Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Comunicações Unificadas. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

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146 opções de software

O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de comunicações unificadas, usada por mais de 5 milhões de empresas. Leia mais sobre o Bitrix24
Comunicações unificadas (UC na sigla em inglês) refere-se a um sistema telefônico que integra e habilita vários métodos de comunicação. Simples, acessível e flexível, o 3CX tem recursos de UC integrados (videoconferência, bate-papo ao vivo, status etc.) em uma plataforma fácil de usar, sem necessidade de comprar complementos ou extras. Leia mais sobre o 3CX
O Pumble ajuda empresas de saúde, desenvolvimento de software, serviços financeiros e outros setores a conversarem com pessoas de vários departamentos e locais. Os usuários podem criar canais públicos ou privados com nomes e descrições personalizadas para colaboração em projetos e troca de informações. Leia mais sobre o Pumble
O Squaretalk é uma plataforma de comunicação na nuvem versátil e eficaz, com automações e integrações simplificadas. É simples de usar, liberando tempo para as outras partes do seu negócio. Leia mais sobre o Squaretalk
O Missive é uma ferramenta de caixa de entrada e bate-papo que ajuda as equipes a colaborar por e-mail, SMS, WhatsApp, Twitter e outros canais de comunicação. A caixa de entrada oferece uma experiência colaborativa que prioriza os negócios. Leia mais sobre o Missive
O Slack é um espaço de trabalho único que conecta os usuários às pessoas e ferramentas com as quais eles trabalham todos os dias, não importa onde estejam ou o que fazem. Leia mais sobre o Slack
O GoToMeeting é uma ferramenta de comunicações unificadas que permite aos usuários realizarem uma reunião online com videoconferência de alta definição a partir do próprio dispositivo Mac, PC, iPad, iPhone ou Android, com até 250 participantes. Os usuários podem se encontrar, compartilhar a tela e conversar via navegador de Internet, aplicativo... Leia mais sobre o GoTo Meeting
O Microsoft Teams é um espaço de trabalho baseado em bate-papo no Office 365 que permite aos usuários colaborar em documentos, criar chamadas de voz e vídeo conferências, visualizar registros de bate-papo e muito mais. Leia mais sobre o Microsoft Teams
O Cisco WebEx é um aplicativo de colaboração e comunicação baseado na nuvem que combina compartilhamento de tela com conferência de voz e vídeo, gravação de chamadas, aplicativos para dispositivos móveis e muito mais. Leia mais sobre o Webex
Workplace from Facebook is a simple and secure way for people to share knowledge, work together and build connected communities. Leia mais sobre o Workplace from Meta
Designed to give you a flexible, mobile, and powerful cloud phone system. Experience HD-quality web, audio, and video, along with one-click functionality and webinar capabilities with RingCentral Video. Promote collaboration with team messaging, unlimited SMS, and more. Leia mais sobre o RingCentral MVP
O NetSuite é uma solução de ERP na nuvem usada por mais de 24 mil clientes de alto crescimento em todo o mundo para executar todas as principais operações de back-office e processos de negócios financeiros. Leia mais sobre o NetSuite
O GoToConnect combina sistemas de telefone VoIP Jive na nuvem com a Internet GoToMeeting, áudio e videoconferência em uma solução simples, confiável e flexível. Os usuários podem conhecer, conversar, bater papo, enviar mensagens de texto e colaborar sem problemas via navegador da Internet, aplicativo de desktop ou telefone de mesa. Leia mais sobre o GoTo Connect
Dialpad is a cloud communication platform and business phone system that provides organizations with the latest in VoIP telephony technology to keep teams connected and productive. The platform comprises three integrated products; Dialpad Talk, Dialpad Contact Center, and Dialpad Sell. Leia mais sobre o Dialpad
O Livestorm permite interações de vídeo avançadas, porém simples, em escala. A plataforma de engajamento de vídeo de ponta a ponta não requer downloads, facilita a colaboração e captura informações úteis, tudo em um único lugar. Leia mais sobre o Livestorm
Weave is the all-in-one customer communications and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Leia mais sobre o Weave
Turn the world into your office with Grasshopper, the entrepreneur’s phone system. With a toll free or local number and features like unlimited extensions, professional greetings, voicemail via email and a dial by name directory. Leia mais sobre o Grasshopper
Flock is a collaborative messaging app for teams which enables users to discuss projects and find and share information and ideas effectively and efficiently Leia mais sobre o Flock
MiCloud Connect is a scalable communications platform that helps teams communicate through calling, group chats, video conferencing, messaging, collaboration tools and more. Leia mais sobre o MiCloud Connect
Vonage Business provides a cloud-hosted business VoIP phone system, with customizable feature sets for the differing needs of small and medium businesses Leia mais sobre o Vonage Business Communications
8x8 X Series, the 8x8 eXperience Communications Platform, is an integrated contact center, chat, voice, video, and APIs solution designed to enable agile company-wide collaboration across enterprises. Leia mais sobre o 8x8 X Series
O Front é a plataforma de comunicações unificadas número um para equipes eficientes. Gerencie todas as comunicações de todos os canais: e-mail, bate-papo ao vivo, mídia social, texto SMS, mensagem de voz e muito mais, em uma caixa de entrada. Experimente o Front gratuitamente. Leia mais sobre o Front
O Nextiva está transformando a maneira como empresas se comunicam. O Nextiva é uma plataforma de comunicação que oferece às empresas recursos de telefonia de grandes empresas a preços de pequenas empresas com facilidade de uso, capacidade de gerenciamento, escala, confiabilidade e funcionalidades empresariais. Leia mais sobre o Nextiva
Better sales, made simple. Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling & texting. Supercharge your CRM into an automated sales machine with an intelligent autodialer, seamless CRM integration, and Enterprise Contact Center. Leia mais sobre o Kixie PowerCall
