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O Jira Service Desk é um software de gestão de serviços que conecta a TI às empresas por meio de uma resolução rápida e responsável de solicitações dos clientes. Criado com base no mecanismo de fluxo de trabalho Jira da Atlassian, o Jira Service Desk é colaborativo e tem uma base de conhecimento de baixo custo, fácil de configurar e dimensionar,... Leia mais sobre o JIRA Service Management
O Freshdesk é um software de gestão de reclamações baseado na nuvem, que ajuda as empresas a resolver reclamações por e-mail, internet, telefone, bate-papo e redes sociais. Leia mais sobre o Freshdesk
O Freshservice é uma solução multicanal para resolver problemas levantados por usuários com recursos de automação avançados para categorizar, priorizar e atribuir problemas. Leia mais sobre o Freshservice
O HelpDesk é um sistema de emissão de tíquetes online que simplifica as iniciativas de atendimento ao cliente. Encante seus clientes com um excelente suporte e solucione os tíquetes com mais rapidez. As mensagens personalizadas aumentam a satisfação do cliente. Leia mais sobre o HelpDesk
Use o Zoho Desk para automatizar a gestão compatível, definindo níveis de serviço, criando fluxos de trabalho e regras de escalonamento, configurando notificações, entre outros. Ele reúne e-mail, redes sociais, bate-papo ao vivo, telefonemas e formulários da Internet. O plano gratuito oferece três usuários grátis para você iniciar as operações. Leia mais sobre o Zoho Desk
O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários canais, incluindo telefone, bate-papo ao vivo e mídias sociais. Leia mais sobre o LiveAgent
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos. Usado por mais de 5 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
Transforme as reclamações em uma oportunidade de criar clientes leais e satisfeitos para a vida toda. O Front é um hub de comunicação com o cliente que reúne todos os canais em uma única plataforma para acompanhar reclamações, responder rapidamente e obter informações úteis para melhorar a experiência do cliente. Leia mais sobre o Front
O Gorgias é um helpdesk de atendimento e suporte ao cliente e bate-papo ao vivo tudo-em-um para lojas Shopify, Magento e BigCommerce, que oferece ferramentas como integração de e-mail, respostas automáticas, gestão de tíquetes, rastreamento de histórico de clientes e atribuição de solicitações, entre outros, para ajudar no atendimento ao cliente. Leia mais sobre o Gorgias
Zendesk is the leading cloud-based help desk software built with support agents in mind. All your customer interactions are in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and full customer history. Leia mais sobre o Zendesk
TeamSupport is a B2B customer support software company for tech-enabled companies in software, hardware, infotech, telecom industries. Leia mais sobre o TeamSupport
Apptivo is a customer relationship management app that allows businesses to create and manage customer accounts with information such as contact info, website, annual revenue‚ address‚ number of employees‚ & more. Accounts can be associated with other records such as Contacts or Opportunities. Leia mais sobre o Apptivo
Suporte a todos os clientes. A qualquer momento. Em qualquer lugar. Interaja com seus clientes quando e onde eles estiverem. Preste serviço em todos os canais, em qualquer dispositivo. Capacite seus clientes com as comunidades. Acompanhe as principais métricas da central de contato em tempo real. E capacite todos os funcionários a oferecer um... Leia mais sobre o Salesforce Service Cloud
NICE Cxone delivers the most complete and customer-focused cloud platform for companies to transform their customer experiences. Leia mais sobre o NICE CXone
O Vtiger ajuda mais de 100.000 empresas a oferecer experiências únicas aos clientes com integração entre equipes de marketing, vendas e atendimento. Leia mais sobre o Vtiger CRM
Qualtrics CustomerXM is a customer experience management platform that helps businesses collect feedback from across multiple channels and improve the customer journey. Key features include personalized consumer insights, trend analysis, digital reputation management, and behavior-based predictions. Leia mais sobre o Qualtrics CustomerXM
O SAP CRM On-Demand é uma solução de gestão do relacionamento com o cliente baseada na nuvem que se integra ao SAP ERP, formando parte do pacote empresarial completo da SAP. O software CRM oferece uma plataforma única para armazenar todas as informações da conta do cliente, bem como para gerenciar todas as comunicações com clientes. O SAP CRM... Leia mais sobre o SAP Customer Experience
Free yourself from tracking your company's issues across spreadsheets and email. Issuetrak allows you to manage everything, from issue creation to resolution to reporting. With multiple hosting options and customized pricing, there's no better time to get on 'trak. Leia mais sobre o Issuetrak
O Avochato é uma solução de mensagens de texto/SMS destinada a equipes de vendas, suporte e marketing, que permite aos usuários enviar, receber e colaborar com mensagens de clientes. Leia mais sobre o Avochato
GetMoreReviews is a cloud-based review generation and reputation management platform which is designed to encourage satisfied customers to leave 5-star reviews online through automated review requests, while enabling the recording of customer complaints without negative reviews being left online Leia mais sobre o GetMoreReviews
Fornece informações contextuais em tempo real durante todo o ciclo de vida do aplicativo móvel, capacitando as equipes móveis a acelerar o fluxo de trabalho e liberar com confiança. Leia mais sobre o Instabug
MasterControl's customer complaint management system helps thousands of companies ensure timely response to complaints about their product. This is crucial in the life science industry, where safety of patients is a top priority. Leia mais sobre o MasterControl Quality Excellence
Preferred Patron provide customer loyalty and gift card management programs to businesses of all sizes, across many diverse industries Leia mais sobre o Preferred Patron Loyalty
O HappyFox é um software de suporte ao cliente e suporte técnico tudo-em-um baseado na nuvem. O sistema de emissão de tíquetes do HappyFox permite a resolução rápida de problemas dos clientes por meio de um fluxo de trabalho eficiente de suporte ao cliente. A plataforma oferece uma base de conhecimento interna, um fórum da comunidade e um portal... Leia mais sobre o HappyFox Help Desk
