Aqui está nossa lista de aplicativos para Sistemas de Gestão de Ideias. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

92 apps
Classificar por
Gestão de projetos e trabalhos para equipes de todos os tamanhos.
O Asana é uma solução de gestão de projetos e trabalhos para equipes. Você pode organizar tudo, desde os objetivos da empresa até as tarefas de rotina, em um só lugar, para que todos tenham clareza sobre prioridades e responsabilidades. E você pode monitorar o progresso em tempo real para manter os projetos em andamento. Leia mais sobre o Asana
Software de gestão de ideias e inovação
A Qmarkets é uma das principais fornecedoras de software de gestão de ideias e inovação. Grandes marcas, como Ford, McDonald's e Lufthansa, usam os produtos da Qmarkets para crowdsourcing de ideias, melhoria contínua, participação do funcionário, inovação aberta e outros projetos para capturar a inteligência coletiva. Leia mais sobre o Qmarkets Idea Management
Aplicativo de inovação colaborativa para acelerar a evolução dos negócios
O aplicativo de inovação colaborativa Exago Smart acelera a transformação do seu negócio conectando-se às ideias do seu pessoal a qualquer hora e em qualquer lugar. Leia mais sobre o Exago Smart
Crie, organize e discuta o trabalho com sua equipe
O Confluence é um espaço de trabalho compartilhado para criar e gerenciar todo o seu trabalho. De roadmap de produto a resumos criativos, ajude sua equipe a fazer o melhor trabalho em conjunto. Leia mais sobre o Confluence
Gerencie seus projetos do início ao fim com o Wrike.
O Wrike é uma ferramenta de colaboração e gestão de projetos que ajuda os usuários a gerenciar projetos do início ao fim, fornecendo total visibilidade e controle das tarefas. Leia mais sobre o Wrike
Gestão completa de produtos para equipes ágeis
O Craft é uma plataforma de gestão de produtos ágil, que ajuda as organizações a planejar melhor histórias, sprints e roadmaps ao descobrir, coletar e explorar ideias. Leia mais sobre o Craft.io
Colete, avalie e implemente ideias de negócios.
O Ideawake é um software de gestão de ideias que a visa ajudar as organizações a coletarem, avaliarem e implementarem ideias de funcionários, clientes e parceiros. Leia mais sobre o Ideawake
Gestão de inovação colaborativa
O IdeaScale é um software de gerenciamento de ideias que permite que você aproveite seu recurso mais valioso para tomar decisões impactantes – as pessoas apaixonadas. Gere receita, economize dinheiro e construa um local de trabalho melhor. Leia mais sobre o IdeaScale
Software de gerenciamento de ideias e inovação
O Viima é um software de gerenciamento de ideias e inovação projetado para fornecer ferramentas para empresas de todos os tamanhos coletarem e desenvolverem ideias de forma simples e eficaz. Leia mais sobre o Viima
Plataforma colaborativa de controle de tendências e gestão de ideias
O Co:tunity é uma plataforma colaborativa de controle de tendências e gestão de ideias. Ele fornece ferramentas e processos que permitem às empresas reunir, compartilhar, analisar e desenvolver ideias, tendências e cenários. Leia mais sobre o Co:tunity
Pacote 100% gratuito de ferramentas de CRM, colaboração e comunicação
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos. Usado por mais de 5 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
Quadro branco on-line para colaboração visual da equipe.
O Miro é uma plataforma de lousa digital de colaboração online que permite que as equipes distribuídas trabalhem em conjunto de maneira eficaz, desde o brainstorming, com notas adesivas digitais, até o planejamento e o gerenciamento de fluxos de trabalho ágeis. Leia mais sobre o Miro
Ferramenta de mapeamento mental em nuvem para organizações de todos os portes
O MindMeister é uma solução de mapeamento mental em nuvem, desenvolvido para ajudar organizações de todos os portes a gerenciar brainstorming, colaboração, anotações e planejamento de projetos. O MindMeister permite que os usuários representem graficamente as informações usando vídeos, comentários e PDFs ou planilhas. Leia mais sobre o MindMeister
Ferramenta de roteiro e plataforma de gerenciamento de produtos tudo-em-um
O Productboard é um sistema de gestão de produtos orientado ao cliente que capacita as equipes a colocar os produtos certos no mercado mais rapidamente. Leia mais sobre o Productboard
Gestão de solicitações de recursos e comentários dos clientes.