Ringover is a 100% Cloud voice - video - chat - text and call center solution focused on team productivity and directly configurable by managers. The key: end-to-end technological control, a user-friendly interface, and support at each step. Leia mais sobre o Ringover
Ooma Office is a simple to use, cloud-based voice + video solution. With a platform designed to enable your team to advance collaboration and productivity, Ooma Office gives you the ultimate flexibility to work from anywhere with video meetings, desktop, and mobile apps. Leia mais sobre o Ooma Office
Esqueça as confusas e intermináveis trocas de e-mail e várias plataformas de bate-papo. Melhore o fluxo de trabalho digital com uma plataforma que respeita a privacidade e oferece controle total dos seus dados, reunindo mensagens, videoconferências, arquivos e bots. Jamais perca o controle das informações importantes. Leia mais sobre o Rocket.Chat
MangoApps is a unified communications platform that serves as a bridge between desk and deskless workers. Leia mais sobre o MangoApps
Workvivo is the beating heart of your digital workplace environment - where employees interact, share feedback, exchange ideas, and easily find all the information they need without having to read endless newsletters or get distracted by never-ending group chats. It brings your people together. Leia mais sobre o Workvivo
Blink is a complete employee app and portal solution for mobile teams to encourage communication, enhance productivity, and keep everyone informed Leia mais sobre o Blink
AirSend is a team collaboration solution that allows users to collaborate across multiple channels. Manage conversations across multiple channels, host online meetings, share and organize files, track tasks, and write notes with AirSend. Leia mais sobre o AirSend
Bria is a cloud-based and on-premise VoIP solution that helps businesses manage communication & collaboration via messaging, file sharing, video conferencing & more. The white-label capabilities help organizations design a personalized softphone using custom logos, themes, colors, and configuration. Leia mais sobre o Bria
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Leia mais sobre o JustCall
Lifesize is an audio, web & video conferencing tool which supports chat functionality, an integrated search-based directory, plus video call recording & sharing Leia mais sobre o Lifesize
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered. We support unlimited calling and provide bespoke cloud telephony solutions with powerful integrations—these are used by organizations of all sizes to simplify their team collaboration. Start your 15-day FREE trial today. Leia mais sobre o Acefone
Award-winning cloud-based unified communications platform for small businesses. It enables users to be more productive by integrating several collaboration tools like PBX phone system, video conferencing and chat into a seamless experience. Unite is backed by J.D. Power-certified 24/7 support. Leia mais sobre o Intermedia Unite
Fuze - formerly ThinkingPhones - is a cloud based unified communications platform (UCaaS) enabling multi-channel support for customers, partners, staff and other stakeholders Leia mais sobre o Fuze
Cisco Unified Communications Manager (formerly CallManager) helps businesses connect and collaborate with teams via IP telephony, voice & video calling, messaging, and more. The activation code onboarding functionality lets users create phone records without a phone’s MAC address. Leia mais sobre o Cisco Unified Communications Manager
CallTrackingMetrics is marketing attribution, conversation intelligence, and contact center solution. Capture the full customer journey across teams. Track all of your conversations across calls, texts, form fills, and chats in one platform. Leia mais sobre o CallTrackingMetrics
Manage yout frontline team with an all-in-one digital workplace for task management, communication, and training. Leia mais sobre o YOOBIC
O Cliq é uma solução de comunicação e colaboração de equipes da Zoho, com canais privados e para equipes, vídeo conferência, compartilhamento de arquivos, históricos de bate-papo pesquisáveis, etc. Leia mais sobre o Zoho Cliq
O ZIWO é um software de call center na nuvem para vendas, marketing e suporte ao cliente para agentes reais ou virtuais. Os recursos incluem integração com CRM, discador de saída, telefone virtual, rastreamento de chamadas, mascaramento de chamadas, aplicativo móvel de agente e administrador, além de supervisão ao vivo dos principais indicadores... Leia mais sobre o ZIWO
Trillian is a cloud-based solution designed to help businesses in the healthcare sector manage processes for instant messaging to improve internal communication. Trillian lets users manage group chats, sorted by teams or department, & share information about patient status, staff rotations, & more. Leia mais sobre o Trillian
Polymail is an email management software designed to help businesses improve productivity using contact profiles, follow-up reminders, comments, mentions, email tracking, and other functionalities. Organizations can send automated multi-stage campaigns to prospects, identify qualified leads and track engagement metrics including the number of... Leia mais sobre o Polymail
Telnyx is an all-in-one communications platform which delivers voice, messaging & IP services for applications & communications companies. Telnyx enables users to integrate, manage & analyze all of their voice & messaging needs with features like elastic SIP trunking, programmable SMS, & more Leia mais sobre o Telnyx Suite
RingByName is a cloud-based communication software, which helps businesses track and manage customer calls across multiple locations. Features include a virtual receptionist, real-time activity tracking, call routing, three-way calling, single sign-on (SSO), and reporting. Leia mais sobre o RingByName
Spoke Phone extends the life and ROI of your existing phone system investment by adding new and differentiated capabilities designed for front-line remote/mobile workers. Spoke Phone gives you the ability to customize and innovate your call experience's with productivity, security and compliance. Leia mais sobre o Spoke Phone

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