Aqui está nossa lista de aplicativos para Ferramentas de Gestão de TI. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

82 apps
Classificar por
Plataforma de supervisão em escala de nuvem para métricas, aplicativos e registros
O Datadog é um serviço de supervisão para equipes de TI, desenvolvimento e operações que escrevem e executam aplicativos em escala e querem transformar as enormes quantidades de dados produzidos por seus aplicativos, ferramentas e serviços em uma visão unificada da infraestrutura de TI. Os recursos do Datadog são fornecidos em uma plataforma de... Leia mais sobre o Datadog
Software de gestão e monitoramento de rede
O OpManager é um produto de gestão de rede fácil de usar, que oferece uma solução de console única para gerenciar toda a rede de TI de qualquer organização. Leia mais sobre o ManageEngine OpManager
Central de serviços simples criada com base no Jira.
O Jira Service Desk é um software de gestão de serviços que conecta a TI às empresas por meio de uma resolução rápida e responsável de solicitações dos clientes. Criado com base no mecanismo de fluxo de trabalho Jira da Atlassian, o Jira Service Desk é colaborativo e tem uma base de conhecimento de baixo custo, fácil de configurar e dimensionar,... Leia mais sobre o Jira Service Desk
Gestão de alertas multifuncional para ferramentas de gestão da TI
O AlarmsOne é uma ferramenta de gestão de alertas de TI baseada em SaaS (software como serviço), que se integra a todos os aplicativos de gestão da TI para que todos os alertas de TI possam ser gerenciados em um único console. Leia mais sobre o ManageEngine AlarmsOne
Software de gerenciamento de desktop, dispositivo móvel e patch
Um aplicativo de gestão integrada de área de trabalho e dispositivo móvel, que possibilita o gerenciamento centralizado de áreas de trabalho, servidores, laptops, tablets e smartphones. Leia mais sobre o ManageEngine Desktop Central
Monitoramento de rede para profissionais sérios
O PRTG monitora sua rede sem interrupção para alertá-lo sobre problemas antes que eles se tornem emergências. Leia mais sobre o PRTG Network Monitor
Gerencie seus projetos do início ao fim com o Wrike.
O Wrike é uma ferramenta de colaboração e gestão de projetos que ajuda os usuários a gerenciar projetos do início ao fim, fornecendo total visibilidade e controle das tarefas. Leia mais sobre o Wrike
Software de suporte remoto e acesso remoto não assistido
O ISL Online é um software de suporte remoto de várias plataformas que permite aos usuários acessar e controlar computadores e dispositivos móveis de longe, a fim de fornecer suporte técnico rápido aos usuários. Acesse computadores assistidos ou não assistidos (Windows, Mac ou Linux) em segundos a partir de qualquer computador ou dispositivo... Leia mais sobre o ISL Light Remote Desktop
A última geração de automação de serviços profissionais.
O HarmonyPSA é compatível com todo o ciclo de vida do negócio, desde a geração de leads até a renovação de contratos. Ele foi projetado e construído especificamente para empresas de software e serviços, automatizando funções de negócios em uma única plataforma disponível a partir da nuvem em qualquer dispositivo. Obtenha informações valiosas Com... Leia mais sobre o HarmonyPSA
Gestão de projetos simplificada
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize, planeje, organize e acompanhe os projetos da equipe, desde um resumo de alto nível até os menores detalhes. Mais de 90.000 equipes usam o monday.com para visualizar os responsáveis por qualquer processo, mantendo-se atualizadas com uma... Leia mais sobre o monday.com
Software de central de serviços e gestão de ativos de TI
O Samanage permite que organizações em todo o mundo ofereçam uma experiência de serviço superior. O software de gerenciamento de serviços de TI do Samanage acelera a eficiência e a visibilidade dos serviços solicitados e prestados em toda a organização, facilitando a otimização contínua dos processos e a maior produtividade. A solução de gestão... Leia mais sobre o SolarWinds Service Desk
Software de monitoramento de servidores
Saiba tudo o que acontece na rede, como quando o usuário instala um software indevidamente ou até quando o toner da impressora precisa de recarga. O Spiceworks permite monitorar e receber alertas sobre todos os eventos mais importantes da rede. Leia mais sobre o Spiceworks
Uma ferramenta completa de gerenciamento de serviços de TI (ITSM) para empresas
O Freshservice é uma central de serviços ITIL online com recursos de emissão de tíquetes e gestão de ativos, além de ferramentas de gestão de incidentes, problemas, mudanças, liberações e conhecimento. Leia mais sobre o Freshservice
Gerenciamento de endpoint para desktops, servidores e notebooks
O LogMeIn Central é uma solução de gerenciamento de endpoint que ajuda os profissionais de TI a supervisionar, gerenciar e proteger a infraestrutura de endpoint da organização, incluindo desktops, servidores e laptops. Os usuários podem implantar e automatizar remotamente tarefas rotineiras de TI para qualquer PC ou Mac de qualquer lugar, por meio... Leia mais sobre o LogMeIn Central
Easy, automatic cloud business backup