O Canny ajuda as equipes de produtos a coletar e organizar os comentários dos usuários e as solicitações de recursos para entender melhor as necessidades dos clientes e priorizar o roadmap de produto. Leia mais sobre o Canny
Capture e aproveite as melhores ideias de seu pessoal.
O Idea Drop é uma solução de gerenciamento de ideias pronta para empresas, com suporte a aplicativos móveis nativos, permitindo que as empresas definam desafios e capturem soluções inovadoras de seus colaboradores. Leia mais sobre o Idea Drop
Ferramenta de colaboração visual para perspectivas de projetos compartilhados
Planilhas, e-mails e notificações intermináveis são os principais bloqueadores do trabalho em equipe que afetam as equipes comerciais atuais, independentemente do seu tamanho. Atribuições, tarefas e atividades diárias do projeto são perdidas, a transparência fica de lado e as pessoas perdem a produtividade com a confusão. Além de gerenciar esse... Leia mais sobre o Trello
Gestão de projetos simplificada
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize, planeje, organize e acompanhe os projetos da equipe, desde um resumo de alto nível até os menores detalhes. Mais de 90.000 equipes usam o monday.com para visualizar os responsáveis por qualquer processo, mantendo-se atualizadas com uma... Leia mais sobre o monday.com
The world's #1 roadmap software
Aha! Roadmaps is the complete product management suite — set strategy, capture ideas, score features, and share visual plans. It includes Aha! Ideas Essentials for crowdsourcing feedback. Leia mais sobre o Aha!
Gestão de projetos e monitoramento de horas para equipes de qualquer porte.
Mantenha-se a par de projetos e prazos com o ProWorkflow, uma solução de colaboração para as tarefas, o monitoramento de horas e o faturamento da equipe. Apoiando negócios de todos os portes com um serviço amigável e experiente, além de tecnologia de ponta. Comece sua avaliação gratuita hoje! Leia mais sobre o ProWorkflow
Plataforma de compartilhamento de conhecimento e informações
O Bloomfire facilita a localização e o compartilhamento de conhecimentos entre equipes e organizações. Ao reunir todo o conhecimento da empresa em uma plataforma segura e pesquisável, o Bloomfire ajuda as equipes a se manterem alinhadas, trabalharem com eficiência e tomarem decisões informadas. Leia mais sobre o Bloomfire
Ferramenta de colaboração e geração de ideias (anteriormente DropTask)
O Ayoa, anteriormente DropTask, é uma ferramenta tudo-em-um para geração de ideias e colaboração que vai além da tradicional gestão de tarefas. Fazer um ótimo trabalho não é apenas fazer as coisas, mas fazer as coisas certas. Crie mapas mentais de ideias e colabore com sua equipe. Faça login em qualquer lugar, em qualquer dispositivo. Leia mais sobre o Ayoa
Diagram maker for team collaboration & work processes
Cacoo is an online diagram and collaboration tool for businesses to create sitemaps, flowcharts, mind maps, wireframes, mockups, and more Leia mais sobre o Cacoo
Plataforma de inovação.
