Aqui está nossa lista de aplicativos para Ferramentas de Gestão de TI. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

34 apps
Classificar por
Plataforma de supervisão em escala de nuvem para métricas, aplicativos e registros
O Datadog é um serviço de supervisão para equipes de TI, desenvolvimento e operações que escrevem e executam aplicativos em escala e querem transformar as enormes quantidades de dados produzidos por seus aplicativos, ferramentas e serviços em uma visão unificada da infraestrutura de TI. Os recursos do Datadog são fornecidos em uma plataforma de... Leia mais sobre o Datadog
Gerencie seus projetos do início ao fim com o Wrike.
Acompanhe cada detalhe da gestão de TI com a gestão de trabalho do Wrike. Use modelos e formulários para solicitações, organizar a integração de TI, acompanhar o andamento e gestão das cargas de trabalho. Planeje projetos com gráficos de Gantt e apresente resultados com relatórios integrados. Leia mais sobre o Wrike
Monitoramento de rede para profissionais sérios
O PRTG monitora sua rede sem interrupção para alertá-lo sobre problemas antes que eles se tornem emergências. Leia mais sobre o PRTG Network Monitor
Software de monitoramento de servidores
Saiba tudo o que acontece na rede, como quando o usuário instala um software indevidamente ou até quando o toner da impressora precisa de recarga. O Spiceworks permite monitorar e receber alertas sobre todos os eventos mais importantes da rede. Leia mais sobre o Spiceworks
IT management tool to centralize & launch remote connections
Remote Desktop Manager is an IT management software that helps businesses launch, run, and manage remote connections to virtual machines, websites, remote servers, and business applications. It allows IT professionals to store passwords, usernames, and credentials in a centralized repository. Leia mais sobre o Remote Desktop Manager
Performance testing and monitoring
New Relic is the all-in-one web and mobile application performance management provider for the cloud and the datacenter. More than 70,000 organizations use them to optimize over 100 billion metrics in production each day. They provide 24x7 real user monitoring and code-level diagnostics for production apps deployed on dedicated infrastructures,... Leia mais sobre o New Relic
Ease the burden of IT auditing
Gain complete visibility and control over IT infrastructure changes and configurations Leia mais sobre o Netwrix Auditor
Plataforma de alertas de TI para gerar ações em empresas.
O xMatters é uma plataforma de alertas de TI para gerar ações que retransmite dados entre sistemas enquanto envolve as pessoas certas para resolver incidentes mais rapidamente. Leia mais sobre o xMatters
Gerenciamento de plantão e de alertas para serviços sempre disponíveis.
Alertas, notificações e serviço de gerenciamento de incidentes para equipes de desenvolvimento e operações integrados a ferramentas de supervisão e notificações por push. Leia mais sobre o Opsgenie
IT Automation for Today’s IT World
Boost the effectiveness of your IT teams and simplify every aspect of your business with flexible remote monitoring and management from ConnectWise Automate. Leia mais sobre o ConnectWise Automate
Software de gerenciamento de desktop, dispositivo móvel e patch
Um aplicativo de gestão integrada de área de trabalho e dispositivo móvel, que possibilita o gerenciamento centralizado de áreas de trabalho, servidores, laptops, tablets e smartphones. Leia mais sobre o ManageEngine Desktop Central
Directory-as-a-Service para gestão de identidades na nuvem
O JumpCloud é uma plataforma Directory-as-a-Service (DaaS) que ajuda a gerenciar e conectar com segurança os usuários de uma organização a seus sistemas, aplicativos, arquivos e redes por meio de um único conjunto de credenciais, independentemente de plataforma, fornecedor, protocolo ou localização. Leia mais sobre o JumpCloud DaaS
Ferramentas automatizadas de gestão e visualização de infraestrutura de TI
O Device42 é uma solução de infraestrutura de TI para gestão de ativos, dispositivos, endereços IP, cabeamento, interdependências, acesso baseado em função, auditoria e muito mais. Leia mais sobre o Device42
Plataforma premiada de gerenciamento de ativos e de serviços de TI
Alloy Navigator is an all-inclusive IT Service & Asset Management solution that provides thoughtful answers to your toughest IT challenges. Leia mais sobre o Alloy Navigator
Software de gestão e monitoramento de rede
O OpManager é um produto de gestão de rede fácil de usar, que oferece uma solução de console única para gerenciar toda a rede de TI de qualquer organização. Leia mais sobre o ManageEngine OpManager
Infrastructure & application monitoring software
Checkmk is an all-in-one IT monitoring system that helps SysAdmins and DevOps teams identify and resolve issues across their entire IT infrastructure—from simple to the most complex environments. Effectively monitor applications, servers, and networks to ensure they stay up and running. Leia mais sobre o Check_MK
Application Performance Management (APM)
The AppDynamics Application Intelligence Platform empowers today’s software-defined businesses with the ability to proactively manage and optimize the most complex software environments – in real time, and in production. So at every point in time, you can know more, and know it faster. And all this happens in real time, in production, with cloud... Leia mais sobre o AppDynamics
