Aqui está nossa lista de aplicativos para Programas de Assistência Remota. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

44 apps
Classificar por
Solução de acesso remoto colaborativo
O Solarwinds Take Control (antigo SolarWinds MSP Anywhere) é um software de controle remoto baseado na Internet para empresas de serviços de TI que precisam resolver problemas dos clientes com rapidez. Leia mais sobre o SolarWinds Take Control
Suporte remoto instantâneo. Acesso remoto autônomo.
Ofereça suporte rápido a clientes remotos por meio de sessões de suporte remoto com base na Internet e gerencie computadores remotos sem esforço através do acesso remoto autônomo. Leia mais sobre o Zoho Assist
Software de suporte remoto e acesso remoto não assistido
O ISL Online é um software de suporte remoto de várias plataformas que permite aos usuários acessar e controlar computadores e dispositivos móveis de longe, a fim de fornecer suporte técnico rápido aos usuários. Acesse computadores assistidos ou não assistidos (Windows, Mac ou Linux) em segundos a partir de qualquer computador ou dispositivo... Leia mais sobre o ISL Light Remote Desktop
Software de suporte remoto que sempre funciona
Software de suporte remoto projetado para fornecer suporte sob demanda e sem acompanhamento em qualquer lugar do mundo. Leia mais sobre o FixMe.IT
Software de suporte remoto, acesso remoto e reuniões online
O TeamViewer é um software de suporte remoto, acesso remoto e gestão de reuniões online que suporta reinicialização, impressão e instalação de computadores remotos, e muito mais. Leia mais sobre o TeamViewer
Conferência de voz e vídeo com compartilhamento de tela
O Cisco WebEx é um aplicativo de colaboração e comunicação baseado na nuvem que combina compartilhamento de tela com conferência de voz e vídeo, gravação de chamadas, aplicativos para dispositivos móveis e muito mais. Leia mais sobre o Cisco WebEx
Remote Support, Remote Meeting & Remote Access Software
Anytime, anywhere remote support from ConnectWise Control lets you remotely control devices and help your customers whether they’re around the corner or around the world. Leia mais sobre o ConnectWise Control
Secure remote access software
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) is the industry's top solution for securely accessing and supporting any device or system, located anywhere in the world. Leia mais sobre o BeyondTrust
Ferramenta de conferência e reunião on-line
O join.me é uma ferramenta de conferência e reunião on-line que permite que várias pessoas de vários locais se conectem umas com as outras ao mesmo tempo. Leia mais sobre o Join.me
Software de desktop remoto
O AnyDesk é um software de desktop remoto acessível em todas as plataformas, incluindo Windows, MacOS, Linux, Android e iOS. O AnyDesk permite que os usuários se conectem aos computadores remotamente em qualquer lugar, a qualquer hora e facilita o compartilhamento da área de trabalho, o suporte remoto e a apresentação na Internet. Leia mais sobre o AnyDesk
Central de serviços simples criada com base no Jira.
O Jira Service Desk é um software de gestão de serviços que conecta a TI às empresas por meio de uma resolução rápida e responsável de solicitações dos clientes. Criado com base no mecanismo de fluxo de trabalho Jira da Atlassian, o Jira Service Desk é colaborativo e tem uma base de conhecimento de baixo custo, fácil de configurar e dimensionar,... Leia mais sobre o Jira Service Desk
Ferramenta de suporte ao sistema de acesso remoto para profissionais de TI
O Dameware é uma ferramenta de suporte remoto baseada na nuvem que auxilia os profissionais de TI na resolução de problemas e na administração do Windows. Os principais recursos incluem suporte a várias plataformas, gerenciamento de diretórios, permissões de conta de usuário, bate-papo ao vivo, visibilidade de vários monitores, emissão de tíquetes... Leia mais sobre o Dameware
Ferramenta de ITSM modular e simples de usar e central de serviços poderosa
Desde 2002, o ideal do SysAid é otimizar mais de 10 mil organizações com soluções de gestão de serviços de TI (IT Service Management, ITSM) de ponta. O SysAid também pode facilitar a sua vida e ajudar a maximizar os seus lucros. Leia mais sobre o SysAid
IT Systems Management Software for SMBs and MSPs
Kaseya VSA is your comprehensive solution to providing IT services at scale, whether you're an in house IT department or an MSP. VSA offers the absolute best technician experience with Kaseya Live Connect, and supporting offerings in Patch, AV/AM, monitoring and more. Leia mais sobre o Kaseya VSA
Ferramenta de conferência pela Internet para hospedar reuniões on-line e webinars.