O Ideanote é uma plataforma de inovação desenvolvida para ajudar as equipes a capturar, desenvolver, priorizar e colocar ideias em prática, usando modelos editáveis, uma interface de arrastar e soltar, listas de tarefas, sugestões inteligentes, suporte em vários idiomas e muito mais. Os usuários podem medir os resultados com relatórios e análises... Leia mais sobre o Ideanote
Bring your frontline and office teams together
MangoApps is a unified employee experience platform that serves as a bridge between your desk and deskless workers. We combine intranet, communication, collaboration, and training into a single user-friendly workspace. Leia mais sobre o MangoApps
Software para local de trabalho digital
A plataforma eXo é uma solução digital no local de trabalho que ajuda a conectar equipes, melhorar a colaboração, capacitar e recompensar a força de trabalho. Leia mais sobre o eXo Platform
Software de gerenciamento de inovação
A Brightidea é a empresa líder em software de gerenciamento de ideias e ajuda as organizações a iniciar ou ampliar com sucesso os programas de inovação. Leia mais sobre o Brightidea
Build better products with intelligent product feedback
UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback. Leia mais sobre o UserVoice
Virtual whiteboard solution for team collaboration
Lucidspark is a web-based whiteboard tool, designed to help teams collaborate on projects and share ideas. The collaborative platform provides users with an adaptable space to share ideas, create plans, collaborate on projects, organize tasks, and evaluate ideas. Leia mais sobre o Lucidspark
Engage with Community
Vanilla provides a one-stop-shop solution that combines the power of customer communities, Q&A, knowledge base, and ideation to help brands improve their customer experience and increase customer loyalty while reducing costs. Leia mais sobre o Vanilla
Digital workspace and collaboration management solution
MURAL is collaboration platform that helps businesses plan, design, brainstorm & analyze ideas, and create custom workflows to streamline decision-making across teams. Users can store documents and files in a centralized AES-256 encrypted repository and securely share data with team members. Leia mais sobre o Mural
#1 global idea management software for enterprise innovation
Planview Spigit is the #1 idea management software for crowdsourcing ideas for enterprise innovation. Increase employee engagement, streamline processes, and more. Leia mais sobre o Spigit
Project and Portfolio Management Software
Achieve growth & strategic objectives through more effective management of projects & resources with Sciforma PPM Software. Leia mais sobre o Sciforma
Visual boards solution for organizing ideas and projects
Milanote is a cloud-based collaboration software designed to help creative teams manage storyboarding, creative writing and briefs, mind-mapping, note-taking, and brainstorming. It lets users create private boards and share projects with team members to collect feedback and ensure service quality. Leia mais sobre o Milanote
All-in-one Customer Support and Feedback Suite
Organize online documentation, customer self-service and provide customer support with UseResponse's customer feedback software and help desk system. Leia mais sobre o UseResponse
Collaborative mind maps, outlines and Gantt Charts
Mindomo is an online mind mapping tool and collaborative services provider that offers the perfect setting for developing concepts, brainstorming and working within a team. Leia mais sobre o Mindomo
Virtual workspaces that facilitate team collaboration
Collaborate more effectively and make informed decisions with Bluescape, a secure visual collaboration solution. Get flexible virtual workspaces, powerful whiteboarding, smart video conferencing, annotations and drawing tools, customizable templates, and easy file sharing. Leia mais sobre o Bluescape
Turn discussion into action. Make decisions together.
Loomio is a web-based collaborative solution designed to make decision-making simpler for groups, without unnecessary emails and meetings Leia mais sobre o Loomio
Innovation Management Solution
Planbox is an innovation management platform to seek, develop and manage ideas, feedback & suggestions from employees, customers and suppliers. Leia mais sobre o Planbox Innovate
Visual collaboration platform for designers and developers
Moqups is a cloud-based visual collaboration tool that helps organizations create & validate functional prototypes for designing websites or mobile applications. Whiteboard functionality lets teams collaborate on wireframes, mockups, and diagrams, and develop sitemaps, storyboards or flowcharts. Leia mais sobre o Moqups
Collaboration software for managing ideas, teams & projects
Stormboard helps capture and organize ideas, prioritize tasks, plan projects, and manage meetings using a digital workspace. Users can share ideas and files in real-time with their teams. Leia mais sobre o Stormboard
Plataforma social que oferece ferramentas colaborativas de gestão de ideias
