Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Experiência do Cliente. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

217 apps
Classificar por
Ferramenta de pesquisa de conversação
O SurveySparrow é uma ferramenta de pesquisa de conversação que permite aos usuários criar pesquisas personalizadas, distribuir pesquisas para vários canais e avaliar respostas. Leia mais sobre o SurveySparrow
CRM criado por vendedores para vendedores.
O Pipedrive é uma ferramenta de gestão de CRM e pipeline para pequenas e médias equipes de vendas, que ajuda os usuários a se concentrarem nas ações que importam. Leia mais sobre o Pipedrive
Central de atendimento na nuvem otimizada para dispositivo móvel e com roteamento multicanal
O Genesys PureCoud é uma solução de colaboração de funcionários e central de contato na nuvem fácil de usar, rápida de implantar e criada para inovação rápida. Leia mais sobre o PureCloud
Plataforma unificada de experiência do cliente
Por ser uma plataforma unificada, o Zoho CRM Plus é a solução ideal para empresas que buscam proporcionar experiências aprimoradas ao cliente com administração simplificada, relacionamento com o cliente omnicanal, marketing de mídia social, análise eficaz, inteligência artificial integrada, robôs de bate-papo inteligentes e muito mais. Leia mais sobre o Zoho CRM Plus
Collect, Analyze & Manage Net Promoter Score® (NPS) Feedback
The SaaS company zenloop is a feedback management platform that empowers e-commerce brands to strengthen customer retention by nurturing relationships and fostering customer centricity based on the Net Promoter System®(NPS). Leia mais sobre o zenloop
O primeiro software de helpdesk sensível a contexto do setor
O Zoho Desk é um aplicativo de atendimento ao cliente baseado na Internet, que ajuda as empresas a construírem relacionamentos mais sólidos com os clientes. Leia mais sobre o Zoho Desk
Acelere a adoção digital.
O Whatfix ajuda as empresas a oferecer uma integração fácil e moderna, um treinamento efetivo e um melhor suporte usando orientações contextuais e no aplicativo, exibidas para o usuário quando ele precisa. O Whatfix impulsiona a adoção digital e a habilitação do usuário visando a aumentar a produtividade e o envolvimento. Leia mais sobre o Whatfix
Usability testing platform for developers
Userbrain is a cloud-based usability testing platform, which helps businesses measure and validate customer experiences with websites or products through continuous feedback. Key features include issue tracking, tagging, access control, audience targeting, task management, and status tracking. Leia mais sobre o Userbrain
O software de CRM que ajuda você a vender de maneira mais inteligente, melhor e mais rápida.
O Zoho CRM ajuda empresas de todos os tamanhos a fechar negócios de maneira mais inteligente, melhor e mais rápida. Leia mais sobre o Zoho CRM
Gestão de vendas e leads para pequenas e médias empresas
O amoCRM é uma solução de gestão de vendas e leads para pequenas e médias empresas. Com um pipeline interativo, os usuários podem automatizar os fluxos de vendas do início ao fim, definir tarefas e personalizar atividades acionadas, como mala direta e publicidade em mídia social. Integrações perfeitas mantêm os usuários e seus dados sempre... Leia mais sobre o amoCRM
Solução de software de suporte ao cliente e helpdesk on-line
O Freshdesk é um software de suporte ao cliente multicanal baseado em SaaS (software como serviço) para empresas de todos os tamanhos, com gamificação e automação e é gratuito para até três agentes. Leia mais sobre o Freshdesk
Pacote 100% gratuito de ferramentas de CRM, colaboração e comunicação
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos. Usado por mais de 5 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
Software de gestão de redes sociais para empresas
O Sprout Social é uma ferramenta de gestão de redes sociais criada para ajudar as empresas a encontrar novos clientes e aumentar a presença deles nas redes sociais. Pequenas empresas podem gerenciar completamente a presença em redes sociais a partir de uma plataforma única e intuitiva. Twitter, Facebook, LinkedIn, Foursquare e outros são... Leia mais sobre o Sprout Social
Ferramenta de automação de marketing e marketing por e-mail
Ferramentas de crescimento e plataforma de automação de marketing por e-mail para expandir seu negócio na Internet. O SendX é mais adequado para empresas de porte médio. Leia mais sobre o SendX
Customer experience and survey solution for SMBs
Pxida is a cloud-based customer experience solution which assists small to medium sized businesses with feedback analysis and survey creation. Its key features include analytics, trend analysis, multi-channel collection, response validation and customizable templates. Leia mais sobre o Pxida
O ótimo atendimento ao cliente começa com o melhor software de helpdesk.
