Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Controle de Chamadas. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

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107 opções de software

O EngageBay é um software tudo-em-um de automação de serviços, vendas e marketing que automatiza vendas de marketing ao combinar geração de leads, email marketing, automação de marketing, gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) e participação em redes sociais. O EngageBay ajuda as empresas a adquirir, envolver, cultivar e... Leia mais sobre o EngageBay
O CloudTalk é um sistema de smartphone com funcionalidade avançada de rastreamento de chamadas. Facilite as coisas para as equipes de vendas e suporte ao cliente com mais de 70 recursos de rastreamento e integrações fáceis de configurar com o software empresarial existente. Faça um teste grátis de 14 dias. Leia mais sobre o CloudTalk
O Ringostat é uma plataforma completa de rastreamento, análise de ponta a ponta, chamadas e mensagens. A plataforma ajuda a otimizar o marketing considerando a recuperação de custos, além de criar uma comunicação eficaz com os clientes e aumentar as vendas. Parceiro tecnológico oficial do Google Analytics. Leia mais sobre o Ringostat
O software de análise de chamadas permite que as equipes de marketing convertam mais. Obtenha informações em tempo real sobre os canais, anúncios e palavras-chave que trazem valiosos leads de telefone e vendas para o seu negócio. Leia mais sobre o Nimbata
55PBX é uma Plataforma de Comunicação Empresarial sediada no Brasil com Voip, Whatsapp, SMS e integrações com Suporte, Vendas, Ecommerce que facilita a comunicação de sua equipe com seus clientes. Leia mais sobre o 55PBX
CALLR is a cloud-based software that helps businesses establish two-way communication with customers via SMS and voice calls. The custom IVR tool lets organizations build phone menus to process customer requests and route calls to relevant customer service agents. Leia mais sobre o CALLR
Designed to give you a flexible, mobile, and powerful cloud phone system. Experience HD-quality web, audio, and video, along with one-click functionality and webinar capabilities with RingCentral Video. Promote collaboration with team messaging, unlimited SMS, and more. Leia mais sobre o RingCentral MVP
O GoToConnect combina sistemas de telefone VoIP Jive na nuvem com a Internet GoToMeeting, áudio e videoconferência em uma solução simples, confiável e flexível. Os usuários podem conhecer, conversar, bater papo, enviar mensagens de texto e colaborar sem problemas via navegador da Internet, aplicativo de desktop ou telefone de mesa. Leia mais sobre o GoTo Connect
Dialpad is a cloud communication platform and business phone system that provides organizations with the latest in VoIP telephony technology to keep teams connected and productive. The platform comprises three integrated products; Dialpad Talk, Dialpad Contact Center, and Dialpad Sell. Leia mais sobre o Dialpad
O Agile CRM combina poderosos recursos de automação, telefonia, Internet, dispositivo móvel, e-mail, agendamento e sociais para gerenciar com eficácia toda a jornada do cliente. Leia mais sobre o Agile CRM
O Five9 é uma solução de central de contato e call center baseada em inteligência artificial. A solução, baseada na nuvem, oferece ferramentas omnicanais, incluindo gerenciamento de chamadas feitas e recebidas, discador preditivo, discador progressivo, chat, atendimento ao cliente via rede social, distribuição automática de chamadas (ACD) e muito... Leia mais sobre o Five9
O CallHippo é um sistema de telefone virtual fácil de usar e oferece funcionalidade com recursos avançados, geração de relatórios abrangentes e integrações para capacitar as equipes de vendas e serviços a ter conversas eficazes com os clientes. Suporte de nível internacional sem interrupção. Configuração instantânea. Leia mais sobre o CallHippo
O Twilio traz uma API avançada para serviços telefônicos, permitindo que as empresas façam e recebam chamadas telefônicas e mensagens de texto. Permite que os programadores integrem facilmente vários métodos de comunicação e usem habilidades e códigos existentes de desenvolvimento da internet, para resolver problemas de comunicação. Leia mais sobre o Twilio
O Nextiva está transformando a maneira como empresas se comunicam. O Nextiva é uma plataforma de comunicação que oferece às empresas recursos de telefonia de grandes empresas a preços de pequenas empresas com facilidade de uso, capacidade de gerenciamento, escala, confiabilidade e funcionalidades empresariais. Leia mais sobre o Nextiva
CallSource is a performance management solution designed to help businesses of all sizes manage processes related to call tracking, lead attribution, reputation management, & more. Its lead scoring functionality enables users to identify prospects & revenue generating opportunities. Leia mais sobre o CallSource
RingCentral Contact Center provides customers and call center managers with omnichannel capabilities and a comprehensive feature with optimization tools Leia mais sobre o RingCentral Contact Center
Call Tracking provides insight into where inbound calls are coming from. Leia mais sobre o CallRail
Close é o sistema de gestão do relacionamento com o cliente (CRM, na sigla em inglês) de interação de vendas que ajuda PME a transformar mais leads em receita. Uma plataforma multicanal, Close permite enviar e-mails, realizar chamadas e enviar mensagens de texto para leads a partir da área de trabalho. Com ferramentas de produtividade, como... Leia mais sobre o Close
Groove is a sales productivity platform that enables revenue leaders to increase dollars per rep across every division of the enterprise. Leia mais sobre o Groove
Call Tracking Software that tracks all inbound and outbound calls, increases sales, and analyzes metrics with ease. Leia mais sobre o LeadSquared
Novocall is a call tracking software that helps businesses manage multi-channel customer communications on a centralized platform. Team members can embed widgets and custom forms into websites, allowing them to automatically schedule and trigger callbacks with customers. Leia mais sobre o Novocall
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Leia mais sobre o JustCall
