Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Experiência do Cliente. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

249 apps
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Central de atendimento na nuvem otimizada para dispositivo móvel e com roteamento multicanal
O Genesys PureCoud é uma solução de colaboração de funcionários e central de contato na nuvem fácil de usar, rápida de implantar e criada para inovação rápida. Leia mais sobre o Genesys Cloud
CRM criado por vendedores para vendedores.
O Pipedrive é uma ferramenta de gestão de CRM e pipeline para pequenas e médias equipes de vendas, que ajuda os usuários a se concentrarem nas ações que importam. Leia mais sobre o Pipedrive
Ferramenta de pesquisa de conversação
O SurveySparrow é uma ferramenta de pesquisa de conversação que permite aos usuários criar pesquisas personalizadas, distribuir pesquisas para vários canais e avaliar respostas. Leia mais sobre o SurveySparrow
Acelere a adoção digital.
O Whatfix ajuda as empresas a oferecer uma integração fácil e moderna, um treinamento efetivo e um melhor suporte usando orientações contextuais e no aplicativo, exibidas para o usuário quando ele precisa. O Whatfix impulsiona a adoção digital e a habilitação do usuário visando a aumentar a produtividade e o envolvimento. Leia mais sobre o Whatfix
Plataforma multicanal de comentários e pesquisas
O Zonka Feedback é uma plataforma multicanal de comentários e pesquisas que permite aos usuários criar formulários de pesquisa, gerar relatórios em tempo real e receber alertas instantâneos. Leia mais sobre o Zonka Feedback
Solução de software de suporte ao cliente e helpdesk on-line
O Freshdesk é um software de suporte ao cliente multicanal baseado em SaaS (software como serviço) para empresas de todos os tamanhos, com gamificação e automação e é gratuito para até três agentes. Leia mais sobre o Freshdesk
Pacote 100% gratuito de ferramentas de CRM, colaboração e comunicação
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos. Usado por mais de 5 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
Software de gestão de redes sociais para empresas
O Sprout Social é uma ferramenta de gestão de redes sociais criada para ajudar as empresas a encontrar novos clientes e aumentar a presença deles nas redes sociais. Pequenas empresas podem gerenciar completamente a presença em redes sociais a partir de uma plataforma única e intuitiva. Twitter, Facebook, LinkedIn, Foursquare e outros são... Leia mais sobre o Sprout Social
O ótimo atendimento ao cliente começa com o melhor software de helpdesk.
O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários canais, incluindo telefone, bate-papo ao vivo e mídias sociais. Leia mais sobre o LiveAgent
Plataforma de gestão de pesquisa compatível com dispositivos móveis
O SurveyLegend permite criar pesquisas, formulários e enquetes para dispositivos móveis com facilidade. Leia mais sobre o SurveyLegend
Unified social media marketing and management platform
Falcon.io is a SaaS platform designed for social media marketers for social media monitoring, engagement, publishing, analytics & customer experience management Leia mais sobre o Falcon.io
Análise qualitativa para sites e aplicativos móveis
O Smartlook é uma solução de análise qualitativa para sites e aplicativos móveis com gravações sempre ativas dos visitantes, mapas de calor, acompanhamento automático de eventos e funis de conversão. O Smartlook não é apenas números e gráficos. Ele ajuda você a entender verdadeiramente as ações de seus usuários. Leia mais sobre o Smartlook
Ferramenta de automação de marketing e marketing por e-mail
Ferramentas de crescimento e plataforma de automação de marketing por e-mail para expandir seu negócio na Internet. O SendX é mais adequado para empresas de porte médio. Leia mais sobre o SendX
API de colaboração em nuvem móvel incorporável.
