Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Discagem Preditiva. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

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82 opções de software

O Predictive Dialer da Innitel é uma solução de gerenciamento de call center que promete recursos automatizados que auxiliam agentes e gerentes a maximizar o desempenho da campanha. Leia mais sobre o Squaretalk
O Dialfire é um software de central de atendimento com chamadas de saída baseado na nuvem, que permite aos usuários transformar o navegador em uma central de atendimento completa para chamadas de saída com uma ferramenta de visualização e discagem preditiva, além de ferramentas de combinação de chamadas. O Dialfire também oferece formulários... Leia mais sobre o Dialfire
O CloudTalk é uma solução de call center baseada na nuvem para equipes de vendas e suporte que buscam melhorar a produtividade e a satisfação do cliente e impulsionar as vendas. Integre o CloudTalk a ferramentas existentes, compre números de telefone de mais de 80 países, use mais de 40 recursos avançados e supervisione o desempenho da equipe em... Leia mais sobre o CloudTalk
O DialerAI é uma solução de discagem preditiva feita para centrais de atendimento que ajuda a gerenciar o roteamento de chamadas recebidas e feitas entre clientes potenciais e agentes. Os principais recursos são resposta de voz interativa (IVR na sigla em inglês), conversão de texto em fala, marca branca, transmissão de voz e gestão de contatos. Leia mais sobre o DialerAI
O Bitrix24 é um sistema gratuito de telefonia comercial, discagem automática e CRM em um só produto. Chamadas de entrada e saída, IVR, telemarketing, robocalling, correio de voz, gravação de chamadas, encaminhamento de chamadas, aluguel de números de telefone nacionais e internacionais. Usado por mais de 4 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
O Lusha é um software de gestão de leads que ajuda as empresas a recuperar detalhes de contato de clientes potenciais de vários sites, capturar informações de leads, interagir com clientes ou candidatos e melhorar as taxas gerais de conversão. Os profissionais de marketing podem criar formulários personalizados de coleta de dados para capturar... Leia mais sobre o Lusha
Use o método de discagem mais adequado às necessidades da central de atendimento: Preview, Progressive, Power ou Predictive. Dessa forma, é possível maximizar o tempo de conversação dos agentes e melhorar seu respectivo desempenho. Leia mais sobre o XCALLY
Suporte para discagem preditiva inteligente com transmissão de voz, SMS, fax e e-mail. Leia mais sobre o ICTBroadcast
O Newfies-Dialer é um sistema de difusão por voz e SMS com discagem automática, criado para geração de leads, marketing, campanhas políticas, cobrança de dívida e muito mais. Leia mais sobre o Newfies-Dialer
Talkdesk provides all the benefits of enterprise contact center software, without all the complexity. Leia mais sobre o Talkdesk
NICE inContact CXone is a patented dialer that generates more revenue and reduces hang-ups. In predictive dialing mode, it initiates a large volume of outbound calls at one time, using an algorithm to predict outbound agent availability and transferring any connected contacts to live agents. Leia mais sobre o NICE CXone
Dialpad is a cloud communication platform and business phone system that provides organizations with the latest in VoIP telephony technology to keep teams connected and productive. The platform comprises three integrated products; Dialpad Talk, Dialpad Contact Center, and Dialpad Sell. Leia mais sobre o Dialpad
O Five9 é uma solução de central de contato e call center baseada em inteligência artificial. A solução, baseada na nuvem, oferece ferramentas omnicanais, incluindo gerenciamento de chamadas feitas e recebidas, discador preditivo, discador progressivo, chat, atendimento ao cliente via rede social, distribuição automática de chamadas (ACD) e muito... Leia mais sobre o Five9
Outreach is a cloud-based sales automation tool that helps sales teams create, optimize & repeat sales campaigns with email templates and analysis tools. Leia mais sobre o Outreach
Um discador preditivo avançado é incluído, além do tratamento integrado de chamadas combinadas. Leia mais sobre o VICIdial
Better sales, made simple. Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling & texting. Supercharge your CRM into an automated sales machine with an intelligent autodialer, seamless CRM integration, and Enterprise Contact Center. Leia mais sobre o Kixie PowerCall
RingCentral Contact Centre provides customers and call center managers with omnichannel capabilities and a comprehensive feature with optimization tools Leia mais sobre o RingCentral Contact Center
Powering thousands of clients and millions of calls. Cloud based, no-delay dialer increases productivity 447%. Try us FREE without a credit card. Leia mais sobre o PhoneBurner
Increase productivity and reach more potential customers with the ChaseData Corp dialer software for call centers, sales and telemarketing solutions. Leia mais sobre o ChaseData CCaaS
O Genesys PureCoud é uma solução de colaboração de funcionários e central de contato na nuvem fácil de usar, rápida de implantar e criada para inovação rápida. Leia mais sobre o Genesys Cloud CX
Bright Pattern is the most effective cloud contact center software which helps businesses to simplify omnichannel service. Leia mais sobre o Bright Pattern
CallTools is an all-in-one call center solution offering an outbound power dialer & inbound call center with live agent monitoring, skill based routing, & more Leia mais sobre o CallTools
JustCall is an SMS survey software designed to help sales and support teams in the healthcare, education, finance, eCommerce, and real estate sectors manage international calls via local phone numbers. Key features of the platform include call management, bulk SMS campaigns, appointment scheduling, auto dialer, call whispering, post-call surveys,... Leia mais sobre o JustCall