Mango is a simple yet powerful VoIP, cloud based, phone system software. Combine that with a mobile app, world class software integrations, competitive pricing, good old fashioned U.S. based customer service, and you've got the best VoIP phone software solution your office could have. Leia mais sobre o Mango Voice
A CallTrackingMetrics é a atribuição de marketing, inteligência de conversação e a solução de centrais de atendimento. Capture a jornada completa do cliente junto às equipes. Acompanhe todas as suas conversas por intermédio de ligações, textos, preenchimentos de formulários e bate-papos em uma única plataforma. Leia mais sobre o CallTrackingMetrics
MightyCall is a virtual phone system designed to help small businesses & entrepreneurs manage the customer experience efficiently with a range of calling, customer care, & team management features including visual call flow configuration, call recording, performance reports, & more Leia mais sobre o MightyCall
InfoFlo software is the most intuitive CRM software on the market. It's perfect for managing customer relationships. With InfoFlo you can now manage all emails, documents, tasks, invoices, sales/opportunities, tasks, calendar events in one simple to use interface Leia mais sobre o InfoFlo
NinjaCat is an all-in-one reporting, call tracking, and call monitoring solution for tracking pay-per-click campaigns, SEO, AdWords, and more for digital marketing agencies. The platform provides tools for PPC reporting, budget monitoring, call tracking, campaign monitoring, SEO reporting, and more. Leia mais sobre o NinjaCat
Convirza is a cloud-based call tracking and optimization software designed to help small to large businesses manage marketing results and spending, and track ad revenue. The solution allows users to handle phone calls and trace them directly to their offline and online sources. Leia mais sobre o Convirza
Liine is an AI-powered platform that simplifies and improves how healthcare practices acquire new patients. Leia mais sobre o Liine
ActiveDEMAND Phone Call Tracking software empowers businesses to manage multiple call tracking campaigns from one account, with all the features you need. Leia mais sobre o ActiveDEMAND
800.com is a telephone and call tracking software designed to help businesses of all sizes search and activate toll free and vanity numbers in compliance with FCC regulations. It enables employees to view name and phone number of callers and identify forwarded calls using a caller ID feature. Leia mais sobre o 800.com
FluentStream provides a cloud-based business phone solution with 90+ features, an intuitive, easy-to-use web portal, and seamless integrations. Leia mais sobre o FluentStream
De maneira simples. Melhore a produtividade. O recurso de rastreamento de chamadas é o processo de determinar como os autores das chamadas encontraram seu negócio. As equipes de marketing e vendas podem usar dados de rastreamento de chamadas para medir o sucesso das campanhas publicitárias e otimizar iniciativas futuras. Leia mais sobre o ZIWO
800response is a lead generation, call tracking, and customer analytics platform that helps businesses streamline processes related to generating and tracking leads, customer data capture, marketing campaign management, interaction analysis, & more. Leia mais sobre o 800response
REIRail is a phone tracking and lead generation software for real estate agents, mortgage brokers, and finders. Leia mais sobre o REIRail
Tenha um sistema telefônico comercial pronto para falar com o mundo inteiro com mais de 40 funcionalidades internas. Números de telefone locais e de ligação gratuita disponíveis para mais de 115 países do mundo. Leia mais sobre o AVOXI
Telnyx is an all-in-one communications platform which delivers voice, messaging & IP services for applications & communications companies. Telnyx enables users to integrate, manage & analyze all of their voice & messaging needs with features like elastic SIP trunking, programmable SMS, & more Leia mais sobre o Telnyx Suite
Zadarma offers a new generation of business phone system with virtual numbers from 100 countries, free Cloud PBX, free CRM and widgets. Leia mais sobre o Zadarma
Beautifully simple call tracking software that helps businesses see which marketing campaigns are generating quality leads.. Leia mais sobre o PhoneWagon
FreJun is a call automation platform for outbound teams. FreJun meets your end to end communication needs and integrates with your workflow tools seamlessly. Leia mais sobre o FreJun
Phonexa is an all-in-one marketing software that streamlines call tracking, lead management, ROI tracking, email marketing, and accounting for businesses across healthcare, insurance, or home service industries. Leia mais sobre o Phonexa
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs. By capturing all calls and communications, and saving them into the CRM contact records, CloudCall helps businesses make more insightful decisions, stay in control of teams working from anywhere, and get more done fa Leia mais sobre o CloudCall
Marchex Marketing Edge is an innovative, easy-to-use conversational analytics solution that enables marketers to make data-driven decisions that improve their digital marketing performance. Leia mais sobre o Marchex
CallPage helps convert web-visitors into sales calls by providing immediate responses from company reps through a customizable button and widget Leia mais sobre o CallPage
LiveVox is a cloud-based contact center platform designed for small and medium businesses to automate customer support across channels, increase satisfaction rates and reduce churn. With its pre-integrated practical AI capabilities, it enables businesses offer 24/7 automated customer support across channels. Leia mais sobre o LiveVox
Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM. Leia mais sobre o Ricochet360
MyOperator is a cloud-based software that helps enterprises streamline business communications and resolve customers’ queries on a centralized platform. Supervisors can use the IVR system to provide personalized welcome messages to clients and automate workflows according to requirements. Leia mais sobre o MyOperator
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Leia mais sobre o Aloware

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