Aqui está nossa lista de aplicativos para Software para Central de Atendimentos. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

161 apps
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O ótimo atendimento ao cliente começa com o melhor software de helpdesk.
O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários canais, incluindo telefone, bate-papo ao vivo e mídias sociais. Leia mais sobre o LiveAgent
Software completo de central de contato na nuvem
Software de central de contato na nuvem com recursos de gerenciamento e operação incorporados, além de relatórios de análise e segurança de dados. Leia mais sobre o VCC Live
Ferramenta de central de contato baseada em API com agentes reais e virtuais.
O ZIWO é uma plataforma de call center baseada na nuvem projetada para equipes de desenvolvedores, vendas, marketing e suporte ao cliente para ajudá-las a se comunicar com os clientes por meio de agentes reais ou virtuais. Os recursos incluem integração com gestão do relacionamento com o cliente (CRM), discagem automática, números de telefone... Leia mais sobre o ZIWO
Cloud-based Help Desk & Customer Support Platform
Zendesk's fully customizable help desk solution scales with your business and enables organizations to solve tickets easily. Reach customers on any channel and equip your agents with a full history of all interactions, including those tracked from 700+ app integrations. Leia mais sobre o Zendesk
O primeiro software de helpdesk sensível a contexto do setor
O Zoho Desk é um aplicativo de atendimento ao cliente baseado na Internet, que ajuda as empresas a construírem relacionamentos mais sólidos com os clientes. Leia mais sobre o Zoho Desk
The world's leading cloud-based contact center software.
Talkdesk provides all the benefits of enterprise contact center software, without all the complexity. Leia mais sobre o Talkdesk
Solução verdadeiramente unificada de voz e vídeo.
O GoToConnect combina sistemas de telefone VoIP Jive na nuvem com a Internet GoToMeeting, áudio e videoconferência em uma solução simples, confiável e flexível. Os usuários podem conhecer, conversar, bater papo, enviar mensagens de texto e colaborar sem problemas via navegador da Internet, aplicativo de desktop ou telefone de mesa. Leia mais sobre o GoToConnect
Software de suporte e atendimento ao cliente
Suporte a todos os clientes. A qualquer momento. Em qualquer lugar. Interaja com seus clientes quando e onde eles estiverem. Preste serviço em todos os canais, em qualquer dispositivo. Capacite seus clientes com as comunidades. Acompanhe as principais métricas da central de contato em tempo real. E capacite todos os funcionários a oferecer um... Leia mais sobre o Salesforce Service Cloud
Pacote 100% gratuito de ferramentas de CRM, colaboração e comunicação
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos. Usado por mais de 5 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
CRM de vendas e marketing para empresas em crescimento
O Agile CRM combina poderosos recursos de automação, telefonia, Internet, dispositivo móvel, e-mail, agendamento e sociais para gerenciar com eficácia toda a jornada do cliente. Leia mais sobre o Agile CRM
Software de contato e call center na nuvem
O Five9 é uma solução de central de contato e call center baseada em inteligência artificial. A solução, baseada na nuvem, oferece ferramentas omnicanais, incluindo gerenciamento de chamadas feitas e recebidas, discador preditivo, discador progressivo, chat, atendimento ao cliente via rede social, distribuição automática de chamadas (ACD) e muito... Leia mais sobre o Five9
Cloud Contact Center Software
NICE inContact delivers the most complete and customer-focused cloud platform for companies to transform their customer experiences. Leia mais sobre o NICE inContact
Software de call center de código aberto com discador preditivo.
O VICIdial é uma solução de call center de código aberto com discagem preditiva de saída e recursos para lidar com chamadas de entrada ou manuais, bem como e-mail e bate-papo na Internet. Leia mais sobre o VICIdial
Brings voice and messaging to your web and mobile applications
Twilio brings a powerful API for phone services enabling companies to make and receive phone calls, and send and receive text messages. Twilio allows programmers to easily integrate various communication methods and to use existing web development skills, existing code, existing servers, existing databases and existing karma to solve these... Leia mais sobre o Twilio
PBX hospedado com integração de CRM e aplicativos móveis.
