenciar e lidar com as consultas dos clientes em uma plataforma centralizada. Os principais recursos incluem geração de relatórios, gerenciamento de correio de voz, gravação de chamadas, IVR, administração de banco de dados, configuração de fluxo de... Leia mais sobre o Call Center Studio
Scorebuddy - an All-in-One Contact Center Quality Management platform for scoring agents and analyzing customer interactions; flexible scorecards, rich dashboards, AI text analytics, Learning & Development solutions integrated in one platform; bundle or standalone solutions. 30 day free trial. Leia mais sobre o Scorebuddy
EvaluAgent is a cloud-based quality assurance solution for customer service and sales teams. It offers robust workflows for performance management. The platform unifies customer conversations, surveys, and agent performance data. EvaluAgent provides automated scoring for calls, emails, and chat. Leia mais sobre o EvaluAgent
Verint Automated Quality Management (AQM) is a cloud-based automated quality management solution that automates the process of identifying problems, measuring performance and providing analytics and insights. Leia mais sobre o Verint Automated Quality Management
Klaus measurably improves customer service quality by making internal feedback easy and systematic. Leia mais sobre o Klaus
Stella Connect by Medallia is designed to help customer service teams manage customer feedback, coaching, and quality assurance processes on a unified platform. It enables managers to gain visibility into agent performance, create automated workflows, and reward agents based on customer feedback. Leia mais sobre o Stella Connect
Balto is a call center software solution that integrates with existing web-based telephony systems, using artificial intelligence to monitor calls and interpret phone conversations in order to provide sales or service reps with prompts for the best things to say at high impact points during the call Leia mais sobre o Balto
Modern Cloud Contact Center with multichannel capabilities with Inbound, Outbound, IVR, and Chat modes Leia mais sobre o Intalk.io
CallMiner Eureka is a cloud-based speech analytics software, which helps contact centers automatically analyze customers' engagement across various communication channels such as calls, emails, social media platforms, and chat. Leia mais sobre o Eureka
inConcert Omnichannel Contact Center allows businesses to reach their customers through any channel, including voice and video calls, email, live chat, SMS/text messaging, social networks, WhatsApp, and more. The software aims to provide an outstanding experience and transform every customer interaction. Leia mais sobre o inConcert Omnichannel Contact Center
Prodigal is a Consumer Finance Intelligence solution that analyzes customer and patient interactions to supercharge profits and customer experience. Prodigal’s real-time and post-engagement apps give lenders and healthcare providers the power to turn insights into measurable outcomes. Leia mais sobre o Prodigal
MaestroQA is a QA software with built-in quality analysis and agent coaching tools designed to help call centers improve customer experience. Leia mais sobre o MaestroQA
RapportCMS is a cloud-based solution that enables contact centers to manage multi-channel transactions, routing, scheduling, data transfers, payroll, and more. Leia mais sobre o RapportCMS
Cisco Finesse is a digital contact center solution that enhances customer and agent experience with robust features such as direct call transfers, real-time coaching, internal communication channels, call monitoring, and advanced analytics to understand areas of improvement. The system integrates with multiple Cisco communications solutions to... Leia mais sobre o Cisco Finesse
Expertflow Contact Center integrates voice, chat, video, web & social media channels with market-leading AI and CRM solutions to automate and enhance customer experience. We equip agents with knowledgebase and CRM integrated bots and tools thus considerably reducing call handling time. Leia mais sobre o Expertflow Contact Center
Our customer experience management (CEM) software is specifically built for call centers and designed to measure, track, benchmark, and improve FCR, Csat, NPS, quality assurance, customer service and employee experience. Leia mais sobre o mySQM Customer Service QA
Verint Workforce Engagement delivers an intuitive and user-friendly cloud solution to businesses of all sizes Leia mais sobre o Verint Workforce Engagement
Verint Forecasting and Scheduling is a workforce management and contact center quality assurance solution that helps businesses manage shift swapping, track employee performance, handle capacity planning, and more from within a unified platform. Leia mais sobre o Verint Forecasting and Scheduling

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