Code42's CrashPlan for Small Business is a global enterprise SaaS provider of endpoint data protection and security. Backup, restore and protect your data from anywhere with CrashPlan for Small Business. Leia mais sobre o CrashPlan
A PSA Tool Designed To Run Your As-a-Service Business
ConnectWise Manage is a business management platform designed to run your technology solution business, connecting everything to allow for superior service delivery, know your business better, discover full-visibility billing, and handle handoffs without hiccups. Leia mais sobre o ConnectWise Manage
IT Systems Management Software for SMBs and MSPs
Kaseya VSA is your comprehensive solution to providing IT services at scale, whether you're an in house IT department or an MSP. VSA offers the absolute best technician experience with Kaseya Live Connect, and supporting offerings in Patch, AV/AM, monitoring and more. Leia mais sobre o Kaseya VSA
Incident Management & Operations Performance Software
PagerDuty is a cloud software that connects people, systems & data into a single view - creating visibility & actionable intelligence across their operations. Leia mais sobre o PagerDuty
Serviços e soluções Smarter Cybersecurity®
O Webroot SecureAnywhere Business Endpoint Protection protege usuários e dispositivos em todos os estágios de um ataque cibernético. Leia mais sobre o Webroot
Remote access solution for professionals and teams
Splashtop Business Access is a cloud-based remote access solution which assists professionals and teams with session recording, file sharing & data compliance. Its key features include connection logging, account management, computer grouping, device authentication, multi-monitor support, & more. Leia mais sobre o Splashtop Business Access
Plataforma de alertas de TI para gerar ações em empresas.
O xMatters é uma plataforma de alertas de TI para gerar ações que retransmite dados entre sistemas enquanto envolve as pessoas certas para resolver incidentes mais rapidamente. Leia mais sobre o xMatters
Software MSP tudo-em-um para fornecedores de serviços gerenciados (MSPs na sigla em inglês) e empresas de suporte de TI.
Solução RMM tudo-em-um para fornecedores de serviços gerenciados e empresas de suporte de TI. Combinando RMM, automação de serviços profissionais (PSA na sigla em inglês), acesso remoto e muito mais. O preço do Atera é pago por técnico, com dispositivos ilimitados. Leia mais sobre o Atera
Ease the burden of IT auditing
Gain complete visibility and control over IT infrastructure changes and configurations Leia mais sobre o Netwrix Auditor
Ferramenta de acesso remoto para indivíduos e pequenas empresas
O LogMeIn Pro é uma ferramenta de acesso remoto para indivíduos e pequenas empresas, que permite aos usuários controlar remotamente seu computador a partir de qualquer local e obter acesso total à área de trabalho, bem como a todos os aplicativos, arquivos e informações de outro computador ou dispositivo móvel. Leia mais sobre o LogMeIn Pro
Gerenciamento de plantão e de alertas para serviços sempre disponíveis.
Alertas, notificações e serviço de gerenciamento de incidentes para equipes de desenvolvimento e operações integrados a ferramentas de supervisão e notificações por push. Leia mais sobre o Opsgenie
Machine data management and analytics
Splunk Enterprise is a cloud-based platform designed to assist businesses with big data management and analysis of machine data. Key features include data visualization, performance metrics, data collection, real-time search, indexing, KPI tracking, reporting, and monitoring. Leia mais sobre o Splunk Enterprise
Desktop management solution for IT teams
SmartDeploys unique layered approach enables single image management of Windows and applications. Leia mais sobre o SmartDeploy
IT Automation for Today’s IT World
Boost the effectiveness of your IT teams and simplify every aspect of your business with flexible remote monitoring and management from ConnectWise Automate. Leia mais sobre o ConnectWise Automate
The Easiest-to-Use Unified Endpoint Management Platform
NinjaRMM is the world's easiest-to-use unified endpoint management platform. We provide up-to-the minute insights into workstation, laptop, server, network device, and virtual machine performance and powerful tools like remote control, patching, scripting, and automation to improve IT management. Leia mais sobre o NinjaRMM
Soluções na nuvem de serviço de TI empresarial
O ServiceNow é um provedor de plataforma como serviço de aplicativos de serviço de TI. A empresa fornece uma gama de produtos ITSM prontos para automatizar e gerenciar vários serviços empresariais de TI. Usando o software único, é possível automatizar processos e criar aplicativos personalizados para atender todas as necessidades de serviços de... Leia mais sobre o ServiceNow
Gestão de patches entre plataformas para empresas de todos os tamanhos
O Patch Manager Plus permite que os usuários automatizem o patch do Windows, Mac, Linux e mais de 550 aplicativos de terceiros, oferecendo uma implantação automatizada completa de patches. Leia mais sobre o ManageEngine Patch Manager Plus
O Auvik proporciona visibilidade e controle completos da rede.