O 3CX é uma solução de comunicações padrão aberta que oferece comunicações unificadas completas, prontas para uso. O 3CX é uma solução de PBX baseada em software com uma opção hospedada na nuvem, oferecendo aos usuários conferência na Internet, integração de CRM, mensagens instantâneas e aplicativos móveis nativos para iOS e... Leia mais sobre o 3CX
Cloud phone system & contact center software & services
ShoreTel integrates a cloud-based business phone system with a hosted contact center to offer ACD, call recording, queueing, and dashboards & reports. Leia mais sobre o ShoreTel
Voice, video, chat, contact center. In the cloud.
8x8 Virtual Office offers smarter, more efficient ways to connect with customers and employees. 8x8 Virtual Office delivers a powerful Unified Communications platform that provides one solution for voice, video and chat across any device, anytime and anywhere. Leia mais sobre o 8x8 Virtual Office
Sistema de telefonia para equipes de suporte e vendas
O Aircall é um sistema de telefonia baseado em nuvem que capacita as equipes a manter conversas significativas. Configure seu sistema telefônico em minutos, integre-o de maneira inteligente aos fluxos de trabalho e enriqueça as conversas com dados interessantes. Aircall, um sistema de telefonia reinventado. Leia mais sobre o Aircall
Simplificando a comunicação empresarial
O Nextiva está transformando a maneira como empresas se comunicam. O Nextiva é uma plataforma de comunicação que oferece às empresas recursos de telefonia de grandes empresas a preços de pequenas empresas com facilidade de uso, capacidade de gerenciamento, escala, confiabilidade e funcionalidades empresariais. Leia mais sobre o Nextiva
Software de call center baseado na nuvem para equipes de vendas e suporte
O CloudTalk é uma solução de call center baseada na nuvem para equipes de vendas e suporte que buscam melhorar a produtividade e a satisfação do cliente e impulsionar as vendas. Integre o CloudTalk a ferramentas existentes, compre números de telefone de mais de 80 países, use mais de 40 recursos avançados e supervisione o desempenho da equipe em... Leia mais sobre o CloudTalk
The Collaborative Contact Center solution from the industry
RingCentral Contact Centre provides customers and call center managers with omnichannel capabilities and a comprehensive feature with optimization tools Leia mais sobre o RingCentral Contact Center
Cloud-based call center solution for SMBs
ChaseData offers a cloud-based call center solution with both inbound and outbound calling facility and an interactive voice response capability Leia mais sobre o ChaseData
Power dialer & outbound sales acceleration software for SMBs
PhoneBurner's Power Dialing platform helps inside sales teams reach 447% more contacts, increase live answers, manage/track leads, and streamline workflows. Leia mais sobre o PhoneBurner
AI-powered Voice and SMS for Sales
Kixie is an AI-powered voice and SMS solution for sales. Supercharge your CRM into an automated sales machine with an intelligent autodialer, seamless CRM integration, and Enterprise phone service. The software is hosted in the cloud and can be setup in instantly with no hardware. Leia mais sobre o Kixie
Suporte remoto para centrais de atendimento, call centers e organizações
O LogMeIn Rescue é uma solução de suporte remoto fácil de usar para Windows, Mac, dispositivos móveis e muito mais. Leia mais sobre o LogMeIn Rescue
Customer interaction & support platform with CRM integration
UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. Leia mais sobre o UJET
Central de atendimento na nuvem otimizada para dispositivo móvel e com roteamento multicanal
O Genesys PureCoud é uma solução de colaboração de funcionários e central de contato na nuvem fácil de usar, rápida de implantar e criada para inovação rápida. Leia mais sobre o Genesys Cloud
Sistema de telefonia virtual para equipes de vendas, marketing e suporte
O CallHippo é um sistema VoIP baseado na nuvem que ajuda pequenas empresas e startups a fazer chamadas de negócios e supervisionar o progresso das chamadas usando um sistema de telefonia virtual. Leia mais sobre o CallHippo
Build your own question & answer style troubleshooters
Zingtree is a toolkit that enables the creation of troubleshooters, agent scripts and interactive decision trees, perfect for customer support & contact centers Leia mais sobre o Zingtree
Cloud Contact Center Software with Embedded AI
Leading global provider of AI-powered omnichannel cloud contact center software. Leia mais sobre o Bright Pattern
Gerenciamento de clientes potenciais para vendas por telefone.