O Moxtra é uma ferramenta de colaboração na nuvem incorporável e de várias camadas para comunicação, gerenciamento de conteúdo, compartilhamento de arquivos, agendamento de reuniões e muito mais nas equipes. Leia mais sobre o Moxtra
Customer engagement tool for omnichannel communication
Gnatta is a customer engagement software designed to help businesses of all sizes manage client communications across multiple channels such as Instagram, Facebook, Twitter, email, and more on a centralized platform. Administrators can sort conversations based on date or time. Leia mais sobre o Gnatta
Ferramenta de gestão unificada para conversas de atendimento ao cliente
A Dimelo é mais adequada para empresas com um mínimo de 100 funcionários. A Dimelo, uma empresa da RingCentral, é uma plataforma unificada para que as equipes de atendimento ao cliente gerenciem todos os canais e conversas digitais de atendimento ao cliente, incluindo e-mails, redes sociais, bate-papo e dispositivos móveis, por meio de uma única... Leia mais sobre o RingCentral Engage Digital
Comunicação e envolvimento com o cliente omnichannel
O Infobip é uma plataforma de comunicação omnichannel para envolvimento e suporte ao cliente, que usa SMS, mensagens de voz, e-mail e mensagens de aplicativos móveis. Os recursos da plataforma incluem perfil de cliente, ferramentas personalizadas de carga útil, geolocalização, chatbots, IA, ações acionadas por eventos e muito mais. Leia mais sobre o Infobip
Software multilíngue de gestão de aplicativos digitais
O EasySend é um software de criação de aplicativos digitais que ajuda as empresas a criar sinistros, políticas, P&C, contratos de empréstimo e muito mais em uma plataforma centralizada. Os funcionários podem usar a interface de arrastar e soltar e os componentes existentes para criar formulários e contratos personalizados. Leia mais sobre o EasySend
O software de CRM que ajuda você a vender de maneira mais inteligente, melhor e mais rápida.
O Zoho CRM ajuda empresas de todos os tamanhos a fechar negócios de maneira mais inteligente, melhor e mais rápida. Leia mais sobre o Zoho CRM
Cloud-based Help Desk & Customer Support Platform
Zendesk's fully customizable help desk solution scales with your business and enables organizations to solve tickets easily. Reach customers on any channel and equip your agents with a full history of all interactions, including those tracked from 700+ app integrations. Leia mais sobre o Zendesk
O primeiro software de helpdesk sensível a contexto do setor
O Zoho Desk é um aplicativo de atendimento ao cliente baseado na Internet, que ajuda as empresas a construírem relacionamentos mais sólidos com os clientes. Leia mais sobre o Zoho Desk
Fornecedor de fidelidade e marketing para 15.000 empresas locais.
Precisa de uma maneira melhor para entrar em contato com seus clientes? O Fivestars é uma plataforma de automação de fidelidade do cliente que traz os clientes de volta com uma frequência duas vezes maior. Leia mais sobre o FiveStars
B2B Customer Support Software
TeamSupport is helpdesk software built for business to business customer support. Full visibility of customers, parent-child relationships, customizable SLAs, Customer Health Index, and even associate tickets at a company level to improve customer relationships. Leia mais sobre o TeamSupport
Live chat and customer messaging for businesses of all sizes
Userlike is live chat software for website and mobile messaging support. Help your customers via a chat window on your site or your customers' favorite messaging app such as WhatsApp, Facebook and more. Leia mais sobre o Userlike
Customer and employee experience management platform.
SoGoSurvey is a cloud-based software that enables the creation of employee engagement surveys, customer satisfaction surveys, and online polls. The platform offers all-encompassing enterprise feedback management, which helps organizations collect, analyze, and take action on data. Leia mais sobre o SoGoSurvey
Software de suporte e atendimento ao cliente
Suporte a todos os clientes. A qualquer momento. Em qualquer lugar. Interaja com seus clientes quando e onde eles estiverem. Preste serviço em todos os canais, em qualquer dispositivo. Capacite seus clientes com as comunidades. Acompanhe as principais métricas da central de contato em tempo real. E capacite todos os funcionários a oferecer um... Leia mais sobre o Salesforce Service Cloud
Software de contato e call center na nuvem
O Five9 é uma solução de central de contato e call center baseada em inteligência artificial. A solução, baseada na nuvem, oferece ferramentas omnicanais, incluindo gerenciamento de chamadas feitas e recebidas, discador preditivo, discador progressivo, chat, atendimento ao cliente via rede social, distribuição automática de chamadas (ACD) e muito... Leia mais sobre o Five9
Obtenha informações e comentários através da análise de sites e dispositivos móveis.