O Auvik é a maneira mais eficiente e lucrativa de gerenciar a infraestrutura de rede. Leia mais sobre o Auvik
Never Blinks
A fully-featured monitoring platform for on-prem, cloud, & containerized deployments. With server and application performance, Panopta provides more than just basic monitoring. With the ability to perform checks from public and private spaces, you never need to trade security for robust monitoring. Leia mais sobre o Panopta
Ferramentas automatizadas de gestão e visualização de infraestrutura de TI
O Device42 é uma solução de infraestrutura de TI para gestão de ativos, dispositivos, endereços IP, cabeamento, interdependências, acesso baseado em função, auditoria e muito mais. Leia mais sobre o Device42
Cloud-based platform for patch management
Automox is a cloud-based cyber hygiene and patch management solution that helps enterprises streamline endpoint protection and minimize cyber threats across all devices. The centralized platform provides users with an overview of devices requiring patch approvals, system updates, or troubleshooting. Leia mais sobre o Automox
Plataforma premiada de gerenciamento de ativos e de serviços de TI
Alloy Navigator is an all-inclusive IT Service & Asset Management solution that provides thoughtful answers to your toughest IT challenges. Leia mais sobre o Alloy Navigator
Supervisão e gestão remota em um mundo de IoT.
O Domotz é a principal plataforma de supervisão e gerenciamento remoto para IoT. Ele é um poderoso software de gerenciamento de rede para fornecedores de serviços gerenciados (MSP), integradores, profissionais de segurança e proprietários de empresas. O Domotz habilita a solução completa para gerenciar e monitorar as redes dos clientes com... Leia mais sobre o Domotz Pro
Cloud-based IT operations management suite
Syxsense is a cloud-based software management solution that helps managed service providers and businesses in software patching and remote access Leia mais sobre o Syxsense
Network monitoring & visualization system for SMBs
AdRem NetCrunch is an agentless network monitoring & management system with which SMBs can monitor bandwidth, availability, performance, services & traffic flow Leia mais sobre o AdRem NetCrunch
Service desk & IT service management
ServiceAide is a service desk & service management solution for customer support and IT operations that helps improve response times and service efficiency Leia mais sobre o Serviceaide
Digital experience monitoring solution for IT
SysTrack is a digital experience monitoring solution for IT departments which gathers and analyzes data on everything that may impact the end-user experience and business productivity. SysTrack captures data such as CPU, RAM, and memory, as well as 10,000+ other data points. Leia mais sobre o SysTrack
Easy, Professional Field Service and Work Order Software
BlueFolder is an equipment centric field service and work order management solution with work order software, scheduling, billing, customer portal, and asset tracking. Try it FREE (no credit card required) for 15 days! Leia mais sobre o BlueFolder
Application Performance Management (APM)
The AppDynamics Application Intelligence Platform empowers today’s software-defined businesses with the ability to proactively manage and optimize the most complex software environments – in real time, and in production. So at every point in time, you can know more, and know it faster. And all this happens in real time, in production, with cloud... Leia mais sobre o AppDynamics
Transforming the way IT and cybersecurity are delivered.
