Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Discagem Preditiva. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

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95 opções de software

O Adversus é uma solução de gestão do relacionamento com o cliente e discador baseada na nuvem e projetada para ajudar pequenas e médias empresas a gerenciar operações relacionadas a comunicações com clientes, telemarketing, gestão de leads e muito mais. A plataforma permite que os usuários automatizem os fluxos de trabalho de chamadas usando o... Leia mais sobre o Adversus
O Dialfire é um software de central de atendimento com chamadas de saída baseado na nuvem, que permite aos usuários transformar o navegador em uma central de atendimento completa para chamadas de saída com uma ferramenta de visualização e discagem preditiva, além de ferramentas de combinação de chamadas. O Dialfire também oferece formulários... Leia mais sobre o Dialfire
O software de discagem preditiva do CloudTalk fará com que seus agentes lidem com mais chamadas em menos tempo. Facilite as coisas para as equipes de vendas e suporte ao cliente com mais de 70 recursos que economizam tempo e integrações fáceis de configurar com o software empresarial existente. Faça o teste grátis de 14 dias. Leia mais sobre o CloudTalk
Suporte para discagem preditiva inteligente com transmissão de voz, SMS, fax e e-mail. Leia mais sobre o ICTBroadcast
O Newfies-Dialer é um sistema de difusão por voz e SMS com discagem automática, criado para geração de leads, marketing, campanhas políticas, cobrança de dívida e muito mais. Leia mais sobre o Newfies-Dialer
O Talkdesk oferece todos os benefícios do software de central de atendimento empresarial, sem a complexidade. Leia mais sobre o Talkdesk
O Bitrix24 é um sistema gratuito de telefonia comercial, discagem automática e CRM em um só produto. Chamadas de entrada e saída, IVR, telemarketing, robocalling, correio de voz, gravação de chamadas, encaminhamento de chamadas, aluguel de números de telefone nacionais e internacionais. Usado por mais de 4 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
NICE inContact CXone is a patented dialer that generates more revenue and reduces hang-ups. In predictive dialing mode, it initiates a large volume of outbound calls at one time, using an algorithm to predict outbound agent availability and transferring any connected contacts to live agents. Leia mais sobre o NICE CXone
Dialpad is a cloud communication platform and business phone system that provides organizations with the latest in VoIP telephony technology to keep teams connected and productive. The platform comprises three integrated products; Dialpad Talk, Dialpad Contact Center, and Dialpad Sell. Leia mais sobre o Dialpad
O Five9 é uma solução de central de contato e call center baseada em inteligência artificial. A solução, baseada na nuvem, oferece ferramentas omnicanais, incluindo gerenciamento de chamadas feitas e recebidas, discador preditivo, discador progressivo, chat, atendimento ao cliente via rede social, distribuição automática de chamadas (ACD) e muito... Leia mais sobre o Five9
O Lusha é um software de gestão de leads que ajuda as empresas a recuperar detalhes de contato de clientes potenciais de vários sites, capturar informações de leads, interagir com clientes ou candidatos e melhorar as taxas gerais de conversão. Os profissionais de marketing podem criar formulários personalizados de coleta de dados para capturar... Leia mais sobre o Lusha
With Outreach Guide, you get an AI-powered virtual assistant that joins live meetings, captures real-time transcription, and delivers on-demand confidence with competitive and product details in the moment. Leia mais sobre o Outreach
Um discador preditivo avançado é incluído, além do tratamento integrado de chamadas combinadas. Leia mais sobre o VICIdial
Better sales, made simple. Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling & texting. Supercharge your CRM into an automated sales machine with an intelligent autodialer, seamless CRM integration, and Enterprise Contact Center. Leia mais sobre o Kixie PowerCall
RingCentral Contact Center provides customers and call center managers with omnichannel capabilities and a comprehensive feature with optimization tools Leia mais sobre o RingCentral Contact Center
Powering thousands of clients and millions of calls. Cloud based, no-delay dialer increases productivity 447%. Try us FREE without a credit card. Leia mais sobre o PhoneBurner
O Genesys PureCoud é uma solução de colaboração de funcionários e central de contato na nuvem fácil de usar, rápida de implantar e criada para inovação rápida. Leia mais sobre o Genesys Cloud CX
Increase productivity and reach more potential customers with the ChaseData Corp dialer software for call centers, sales and telemarketing solutions. Leia mais sobre o ChaseData CCaaS
With JustCall's Predictive Dialer, increase sales exponentially & make more calls per agent. Dial entire contact lists simultaneously. Leia mais sobre o JustCall
Bright Pattern is the most effective cloud contact center software which helps businesses to simplify omnichannel service. Leia mais sobre o Bright Pattern
A CallTrackingMetrics é a atribuição de marketing, inteligência de conversação e a solução de centrais de atendimento. Capture a jornada completa do cliente junto às equipes. Acompanhe todas as suas conversas por intermédio de ligações, textos, preenchimentos de formulários e bate-papos em uma única plataforma. Leia mais sobre o CallTrackingMetrics
Use o método de discagem mais adequado às necessidades da central de atendimento: Preview, Progressive, Power ou Predictive. Dessa forma, é possível maximizar o tempo de conversação dos agentes e melhorar seu respectivo desempenho. Leia mais sobre o XCALLY
CallTools is an all-in-one call center solution offering an outbound power dialer & inbound call center with live agent monitoring, skill based routing, & more Leia mais sobre o CallTools
An all-in-one customer interaction suite powering over a billion interactions worldwide Leia mais sobre o Ameyo
