Aqui está nossa lista de aplicativos para Sistemas de Portal. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

103 opções de software

Classificar por
O Confluence é um espaço de trabalho compartilhado para criar e gerenciar todo o seu trabalho. De roadmap de produto a resumos criativos, ajude sua equipe a fazer o melhor trabalho em conjunto. Leia mais sobre o Confluence
O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários canais, incluindo telefone, bate-papo ao vivo e mídias sociais. Leia mais sobre o LiveAgent
O OnBoard Next Gen Board Portal facilita e melhora as reuniões. Execute antes, durante e depois das reuniões. Faça o teste grátis de 30 dias, sem compromisso. Leia mais sobre o OnBoard
O Bitrix24 é um portal gratuito de intranet, usado por 4 milhões de empresas em todo o mundo. Disponível na nuvem e no local com código aberto. Leia mais sobre o Bitrix24
O Zoho Creator é uma plataforma de pouco código baseada na Internet, com a qual qualquer pessoa pode criar aplicativos de negócios prontos para dispositivos móveis personalizados sem necessidade de conhecimento técnico prévio. Leia mais sobre o Zoho Creator
Use o software Boardable de gestão de reuniões e portal de diretoria para realizar reuniões virtuais, criar e compartilhar pautas, gravar atas de reuniões, atribuir e gerenciar tarefas entre reuniões, votar digitalmente, assinar documentos, participar de discussões, entre outras coisas. Faça um teste grátis (sem necessidade de cartão de crédito) e... Leia mais sobre o Boardable
O Nasdaq Boardvantage é uma ferramenta de governança e colaboração baseada na nuvem, desenvolvida para ajudar pequenas e grandes empresas a otimizar e gerenciar processos de reuniões de diretoria. O Nasdaq Boardvantage permite que os usuários criem reuniões únicas ou múltiplas em um dia e acompanhem detalhes, arquivos e presença usando livros da... Leia mais sobre o Nasdaq Boardvantage
O Stacker é um construtor de aplicativos baseado na nuvem que se integra ao Google Sheets e ao Airtable para permitir que as empresas transformem suas planilhas em aplicativos personalizados. A plataforma fornece ferramentas de personalização de aplicativos para que os usuários tenham acesso intuitivo aos dados. Leia mais sobre o Stacker
Portal completo de colaboração. Bate-papo em grupo via texto e vídeo, edição de documentos em tempo real, compartilhamento de arquivos e tarefas. Integra-se a mais de 1.000 aplicativos. Leia mais sobre o Samepage
O Yammer é uma solução de rede social de empresas privada que permite que os funcionários colaborem com segurança ao longo do tempo e à distância. O Yammer fornece uma plataforma única e segura na qual as empresas podem compartilhar informações, recursos e aplicativos de negócios. Leia mais sobre o Yammer
BoardPro provides smart, affordable board management software for SMBs and Non Profits, with greater time-savings and board member utility per dollar spent than any other product on the market. Leia mais sobre o Boardpro
SuiteDash is an all-in-one business software that enables collaboration with teams and optimizes interaction with clients. Leia mais sobre o SuiteDash
Customise and brand portals that provide an efficient way to collaborate, by securely storing and sharing information outside of your organisation's firewall. Leia mais sobre o Glasscubes
O Bloomfire facilita a localização e o compartilhamento de conhecimentos entre equipes e organizações. Ao reunir todo o conhecimento da empresa em uma plataforma segura e pesquisável, o Bloomfire ajuda as equipes a se manterem alinhadas, trabalharem com eficiência e tomarem decisões informadas. Leia mais sobre o Bloomfire
Personalize o portal do cliente com a sua marca. Permita que os clientes façam login e agendem reuniões, reservem e paguem serviços, vejam o histórico com interações passadas, sem interrupção, em qualquer dispositivo. Leia mais sobre o vcita
Quip is a collaboration solution which allows teams to create and work on documents, spreadsheets, and task lists in real time with built-in chat and commenting Leia mais sobre o Quip
MangoApps is a unified employee experience portal that serves as a bridge between desk and deskless workers. Leia mais sobre o MangoApps
OnSemble intranet software gives you the ability to activate your culture by enabling you to regularly communicate with all employees, keep employees connected and engaged, align employees with company objectives, and give employees the tools to share documents and collaborate. Leia mais sobre o OnSemble
Envolva colaboradores, desenvolva uma ótima experiência do cliente e modernize as operações comerciais. Leia mais sobre o eXo Platform
Blink is a complete employee app and portal solution for mobile teams to encourage communication, enhance productivity, and keep everyone informed Leia mais sobre o Blink
SmartVault helps businesses store documents and collaborate with internal and external stakeholders via a unified portal. The platform complies with a variety of statutory guidelines including CCPA, SEC, GLBA, GDPR, and FINRA to prevent violation of rules and fulfil legal obligations. Leia mais sobre o SmartVault
Workvivo is an employee communication platform designed to bring distributed teams together. It's a social network, intranet, and employee app solution all merged into one familiar digital experience that employees love. Leia mais sobre o Workvivo
Enterprise community application that allows organizations to build communities that connect employees, customers, and partners to the information they need. Leia mais sobre o Salesforce Experience Cloud
Knack helps organizations empower everyday innovators to solve real-world problems. By leveraging Knack’s intuitive platform and expert builder network, teams can quickly build no-code or low-code applications that harness data, automate processes and move workflows online. Leia mais sobre o Knack