Continuum is transforming the way IT and cybersecurity are delivered to small businesses. We believe technology should empower business growth, not bottleneck it—and we’re 100% committed to helping MSPs and their customers take on whatever lies ahead. Leia mais sobre o Continuum
Integrated software suite for multiple business processes
Ultimo is an integrated software suite that offers solutions to manage facilities, fleet, maintenance, infra assets, IT services, medical assets, and safety. The suite caters to sectors such as manufacturing, logistics, healthcare, leisure, government, education, environment, and energy. Leia mais sobre o Ultimo
Scalable Application Metrics
Hosted Graphite is a monitoring solution for dev teams to collect data from their apps and servers, presenting this data in interactive graphs and dashboards. Leia mais sobre o Hosted Graphite
Solução de gestão empresarial para departamentos de TI e fornecedores de serviços gerenciados
O Kaseya BMS é uma solução de gestão empresarial projetada para ajudar os departamentos de TI e os fornecedores de serviços gerenciados a gerenciarem projetos, estoques, CRM, tempo, despesas, faturamento, etc. com facilidade. Leia mais sobre o Kaseya BMS
Infrastructure & application monitoring software
Checkmk is an all-in-one IT monitoring system that helps SysAdmins and DevOps teams identify and resolve issues across their entire IT infrastructure—from simple to the most complex environments. Effectively monitor applications, servers, and networks to ensure they stay up and running. Leia mais sobre o Check_MK
Incident & response management tool for IT & DevOps teams
AlertOps is an incident & response management solution which helps NOC, ITOps, & DevOps teams manage & collaborate on critical issues. With real-time alerts, multi-tiered escalation & routing methods, AlertOps enables teams to highlight unique actions & address them immediately. Leia mais sobre o AlertOps
Software and Systems Requirements Management Tool
ReqView is a simple yet powerful requirements management tool for development of software and systems products trusted by customers from regulated industries developing safety critical products with specific needs for risk driven approach, end-to-end requirements traceability and full audit trails. Leia mais sobre o ReqView
The Automation Platform for IT
Indeni makes it easy to manage the infrastructure of digital businesses. With Indeni Knowledge and Indeni Insight, companies can create an infrastructure that is adaptable to change. Our deep set of integrations to critical devices, built-in automation, and easy to read remediation instructions arm IT with the knowledge they need to move from... Leia mais sobre o Indeni
Asset Management & Software License Management
InvGate Assets is an automated network inventory, asset discovery, software deployment and license compliance management solution. Leia mais sobre o InvGate Assets
Multi-cloud monitoring solution
Automate your monitoring workflow and gain deep visibility into Kubernetes, hybrid cloud, and bare metal infrastructure. Leia mais sobre o Sensu
Network monitoring and performance testing for IT teams
Obkio is a cloud-based network monitoring and performance testing tool that assists IT teams with session analysis and issue identification. Its key features include bandwidth troubleshooting, data visualization, period-based reporting, end-user simulation, continuous monitoring, and an open API. Leia mais sobre o Obkio
Hybrid cloud management software
Abiquo anyCloud is an online service to manage public cloud accounts, providing hybrid cloud services using Abiquo’s Cloud Orchestration product Leia mais sobre o Abiquo
Predict and Prevent IT Incidents with AIOps
Loom Systems delivers AIOps solution that predicts, alerts, and prevents IT incident from affecting your bottom line. Leia mais sobre o Loom Systems
Enterprise project portfolio management
Planview helps to prioritize projects, manage resources, plan capacity, forecast revenue and margin, and improve team collaboration. Leia mais sobre o Planview
Network security solution for businesses
Perimeter 81 is a cloud-based network security solution, which assists small to large organizations with the deployment of dedicated and shared gateways. Key features include traffic encryption, threat detection, user management, and split tunneling. Leia mais sobre o Perimeter 81
Remote monitoring & management platform
SolarWinds Remote Monitoring & Management offers patch, AV and backup management, automation, service desk, lightning fast remote control, & more. Leia mais sobre o SolarWinds RMM
IT and SaaS account management & monitoring
Youzer is an online IT and SaaS account management and monitoring software that helps companies to allocate the relevant tools to their employees and control the use of SaaS apps within their IT system. Additional features include anomaly detection, cost analysis, and IT security via the dashboard. Leia mais sobre o YOUZER
Apple device management solution for Apple IT teams
Addigy is a cloud-based platform designed to help IT teams for organizations of all sizes manage and maintain Mac and iOS devices. Key features include user group management, automated device enrollment, asset monitoring, usage tracking, and reporting. Leia mais sobre o Addigy
Real-time Infrastructure Monitoring-as-a-Service
TrueSight Pulse is real-time infrastructure monitoring-as-a-service, giving users second-by-second visibility into host and application performance Leia mais sobre o TrueSight Pulse
Web based help desk management software
ServiceWise is an online help desk software for IT service management and offers SLA management, configurable workflows, reporting and analytics features Leia mais sobre o ServiceWise
Web-Based SIEM & Log Management Solution. Affordable Prices.
