Aqui está nossa lista de aplicativos para Sistemas de Gestão de Reclamações. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

40 apps
Classificar por
Central de serviços simples criada com base no Jira.
O Jira Service Desk é um software de gestão de serviços que conecta a TI às empresas por meio de uma resolução rápida e responsável de solicitações dos clientes. Criado com base no mecanismo de fluxo de trabalho Jira da Atlassian, o Jira Service Desk é colaborativo e tem uma base de conhecimento de baixo custo, fácil de configurar e dimensionar,... Leia mais sobre o Jira Service Desk
Uma ferramenta completa de gerenciamento de serviços de TI (ITSM) para empresas
O Freshservice é uma central de serviços ITIL online com recursos de emissão de tíquetes e gestão de ativos, além de ferramentas de gestão de incidentes, problemas, mudanças, liberações e conhecimento. Leia mais sobre o Freshservice
Software de emissão de tíquetes para suporte ao cliente sem esforço.
O HelpDesk é um sistema de emissão de tíquetes online que simplifica as iniciativas de atendimento ao cliente. Encante seus clientes com um excelente suporte e solucione os tíquetes com mais rapidez. As mensagens personalizadas aumentam a satisfação do cliente. Leia mais sobre o HelpDesk
Solução de software de suporte ao cliente e helpdesk on-line
O Freshdesk é um software de suporte ao cliente multicanal baseado em SaaS (software como serviço) para empresas de todos os tamanhos, com gamificação e automação e é gratuito para até três agentes. Leia mais sobre o Freshdesk
Pacote 100% gratuito de ferramentas de CRM, colaboração e comunicação
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos. Usado por mais de 5 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
O ótimo atendimento ao cliente começa com o melhor software de helpdesk.
O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários canais, incluindo telefone, bate-papo ao vivo e mídias sociais. Leia mais sobre o LiveAgent
Cloud-based Help Desk & Customer Support Platform
Zendesk's fully customizable help desk solution scales with your business and enables organizations to solve tickets easily. Reach customers on any channel and equip your agents with a full history of all interactions, including those tracked from 700+ app integrations. Leia mais sobre o Zendesk
O primeiro software de helpdesk sensível a contexto do setor
O Zoho Desk é um aplicativo de atendimento ao cliente baseado na Internet, que ajuda as empresas a construírem relacionamentos mais sólidos com os clientes. Leia mais sobre o Zoho Desk
B2B Customer Support Software
TeamSupport is helpdesk software built for business to business customer support. Full visibility of customers, parent-child relationships, customizable SLAs, Customer Health Index, and even associate tickets at a company level to improve customer relationships. Leia mais sobre o TeamSupport
Software de suporte e atendimento ao cliente
Suporte a todos os clientes. A qualquer momento. Em qualquer lugar. Interaja com seus clientes quando e onde eles estiverem. Preste serviço em todos os canais, em qualquer dispositivo. Capacite seus clientes com as comunidades. Acompanhe as principais métricas da central de contato em tempo real. E capacite todos os funcionários a oferecer um... Leia mais sobre o Salesforce Service Cloud
Online reputation management
BirdEye is a reputation management software which helps businesses collect, monitor & market customer reviews with social listening, real-time analytics, & more Leia mais sobre o BirdEye
Customer experience management (CXM) platform
Qualtrics CustomerXM is a customer experience management platform that helps businesses collect feedback from across multiple channels and improve the customer journey. Key features include personalized consumer insights, trend analysis, digital reputation management, and behavior-based predictions. Leia mais sobre o Qualtrics CustomerXM
Issue tracking software for help desk and customer service
100% web-based issue tracking software that automatically assigns new issues based on your preferences and SLA's, and accessed via web browser or mobile device. Leia mais sobre o Issuetrak
Mensagens SMS para equipes de operações, vendas e suporte.
O Avochato é uma solução de mensagens de texto/SMS destinada a equipes de vendas, suporte e marketing, que permite aos usuários enviar, receber e colaborar com mensagens de clientes. Leia mais sobre o Avochato
Crie aplicativos de banco de dados online sem codificação.