O Zoho Meeting é uma solução robusta de conferência pela Internet, criada para gerenciar suas reuniões on-line e webinars. Totalmente baseado em navegador e sem necessidade de download. Leia mais sobre o Zoho Meeting
Software MSP tudo-em-um para fornecedores de serviços gerenciados (MSPs na sigla em inglês) e empresas de suporte de TI.
Solução RMM tudo-em-um para fornecedores de serviços gerenciados e empresas de suporte de TI. Combinando RMM, automação de serviços profissionais (PSA na sigla em inglês), acesso remoto e muito mais. O preço do Atera é pago por técnico, com dispositivos ilimitados. Leia mais sobre o Atera
Remote support software
RescueAssist is a remote support software that offers solutions for both SMBs as well as enterprises looking to provide advanced remote service levels. The software is used by IT managers, IT consultants, software consultants, MSPs and IT customer support reps to access and control devices remotely and solve technical issues. RescueAssist offers a... Leia mais sobre o RescueAssist
Suporte remoto para centrais de atendimento, call centers e organizações
O LogMeIn Rescue é uma solução de suporte remoto fácil de usar para Windows, Mac, dispositivos móveis e muito mais. Leia mais sobre o LogMeIn Rescue
Secure co-browsing for issue resolution and customer support
Upscope co-browsing is a one click, no-download, interactive screen sharing solution for customer support. It provides a secure co-browsing solution for improving customer experience in financial, health, SaaS and other industries via cloud, API and on-premise options. Leia mais sobre o Upscope
IT Automation for Today’s IT World
Boost the effectiveness of your IT teams and simplify every aspect of your business with flexible remote monitoring and management from ConnectWise Automate. Leia mais sobre o ConnectWise Automate
The Easiest-to-Use Unified Endpoint Management Platform
NinjaRMM is the world's easiest-to-use unified endpoint management platform. We provide up-to-the minute insights into workstation, laptop, server, network device, and virtual machine performance and powerful tools like remote control, patching, scripting, and automation to improve IT management. Leia mais sobre o NinjaRMM
Vendor access management and remote support
SecureLink is a vendor privileged access management solution for technology enterprises and vendors which offers features such as role-based permissions, audit logs, compliance management, self registration, desktop sharing, remote support, file transfer, and more Leia mais sobre o SecureLink
Remote support for MSPs, IT service providers & helpdesks
Splashtop Remote Support enables MSPs, IT service providers & helpdesk professionals to remotely support their clients' computers from any desktop/mobile device Leia mais sobre o Splashtop Remote Support
Cloud-based IT operations management suite
Syxsense is a cloud-based software management solution that helps managed service providers and businesses in software patching and remote access Leia mais sobre o Syxsense
Digital customer service platform and ticketing system
Helpshift is a Digital Customer Service platform that tightly integrates messaging, Automation, Bots & AI. Delivers personalized, scalable customer service in your mobile, web, social, and phone channels to increase CSAT and lower cost. Leia mais sobre o Helpshift
Remote monitoring & management for managed service providers
Naverisk is an All-in-One remote monitoring and management (RMM) solution designed for managed service providers with device monitoring and ticketing system built in Leia mais sobre o Naverisk
Show any screen content from your computer over the Web in real-time to multiple people.