O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários canais, incluindo telefone, bate-papo ao vivo e mídias sociais. Leia mais sobre o LiveAgent
Análise qualitativa para sites e aplicativos móveis
O Smartlook é uma solução de análise qualitativa para sites e aplicativos móveis com gravações sempre ativas dos visitantes, mapas de calor, acompanhamento automático de eventos e funis de conversão. O Smartlook não é apenas números e gráficos. Ele ajuda você a entender verdadeiramente as ações de seus usuários. Leia mais sobre o Smartlook
Software de pesquisa e ferramenta de questionário
O MySurveyLab é um software profissional de pesquisa online para empresas de qualquer porte, organizações não governamentais e profissionais. O MySurveyLab é uma ferramenta de pesquisa online que facilita a criação de pesquisas personalizadas, automatiza o processo de coleta de respostas e fornece geração de relatórios e análises em tempo... Leia mais sobre o MySurveyLab
Understand people's deepest motivations and desires.
CMNTY is an all-in-one platform for building online communities that helps inspire constructive interaction between organizations and individuals Leia mais sobre o CMNTY
Cloud-based Help Desk & Customer Support Platform
Zendesk's fully customizable help desk solution scales with your business and enables organizations to solve tickets easily. Reach customers on any channel and equip your agents with a full history of all interactions, including those tracked from 700+ app integrations. Leia mais sobre o Zendesk
Fornecedor de fidelidade e marketing para 15.000 empresas locais.
Precisa de uma maneira melhor para entrar em contato com seus clientes? O Fivestars é uma plataforma de automação de fidelidade do cliente que traz os clientes de volta com uma frequência duas vezes maior. Leia mais sobre o FiveStars
B2B Customer Support Software
TeamSupport is helpdesk software built for business to business customer support. Full visibility of customers, parent-child relationships, customizable SLAs, Customer Health Index, and even associate tickets at a company level to improve customer relationships. Leia mais sobre o TeamSupport
Live chat and customer messaging for businesses of all sizes
Userlike is live chat software for website and mobile messaging support. Help your customers via a chat window on your site or your customers' favorite messaging app such as WhatsApp, Facebook and more. Leia mais sobre o Userlike
Customer and employee experience management platform.
SoGoSurvey is a cloud-based software that enables the creation of employee engagement surveys, customer satisfaction surveys, and online polls. The platform offers all-encompassing enterprise feedback management, which helps organizations collect, analyze, and take action on data. Leia mais sobre o SoGoSurvey
Software de suporte e atendimento ao cliente
Suporte a todos os clientes. A qualquer momento. Em qualquer lugar. Interaja com seus clientes quando e onde eles estiverem. Preste serviço em todos os canais, em qualquer dispositivo. Capacite seus clientes com as comunidades. Acompanhe as principais métricas da central de contato em tempo real. E capacite todos os funcionários a oferecer um... Leia mais sobre o Salesforce Service Cloud
Software de contato e call center na nuvem
O Five9 é uma solução de central de contato e call center baseada em inteligência artificial. A solução, baseada na nuvem, oferece ferramentas omnicanais, incluindo gerenciamento de chamadas feitas e recebidas, discador preditivo, discador progressivo, chat, atendimento ao cliente via rede social, distribuição automática de chamadas (ACD) e muito... Leia mais sobre o Five9
Obtenha informações e comentários através da análise de sites e dispositivos móveis.
Com comentários e informações, o Hotjar permite a desenvolvedores, designers de interface do usuário, analistas e profissionais de marketing digital identificar oportunidades de melhoria do site. Leia mais sobre o Hotjar
Online reputation management
BirdEye is a reputation management software which helps businesses collect, monitor & market customer reviews with social listening, real-time analytics, & more Leia mais sobre o BirdEye
Pesquisa de satisfação do cliente, Net Promoter Score e CES 2.0.