Com comentários e informações, o Hotjar permite a desenvolvedores, designers de interface do usuário, analistas e profissionais de marketing digital identificar oportunidades de melhoria do site. Leia mais sobre o Hotjar
Online reputation management
BirdEye is a reputation management software which helps businesses collect, monitor & market customer reviews with social listening, real-time analytics, & more Leia mais sobre o BirdEye
Pesquisa de satisfação do cliente, Net Promoter Score e CES 2.0.
O Nicereply é um software online de pesquisa para mensurar a satisfação do cliente (CSAT), o Net Promoter Score (NPS) e o Customer Effort Score (CES) por agente, equipe ou por toda a empresa, ajudando centenas de equipes a avaliar e a melhorar a qualidade do atendimento ao cliente. Leia mais sobre o Nicereply
Review management, reputation software, feedback & webchat
Podium is an Interaction Management platform used for reputation management, review generation, messaging customers on any channel. Gather feedback, text customers, get reviews - all with Podium. Leia mais sobre o Podium
Avaliações e marketing de conteúdo do cliente
O Yotpo ajuda marcas a usar as avaliações e fotos dos clientes durante a jornada do comprador para aumentar a confiabilidade, a repetição de comportamentos favoráveis e as vendas. Leia mais sobre o Yotpo
Crescimento gerado pelos clientes
A plataforma Influitive ajuda empresas B2B a descobrir, nutrir e mobilizar clientes, desenvolvedores, parceiros e funcionários a reduzir os ciclos de vendas, amplificar o marketing, aumentar a retenção e impulsionar a inovação de produtos. Leia mais sobre o Influitive
Knowledge base and documentation software
KnowledgeOwl is knowledge management and documentation software used to create knowledge bases. It allows you to create and share online manuals, handbooks, help pages, user guides, software documentation and more. It makes it fast and easy to create online portals, manuals, and help sites for customers and employees alike. Save time and money by... Leia mais sobre o KnowledgeOwl
Customer experience management (CXM) platform
Qualtrics CustomerXM is a customer experience management platform that helps businesses collect feedback from across multiple channels and improve the customer journey. Key features include personalized consumer insights, trend analysis, digital reputation management, and behavior-based predictions. Leia mais sobre o Qualtrics CustomerXM
Plataforma de gestão e marketing de avaliação, com marca branca para agências e SEOs
O Grade.us é o melhor software de gerenciamento de avaliações, que ajuda profissionais de marketing, agências, SEOs e empresas a obter ótimas avaliações em todos os sites de avaliação importantes, com campanhas de e-mail e campanhas gota a gota. Você pode monitorar as avaliações sem limite para o número de sites e amplificar suas melhores... Leia mais sobre o Grade.us
Survey creation tool for customer and employee feedback
Survio is a web-based solution designed to help individuals and businesses create surveys to gather client and employee feedback in order to measure customer satisfaction and enhance services. It lets users utilize survey templates and build, distribute, and manage surveys via mobile devices. Leia mais sobre o Survio
Simplificando a comunicação empresarial
O Nextiva está transformando a maneira como empresas se comunicam. O Nextiva é uma plataforma de comunicação que oferece às empresas recursos de telefonia de grandes empresas a preços de pequenas empresas com facilidade de uso, capacidade de gerenciamento, escala, confiabilidade e funcionalidades empresariais. Leia mais sobre o Nextiva
Software de call center baseado na nuvem para equipes de vendas e suporte