Qualtrax is a cloud-based compliance management platform which allows businesses to manage accreditations, documents, processes, employee training and testing. The software is designed for forensic labs, testing labs, medical examiners, manufacturers, utilities companies, and more. Leia mais sobre o Qualtrax
Marker.io is a visual bug tracking tool which enables users to capture & report visual bugs, ideas & tasks in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana, & more Leia mais sobre o Marker
Easily keep track of customer feedback records and customer complaints with the QT9™ QMS. Connect your locations, departments and people with the QT9™ QMS. Quickly get a sense of customer complaints. Use tasks to involve the right people and link to CAPA or Risk management tasks. Leia mais sobre o QT9 QMS
ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations at best price Leia mais sobre o NABD System
Organize online documentation, customer self-service and provide customer support with UseResponse's customer feedback software and help desk system. Leia mais sobre o UseResponse
The employee relations & investigation solution that companies trust to help them track, investigate and analyze issues the right way. Leia mais sobre o HR Acuity
Com o software de gestão de reclamações do CQ, é possível ter controle abrangente sobre como as reclamações dos clientes são coletadas, registradas, comunicadas e rastreadas em conformidade com as diretrizes e regulamentos do setor. Entre em contato para conhecer todos os recursos e configurabilidade para atender aos seus requisitos específicos. Leia mais sobre o ComplianceQuest
Airbrake provides frictionless error monitoring and performance insight for your entire app stack. And we give you all the context and root-cause diagnostics you need to fix issues quickly. Airbrake supports multiple programming languages and integrates with GitHub, Slack, JIRA and more Leia mais sobre o Airbrake
C-Desk is a cloud-based help desk software that provides businesses with tools to manage service requests and facilitate communication across teams. Administrators can create multiple service categories, assign them to specific employees or departments & receive notifications about overriding SLAs. Leia mais sobre o C-Desk
Efficiently manage customer issues and prevent them from churning. Wix Answers provides a unified complaint management tool, in order to quickly identify and prioritize issues as well as proactively receive customer feedback. Leia mais sobre o Wix Answers
Centra Hub CRM is a CRM solution that helps businesses automate processes related to sales, marketing and services. The platform comes with an appointment scheduling functionality, which enables enterprises to capture leads from websites, forums and social media platforms. Leia mais sobre o CentraHub CRM
ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations at best price Leia mais sobre o Wowdesk
Software de gestão de casos investigativos para as principais organizações de marca, bancos e escolas, para gerenciar investigações de RH, fraude e conformidade. Leia mais sobre o i-Sight
LiaCX Action Campaign technology includes built-in task automation, so you can assign, track & verify completion of tasks, ensuring complaints are resolved Leia mais sobre o LiaCX
eCasework is a case management and CRM solution for councillors, MPs, unions and other political representatives to collect, follow and resolve cases Leia mais sobre o eCasework
Web-based Business Process Management System (BPM) that will assist your organization in automating your business processes. Leia mais sobre o BPI System
QAlert is a a web-based citizen request management software solution suite used by local and county governments and 311 call centers to track, log, and manage the life-cycle of non-emergency requests, concerns, and complaints. Leia mais sobre o QAlert
Stames is a cloud-based customer support software designed to help businesses handle customer queries, complaints, requests, and other assistance requirements. It enables professionals to engage with customers across multiple communication channels via ticketing, live chat, email, social media integrations, and more. Leia mais sobre o Stames
NOLA AUTOMATION is an auto dialer solution that helps call centers communicate with customers via various methods including outbound or inbound calls, SMS, emails, live chat, and more. It allows sales teams to analyze customer journey by targeting leads or customers and creating strategic plans. Leia mais sobre o NOLA
Antlere is an online Net Promoter Score (NPS) survey software that gathers & decodes NPS feedback from multiple platforms to measure & improve customer loyalty Leia mais sobre o Antlere
EthicsPoint is an incident management platform for managing complaint programs from investigation through to resolution in a consistent & customizable workflow Leia mais sobre o EthicsPoint
Complaints reporting in real-time allowing escalation of open complaints and reporting of closed complaints. Calculation of days taken to closure and prompts required actions in accordance with FCA regulations. Questions covering regulatory reporting & MI to establish root cause & remedial actions. Leia mais sobre o Compliance Star
Compliants Pro is an industry-specific complaints management software designed to help businesses control risks, incidents, and complaints from within a unified platform. Professionals can quickly resolve root causes for issues and use reports, charts, and dashboards to gain insights into organizational metrics. Leia mais sobre o Complaints Pro
Sabio Virtual is a cloud-based help desk software, which enables service providers and support teams within businesses to handle technical calls, access reports, manage client details, organize knowledge base articles, and more. Administrators can track the evolution of working hours for each technician and configure permission levels for team... Leia mais sobre o Sabio Virtual
Gladly is a cloud-based customer service platform that helps agents to track client communication occurring on multiple channels through a single interface Leia mais sobre o Gladly
Resolve customer complaints originating from all sources include home page, call centers and more. Leia mais sobre o Everest

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