Aqui está nossa lista de aplicativos para Sistemas de Gestão de Reclamações. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

50 apps
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Central de serviços simples criada com base no Jira.
O Jira Service Desk é um software de gestão de serviços que conecta a TI às empresas por meio de uma resolução rápida e responsável de solicitações dos clientes. Criado com base no mecanismo de fluxo de trabalho Jira da Atlassian, o Jira Service Desk é colaborativo e tem uma base de conhecimento de baixo custo, fácil de configurar e dimensionar,... Leia mais sobre o JIRA Service Management
Uma ferramenta completa de gerenciamento de serviços de TI (ITSM) para empresas
O Freshservice é uma solução multicanal para resolver problemas levantados por usuários com recursos de automação avançados para categorizar, priorizar e atribuir problemas. Leia mais sobre o Freshservice
Software de emissão de tíquetes para suporte ao cliente sem esforço.
O HelpDesk é um sistema de emissão de tíquetes online que simplifica as iniciativas de atendimento ao cliente. Encante seus clientes com um excelente suporte e solucione os tíquetes com mais rapidez. As mensagens personalizadas aumentam a satisfação do cliente. Leia mais sobre o HelpDesk
Solução de software de suporte ao cliente e helpdesk on-line
O Freshdesk é um software de gestão de reclamações baseado na nuvem, que ajuda as empresas a resolver reclamações por e-mail, internet, telefone, bate-papo e redes sociais. Leia mais sobre o Freshdesk
O ótimo atendimento ao cliente começa com o melhor software de suporte.
O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários canais, incluindo telefone, bate-papo ao vivo e mídias sociais. Leia mais sobre o LiveAgent
Pacote 100% gratuito de ferramentas de CRM, colaboração e comunicação
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos. Usado por mais de 5 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
Software de gestão de e-mail e caixa de entrada compartilhada para equipes
O Front fornece uma maneira simples para as equipes gerenciarem caixas de entrada de e-mail ([email protected], [email protected], etc.), bate-papo, mídias sociais e mensagens SMS em uma única plataforma colaborativa. Leia mais sobre o Front
Suporte técnico e solução para atendimento ao cliente.
O Gorgias é um helpdesk de atendimento e suporte ao cliente e bate-papo ao vivo tudo-em-um para lojas Shopify, Magento e BigCommerce, que oferece ferramentas como integração de e-mail, respostas automáticas, gestão de tíquetes, rastreamento de histórico de clientes e atribuição de solicitações, entre outros, para ajudar no atendimento ao... Leia mais sobre o Gorgias
Service-first CRM company that builds support & sales tools
Zendesk is the leading cloud-based help desk software built with support agents in mind. All your customer interactions are in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and full customer history. Leia mais sobre o Zendesk
O primeiro software de helpdesk sensível a contexto do setor
O Zoho Desk é um aplicativo de atendimento ao cliente baseado na Internet, que ajuda as empresas a construírem relacionamentos mais sólidos com os clientes. Leia mais sobre o Zoho Desk
B2B Customer Support Software
TeamSupport is a B2B customer support software company for tech-enabled companies in software, hardware, infotech, telecom industries. Leia mais sobre o TeamSupport
Software de suporte e atendimento ao cliente
Suporte a todos os clientes. A qualquer momento. Em qualquer lugar. Interaja com seus clientes quando e onde eles estiverem. Preste serviço em todos os canais, em qualquer dispositivo. Capacite seus clientes com as comunidades. Acompanhe as principais métricas da central de contato em tempo real. E capacite todos os funcionários a oferecer um... Leia mais sobre o Salesforce Service Cloud
CRM for managing customer accounts
Apptivo is a customer relationship management app that allows businesses to create and manage customer accounts with information such as contact info, website, annual revenue‚ address‚ number of employees‚ & more. Accounts can be associated with other records such as Contacts or Opportunities. Leia mais sobre o Apptivo
Customer experience management (CXM) platform
Qualtrics CustomerXM is a customer experience management platform that helps businesses collect feedback from across multiple channels and improve the customer journey. Key features include personalized consumer insights, trend analysis, digital reputation management, and behavior-based predictions. Leia mais sobre o Qualtrics CustomerXM
Issue tracking software for help desk and customer service
100% web-based issue tracking software that automatically assigns new issues based on your preferences and SLA's, and accessed via web browser or mobile device. Leia mais sobre o Issuetrak
Mensagens SMS para equipes de operações, vendas e suporte.