O CloudTalk é uma solução de call center baseada na nuvem para equipes de vendas e suporte que buscam melhorar a produtividade e a satisfação do cliente e impulsionar as vendas. Integre o CloudTalk a ferramentas existentes, compre números de telefone de mais de 80 países, use mais de 40 recursos avançados e supervisione o desempenho da equipe em... Leia mais sobre o CloudTalk
Plataforma unificada de atendimento ao cliente
O Kayako é a plataforma unificada de atendimento ao cliente que ajuda empresas a gerenciarem solicitações e conversas com clientes por qualquer canal, oferecerem melhor suporte aos clientes e permanecerem pessoais conforme cresçam. O Kayako unifica conversas por e-mail, redes sociais e bate-papo em tempo real em um só lugar. Leia mais sobre o Kayako
Live chat & in-app messaging for sales & marketing
Drift is a cloud-based live chat solution for sales and marketing teams which also includes an AI-powered chat bot, in-app messaging & email management tools Leia mais sobre o Drift
Cloud-based customer experience management platform
Swell helps you grow your business by putting your reputation to work. When you look as good online as you do in person, new customers will come your way. With more reviews and better engagement, you’ll be found online, rank higher in searches, get more web traffic, and of course, more customers. Leia mais sobre o Swell CX
Solução de software de pesquisa empresarial baseada em nuvem.
Solução de software de pesquisa empresarial baseada em nuvem. Usuários em mais de 150 países usam o CheckMarket para conduzir pesquisas excelentes, obter informações e agir sobre os resultados. Leia mais sobre o CheckMarket
Reputation management solution for multi-location businesses
Reputation.com is a reputation management solution, which helps multi-location businesses monitor and improve online ratings, reviews, customer experience, traffic, and more. Its centralized dashboard lets companies collect data and provides a 360-degree view of online and offline reputation. Leia mais sobre o Reputation.com
Customer Loyalty & Marketing Platform
TapMango is a fully branded loyalty solution offering the most advanced rewards program to retailers and restaurants. Engage customers with our powerful marketing tools, get new customers with our referral system and review boost, increase revenue with flash sales and mobile ordering and more. Leia mais sobre o TapMango
Gestão de vendas e leads para pequenas e médias empresas
O amoCRM é uma solução de gestão de vendas e leads para pequenas e médias empresas. Com um pipeline interativo, os usuários podem automatizar os fluxos de vendas do início ao fim, definir tarefas e personalizar atividades acionadas, como mala direta e publicidade em mídia social. Integrações perfeitas mantêm os usuários e seus dados sempre... Leia mais sobre o amoCRM
Software gratuito de agendamento de compromissos online
O Bookafy automatiza agendamento e lembretes e integra-se a aplicativos existentes, permitindo que os clientes marquem, remarquem e cancelem compromissos automaticamente. Leia mais sobre o Bookafy
Software de supervisão de avaliação para empresas com várias unidades
Software que ajuda empresas a administrar e gerar avaliações online, envolver e responder aos comentários dos clientes e descobrir os principais insights dos clientes. Leia mais sobre o ReviewTrackers
Text messaging for customer service & team collaboration
Zingle is an SMS messaging solution which enables communication between businesses & their customers via text, with multi-channel messaging, automations & more Leia mais sobre o Zingle
Customer interaction & support platform with CRM integration
UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. Leia mais sobre o UJET
Make every customer experience awesome.