Connect with your customers across all communication channels (voice, web chat, SMS, email) and control all customer interactions with the Voiptime Cloud contact center platform. Enjoy the capabilities of Voiptime Cloud software trusted by 1000+ companies! Leia mais sobre o Voiptime Cloud
CallHub is a Voice and Text messaging service for political campaigns, grassroots advocacy, non profits and businesses. Call Center, Voice & Text Broadcasting. Leia mais sobre o CallHub
Unified, omni-channel customer service platform for managing interactions across email, chat, voice calls, SMS, social channels, and more. Leia mais sobre o Aspect Unified IP
CallTrackingMetrics is marketing attribution, conversation intelligence, and contact center solution. Capture the full customer journey across teams. Track all of your conversations across calls, texts, form fills, and chats in one platform. Leia mais sobre o CallTrackingMetrics
Connect First software provides contact center solutions for inbound/ outbound calls, IVR customer engagement, and call centers. Leia mais sobre o Connect First
wolkvox enables to configure predictive, progressive, preview and manual dialing, providing the best algorithm for predictive dialing. It also integrates different service channels to create strategies adapted to each telephone number and to increase customer contact. Leia mais sobre o wolkvox
3CLogic is a leading cloud contact center platform providing advanced and scalable speech-enabled (IVR, ACD, CTI, Click to Call, Screen Pop, Speech Analytics, Reporting) offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics for global enterprises and customer service teams. Leia mais sobre o 3CLogic
O Call Center Studio é um software baseado na nuvem que fornece às empresas ferramentas para gerenciar e lidar com as consultas dos clientes em uma plataforma centralizada. Os principais recursos incluem geração de relatórios, gerenciamento de correio de voz, gravação de chamadas, IVR, administração de banco de dados, configuração de fluxo de... Leia mais sobre o Call Center Studio
Dolphin Power Dialer is a cloud-based predictive dialer designed to help businesses streamline customer relationship management, lead tracking, and reporting operations. It enables managers to monitor and train agents, configure workflows, generate custom reports, and personalize caller IDs for running campaigns. Leia mais sobre o Dolphin Power Dialer
An all-in-one customer interaction suite powering over a billion interactions worldwide Leia mais sobre o Ameyo
The Playbooks sales acceleration platform delivers: • Visibility: Know what your sales reps are doing and what is working. • Productivity: Increase key metrics with easy-to-use tools and motivation. • Effectiveness: Sell more by focusing reps on deals most likely to close. Leia mais sobre o Playbooks
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convoso's predictive dialer for high-performance outbound call centers. Leia mais sobre o Convoso
Cloudagent covers the needs of inbound, outbound and blended contact centers with ACD, IVR, CTI, dialer and more. Leia mais sobre o CloudAgent
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Leia mais sobre o Aloware
Solução de central de atendimento baseada na nuvem fácil de implantar, com recursos avançados de chamada, plataformas de gerenciamento e operador, segurança de dados, integrações de sistemas e estatísticas em tempo real. Leia mais sobre o VCC Live
Automate your outbound dialing using our powerfull predictive dialer. Some key features: AMD detection, recycling, real time dashboards, multiple dialing rules. Leia mais sobre o uContact
Simplify lead generation and win more business. Spend less time navigating through various software and more time connecting with leads. Leia mais sobre o Ytel
Sales Sling is a cloud-based dialer & lead management platform for sales teams which offers tools for converting leads into sales, managing sales pipelines, making outbound calls with the auto-dialer functionality, tracking and recording inbound & outbound calls, managing employee performance & more Leia mais sobre o Sales Sling
Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM. Leia mais sobre o Ricochet360
Call Logic is a TCPA-compliant auto-dialer solution that helps businesses streamline operations related to call campaigning, recording, routing, and more. The smart caller ID module lets businesses utilize direct inward dialing (DID) numbers to establish local presence with customers. Leia mais sobre o Call Logic
HoduCC is a contact center software designed to help businesses resolve clients’ issues and automate customer interactions through various communication channels including voice or video calls, emails, SMS, chats, and social media platforms. Leia mais sobre o HoduCC
SpitFire Enterprise Predictive (SEP) is a web-based call center software which offers tools to launch blended inbound and outbound call center campaigns Leia mais sobre o SpitFire
The Pims Auto Dialer is a full service call center suite with inbound, outbound and broadcast dialing functions Leia mais sobre o PIMS Dialer
FrontSpin's sales communication tool and power dialer allow you to respond to inbound leads within seconds. Leia mais sobre o FrontSpin
O Adversus é uma solução de gestão do relacionamento com o cliente e discador baseada na nuvem e projetada para ajudar pequenas e médias empresas a gerenciar operações relacionadas a comunicações com clientes, telemarketing, gestão de leads e muito mais. A plataforma permite que os usuários automatizem os fluxos de trabalho de chamadas usando o... Leia mais sobre o Adversus
ReadyMode is an all-in-one CRM and predictive dialer with inbound/outbound channels, ACD, IVR, call recording, a live floor map of agents and a webphone. Leia mais sobre o ReadyMode
Auto Dialer Blended Call Center CRM Call Logging Campaign Specific Caller ID Inbound Call Center Interactive Voice Response (IVR) Knowledge Base Manual Dialer Outbound Call Center Preview Dialer Progressive Dialer Quality Management Queue Management Leia mais sobre o CallShaper

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