O Nicereply é um software online de pesquisa para mensurar a satisfação do cliente (CSAT), o Net Promoter Score (NPS) e o Customer Effort Score (CES) por agente, equipe ou por toda a empresa, ajudando centenas de equipes a avaliar e a melhorar a qualidade do atendimento ao cliente. Leia mais sobre o Nicereply
Simplificando a comunicação empresarial
O Nextiva está transformando a maneira como empresas se comunicam. O Nextiva é uma plataforma de comunicação que oferece às empresas recursos de telefonia de grandes empresas a preços de pequenas empresas com facilidade de uso, capacidade de gerenciamento, escala, confiabilidade e funcionalidades empresariais. Leia mais sobre o Nextiva
Crescimento gerado pelos clientes
A plataforma Influitive ajuda empresas B2B a descobrir, nutrir e mobilizar clientes, desenvolvedores, parceiros e funcionários a reduzir os ciclos de vendas, amplificar o marketing, aumentar a retenção e impulsionar a inovação de produtos. Leia mais sobre o Influitive
Knowledge base and documentation software
KnowledgeOwl is knowledge management and documentation software used to create knowledge bases. It allows you to create and share online manuals, handbooks, help pages, user guides, software documentation and more. It makes it fast and easy to create online portals, manuals, and help sites for customers and employees alike. Save time and money by... Leia mais sobre o KnowledgeOwl
Avaliações e marketing de conteúdo do cliente
O Yotpo ajuda marcas a usar as avaliações e fotos dos clientes durante a jornada do comprador para aumentar a confiabilidade, a repetição de comportamentos favoráveis e as vendas. Leia mais sobre o Yotpo
Plataforma de gestão e marketing de avaliação, com marca branca para agências e SEOs
O Grade.us é o melhor software de gerenciamento de avaliações, que ajuda profissionais de marketing, agências, SEOs e empresas a obter ótimas avaliações em todos os sites de avaliação importantes, com campanhas de e-mail e campanhas gota a gota. Você pode monitorar as avaliações sem limite para o número de sites e amplificar suas melhores... Leia mais sobre o Grade.us
Plataforma unificada de atendimento ao cliente
O Kayako é a plataforma unificada de atendimento ao cliente que ajuda empresas a gerenciarem solicitações e conversas com clientes por qualquer canal, oferecerem melhor suporte aos clientes e permanecerem pessoais conforme cresçam. O Kayako unifica conversas por e-mail, redes sociais e bate-papo em tempo real em um só lugar. Leia mais sobre o Kayako
Product usage & behavior data capture
Pendo is a product experience platform for teams to capture product usage data and behavior, gather feedback, and influence behavior with in-app messaging Leia mais sobre o Pendo
Reputation management solution for multi-location businesses
Reputation.com is a reputation management solution, which helps multi-location businesses monitor and improve online ratings, reviews, customer experience, traffic, and more. Its centralized dashboard lets companies collect data and provides a 360-degree view of online and offline reputation. Leia mais sobre o Reputation.com
Solução de software de pesquisa empresarial baseada em nuvem.
Solução de software de pesquisa empresarial baseada em nuvem. Usuários em mais de 150 países usam o CheckMarket para conduzir pesquisas excelentes, obter informações e agir sobre os resultados. Leia mais sobre o CheckMarket
Software gratuito de agendamento de compromissos online
O Bookafy automatiza agendamento e lembretes e integra-se a aplicativos existentes, permitindo que os clientes marquem, remarquem e cancelem compromissos automaticamente. Leia mais sobre o Bookafy
Software de supervisão de avaliação para empresas com várias unidades
Software que ajuda empresas a administrar e gerar avaliações online, envolver e responder aos comentários dos clientes e descobrir os principais insights dos clientes. Leia mais sobre o ReviewTrackers
Cloud-based customer experience management platform
Swell CX is a cloud-based platform for small to large firms, which collects & manages customer experience feedback via net promoter scores, online reviews, & customer satisfaction surveys. The platform's one-click feedback system allows users to generate positive reviews from customers in real time. Leia mais sobre o Swell CX
Customer Loyalty & Marketing Platform
TapMango is a fully branded loyalty solution offering the most advanced rewards program to retailers and restaurants. Engage customers with our powerful marketing tools, get new customers with our referral system and review boost, increase revenue with flash sales and mobile ordering and more. Leia mais sobre o TapMango
Text messaging for customer service & team collaboration
Zingle is an SMS messaging solution which enables communication between businesses & their customers via text, with multi-channel messaging, automations & more Leia mais sobre o Zingle
Review management, reputation software, feedback & webchat
Podium is an Interaction Management platform used for reputation management, review generation, messaging customers on any channel. Gather feedback, text customers, get reviews - all with Podium. Leia mais sobre o Podium