Service desk & IT service management
ServiceAide is a service desk & service management solution for customer support and IT operations that helps improve response times and service efficiency Leia mais sobre o Serviceaide
Software and Systems Requirements Management Tool
ReqView is a simple yet powerful requirements management tool for development of software and systems products trusted by customers from regulated industries developing safety critical products with specific needs for risk driven approach, end-to-end requirements traceability and full audit trails. Leia mais sobre o ReqView
Security software for managing IT assets, networks & systems
Axence nVision is an IT & security management tool, which enables businesses to analyze traffic across network devices, manage assets, and measure employee productivity. Features include license tracking, user management, failure detection, two-way file sharing, port mapping, and ticket processing. Leia mais sobre o Axence nVision
Network monitoring and performance testing for IT teams
Obkio is a cloud-based network monitoring and performance testing tool that assists IT teams with session analysis and issue identification. Its key features include bandwidth troubleshooting, data visualization, period-based reporting, end-user simulation, continuous monitoring, and an open API. Leia mais sobre o Obkio
SaaS operations management and security platform
BetterCloud provides critical insights, automated management, and intelligent data security for cloud office platforms. By leveraging open APIs, BetterCloud securely connects with your data at its source, providing maximum control without requiring any cumbersome setup. Offering solutions for both Google Apps and Office 365, BetterCloud is trusted... Leia mais sobre o BetterCloud
Multi-cloud monitoring solution
Automate your monitoring workflow and gain deep visibility into Kubernetes, hybrid cloud, and bare metal infrastructure. Leia mais sobre o Sensu
Hybrid cloud management software
Abiquo anyCloud is an online service to manage public cloud accounts, providing hybrid cloud services using Abiquo’s Cloud Orchestration product Leia mais sobre o Abiquo
Incident management software
Squadcast is an incident management software that helps businesses send alerts, create event tags, and track response activities on a centralized platform. The incident war room enables users to establish communication with emergency responders and facilitate real-time collaboration on incidents. Leia mais sobre o Squadcast
Enterprise remote support solution for system administrators
ManageEngine Remote Access Plus is an enterprise remote support software that enables IT help desk technicians and system administrators to remotely govern and troubleshoot Mac, Windows, and Linux computers anywhere around the globe, from a central location Leia mais sobre o ManageEngine Remote Access Plus
Real-time Infrastructure Monitoring-as-a-Service
TrueSight Pulse is real-time infrastructure monitoring-as-a-service, giving users second-by-second visibility into host and application performance Leia mais sobre o TrueSight Pulse
Web-Based SIEM & Log Management Solution. Affordable Prices.
EventLog Analyzer is a web-based security information and event management (SIEM) solution, which assists small to large organizations with the monitoring of network devices, servers and applications. Key features include auditing, traffic analysis, threat detection, and compliance management. Leia mais sobre o EventLog Analyzer
IT and remote access management solution
ITarian remote access & IT management solution that helps companies connect and communicate with clients & employees, facilitating remote file access, system monitoring, troubleshooting, and operations management. Users can create multiple groups & define roles to provide secure access to resources. Leia mais sobre o ITarian
Gestão de alertas multifuncional para ferramentas de gestão da TI
O AlarmsOne é uma ferramenta de gestão de alertas de TI baseada em SaaS (software como serviço), que se integra a todos os aplicativos de gestão da TI para que todos os alertas de TI possam ser gerenciados em um único console. Leia mais sobre o ManageEngine AlarmsOne
Performance monitoring & cost analytics for public clouds
Unigma enables performance monitoring, automation, cost analytics and reporting for public clouds such as Amazon Web Services, Microsoft Azure and Google Cloud Leia mais sobre o Unigma
Cloud management solution for Azure virtual machines
Snoozit is a cloud management solution designed to help small & medium businesses schedule and automate start-stop for Azure virtual machines. The artificial intelligence-based platform allows users to analyze & predict the usage patterns of applications, optimizing idle time and overall revenue. Leia mais sobre o Snoozit
Auditing, monitoring and reporting tool for Office 365
O365 Manager Plus is a cloud-based reporting, auditing, monitoring and management solution for Office 365. Designed for businesses of all sizes, it helps users manage Exchange Online, Azure Active Directory, Skype, OneDrive, Microsoft Teams, & other services from a centralized dashboard. Leia mais sobre o O365 Manager Plus