O Myphoner é uma solução baseada na nuvem de rastreamento, fomentação e gestão de clientes potenciais para autônomos e equipes que fazem vendas B2B por telefone. Leia mais sobre o Myphoner
Virtual phone system for business sales and customer support
Toky is a cloud phone system that helps you to improve customers and team communications. Start your business call center with virtual phone numbers, SMS, IVR, CRM integrations and more Leia mais sobre o Toky
All-in-one predictive dialer & inbound call center solution
CallTools is an all-in-one call center solution offering an outbound power dialer & inbound call center with live agent monitoring, skill based routing, & more Leia mais sobre o CallTools
Gerenciamento de central de contato omnicanal
O XCALLY é uma solução de gerenciamento de central de contato omnicanal e um pacote de atendimento ao cliente para centrais de contato de entrada, saída e combinadas. Leia mais sobre o XCALLY
VoIP communication and collaboration management solution
Bria is a cloud-based and on-premise VoIP solution that helps businesses manage communication & collaboration via messaging, file sharing, video conferencing & more. The white-label capabilities help organizations design a personalized softphone using custom logos, themes, colors, and configuration. Leia mais sobre o Bria
All-in-One CRM Software Solution
InfoFlo software is the most intuitive CRM software on the market. It's perfect for managing customer relationships. With InfoFlo you can now manage all emails, documents, tasks, invoices, sales/opportunities, tasks, calendar events in one simple to use interface Leia mais sobre o InfoFlo
A cloud-based business phone service
FluentStream provides a cloud-based business phone solution with 90+ features, an intuitive, easy-to-use web portal, and seamless integrations. Leia mais sobre o FluentStream
Cloud Contact Center & Inside Sales Software for Salesforce
Vonage Contact Center, formerly NewVoiceMedia, is designed to leverage Salesforce capabilities & data to deliver the best Customer Experiences - from routing using any Salesforce object to popping up the right CRM data & call history for agents and offering analytics across CRM & call data. Leia mais sobre o Vonage Contact Center
Incremente o marketing, as vendas e o desempenho dos serviços!
O software bpm'online CRM oferece processos de ponta a ponta para gerenciar a jornada completa do cliente, desde o lead e o pedido até a manutenção contínua da conta. O bpm'online foi reconhecido no Quadrante Mágico de 2016 da Gartner pelo CRM Centro de Relacionamento com o Cliente e também foi listado em cinco categorias do The Gartner CRM Vendor... Leia mais sobre o Creatio CRM
Cloud Call Center Solutions
3CLogic is a leading cloud contact center platform providing advanced and scalable speech-enabled (IVR, ACD, CTI, Click to Call, Screen Pop, Speech Analytics, Reporting) offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics for global enterprises and customer service teams. Leia mais sobre o 3CLogic
Happy Agents. Happy Customers.
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Leia mais sobre o Sharpen
The Only All-in-One Call Tracking & Contact Center Solution
CallTrackingMetrics is marketing attribution, conversation intelligence, and contact center solution. Capture the full customer journey across teams. Track all of your conversations across calls, texts, form fills, and chats in one platform. Leia mais sobre o CallTrackingMetrics
QA Software for scoring (Calls/email/chat/social)
Scorebuddy is used to score customer service interactions in a contact centre. This quality monitoring application allows managers to score employee performance across teams, channels, supervisors and interactions. All scores are in one place and there is a wide variety or reporting and analytics available. The cloud based software has a 30-day... Leia mais sobre o Scorebuddy
Business messaging solution - SMS, FB Messenger, Kik, & Chat
Quiq business messaging connects companies with their customers on the channels they are already using, SMS/Text, Facebook Messenger, Kik, and Chat Leia mais sobre o Quiq Messaging
Sistema de telefonia na nuvem tudo-em-um para PMEs
O NUACOM é um sistema de telefonia na nuvem tudo-em-um para pequenas e médias empresas (PMEs) que precisam de uma solução moderna e escalável de comunicação comercial. A plataforma oferece mais de 50 recursos de classe empresarial para aumentar a produtividade, conectar departamentos e centralizar a telefonia em todos os locais. Leia mais sobre o NUACOM
Business phone system for companies of all sizes
Zadarma offers a new generation of business phone system with virtual numbers from 100 countries, free Cloud PBX, free CRM and widgets. Leia mais sobre o Zadarma
Online customer relationship management software