Software de call center baseado na nuvem para equipes de vendas e suporte
O CloudTalk é uma solução de call center baseada na nuvem para equipes de vendas e suporte que buscam melhorar a produtividade e a satisfação do cliente e impulsionar as vendas. Integre o CloudTalk a ferramentas existentes, compre números de telefone de mais de 80 países, use mais de 40 recursos avançados e supervisione o desempenho da equipe em... Leia mais sobre o CloudTalk
Collect real-time customer feedback using the NPS framework
AskNicely is customer feedback software that helps businesses improve customer experience and accelerate growth using the Net Promoter Score (NPS) framework. Leia mais sobre o AskNicely
Decision tree driven Interactive guides for customer service
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides for customer service that integrate with your CRM system. Yonyx guides help improve CSAT & First Call Resolution, while reducing average handle time & deflecting calls Leia mais sobre o Yonyx
Omnichannel cloud call center software
Bright Pattern is the most effective cloud contact center software which helps businesses to simplify omnichannel service. Leia mais sobre o Bright Pattern
Loyalty marketing and gift card management
Preferred Patron provide customer loyalty and gift card management programs to businesses of all sizes, across many diverse industries Leia mais sobre o Preferred Patron Loyalty
Customer interaction & support platform with CRM integration
UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. Leia mais sobre o UJET
Customer engagement & retention for subscription businesses
ChurnZero is a customer engagement & retention platform for customer success teams of subscription-based businesses to reduce churn & increase renewals Leia mais sobre o ChurnZero
Reputation management with reviews, social & SEO tools
NiceJob is the easiest way to get more great reviews, referrals and sales. We help businesses get the reputation they deserve! We also help your website convert more leads and improve your SEO! Leia mais sobre o NiceJob
Cloud Contact Center & Inside Sales Software for Salesforce
NewVoiceMedia is the leading provider of cloud contact center and inside sales software for Salesforce Sales Cloud, Service Cloud and Desk.com Leia mais sobre o NewVoiceMedia
#1 CRM for QuickBooks Users
Method is the #1 CRM for small businesses who use QuickBooks. QuickBooks users give Method 5 stars on Apps.com, Google Apps Marketplace, and GetApp. Leia mais sobre o Method:CRM
Support, Simplified.
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Leia mais sobre o Groove
Simple customer satisfaction surveys for SMBs
Simplesat is a cloud-based customer satisfaction survey solution which lets users setup one-click satisfaction surveys and distribute them to their customers. Users can embed CSAT surveys in email signatures or helpdesks, and send quarterly Net Promoter Score (NPS) surveys automatically via email. Leia mais sobre o Simplesat
Webpage data insights for improving customer experience
FullStory is a cloud-based platform that collects data on page views, mouse movements, clicks, and other actions that visitors make on a business website. The platform helps brands to optimize the customer’s experience by providing features such as session replay, heat maps, and page insights. Leia mais sobre o FullStory
Build better products with intelligent product feedback
UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback. Leia mais sobre o UserVoice
Proposal creation and client onboarding automation
Practice Ignition is a smart proposal software that includes contracts and allows you to accept recurring and one-off payments directly on the proposal. Leia mais sobre o Practice Ignition
Transforme a experiência do usuário.
O WalkMe™ foi pioneiro na plataforma de adoção digital (DAP) para transformar a experiência do usuário no esmagador mundo digital de hoje. Usando inteligência artificial (IA), análise, orientação e automação, a sobreposição transparente do WalkMe ajuda os usuários a concluir tarefas facilmente em qualquer software, aplicativo móvel ou site... Leia mais sobre o WalkMe
Cloud Call Center Solutions
3CLogic is a leading cloud contact center platform providing advanced and scalable speech-enabled (IVR, ACD, CTI, Click to Call, Screen Pop, Speech Analytics, Reporting) offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics for global enterprises and customer service teams. Leia mais sobre o 3CLogic
Social media management, social analytics & strategy planning
Sprinkl offers a range of social media management products to help brands improve their presence on social media channels; increasing engagement, improving insight and becoming more strategic. Sprinkl is a social experience management platform with a suite of applications to ensure brand consistency among both customers and staff. Sprinklr can... Leia mais sobre o Sprinklr
Review management for Google, Facebook and more
Reputology is the review management platform that helps multi-location businesses monitor reviews and improve the customer experience. Leia mais sobre o Reputology
Happy Agents. Happy Customers.