O Crowdicity é uma plataforma de gestão de ideias on-line com uma abordagem social e colaborativa para coletar comentários e avaliar respostas dos desafios organizacionais. Leia mais sobre o Crowdicity
Cloud-based project management solution
awork is a cloud-based project management solution designed to help businesses of all sizes manage & streamline task collaboration between team members. It allows users to utilize grouped Kanban boards to create, organize and display tasks across new projects and monitor status changes in real time. Leia mais sobre o awork
Social Networking and Information Sharing for Enterprises
Honey is a window into everything that’s interesting, timely and relevant to your company through a uniquely designed and personalized feed. Leia mais sobre o Honey
Insights into feature demand for SaaS product teams
Receptive enables SaaS businesses to make data-driven product decisions by collecting, managing and fully understanding feedback and feature requests Leia mais sobre o Receptive
Gestão colaborativa de ideias para inovadores
O Idea Spotlight é um software de gerenciamento de ideias baseado na Internet, que ajuda empresas inovadoras a identificar, filtrar e priorizar suas melhores ideias. Leia mais sobre o Idea Spotlight
Idea & innovation management solution for SMEs
HYPE Innovation is a cloud-based innovation management solution which helps small to midsize firms manage the complete innovation life cycle. The platform facilitates brainstorming, collaboration, project tracking, front-end portfolio management, evaluation and implementation. Leia mais sobre o HYPE Innovation
Comprehensive idea and innovation management platform
CrowdWorx is an end-to-end innovation management software designed to assist businesses of all sizes with decision and implementation, idea campaign, benchmarking, reporting, continuous improvement, and collaboration tools to boost innovation capabilities across the organization. Leia mais sobre o CrowdWorx Innovation Engine
Ferramenta de discussão de ideias com gamificação
O Accept Mission é um produto que ajuda no processo de geração de ideias com ferramentas de gamificação, como missões secretas e tabelas de classificação. Leia mais sobre o Accept Mission
Integrated platform with knowledge and innovation management
PICC Software is a web-based augmented intelligence platform designed to help businesses in manufacturing and production industries streamline idea management, knowledge, collaboration, industrial performance, and learning. With augmented reality functionality, teams can capture and analyze market feedback, identify changes in customer... Leia mais sobre o PICC Software
Idea management for Microsoft Teams, Yammer and Workplace.
Does your company use Microsoft Teams, Yammer or Workplace from Facebook? If so, then Sideways 6 is the idea management platform for you. Organizations like Nestle, AstraZeneca and British Airways trust Sideways 6 to help them empower employees to share ideas and bring the best ones to life. Leia mais sobre o Sideways 6
Collaborative solution
Beekast is collective intelligence tool that makes your in-person or remote presentations more effective. Leia mais sobre o Beekast
Product management and roadmapping for product teams
ProdPad is a flexible product management tool for product teams to share ideas, collect user feedback, create visual product roadmaps and prioritize effectively Leia mais sobre o ProdPad
Collaborative idea management platform
Ezassi is a cloud-based idea management platform, which helps businesses crowdsource, assess, and acquire ideas from internal and external sources. Features include automated scoring, product lifecycle management, custom workflows, an idea repository, reporting, and analytics. Leia mais sobre o Ezassi
Customer experience management solution for startups
Herald is a product management solution designed to help startups collect, organize, and manage feedback received from customers. The platform enables administrators to consolidate and quantify issues and automatically follow up on them to understand the problem. Leia mais sobre o Herald
AI-powered market research platform
Remesh is a cloud-based feedback platform which employs machine learning to engage customers in conversation & collect, analyze & present responses in real-time Leia mais sobre o Remesh
Idea management solution to facilitate innovation
Rever is an idea management solution designed to help businesses in food processing & packaging & industrial manufacturing & assembly industries, experiment with ideas through collaboration & continuous improvement processes. It lets users share best practices with multiple teams & implement ideas. Leia mais sobre o Rever
Task management tool
WeKowork is a complete cloud-based solution for managing projects, tasks, and processes while automatically generating Gantt charts. Projects can be shared internally with colleagues, and externally with customers and friends, to collaborate and receive feedback. Leia mais sobre o WeKowork
Systemize your business. Simplify your life.