Mikogo is an easy-to-use free screen sharing solution that provides a fast and secure solution for web conferencing, online meetings, remote support, webinars, sales calls, web presentations, and more. With high-speed desktop sharing capabilities, Mikogo allows the presenter to share their screen (including any document or application) with... Leia mais sobre o Mikogo
Multi-channel Customer Communication Platform
Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice. Leia mais sobre o Acquire
Remote desktop and support tool for personal/commercial use
Wayk Now is a cross-platform remote support and remote desktop software for MSPs, help desk personnel and other IT professionals. System administrators and support technicians can chat, share and transfer files with end users through secure remote connection Leia mais sobre o Wayk Now
Remote access & control for secure support
Netop Remote Control is remote access software that helps organizations reduce tech support costs, meet compliance standards, and instantly connect to devices and servers from anywhere in the world. Netop Remote Control provides the access you need without compromising security. Leia mais sobre o Netop Remote Control
On-demand tech support at your fingertips
SWAG Client provides on-demand technical support to businesses in need of support services. We can even help you find a full time employee. Leia mais sobre o SWAG Client
LOGICNow's MAXfocus is now part of SolarWinds MSP RMM
MAXfocus helps you grow your business, make more money, attract more customers and tie wandering break/fix customers to you. This RMM tool has been built for use by any business model, whether you're break/fix, support bank or managed services, MAX helps you deliver superior IT support services. Leia mais sobre o MAXfocus
Recurring billing software for SMBs
Z-Billing is a web-based recurring billing, invoicing and support software for small to medium sized businesses Leia mais sobre o ZBillingNET
Real-time remote AR for technical support
Augmented Support is a cloud-based augmented reality solution which provides real-time remote technical support in field service & customer support sectors Leia mais sobre o Augmented Support
Web-based help desk and support application
Whether you are looking for a help desk solution to support your own company users, or are a support organisation looking after multiple companies with many sites, NeuQs Free Help Desk will ensure you deliver professional levels of service through timely management and high levels of feedback. Developed in Microsoft Silverlight, to give you a... Leia mais sobre o NeuQs Free Helpdesk
Voice & unified communications for SMBs
A bundle of enhanced and personalized applications for data center transformation and voice / unified communications for small to medium-sized businesses Leia mais sobre o OpenTouch Office Cloud
Multi-channel communications and telephony platform
Huawei eSpace Contact Center is a multi-channel communications platform with carrier-grade telephony and IP-based call processing for large businesses Leia mais sobre o eSpace Contact Center
Video calling support solution for Salesforce
SightCall for Salesforce is a video calling tool designed to help agents resolve customer issues using additional visual support Leia mais sobre o SightCall for Salesforce
PC-Duo: fast, secure and centrally managed remote control.
PC-Duo provides fast and reliable PC-to-PC remote control and remote access over LAN/WAN and internet connections. Leia mais sobre o PC-Duo Remote Control
Access Your Computers From Anywhere
Get instant, secure access to your files, programs, and email from anywhere. Connect quickly and easily, whether you're at work, at home, or on the road. Manage and support unattended computers & POS devices faster and easier. Leia mais sobre o eBLVD Remote Desktop
Intelligent visual customer support solution
TechSee is an intelligent visual support solution which provides SMBs & enterprises with a platform to assess, diagnose and resolve technical issues remotely Leia mais sobre o TechSee
Enterprise remote support solution for system administrators
ManageEngine Remote Access Plus is an enterprise remote support software that enables IT help desk technicians and system administrators to remotely govern and troubleshoot Mac, Windows, and Linux computers anywhere around the globe, from a central location Leia mais sobre o ManageEngine Remote Access Plus
Remote support and online meeting management solution
ShowMyPC Remote Support and Meetings is a desktop sharing solution designed to help businesses of all sizes manage and conduct online meetings, training & demonstrations using remote PC access. Its file transfer capabilities allow users to transfer files among users from within the application. Leia mais sobre o ShowMyPC Remote Support and Meetings