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Leia mais sobre o Sharpen
Product user experience software for product & UX teams
Userpilot is a cloud-based product experience platform designed for customer success & product teams to onboard users and increase product adoption through behavior-triggered experiences. The code-free solution allows users to create, manage & A/B test flows, customize the user interface, and more. Leia mais sobre o Userpilot
NPS solution for flexible data collection & analysis
SurveyMonkey CX is an NPS solution that enables businesses to collect, understand, and act on their customer feedback. Trigger personalized surveys through multiple channels, identify improvement areas using advanced analytics, and close the loop with customers by triggering follow-up actions. Leia mais sobre o SurveyMonkey CX
Customer loyalty, engagement & marketing platform
Kangaroo Rewards is a digital loyalty program with automated marketing technology to engage customers, increase sales, drive traffic and reduce churn. Loyalty features include: Advanced Promotional Engine, Auto-campaigns: Emails, SMS, Push; Custom white label app, Reporting, Social Media Referrals Leia mais sobre o Kangaroo
Interactive chatbot for collecting data & feedback
Collect.chat is an interactive chatbot platform which allows businesses to collect data, feedback, leads, bookings, & more on autopilot Leia mais sobre o Collect.chat
Create customer journey maps, personas & impact maps online
UXPressia is a platform building customer maps to enhance user experience & visualization via customer journey mapping, personas & impact mapping techniques Leia mais sobre o UXPressia
Send better surveys. Collect better feedback.
GetFeedback is easy-to-use online survey software designed to improve response rates. Leia mais sobre o GetFeedback
Cloud based and on premise survey software
Key Survey is an enterprise survey solution that allows users to design surveys, collect responses and analyze data through advanced tools Leia mais sobre o Key Survey
Content-rich Digital Signage Software
Premium digital signage solution with no subscription or contracts. Cloud-based XhibitSignage offers content widgets, unlimited users & unlimited cloud storage. Leia mais sobre o XhibitSignage
Unified social media marketing and management platform
Falcon.io is a SaaS platform designed for social media marketers for social media monitoring, engagement, publishing, analytics & customer experience management Leia mais sobre o Falcon.io
QA Software for scoring (Calls/email/chat/social)
Scorebuddy is used to score customer service interactions in a contact centre. This quality monitoring application allows managers to score employee performance across teams, channels, supervisors and interactions. All scores are in one place and there is a wide variety or reporting and analytics available. The cloud based software has a 30-day... Leia mais sobre o Scorebuddy
Powering the Business of Learning
Drive engagement and increase product adoption with interactive online learning experiences. Thought Industries features a suite of powerful, easy-to-use tools that enable organizations to cost-effectively scale their external or customer training programs from a single, robust platform. Leia mais sobre o Thought Industries
Usersnap is the #1 visual feedback solution for QA/UAT/CX
Streamline your QA process by letting your users create screenshots of their current browser content and annotate it. Visual feedback and issue tracking makes the communicate easy with your team and developers. Usersnap is the #1 bug tracking and feedback tool for every web project. Leia mais sobre o Usersnap
Client satisfaction solution
Centercode is a client satisfaction solution which helps businesses manage the entire product lifecycle by capturing feedback from prospects, customers & employees. The platform lets users measure product success through net promoter scores, KPI metrics, & more. Leia mais sobre o Centercode
CSAT survey for happier customers and employees
SmileBack is a customer satisfaction platform, built to be simple to use, whilst providing deep insights. After every service transaction, one click from a customer on one of three emojis unlocks a world of increased customer loyalty, boosted morale and higher retention. Leia mais sobre o SmileBack
Cloud Based Ticket Management & Help Desk Software
Cayzu helps users manage all support requests from a single cloud portal, whether they are coming in via phone, email, Facebook, Twitter or even mobile. Cayzu enables organizations to seamlessly handle multiple brands & products each with their own branded end-user portal. Leia mais sobre o Cayzu
Website button & pop-up widget for automated call backs
CallPage helps convert web-visitors into sales calls by providing immediate responses from company reps through a customizable button and widget Leia mais sobre o CallPage
Plataforma de sucesso do cliente
As empresas de SaaS (software como serviço) B2B usam a plataforma de sucesso do cliente do Gainsight para descobrir insights úteis que aumentem a retenção de clientes, reduzam a rotatividade de clientes, impulsionem a defesa da marca e, mais importante, forneçam resultados para os clientes. Leia mais sobre o Gainsight
Self-service support & customer education platform
Elevio offers on-demand, self-service customer support tools, including knowledge base management, in-app contextual help, support channel integrations, & more Leia mais sobre o elevio
A maneira mais rápida de coletar comentários dos clientes.