O Avochato é uma solução de mensagens de texto/SMS destinada a equipes de vendas, suporte e marketing, que permite aos usuários enviar, receber e colaborar com mensagens de clientes. Leia mais sobre o Avochato
Review generation & reputation monitoring tool
GetMoreReviews is a cloud-based review generation and reputation management platform which is designed to encourage satisfied customers to leave 5-star reviews online through automated review requests, while enabling the recording of customer complaints without negative reviews being left online Leia mais sobre o GetMoreReviews
Geração de relatórios de erros e comentários no aplicativo para aplicativos móveis
O Instabug é uma solução de geração de relatórios de erros e comentários para aplicativos móveis com testes beta, comunicação do usuário, relatórios de falhas, alertas e integrações de terceiros. Leia mais sobre o Instabug
Enterprise Quality Management
MasterControl's customer complaint management system helps thousands of companies ensure timely response to complaints about their product. This is crucial in the life science industry, where safety of patients is a top priority. Leia mais sobre o MasterControl Quality Excellence
Software de atendimento ao cliente e suporte técnico online
O HappyFox é um software de atendimento ao cliente e suporte técnico na nuvem. O sistema de suporte por tíquete permite solucionar problemas dos clientes, consolidando o fluxo de trabalho de atendimento. Ele também possui uma base de conhecimento interna, um fórum da comunidade e um portal de suporte ao usuário final. Bem avaliado por pequenas,... Leia mais sobre o HappyFox Help Desk
Loyalty marketing and gift card management
Preferred Patron provide customer loyalty and gift card management programs to businesses of all sizes, across many diverse industries Leia mais sobre o Preferred Patron Loyalty
Visual bug reporting tool
Marker.io is a visual bug tracking tool which enables users to capture & report visual bugs, ideas & tasks in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana, & more Leia mais sobre o Marker
Compliance management platform
Qualtrax is a cloud-based compliance management platform which allows businesses to manage accreditations, documents, processes, employee training and testing. The software is designed for forensic labs, testing labs, medical examiners, manufacturers, utilities companies, and more. Leia mais sobre o Qualtrax
Omnichannel Customer support & Help Desk software-FREE PLAN
ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations at best price Leia mais sobre o NABD System
All-in-one Customer Support and Feedback Suite
Organize online documentation, customer self-service and provide customer support with UseResponse's customer feedback software and help desk system. Leia mais sobre o UseResponse
The total employee relations risk mitigation solution.
The employee relations & investigation solution that companies trust to help them track, investigate and analyze issues the right way. Leia mais sobre o HR Acuity
Frictionless error monitoring and performance insight.
Airbrake provides frictionless error monitoring and performance insight for your entire app stack. And we give you all the context and root-cause diagnostics you need to fix issues quickly. Airbrake supports multiple programming languages and integrates with GitHub, Slack, JIRA and more Leia mais sobre o Airbrake
Your adaptable & easy to use quality management solution
Easily keep track of customer feedback records and customer complaints with the QT9™ QMS. Connect your locations, departments and people with the QT9™ QMS. Quickly get a sense of customer complaints. Use tasks to involve the right people and link to CAPA or Risk management tasks. Leia mais sobre o QT9 QMS
Plataforma EQMS modular baseada em nuvem construída e executada no Salesforce
O ComplianceQuest é um sistema de gerenciamento de qualidade empresarial (Enterprise Quality Management System, EQMS) social, modular e baseado na nuvem, desenvolvido no Salesforce para otimizar a gestão da qualidade, da conformidade, do conteúdo e da colaboração para fabricantes e fornecedores. Leia mais sobre o ComplianceQuest
Cloud-based help desk software for customer support teams
C-Desk is a cloud-based help desk software that provides businesses with tools to manage service requests and facilitate communication across teams. Administrators can create multiple service categories, assign them to specific employees or departments & receive notifications about overriding SLAs. Leia mais sobre o C-Desk
The only platform with all support channels in one place.