AskNicely is the world's #1 Rated Experience Management Platform with 750+ 5 Star Reviews. Leia mais sobre o AskNicely
Decision tree driven Interactive guides for customer service
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides for customer service that integrate with your CRM system. Yonyx guides help improve CSAT & First Call Resolution, while reducing average handle time & deflecting calls Leia mais sobre o Yonyx
Cloud Contact Center Software with Embedded AI
Leading global provider of AI-powered omnichannel cloud contact center software. Leia mais sobre o Bright Pattern
Loyalty marketing and gift card management
Preferred Patron provide customer loyalty and gift card management programs to businesses of all sizes, across many diverse industries Leia mais sobre o Preferred Patron Loyalty
Reputation marketing with reviews, social & SEO tools
NiceJob is the easiest way to get more great reviews, referrals and sales. We help businesses get the reputation they deserve! We also help your website convert more leads and improve your SEO! Leia mais sobre o NiceJob
Customer engagement & retention for subscription businesses
ChurnZero is a customer engagement & retention platform for customer success teams of subscription-based businesses to reduce churn & increase renewals Leia mais sobre o ChurnZero
Customer experience management software
UserTesting is a customer experience software, which helps businesses create, launch, and manage video, audio, and written tests to capture feedback about products, services, applications, and marketing campaigns. The testing panel lets users target a specific audience using demographic filtering. Leia mais sobre o UserTesting
The #1 rated CRM for QuickBooks Desktop and Online users
Method:CRM is the #1 rated CRM for QuickBooks users! Our powerful, two-way QuickBooks sync makes sure you always have the data you need to succeed. Plus, our 100% customizable platform means you can get the perfect CRM for your unique business needs. Leia mais sobre o Method:CRM
Build better products with intelligent product feedback
UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback. Leia mais sobre o UserVoice
Cloud Contact Center & Inside Sales Software for Salesforce
Vonage Contact Center, formerly NewVoiceMedia, is designed to leverage Salesforce capabilities & data to deliver the best Customer Experiences - from routing using any Salesforce object to popping up the right CRM data & call history for agents and offering analytics across CRM & call data. Leia mais sobre o Vonage Contact Center
Proposal creation and client onboarding automation
Practice Ignition is a smart proposal software that includes contracts and allows you to accept recurring and one-off payments directly on the proposal. Leia mais sobre o Practice Ignition
Support, Simplified.
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Leia mais sobre o Groove
All-in-one conversion optimization suite for website owners
Lucky Orange is an all-in-one conversion optimization suite that helps website owners identify drop-offs in the conversion process using dynamic heatmaps, visitor recordings, form analytics, live chat, and polls Leia mais sobre o Lucky Orange
Create customer journey maps, personas & impact maps online
UXPressia is a platform building customer maps to enhance user experience & visualization via customer journey mapping, personas & impact mapping techniques Leia mais sobre o UXPressia
Everything you need to know about your digital experience.
FullStory tells you everything you need to know about your digital experience. Deliver exceptional experiences by letting our easy-to-use, intelligent software pinpoint when, where, and how user struggle is affecting your revenue and retention. Leia mais sobre o FullStory
Social media management, social analytics & strategy planning
Sprinkl offers a range of social media management products to help brands improve their presence on social media channels; increasing engagement, improving insight and becoming more strategic. Sprinkl is a social experience management platform with a suite of applications to ensure brand consistency among both customers and staff. Sprinklr can... Leia mais sobre o Sprinklr
Transforme a experiência do usuário.
O WalkMe™ foi pioneiro na plataforma de adoção digital (DAP) para transformar a experiência do usuário no esmagador mundo digital de hoje. Usando inteligência artificial (IA), análise, orientação e automação, a sobreposição transparente do WalkMe ajuda os usuários a concluir tarefas facilmente em qualquer software, aplicativo móvel ou site... Leia mais sobre o WalkMe
Client satisfaction solution
Centercode is a client satisfaction solution which helps businesses manage the entire product lifecycle by capturing feedback from prospects, customers & employees. The platform lets users measure product success through net promoter scores, KPI metrics, & more. Leia mais sobre o Centercode
Cloud Call Center Solutions
3CLogic is a leading cloud contact center platform providing advanced and scalable speech-enabled (IVR, ACD, CTI, Click to Call, Screen Pop, Speech Analytics, Reporting) offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics for global enterprises and customer service teams. Leia mais sobre o 3CLogic
NPS solution for flexible data collection & analysis
SurveyMonkey CX is an NPS solution that enables businesses to collect, understand, and act on their customer feedback. Trigger personalized surveys through multiple channels, identify improvement areas using advanced analytics, and close the loop with customers by triggering follow-up actions. Leia mais sobre o SurveyMonkey CX
Review management for Google, Facebook and more
Reputology is the review management platform that helps multi-location businesses monitor reviews and improve the customer experience. Leia mais sobre o Reputology
Happy Agents. Happy Customers.