Todas as ferramentas de que você precisa para descobrir o que seus clientes estão pensando, quem são e por que se comportam de tal maneira. No seu site, via e-mail e no seu aplicativo para dispositivo móvel. Leia mais sobre o Survicate
The pioneer and market leader in Experience Management
Medallia is the market leader in Experience Management - trusted by over a thousand of the world’s leading brands. According to the Forrester Consulting Total Economic Impact™ Study commissioned by Medallia, organizations using Medallia can achieve $35.6M in value and an ROI of 591% over 3 years. Leia mais sobre o Medallia
Modern Customer Service Software For Customer-First Brands
Kustomer is the omnichannel customer management platform focused on delivering standout experiences - not resolving tickets. Leia mais sobre o Kustomer
Multi-channel customer feedback collection with NPS scoring
Delighted is a cloud-based customer feedback collection system that uses single question surveys across multiple channels including email, SMS, web link and website integration to gather and analyse customer, employee, partner and vendor experience insights, while monitoring NPS scores in real time Leia mais sobre o Delighted
Customer entertainment planning & automation
InviteManager is a customer entertainment automation solution that enables companies of all sizes to plan and manage corporate events, whilst staying compliant Leia mais sobre o InviteManager
CMS and customer experience management
Sitecore is a cloud-based CMS (Content Management System) and customer experience manager. From Sitecore's dashboard you can manage all content across your website or mobile app and decide how it's displayed. As well as offering content management, Sitecore's solution provides detailed reporting and analysis in order to better understand how your... Leia mais sobre o Sitecore
Enterprise grade product training and user onboarding
Iridize is a powerful platform for creating interactive product guides and walkthroughs for employee training and web users. Leia mais sobre o Iridize
Website customer feedback widget tool
Use Feedback Lite to create and publish user feedback widgets on your website. Then export and analyze customer feedback using detailed response metrics. Leia mais sobre o Feedback Lite
A customer support solution, unified to all channels.
Customer support platform that puts all agent-customer interactions in one single view. Driven by self-service and intuitive UI, agents focus is only on what’s actually needed: delivering spot-on answers and increase customer satisfaction. All channels working together, offering a unified solution. Leia mais sobre o Wix Answers
Accelerate Revenues with Customer Engagement Management
Totango offers automated customer engagement management to drive conversions, boost retention and grow lifetime value. It enables you to close bigger deals faster by focusing on the right opportunities. It drive renewal rates up by ensuring customer success. It allows you to record events from your applications in real time and then analyze them.... Leia mais sobre o Totango
Easily Create online FAQs, user manuals, documentation &more
Simple yet powerful, ProProfs Knowledge Base is designed to help you create an online knowledge base, user manuals, FAQs, documentation and online wikis. The tool is ideal for businesses looking for ways to reduce customer support tickets, manage knowledge,or enhance collaboration among employees. Leia mais sobre o ProProfs Knowledge Base
E-Commerce personalization suite
Segment and target your customers with relevant dynamic content, messages and offers in real time and increase conversions by as much as 30% Leia mais sobre o Barilliance
Plataforma de atendimento ao cliente multifuncional
O Dixa é uma plataforma de atendimento ao cliente baseada em nuvem que combina bate-papo, e-mail, mensagem e chamadas em uma única interface, com supervisão em tempo real, CRM integrado e muito mais. Leia mais sobre o Dixa
Omnichannel Cloud Contact Center Solutions
The Vocalcom Cloud contact center has literally changed the way companies interact with their customers, simply by making world-class technology accessible to any company regardless of size, location, budget or IT expertise. Whether your business requires inbound, advanced outbound capabilities, or full multichannel customer service solution, we... Leia mais sobre o Vocalcom
Loyalty Management Platform for Fashion and Retail
Antavo is a loyalty management platform for B2C retailers & brands to create gamified loyalty programs online, in store and on mobile. Leia mais sobre o Antavo
Candidate Experience Feedback Solution
Starred builds recruitment feedback software for Talent Acquisition teams that want to deliver the best possible candidate experience. Our software integrates directly in your ATS and collects actionable feedback on autopilot. Leia mais sobre o Starred
Feedback analysis for customer experience
Keatext is a cloud-based text analytics platform for customer experience management, market research, employee engagement, and more, which analyzes customer comments and feedback, including survey responses, reviews, call center transcripts, and emails, to provide actionable insights Leia mais sobre o Keatext
Real-time customer activity
Woopra is a customer behavior analytics app that helps you better understand each of your customers and offer enhanced personalization and behavioral targeting. Woopra is used to improve the customer experience, to better understand your pipeline, and to get an in-depth view of every customer profile. You can track customer activity in real-time,... Leia mais sobre o Woopra