Efficy CRM is a web-based customer relationship management (CRM) tool that centralizes customer data, synchronizes marketing, sales, and customer services, and analyzes data with the aim of increasing ROI and empowering business relationships Leia mais sobre o Efficy CRM
Unified Cloud Communications - Work Happy
PanTerra has created a revolutionary product called Streams, offering a simple interface with a single portal/application for all of your business communication needs. Work happy knowing that Streams will allow you to communicate in any medium that your team requires. Leia mais sobre o PanTerra Networks
100% cloud phone for startups and SMBs
Ringover is a 100% Cloud voice - video - chat - text and call center solution focused on team productivity and directly configurable by managers. The key: end-to-end technological control, a user-friendly interface, and support at each step. Leia mais sobre o RingOver
Advanced, cloud-based computer telephony integration
Combine the power of your CRM and the advanced functionality of a integrated VoIP telephone system, or to your existing phone system to increase efficiency. Leia mais sobre o CloudCall
Digital customer service platform and ticketing system
Helpshift is a Digital Customer Service platform that tightly integrates messaging, Automation, Bots & AI. Delivers personalized, scalable customer service in your mobile, web, social, and phone channels to increase CSAT and lower cost. Leia mais sobre o Helpshift
Inbound, outbound & blended cloud contact center
Cloudagent covers the needs of inbound, outbound and blended contact centers with ACD, IVR, CTI, dialer and more. Leia mais sobre o KOOKOO CloudAgent
Beautiful Contact Center Solution - Omnichannel - All in One
uContact is a beautiful contact center solution designed to make the life of the agents easier and more productive. Ideal for inbound, outbound & blended call centers. Key features: - True All in One - Omnichannel: Email, SMS, Web Chat, Facebook, Twitter. - IVR - Gamification - Recording - WFM Leia mais sobre o uContact
All-in-one Contact Center Software
An all-in-one customer interaction suite powering over a billion interactions worldwide Leia mais sobre o Ameyo
Awarded Outbound Contact Center Software (24/7 U.S. Support)
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Leia mais sobre o Ytel Platform
O motor do crescimento. Uma solução completa para dados do usuário.
O User.com é uma plataforma de automação de marketing que visa aumentar a participação e melhorar a conversão usando uma única fonte de dados para os clientes, alcançando-os através de uma ampla variedade de canais de comunicação: e-mail, chat ao vivo, chatbot, notificação por push e muito mais; tudo disponível em um só lugar. Leia mais sobre o User.com
Cloud-based knowledge management software
ProcedureFlow is a cloud-based knowledge management software which enables enterprises to create simple & effective visual maps to represent expert knowledge Leia mais sobre o ProcedureFlow
Provedor de serviços de telefone VoIP para comunicação da equipe.
O VoIPstudio é um serviço de telefone VoIP projetado para permitir comunicação flexível dentro das empresas, incluindo recursos para transferência de chamadas, conferência e hot desking. Leia mais sobre o VoIPstudio
Revolutionary blockchain-powered contact center software
Qubicles is a blockchain software company and the creators of decentralized tools and services for the contact center industry. Our solution includes on-demand staffing for remote workers and powerful cloud-based contact center software that includes all features needed to run centers of all sizes. Leia mais sobre o Fenero
Cloud based auto dialer & lead management platform
Sales Sling is a cloud-based dialer & lead management platform for sales teams which offers tools for converting leads into sales, managing sales pipelines, making outbound calls with the auto-dialer functionality, tracking and recording inbound & outbound calls, managing employee performance & more Leia mais sobre o Sales Sling
Complete multi-channel cloud contact center solution
Contact center and predictive dialler for call centers on one single platform with CRM integration Leia mais sobre o Autom8 Enterprise
Telephony and call center app
CallFire combines text messaging, call tracking, voice broadcast, and IVR, with a cloud call center. Leia mais sobre o CallFire
Omnichannel call center software for sales and support teams
HoduCC is a contact center software designed to help businesses resolve clients’ issues and automate customer interactions through various communication channels including voice or video calls, emails, SMS, chats, and social media platforms. Leia mais sobre o HoduCC
so much more than just a sales dialer
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Leia mais sobre o Aloware
Sales is a contact sport. Our Auto Dialer connects you 1st!
Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM. Leia mais sobre o Ricochet360
Web-based predictive dialer software for call centers
SpitFire Enterprise Predictive (SEP) is a web-based call center software which offers tools to launch blended inbound and outbound call center campaigns Leia mais sobre o SpitFire
Multi-channel contact center
Manage the customer experience from end-to-end across multiple channels, unifying contextual data and knowledge. Leia mais sobre o Oracle RightNow Contact Center Experience
Central de atendimento na nuvem para suporte ao cliente e vendas
O Freshcaller é um sistema telefônico global e uma central de atendimento na nuvem para todos os tipos de empresas, que ajuda a melhorar o relacionamento com o cliente e a colaboração com equipes internas. Leia mais sobre o Freshcaller
Call center dialer software
Dialer360 is a cloud-based call center solution which provides inbound, outbound & blended call centers with a predictive dialer with built in avatar, CRM & webphone, voice & SMS broadcasting, VOIP, & more. Dialer360’s admin & agent web pages are available in multiple languages. Leia mais sobre o Dialer360
Lead Management for Call Centers and Sales Teams
Route web leads, inbound phone calls, and improve your sales teams ability to reach and convert more of their leads to paying customers. Leia mais sobre o SalesExec
One solution for every customer interaction.
8x8's self-service cloud contact center provides a flexible way to engage with customers, enabling any business to deliver a positive customer experience with a complete multi-channel solution and extensive customer analytics. Leia mais sobre o 8x8 Contact Center
Solução de CRM e discador baseada na nuvem.
O Adversus é uma solução de gestão do relacionamento com o cliente e discador baseada na nuvem e projetada para ajudar pequenas e médias empresas a gerenciar operações relacionadas a comunicações com clientes, telemarketing, gestão de leads e muito mais. A plataforma permite que os usuários automatizem os fluxos de trabalho de chamadas usando o... Leia mais sobre o Adversus
Workforce management & optimization for contact centers
Monet Software is a unified cloud workforce optimization solution that includes workforce management, quality management, performance management & analytics. Leia mais sobre o Monet Software
Plataforma de atendimento ao cliente multifuncional
O Dixa é uma plataforma de atendimento ao cliente baseada em nuvem que combina bate-papo, e-mail, mensagem e chamadas em uma única interface, com supervisão em tempo real, CRM integrado e muito mais. Leia mais sobre o Dixa
Predictive dialer and CRM for call centers.
Xencall is an all-in-one CRM and predictive dialer with inbound/outbound channels, ACD, IVR, call recording, a live floor map of agents and a webphone. Leia mais sobre o XenCALL
CRM, call center and telephony software
Snapforce combines CRM, call center and telephony to offer a complete CRM with an integrated phone system, ACD, IVR and call center reports. Leia mais sobre o Snapforce
Omnichannel Cloud Contact Center Solutions
The Vocalcom Cloud contact center has literally changed the way companies interact with their customers, simply by making world-class technology accessible to any company regardless of size, location, budget or IT expertise. Whether your business requires inbound, advanced outbound capabilities, or full multichannel customer service solution, we... Leia mais sobre o Vocalcom
Workforce automation solution for optimizing operations
Intradiem is a workforce automation solution designed to streamline operations related to agent engagement & customer service experience. It comes with an automated training module, which lets organizations create real-time training & allows employees to manage schedules via a mobile application. Leia mais sobre o Intradiem
Call center software for managing inbound and outbound calls
CallShaper is a call center software designed to help businesses monitor inbound and outbound calls, track the performance of agents, and manage leads, telemarketing, and sales processes. Leia mais sobre o CallShaper
Cloud-based contact center management software
OXON is a cloud-based contact center management software designed to provide SMBs & enterprises with a single platform to manage & track customer communication Leia mais sobre o OXON
Convert more leads in less time!