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Leia mais sobre o Sharpen
Customer loyalty, engagement & marketing platform
Kangaroo Rewards is a digital loyalty program with automated marketing technology to engage customers, increase sales, drive traffic and reduce churn. Loyalty features include: Advanced Promotional Engine, Auto-campaigns: Emails, SMS, Push; Custom white label app, Reporting, Social Media Referrals Leia mais sobre o Kangaroo
Interactive chatbot for collecting data & feedback
Collect.chat is an interactive chatbot platform which allows businesses to collect data, feedback, leads, bookings, & more on autopilot Leia mais sobre o Collect.chat
QA Software for scoring (Calls/email/chat/social)
Scorebuddy is used to score customer service interactions in a contact centre. This quality monitoring application allows managers to score employee performance across teams, channels, supervisors and interactions. All scores are in one place and there is a wide variety or reporting and analytics available. The cloud based software has a 30-day... Leia mais sobre o Scorebuddy
Send better surveys. Collect better feedback.
GetFeedback is easy-to-use online survey software designed to improve response rates. Leia mais sobre o GetFeedback
Live Chat, Messaging and Chatbots Solution Provider
LivePerson is the industry leader in live chat and messaging solutions that increase sales and improve customer care. Leia mais sobre o LivePerson
Software de pesquisa e ferramenta de questionário
O MySurveyLab é um software profissional de pesquisa online para empresas de qualquer porte, organizações não governamentais e profissionais. O MySurveyLab é uma ferramenta de pesquisa online que facilita a criação de pesquisas personalizadas, automatiza o processo de coleta de respostas e fornece geração de relatórios e análises em tempo... Leia mais sobre o SurveyLab
Content-rich Digital Signage Software
Premium digital signage solution with no subscription or contracts. Cloud-based XhibitSignage offers content widgets, unlimited users & unlimited cloud storage. Leia mais sobre o XhibitSignage
Usability testing platform for developers
Userbrain is a cloud-based usability testing platform, which helps businesses measure and validate customer experiences with websites or products through continuous feedback. Key features include issue tracking, tagging, access control, audience targeting, task management, and status tracking. Leia mais sobre o Userbrain
Cloud based and on premise survey software
Key Survey is an enterprise survey solution that allows users to design surveys, collect responses and analyze data through advanced tools Leia mais sobre o Key Survey
Usersnap is the #1 visual feedback solution for CX/QA/UAT
Visual feedback and issue tracking makes communication easy with your team and developers. Streamline your QA process by letting your users create screenshots of their current browser content and annotate it. Usersnap is the #1 customer feedback and bug tracking tool for every web project. Leia mais sobre o Usersnap
Plataforma unificada de experiência do cliente
Por ser uma plataforma unificada, o Zoho CRM Plus é a solução ideal para empresas que buscam proporcionar experiências aprimoradas ao cliente com administração simplificada, relacionamento com o cliente omnicanal, marketing de mídia social, análise eficaz, inteligência artificial integrada, robôs de bate-papo inteligentes e muito mais. Leia mais sobre o Zoho CRM Plus
Powering the Business of Learning
Drive engagement and increase product adoption with interactive online learning experiences. Thought Industries features a suite of powerful, easy-to-use tools that enable organizations to cost-effectively scale their external or customer training programs from a single, robust platform. Leia mais sobre o Thought Industries
Business messaging solution - SMS, FB Messenger, Kik, & Chat
Quiq business messaging connects companies with their customers on the channels they are already using, SMS/Text, Facebook Messenger, Kik, and Chat Leia mais sobre o Quiq Messaging
Cloud Based Ticket Management & Help Desk Software
Cayzu helps users manage all support requests from a single cloud portal, whether they are coming in via phone, email, Facebook, Twitter or even mobile. Cayzu enables organizations to seamlessly handle multiple brands & products each with their own branded end-user portal. Leia mais sobre o Cayzu