The simple way to create, organize, and share essential business processes and procedures. Get started today—it's free! Leia mais sobre o Methodologee
All-in-one customer service solution
Helprace is an all-in-one customer service solution which allows companies of any size to manage customer support, by offering a help desk ticketing system, knowledge base and feedback community in one application Leia mais sobre o Helprace
Business performance management
InPhase is a business management suite that offers strategy, project management, budgeting, risk management, ideas management, predictive analytics, and more Leia mais sobre o InPhase BMS
Knowledge and content management
Tallium Community is a cloud collaboration solution that facilitates knowledge sharing, content management and communication. It can be set up in minutes and requires no IT support. Leia mais sobre o Tallium
Idea collection for the purpose of organizational innovation
Ideation360 is a SaaS-based platform for driving organizational innovation through the collection, selection and testing of ideas from a network of stakeholders Leia mais sobre o Ideation360
Flexible Diagram Drawing and Creation
ClickCharts is a flow chart and mind mapping solution that helps businesses design diagrams from within the centralized platform. Staff members can generate visualizations to generate insights into organizations, processes, UML diagrams, and more. Leia mais sobre o ClickCharts
Make data compelling, not complex.
Data visualization software that transforms business data into engaging visual stories, helping you make smarter strategic decisions. Leia mais sobre o SharpCloud Software
Solução de gestão de ideias para melhorar produtos e serviços
O OrganisedFeedback é uma plataforma de inovação e gestão de ideias baseada na nuvem, que atende a empresas de todos os tamanhos. O OrganisedFeeback ajuda usuários de empresas a gerenciar histórias de clientes, lidar com desafios, criar comunidades de comentários e compartilhar ideias para melhorar produtos, serviços e processos. Leia mais sobre o Consideration
Project management software to handle schedules & budgets
z0 Gravity is a SaaS project management software designed to help businesses manage task schedules, create budgets, and assign tasks to employees. It enables project managers to view the status of business activities in real-time, formulate goals for teams across projects, and allocate resources. Leia mais sobre o z0 Gravity
Data management solution for laboratories of all sizes
Nova-LIMS is laboratory information management system, which helps pharmaceutical and biotech companies manage all laboratory processes such as testing, data collection, scheduling & reporting. The centralized platform allows users to track inventory and receive real-time notifications on orders. Leia mais sobre o Novatek Suite
Web collaboration and meeting management software
Klaxoon is a meeting management and team collaboration software designed to help businesses handle employee engagement, feedback collection, and brainstorming processes on a centralized platform. Managers can create slide decks and share screens with team members. Leia mais sobre o Klaxoon
A private social network and user-friendly group work tools.
Used by thousands of companies worldwide, LumoFlow combines agile group work, social networking and content management tools into simple easy-to-use service. Sign up today and get your secure online collaboration space running in less than a minute. Leia mais sobre o Lumoflow
Collaboration and task management for developers
SprintGround is a project management, collaboration and release planning tool for software development teams Leia mais sobre o SprintGround
Online, interactive wireframing & prototyping tool
With HotGloo's run-anywhere web-based tool supports comments, notifications and live communication or review wireframes with clients. It offers library of interactive elements (prebuilt menus, sign up forms, nav bars). Prototype for the web or use the latest iPhone & iPad UI widgets. Leia mais sobre o HotGloo
Idea and innovation management solution
IdeaLab is an Idea Management solution from Collective Innovation, designed to engage public or private communities for sharing actionable ideas and feedback Leia mais sobre o Collective Innovation IdeaLab
Idea management and rapid innovation in one platform
Nectir is an ideation and innovation management platform with a focus on developing company culture, facilitating constant collaboration, and rapidly evaluating ideas for organizations ranging from SMEs to international enterprises. ✅ Nectir is an approved Microsoft Partner. Leia mais sobre o Nectir
Employee idea management software for businesses
Solverboard is an idea management tool which allows businesses of all sizes to create challenges & post ideas as well as offer scores & assessments Leia mais sobre o Solverboard
Brainstorming, collaboration & mind mapping software
iMindQ is a brainstorming, collaboration and mind mapping solution used to visually organize thoughts through mind maps, organic mind maps, concept maps, flowcharts, and other diagrams with help to collaborate and brainstorm with the entire team Leia mais sobre o iMindQ
Collaborative innovation management software
InnovationCast is a collaborative innovation management software that facilitates the ideation & co-creation of ideas & helps users to turn these ideas into reality. The cloud-based platform offers modules including an innovation radar, engagement & recognition, analytics, opportunities, & projects. Leia mais sobre o InnovationCast
Idea management tool for large teams and focus groups
Codigital is a cloud-based ideas engine, which helps teams and focus groups with strategic planning, innovation, market research, communications, and crowd-sourcing. Key features include trend analysis, questionnaire creation, collaboration, and polls. Leia mais sobre o Codigital
Decide Smarter, Together.