Efficiently manage customer issues and prevent them from churning. Wix Answers provides a unified complaint management tool, in order to quickly identify and prioritize issues as well as proactively receive customer feedback. Leia mais sobre o Wix Answers
Omnichannel customer service help desk software
ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations at best price Leia mais sobre o Wowdesk
Software de gestão de casos investigativos
Software de gestão de casos investigativos para as principais organizações de marca, bancos e escolas, para gerenciar investigações de RH, fraude e conformidade. Leia mais sobre o i-Sight
Close the loop on every customer interaction.
LiaCX Action Campaign technology includes built-in task automation, so you can assign, track & verify completion of tasks, ensuring complaints are resolved Leia mais sobre o LiaCX
Case management & CRM for representatives and their staff
eCasework is a case management and CRM solution for councillors, MPs, unions and other political representatives to collect, follow and resolve cases Leia mais sobre o eCasework
Citizen request management solution for local & county gov
QAlert is a a web-based citizen request management software solution suite used by local and county governments and 311 call centers to track, log, and manage the life-cycle of non-emergency requests, concerns, and complaints. Leia mais sobre o QAlert
Cloud-based customer support & team communication software
Stames is a cloud-based customer support software designed to help businesses handle customer queries, complaints, requests, and other assistance requirements. It enables professionals to engage with customers across multiple communication channels via ticketing, live chat, email, social media integrations, and more. Leia mais sobre o Stames
Multi-channel Net Promoter Score (NPS) survey software
Antlere is an online Net Promoter Score (NPS) survey software that gathers & decodes NPS feedback from multiple platforms to measure & improve customer loyalty Leia mais sobre o Antlere
Incident management & issue hotline service
EthicsPoint is an incident management platform for managing complaint programs from investigation through to resolution in a consistent & customizable workflow Leia mais sobre o EthicsPoint
On-Demand Compliance and Risk Management Software
Complaints reporting in real-time allowing escalation of open complaints and reporting of closed complaints. Calculation of days taken to closure and prompts required actions in accordance with FCA regulations. Questions covering regulatory reporting & MI to establish root cause & remedial actions. Leia mais sobre o Compliance Star
Gladly is a Cloud-based customer service platform
Gladly is a cloud-based customer service platform that helps agents to track client communication occurring on multiple channels through a single interface Leia mais sobre o Gladly
Complaint management software
ConSol CM/Complaint is a complaint management solution designed to help businesses of all sizes manage complaints on a unified interface. The software enables administrators to automatically provide feedback to maintain the quality of service. Leia mais sobre o ConSol CM/Complaint
Multi-channel customer relations management platform
Akio.CX is an omnichannel customer relations tool, designed to facilitate web, telephone, email & social media conversations between customers & customer service teams. Leia mais sobre o Akio Unified Interaction Center
Record, track & route customer complaints
isoTracker Complaints Management allows organizations to record & track customer complaints, route them for investigation, issue actions and escalate responses Leia mais sobre o isoTracker Complaints Management
NPD delivery management for the food industry
QADEX is a solution for supplier risk assessments, supplier approval, product specifications, quality monitoring, consumer complaints management & NPD delivery Leia mais sobre o QADEX Vision
Software de gestão da força de trabalho e recursos humanos
O NeeyamoWorks é um software de gestão de recursos humanos que permite que as empresas gerenciem várias operações administrativas, incluindo gerenciamento de conformidade regulatória, gerenciamento de benefícios, verificação de antecedentes, controle do tempo, processamento de folha de pagamento e muito mais. Leia mais sobre o NeeyamoWorks
Software white label para medir a satisfação dos clientes
A binds.co é uma ferramenta que mensura a satisfação e a experiência dos clientes com uma empresa em tempo real, a partir de questionários online rápidos e customizáveis, os quais podem ser enviados através de múltiplos canais, como mensagens de texto, emails, widgets e totens de atendimento. Leia mais sobre o binds.co
Cloud- based software for handling complaints and follow-ups
Complaint Management Software by Intelex helps businesses view, track, and store information about customer queries, resolutions, and follow-up actions in a centralized repository. The platform lets users manage complaints from distributors, manufacturers, customers, and other stakeholders. Leia mais sobre o Complaint Management Software
Browser-based helpdesk and ticketing software
Easily integrated into your existing IT infrastructure, NetSupport ServiceDesk delivers the processes needed to help you effortlessly track, organize, manage and answer the toughest support challenges. Leia mais sobre o NetSupport ServiceDesk