The Feedback Specialists
SmileBack is the only customer feedback system specifically designed for MSPs and helpdesks, and focused exclusively on customer satisfaction. Our CSAT, NPS and reporting tools empower you to drive your business by making feedback abundant and actionable. Leia mais sobre o SmileBack
Collect, Analyze & Manage Net Promoter Score® (NPS) Feedback
The SaaS company zenloop is a feedback management platform that empowers e-commerce brands to strengthen customer retention by nurturing relationships and fostering customer centricity based on the Net Promoter System®(NPS). Leia mais sobre o zenloop
Website button & pop-up widget for automated call backs
CallPage helps convert web-visitors into sales calls by providing immediate responses from company reps through a customizable button and widget Leia mais sobre o CallPage
Multi-channel customer feedback collection with NPS scoring
Delighted is a cloud-based customer feedback collection system that uses single question surveys across multiple channels including email, SMS, web link and website integration to gather and analyse customer, employee, partner and vendor experience insights, while monitoring NPS scores in real time Leia mais sobre o Delighted
Self-service support & customer education platform
Elevio offers on-demand, self-service customer support tools, including knowledge base management, in-app contextual help, support channel integrations, & more Leia mais sobre o elevio
Customer engagement software for feedback & online reviews
Listen360 is a customer engagement software designed to help businesses of all sizes collect and manage client feedback, online reviews and testimonials. It allows managers to monitor customer sentiments, capture feedback, follow-up on closed-loops, post reviews, and gain insights into preferences. Leia mais sobre o Listen360
Content lifecycle and digital asset management
Content Hub is a content lifecycle and digital asset management platform to store, categorize, and search high volumes of content. Features include digital rights management, AI and machine learning, custom content tagging, reporting and analytics, advanced search functionality, and more. Leia mais sobre o Content Hub
A maneira mais rápida de coletar comentários dos clientes.
Todas as ferramentas de que você precisa para descobrir o que seus clientes estão pensando, quem são e por que se comportam de tal maneira. No seu site, via e-mail e no seu aplicativo para dispositivo móvel. Leia mais sobre o Survicate
Modern Customer Service Software For Customer-First Brands
Kustomer is the omnichannel customer management platform focused on delivering standout experiences - not resolving tickets. Leia mais sobre o Kustomer
Business process management solution
iGrafx is a business process management (BPM) solution that helps organizations streamline operations using workflow automation, journey mapping, and risk assessment. iGrafx offers business process modeling notation (BPMN) diagrams, which allows users to map, model & understand business processes. Leia mais sobre o iGrafx
Revolutionary blockchain-powered contact center software
Qubicles is a blockchain software company and the creators of decentralized tools and services for the contact center industry. Our solution includes on-demand staffing for remote workers and powerful cloud-based contact center software that includes all features needed to run centers of all sizes. Leia mais sobre o Fenero
The pioneer and market leader in Experience Management
Medallia is the market leader in Experience Management - trusted by over a thousand of the world’s leading brands. According to the Forrester Consulting Total Economic Impact™ Study commissioned by Medallia, organizations using Medallia can achieve $35.6M in value and an ROI of 591% over 3 years. Leia mais sobre o Medallia
Customer feedback & feature request management
Canny helps product teams to collect and organize user feedback and feature requests to better understand customer needs, and prioritize their product roadmap Leia mais sobre o Canny
Enterprise grade product training and user onboarding
Iridize is a powerful platform for creating interactive product guides and walkthroughs for employee training and web users. Leia mais sobre o Iridize