O Caspio é uma plataforma de pouco código para a criação de aplicativos de banco de dados online sem codificação. Leia mais sobre o Caspio
Geração de relatórios de erros e comentários no aplicativo para aplicativos móveis
O Instabug é uma solução de geração de relatórios de erros e comentários para aplicativos móveis com testes beta, comunicação do usuário, relatórios de falhas, alertas e integrações de terceiros. Leia mais sobre o Instabug
Software de atendimento ao cliente e suporte técnico online
O HappyFox é um software de atendimento ao cliente e suporte técnico na nuvem. O sistema de suporte por tíquete permite solucionar problemas dos clientes, consolidando o fluxo de trabalho de atendimento. Ele também possui uma base de conhecimento interna, um fórum da comunidade e um portal de suporte ao usuário final. Bem avaliado por pequenas,... Leia mais sobre o HappyFox
Loyalty marketing and gift card management
Preferred Patron provide customer loyalty and gift card management programs to businesses of all sizes, across many diverse industries Leia mais sobre o Preferred Patron Loyalty
Enterprise Quality Management
MasterControl is an electronic quality management software (eQMS) system compliant with FDA regulations and ISO quality standards. Leia mais sobre o MasterControl Quality Excellence
Visual bug tracking tool
Marker.io is a visual bug tracking tool which enables users to capture & report visual bugs, ideas & tasks in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana, & more Leia mais sobre o Marker.io
Compliance management platform
Qualtrax is a cloud-based compliance management platform which allows businesses to manage accreditations, documents, processes, employee training and testing. The software is designed for forensic labs, testing labs, medical examiners, manufacturers, utilities companies, and more. Leia mais sobre o Qualtrax
Omnichannel Customer support & Help Desk software-FREE PLAN
Obtain a cloud customer service system with the backend ticketing, knowledge base and case management functionality at an affordable monthly cost. NABD allows small and medium companies to efficiently support a customer from anywhere, at any time, regardless of the channel via which the customer is reaching out for support(web portal, email,... Leia mais sobre o NABD System
Bug and error tracking software
Airbrake an exception reporting service with support for multiple programming languages and integrations with GitHub, Slack, JIRA and more Leia mais sobre o Airbrake
The total employee relations risk mitigation solution
The employee relations & investigation solution that companies trust to help them track, investigate and analyze issues the right way. Leia mais sobre o HR Acuity
All-in-one customer support suite
Organize online documentation and provide customer support with UseResponse's customer feedback software and help desk system. Leia mais sobre o UseResponse
Cloud-based help desk software for customer support teams
C-Desk is a cloud-based help desk software that provides businesses with tools to manage service requests and facilitate communication across teams. Administrators can create multiple service categories, assign them to specific employees or departments & receive notifications about overriding SLAs. Leia mais sobre o C-Desk
Your adaptable & easy to use quality management solution
The most adaptable & easy to use quality management software. The QT9 QMS is a highly modular web-based system designed for biomedical, pharmaceutical, medical device, aerospace and general manufacturing companies. Automate ISO 9001, ISO 13485 with FDA 21 CFR Part 11 electronic signature compliance. Leia mais sobre o QT9 Quality Management
The only platform with all support channels in one place.
Wix Answers is the industry’s first unified customer support platform. With all support channels built into a single platform, agents are more efficient and teams can gain deeper insights into their operations. Leia mais sobre o Wix Answers
Omnichannel customer service help desk software
Wowdesk is a web-based, omnichannel help desk solution designed to deliver positive customer experiences for businesses of all sizes. The platform automates the tracking, recording & lifecycle of customer service requests, and can be customized for different workflows, SLA rules, and org structures. Leia mais sobre o Wowdesk
Case management & CRM for representatives and their staff
eCasework is a case management and CRM solution for councillors, MPs, unions and other political representatives to collect, follow and resolve cases Leia mais sobre o eCasework
Software de gestão de casos investigativos
Software de gestão de casos investigativos para as principais organizações de marca, bancos e escolas, para gerenciar investigações de RH, fraude e conformidade. Leia mais sobre o i-Sight
Citizen request management solution for local & county gov
QAlert is a a web-based citizen request management software solution suite used by local and county governments and 311 call centers to track, log, and manage the life-cycle of non-emergency requests, concerns, and complaints. Leia mais sobre o QAlert
Multi-channel Net Promoter Score (NPS) survey software
Antlere is an online Net Promoter Score (NPS) survey software that gathers & decodes NPS feedback from multiple platforms to measure & improve customer loyalty Leia mais sobre o Antlere
Incident management & issue hotline service
EthicsPoint is an incident management platform for managing complaint programs from investigation through to resolution in a consistent & customizable workflow Leia mais sobre o EthicsPoint
Gladly is a Cloud-based customer service platform
Gladly is a cloud-based customer service platform that helps agents to track client communication occurring on multiple channels through a single interface Leia mais sobre o Gladly
Customer complaint management and quality assurance software
Everest is a tailorable, scalable, multi-industry complaint management and quality assurance solution for businesses to track, manage & resolve customer issues Leia mais sobre o Everest
Multi-channel customer relations management platform
Akio.CX is an omnichannel customer relations tool, designed to facilitate web, telephone, email & social media conversations between customers & customer service teams. Leia mais sobre o Akio
Record, track & route customer complaints
isoTracker Complaints Management allows organizations to record & track customer complaints, route them for investigation, issue actions and escalate responses Leia mais sobre o isoTracker Complaints Management
NPD delivery management for the food industry
QADEX is a solution for supplier risk assessments, supplier approval, product specifications, quality monitoring, consumer complaints management & NPD delivery Leia mais sobre o QADEX
Software de gestão da força de trabalho e recursos humanos
O NeeyamoWorks é um software de gestão de recursos humanos que permite que as empresas gerenciem várias operações administrativas, incluindo gerenciamento de conformidade regulatória, gerenciamento de benefícios, verificação de antecedentes, controle do tempo, processamento de folha de pagamento e muito mais. Leia mais sobre o NeeyamoWorks ServiceDesk