RankTab is a group decision making platform that leverages the collective intelligence of a group to reduce complexity, nurture innovation and enable wiser, faster decisions. Leia mais sobre o Ranktab
Innovation management & organisational improvement software
smartcrowds is the leading idea-to-outcome cloud innovation management platform. WIth integrated tools and methods backed by 20+ years of systems-based thinking, smartcrowds helps organisations remove blockages in their innovation process and build confidence in their innovation programme. Leia mais sobre o smartcrowds
Virtual whiteboard solution for businesses of all sizes
Sketchboard is a virtual whiteboard software that enables businesses of all sizes to visualize, share ideas, and collaborate with remote teams in real-time. Software development teams can utilize the platform to send or receive feedback on ideas, post comments, and share private whiteboards. Leia mais sobre o Sketchboard
Event and conference management software
Wisembly is an event management software, which helps businesses schedule, host, and manage conferences, workshops, seminars, and more on a unified portal. The platform allows users to create personalized welcome pages with custom themes, logos, colors, registration portal, and session details. Leia mais sobre o Wisembly
Small ideas will let you achieve excellence in performance
Headstarter is a democratic idea sharing platform empowering employees to submit, vote and collaborate on ideas. Leia mais sobre o Headstarter
Collaborative crowdsourcing & innovation planning
SocialJsIdeas is a collaborative idea management solution for businesses to crowdsource, mind map, organize and prioritize ideas from their community Leia mais sobre o SocialJsIdeas
Integrated innovation portfolio & project management
LaunchBoard is an enterprise innovation platform that integrates innovation project management & innovation portfolio management, with real-time data & insights Leia mais sobre o LaunchBoard
Idea & knowledge management platform
NanoNotion is a cloud-based idea & knowledge management platform designed to help users collect, share and surface ideas & knowledge using a range of features and functionalities, including crowdsourcing, ratings, collaboration tools, statistics & analytics, selectable metrics, commenting, and more Leia mais sobre o NanoNotion
Software de gestão de ideias e inovação para pequenas e médias empresas
O Innolytic é uma solução de gestão de inovação baseada na nuvem, que ajuda pequenas e médias empresas na avaliação de ideias e nos testes de conceito. Os principais recursos são: rede de funcionários, gestão de pesquisas, suporte a diversos idiomas, colaboração e análise de tendências. Leia mais sobre o Innolytics Innovations Management Software
Suggestions platform for employee engagement
DirectSuggest is a cloud-based suggestions platform designed for organizations of all sizes, which helps stakeholders connect with employees and collect suggestions. Key features include team collaboration, idea ranking, data import, employee recognition, analytics, and reporting. Leia mais sobre o DirectSuggest
Emerging technology scouting and real-time monitoring
Wellspring Innovation Management is a purpose built innovation management software for technology scouting and transfer, corporate venturing, sponsored research, IP management and licensing. The platform offers scouting, workflow management, pipeline insights, and reporting. Leia mais sobre o Wellspring Innovation Management
Idea and innovation management software
trideo X offers extensive functions for the management of suggestions inside a company. Employees can submit their suggestions via trideo X. This involves assigning a category, such as security or savings, before describing the ideas. Companies then evaluate the suggestions and offer a response. Leia mais sobre o trideoX
Tasks under control. Time in focus. Projects on schedule.
With TASKBOSS you have an overview of all tasks in your company, plan projects precisely and leverage time tracking to create invoices in record time. Manage tasks, structure your projects and track time accurately — optimize your workflow with TASKBOSS to get the decisive advantage! Leia mais sobre o TASKBOSS