FileInvite is a cloud-based solution for automating the process of collecting information and documents from business clients with more efficiency and security Leia mais sobre o FileInvite
Manage yout frontline team with an all-in-one digital workplace for task management, communication, and training. Leia mais sobre o YOOBIC
Clustdoc a smart customer onboarding solution which offers tools for sharing documents, collaborating with partners, building forms, and storing files within the cloud. Clustdoc aims to automate the document collection process for sales, financial services, contractors, consultants, and more. Leia mais sobre o Clustdoc
Jostle's intranet software makes it easy to inform & connect employees to get work done. It's easy to share news, align teams & recognize contributions. Leia mais sobre o Jostle
BoardEffect is the board management platform that allows boards to work smarter. Supporting a modern approach to governance, BoardEffect helps board leaders make informed decisions to power better outcomes. Leia mais sobre o BoardEffect
ThoughtFarmer intranet software is designed to centralize collective intelligence, improve internal communication, promote collaboration, and more. The software includes tools for managing communication, content, assets, documents, recognition, and collaboration. Leia mais sobre o ThoughtFarmer
Recapped.io is a cloud-based solution, which helps business development professionals provide guidance to prospects about the sales cycle and track customer engagement. Users can also create proposal documents containing recaps of conversations and share them with stakeholders in the pipeline. Leia mais sobre o Recapped
Huddle provides secure cloud-based content collaboration for enterprise and government clients. With Huddle, users can share and store files, collaborate on documents or ideas and manage projects with colleagues, clients, partners & suppliers. Leia mais sobre o Huddle
Clinked is a cloud-based client portal & collaboration software. Allow clients, internal teams and project groups to efficiently work within branded, secure and intuitive workspaces. Increased brand recognition and productivity of Clinked will drive client retention and setup apart from competition. Leia mais sobre o Clinked
O Speakap é uma plataforma de comunicação e rede social de empresas, que permite que organizações de todos os tamanhos aprimorem o envolvimento com funcionários que atendem a clientes externamente para compartilhar novos conhecimentos, ideias, conquistas internas e muito mais. Leia mais sobre o Speakap
LumApps Social Collaborative Intranet helps companies in all industries improve communications and much more. Lets get in touch! Leia mais sobre o LumApps
Axero is the easy-to-use intranet portal software that boosts productivity, unifies your people, and helps your company thrive. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. Leia mais sobre o Axero
With the development platform Intrexx, you can quickly and easily create an individual digital work platform - your company portal. Digitalize your company simply, fast and individually with low-code development. With Intrexx, you can create workflows and web-based applications in next to no time. Leia mais sobre o Intrexx
Source allows users to launch a central portal for employees to share information, submit expenses & time sheets, build online forms, and more Leia mais sobre o IC Source
Single sign-on team collaboration software with document, data, and content management available as Cloud or On Premise product. Leia mais sobre o Noodle
Easily create web-based portals for multiple business cases such increasing engagement with partners and customers. Leia mais sobre o MyHub
Aprio's board management software helps organizations run effective board meetings and make strategic decisions outside the boardroom. Leia mais sobre o Aprio
Onehub provides secure, easy-to-use file sharing for business. More than 1 million business users trust Onehub for file sharing, client portal and virtual data room needs. Leia mais sobre o Onehub
Happeo is a modern intranet software focused on improving internal communications. It integrates exclusively with G Suite and provides users with a content management system, employee engagement analytics, permission management brand customization and the rest of the Google’s collaboration tools. Leia mais sobre o Happeo
Malcolm! is a set of easy to use tools that lets your users service, interact & engage with you online. Leia mais sobre o Malcolm!
LiveTiles is an intranet solution designed to help small to large businesses manage and centralize workflow across platforms including SharePoint, Microsoft Office 365 and Azure. Its drag-and-drop interface allows users to create intranet sites, communication sites, portals, dashboards and more. Leia mais sobre o LiveTiles
Magentrix extends your CRM for partner relationship management (PRM) portals and customer portals. Leia mais sobre o Magentrix
Claromentis’s intranet software combines enterprise-level collaborative, social & business applications in an integrated digital workspace Leia mais sobre o Claromentis
Interact is intranet software that helps organizations with distributed employees connect and communicate. Integrations include Office 365, Concur, ServiceNow, Salesforce, Google Workplace, Workday and Box. Leia mais sobre o Interact
O eHabilis é um software de gestão de talentos e conhecimento que ajuda as organizações a manter e distribuir sessões de treinamento, manuais de práticas recomendadas, clipes de áudio, infográficos, entre outros. Os membros da equipe podem ganhar pontos com base na aquisição de conhecimento, na conclusão de testes e em outras atividades colaborativ... Leia mais sobre o eHabilis
Allbound is the leading PRM tool used to manage partners and resellers in one place. Store content, increase partner engagement, manage pipeline, get real-time reporting and integrate all of your favorite tools. Leia mais sobre o Allbound

Categorias relacionadas