Convoso's cloud contact center software provides powerful and easy-to-use solutions to help businesses cost-effectively increase their sales pipelines by up to 150% and deliver top-tier customer experience. Our cutting-edge call center tools are designed to provide your agents and customers with an enjoyable experience and optimal results. Our... Leia mais sobre o Convoso
Cloud contact center and workforce optimization solution
Ideal for 150+ agents, the Aspect Via Platform offers modular contact center and workforce optimization applications in the cloud. Leia mais sobre o Aspect Via
Predictive dialer & call automation for call centers
Dialing Innovations’ Call Centre Application is a predictive dialer and automated outbound calling tool for call centers, designed to aid with call center operations by automating tasks such as lead prioritization, call distribution, call recording, answering machine detection, cost tracking & more Leia mais sobre o Call Center Application
Cloud-based inbound call tracking software
Ringba is a cloud-based call tracking software designed to help businesses manage call attribution, recording and routing, marketing campaign, customer service, and other operational processes on a centralized platform. Managers can allocate local and on-demand toll-free phone numbers. Leia mais sobre o Ringba
Internal & external knowledge base and forum management platform
SmartSupport is a knowledge management platform that combines knowledge base, community forums, and help desk capabilities. By reducing in-bound customer support request and improving customer satisfaction, SmartSupport helps you save time and money. Add a powerful, searchable knowledge base and forum environment to your website in minutes. Give... Leia mais sobre o SmartSupport
Integrated Call Center, Help Desk, and CRM software system
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, is a powerful tool to attract, retain, and delight customers and grow your company into a customer-centric organization. Leia mais sobre o InfoServ
Customer service solution for contact centers
Dialpad Contact Center is a customer service software that allows support teams to engage with customers and resolve queries. The platform also helps managers to monitor customer service calls and agent performance in order to identify areas for improvement. Leia mais sobre o Dialpad Contact Center
Communication tool that connects teams via voice calling
MAXvoice is a cloud-based communication platform that lets businesses use voice calling and group chat to connect with customers, partners, vendors, support resources, and co-workers across multiple locations. Leia mais sobre o MAXvoice
Web, Social & Contact Center
Oracle Service Cloud is an enterprise scale suite of customer service and contact centre software to improve the customer experience across all channels. Oracle Service Cloud is comprised of Oracle's RightNow suite of products that facilitate web, social and contact center customer services. Oracle´s RightNow products aim to help users offer a... Leia mais sobre o Oracle Service Cloud
Software de central de contato virtual
Solução de central de atendimento virtual criada com tecnologia de código aberto para ajudar a aumentar a produtividade, indicada para qualquer especifidade que as empresas possam ter. Leia mais sobre o Smart Queue by AVOXI
Intuitive cloud contact center software solution
contactSPACE is an intuitive cloud contact centre solution that empowers your team to make better-quality contact. Design the perfect user interface with our drag and drop editor, and utilise our smart diallers to make quality contact, at scale. No coding necessary - train and onboard in minutes. Leia mais sobre o contactSPACE
Cloud-based communication solution for small to medium contact centers
Zailab is an intelligent, cloud-based omni-channel communication solution designed for small and medium sized contact centres Leia mais sobre o Zailab
Cloud-based call center solution
TCN is a cloud-based call center solution. The platform supports both inbound and outbound processes along with blended calls, customizable voice messaging, and predictive dialing. It offers customers updates on real-time call campaign cost along with many more services. Leia mais sobre o TCN
Call center solution for streamlining virtual telephony
MegaDialer is a predictive dialer solution designed to help businesses manage incoming/outgoing calls in order to offer services to potential clients and improve the customer experience. It lets contact centers collect client data via custom forms. Leia mais sobre o MegaDialer
Contact Center Solutions for Improving Team Performance
AVOXI Genius is a cloud-based contact center solution that helps enterprises streamline customer service processes. With its interactive voice response (IVR) module, managers can configure the user interface and automatically route incoming calls to specific agents. Leia mais sobre o AVOXI Genius
Omnichannel contact management with compliance
Noble Solution Suite offers contact management, strategy planning, resource management, & compliance tools for companies of all sizes Leia mais sobre o Noble Solution Suite
Workforce optimization for customer service businesses
Verint Workforce Optimization helps contact centers and customer care teams to monitor, evaluate & improve their performance, skills & customer service. Leia mais sobre o Verint
VoIP-based communication management solution
ClarityTel is a voice over internet protocol (VoIP) solution that helps businesses manage communication with external and internal stakeholders via online phone, virtual fax & SIP trunking. The voicemail functionality lets users receive email notifications for incoming voicemail & fax messages. Leia mais sobre o ClarityTel
Software de central de atendimento com chamadas de saída baseado na nuvem
O Dialfire é um software de central de atendimento com chamadas de saída baseado na nuvem, que permite aos usuários transformar o navegador em uma central de atendimento completa para chamadas de saída com uma ferramenta de visualização e discagem preditiva, além de ferramentas de combinação de chamadas. O Dialfire também oferece formulários... Leia mais sobre o Dialfire