EventLog Analyzer is a web-based security information and event management (SIEM) solution, which assists small to large organizations with the monitoring of network devices, servers and applications. Key features include auditing, traffic analysis, threat detection, and compliance management. Leia mais sobre o EventLog Analyzer
Solução de migração de dados ao vivo e recuperação de desastre
O CloudEndure oferece migração de nuvem e recuperação de desastre de qualquer origem para qualquer destino, com replicação contínua e conversão automatizada de máquina. Leia mais sobre o CloudEndure
IT infrastructure health & performance monitoring software
eG Enterprise is a performance management solution which combines agent-based and agentless monitoring across physical, virtual, cloud, and hybrid IT environments. The eG Universal Monitor supports monitoring of more than 10 operating systems, 20 storage devices, and 180 applications. Leia mais sobre o eG Enterprise
Multi-Cloud management software
ECmanaged is a multi-Cloud management and application deployment software. Leia mais sobre o ECmanaged
Fully-loaded streaming IT solution with virtualized servers
Nerdio offers a complete IT package that helps small & medium sized organizations reduce technical risk by providing hardware, software, security, and support Leia mais sobre o Nerdio
IT management solution for medium to large businesses
CoreOne Suite is a cloud-based and on-premise IT management solution which helps medium to large businesses manage identity, access, operations, and single sign-on. The platform enables users to automate employee entries, withdrawals, transgressions and mutations with role-based authorizations. Leia mais sobre o CoreOne Suite
Spanish helpdesk solution for small to large businesses
helppeople Cloud is a helpdesk solution designed to help businesses of all sizes manage assets, tickets, requirements, service level agreements (SLAs), projects, incidents, and more. The platform enables users to streamline support service processes via automated workflows, and self-service portals. Leia mais sobre o helppeople Cloud
Workload automation platform for businesses of all sizes
OpCon is a workload automation platform designed to help small to large businesses manage and schedule recurring information technology (IT)-related tasks. Key features include role-based permissions, risk identification, audit trails, custom reporting, workflows, and project management. Leia mais sobre o OpCon
Cloud-based platform for monitoring IT assets.
Miradore Management Suite is an information technology asset management (ITAM) solution that helps enterprises manage the entire IT asset lifecycle, from procurement to retirement. Users can configure system settings to approve/deny installation requests across network devices. Leia mais sobre o Miradore Management Suite
Technology Business Management Software
The Apptio platform provides a secure and robust foundation for our applications and delivers important functionality for Technology Business Management. Leia mais sobre o Apptio
ITIL Certified IT Service and Asset Management Solution
VIZOR is an ITIL Certified IT Service and Asset Management Solution. Features include automatic ticket assignment, license management, knowledgebase, email integration, SLA support, self-service portal, network discovery, integrations with SCCM and LANSweeper. On-premise or Cloud. Try for Free. Leia mais sobre o VIZOR HelpDesk & Assets
Performance monitoring & cost analytics for public clouds
Unigma enables performance monitoring, automation, cost analytics and reporting for public clouds such as Amazon Web Services, Microsoft Azure and Google Cloud Leia mais sobre o Unigma
Enterprise remote support solution for system administrators
ManageEngine Remote Access Plus is an enterprise remote support software that enables IT help desk technicians and system administrators to remotely govern and troubleshoot Mac, Windows, and Linux computers anywhere around the globe, from a central location Leia mais sobre o ManageEngine Remote Access Plus
Cloud management solution for Azure virtual machines
Snoozit is a cloud management solution designed to help small & medium businesses schedule and automate start-stop for Azure virtual machines. The artificial intelligence-based platform allows users to analyze & predict the usage patterns of applications, optimizing idle time and overall revenue. Leia mais sobre o Snoozit
Auditing, monitoring and reporting tool for Office 365
O365 Manager Plus is a cloud-based reporting, auditing, monitoring and management solution for Office 365. Designed for businesses of all sizes, it helps users manage Exchange Online, Azure Active Directory, Skype, OneDrive, Microsoft Teams, & other services from a centralized dashboard. Leia mais sobre o O365 Manager Plus
IT management platform for businesses of all sizes
Genuity IT Admin Suite is a cloud-based platform which helps businesses generate actionable insights and streamline process workflows for IT departments. Key features include ticket management, network monitoring, asset performance tracking, and spend analysis. Leia mais sobre o Genuity IT Admin Suite
Mobile device management solution (MDM/EMM)
VISO MDM is a cloud-based solution, which helps businesses of all sizes to monitor the usage and performance of their mobile devices. Key features include screen capture, device tagging, geo-fencing, threat detection, workflow management and reporting. Leia mais sobre o VISO Device Management
Device management and encryption solution
Kandji is a mobile device management (MDM) solution that help users manage onboarding, configuration, and security of macOS, iOS, iPadOS and tvOS devices. An enrollment portal allows professionals to import user data from G Suite or Microsoft Office 365 and send invitations for adding devices. Leia mais sobre o Kandji