Connect with your customers across all communication channels (voice, web chat, SMS, email) and control all customer interactions with the Voiptime Cloud contact center platform. Enjoy the capabilities of Voiptime Cloud software trusted by 1000+ companies! Leia mais sobre o Voiptime Cloud
CallHub is a Voice and Text messaging service for political campaigns, grassroots advocacy, non profits and businesses. Call Center, Voice & Text Broadcasting. Leia mais sobre o CallHub
Unified, omni-channel customer service platform for managing interactions across email, chat, voice calls, SMS, social channels, and more. Leia mais sobre o Aspect Unified IP
wolkvox enables to configure predictive, progressive, preview and manual dialing, providing the best algorithm for predictive dialing. It also integrates different service channels to create strategies adapted to each telephone number and to increase customer contact. Leia mais sobre o wolkvox
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convoso's predictive dialer for high-performance outbound call centers. Leia mais sobre o Convoso
Kavkom Predictive Dialer is designed to help businesses automate dialing and routing of calls to live agents. The application enables supervisors to manage and optimize prospecting, sales, and recruitment campaigns, track the productivity of agents, and provide access to specific agents to view information about leads or campaigns. Leia mais sobre o Kavkom
O Squaretalk é uma plataforma de comunicação na nuvem versátil e eficaz, com automações e integrações simplificadas. É simples de usar, liberando tempo para as outras partes do seu negócio. Leia mais sobre o Squaretalk
3CLogic is a leading cloud contact center platform providing advanced and scalable speech-enabled (IVR, ACD, CTI, Click to Call, Screen Pop, Speech Analytics, Reporting) offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics for global enterprises and customer service teams. Leia mais sobre o 3CLogic
DialShree is a cloud-based software designed to help businesses manage customer interactions. It can be deployed on any web server or cloud platform and can be used to manage interactions across multiple channels. Leia mais sobre o Dialshree
O Call Center Studio é um software baseado na nuvem que fornece às empresas ferramentas para gerenciar e lidar com as consultas dos clientes em uma plataforma centralizada. Os principais recursos incluem geração de relatórios, gerenciamento de correio de voz, gravação de chamadas, IVR, administração de banco de dados, configuração de fluxo de... Leia mais sobre o Call Center Studio
Dolphin Power Dialer is a cloud-based predictive dialer designed to help businesses streamline customer relationship management, lead tracking, and reporting operations. It enables managers to monitor and train agents, configure workflows, generate custom reports, and personalize caller IDs for running campaigns. Leia mais sobre o Dolphin Power Dialer
HoduCC is a contact center software designed to help businesses resolve clients’ issues and automate customer interactions through various communication channels including voice or video calls, emails, SMS, chats, and social media platforms. Leia mais sobre o HoduCC
Automatize a discagem de saída usando o discador preditivo. Alguns recursos: Detecção de distribuição automatizada de mensagens (AMD, na sigla em inglês), reciclagem, painéis em tempo real, várias regras de discagem. Leia mais sobre o uContact
The Playbooks sales acceleration platform delivers: • Visibility: Know what your sales reps are doing and what is working. • Productivity: Increase key metrics with easy-to-use tools and motivation. • Effectiveness: Sell more by focusing reps on deals most likely to close. Leia mais sobre o Playbooks
Cloudagent covers the needs of inbound, outbound and blended contact centers with ACD, IVR, CTI, dialer and more. Leia mais sobre o CloudAgent
Call Logic is a TCPA-compliant auto-dialer solution that helps businesses streamline operations related to call campaigning, recording, routing, and more. The smart caller ID module lets businesses utilize direct inward dialing (DID) numbers to establish local presence with customers. Leia mais sobre o Call Logic
LiveVox is a cloud-based contact center platform designed for small and medium businesses to automate customer support across channels, increase satisfaction rates and reduce churn. With its pre-integrated practical AI capabilities, it enables businesses offer 24/7 automated customer support across channels. Leia mais sobre o LiveVox
Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM. Leia mais sobre o Ricochet360
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Leia mais sobre o Aloware
Solução de central de atendimento baseada na nuvem fácil de implantar, com recursos avançados de chamada, plataformas de gerenciamento e operador, segurança de dados, integrações de sistemas e estatísticas em tempo real. Leia mais sobre o VCC Live
eTollFree is a predictive dialer software designed to help businesses record calls and control contact center operations. The platform offers a customizable campaign management feature, which enables managers to automatically call phone numbers available for different leads. Leia mais sobre o eTollFree
Simplify lead generation and win more business. Spend less time navigating through various software and more time connecting with leads. Leia mais sobre o Ytel
Sales Sling is a cloud-based dialer & lead management platform for sales teams which offers tools for converting leads into sales, managing sales pipelines, making outbound calls with the auto-dialer functionality, tracking and recording inbound & outbound calls, managing employee performance & more Leia mais sobre o Sales Sling
SpitFire Enterprise Predictive (SEP) is a web-based call center software which offers tools to launch blended inbound and outbound call center campaigns Leia mais sobre o SpitFire
FrontSpin's sales communication tool and power dialer allow you to respond to inbound leads within seconds. Leia mais sobre o FrontSpin
The Pims Auto Dialer is a full service call center suite with inbound, outbound and broadcast dialing functions Leia mais sobre o PIMS Dialer

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