Aqui está nossa lista de aplicativos para Programas de Gravação de Ligações. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

113 opções de software

Classificar por
Ofereça a seus clientes potenciais e existentes a experiência de chamada ideal, aproveitando as gravações de chamadas para melhorar o desempenho do representante. Leia mais sobre o Aircall
O CloudTalk permite gravar todas as chamadas. Ouça as gravações diretamente no navegador da internet, em qualquer lugar e a qualquer momento. Melhore a experiência do cliente supervisionando as chamadas da equipe. Leia mais sobre o CloudTalk
O NUACOM é um sistema de telefonia na nuvem tudo-em-um para pequenas e médias empresas (PMEs) que precisam de uma solução moderna e escalável de comunicação comercial. A plataforma oferece mais de 50 recursos de classe empresarial para aumentar a produtividade, conectar departamentos e centralizar a telefonia em todos os locais. Leia mais sobre o NUACOM
O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários canais, incluindo telefone, bate-papo ao vivo e mídias sociais. Leia mais sobre o LiveAgent
CRM online gratuito com gravação de chamadas. Mais de 4 milhões de empresas usam o Bitrix24 como PABX e CRM gratuitos na nuvem. Leia mais sobre o Bitrix24
O Call Center Studio é um software baseado na nuvem que fornece às empresas ferramentas para gerenciar e lidar com as consultas dos clientes em uma plataforma centralizada. Os principais recursos incluem geração de relatórios, gerenciamento de correio de voz, gravação de chamadas, IVR, administração de banco de dados, configuração de fluxo de... Leia mais sobre o Call Center Studio
Oferecer a melhor experiência ao cliente é um processo de melhoria contínua. Com o TalkChief, é possível ativar gravações de chamadas de entrada e saída que permitem monitorar, avaliar e melhorar as operações diárias. Leia mais sobre o TalkChief
FreJun is a call automation platform for outbound teams. FreJun meets your end to end communication needs and integrates with your workflow tools seamlessly. Leia mais sobre o FreJun
Zendesk's fully customizable help desk solution scales with your business and enables organizations to solve tickets easily. Reach customers on any channel and equip your agents with a full history of all interactions, including those tracked from 700+ app integrations. Leia mais sobre o Zendesk
O Freshdesk é um sistema de atendimento ao cliente omnichannel baseado na nuvem para empresas de todos os tamanhos, com soluções que aumentam a produtividade do agente e melhoram a satisfação do cliente. Leia mais sobre o Freshdesk
Designed to give you a flexible, mobile, and powerful cloud phone system. Experience HD-quality web, audio, and video, along with one-click functionality and webinar capabilities with RingCentral Video. Promote collaboration with team messaging, unlimited SMS, and more. Leia mais sobre o RingCentral MVP
Record inbound and outbound calls, pause/resume live call recordings and listen to past call recordings at any time to ensure compliance with quality standards. Leia mais sobre o Talkdesk
O GoToConnect combina sistemas de telefone VoIP Jive na nuvem com a Internet GoToMeeting, áudio e videoconferência em uma solução simples, confiável e flexível. Os usuários podem conhecer, conversar, bater papo, enviar mensagens de texto e colaborar sem problemas via navegador da Internet, aplicativo de desktop ou telefone de mesa. Leia mais sobre o GoToConnect
NICE inContact CXone Recording provides secure, full-featured call and screen recording for audio and digital channels. Adhere to compliance regulations with capabilities to meet GDPR, PCI and HIPPA standards, including encryption, automated and on-demand masking, consent-based recording and more. Leia mais sobre o NICE CXone
Get unfiltered visibility into what's happening with your sales team, your deals, and your market with Revenue Intelligence from Gong. Leia mais sobre o Gong.io
Dialpad is a cloud communication platform and business phone system that provides organizations with the latest in VoIP telephony technology to keep teams connected and productive. The platform comprises three integrated products; Dialpad Talk, Dialpad Contact Center, and Dialpad Sell. Leia mais sobre o Dialpad
O Five9 é uma solução de central de contato e call center baseada em inteligência artificial. A solução, baseada na nuvem, oferece ferramentas omnicanais, incluindo gerenciamento de chamadas feitas e recebidas, discador preditivo, discador progressivo, chat, atendimento ao cliente via rede social, distribuição automática de chamadas (ACD) e muito... Leia mais sobre o Five9
ExecVision is a conversation intelligence platform built on a simple, almost inarguable premise: Insights mined from customer interactions are exponentially more valuable when you can translate them into performance improvements in your marketing, support, sales, and product teams. Leia mais sobre o ExecVision
O CallHippo é um sistema de telefone virtual fácil de usar e oferece funcionalidade com recursos avançados, geração de relatórios abrangentes e integrações para capacitar as equipes de vendas e serviços a ter conversas eficazes com os clientes. Suporte de nível internacional sem interrupção. Configuração instantânea. Leia mais sobre o CallHippo
Twilio brings a powerful API for phone services enabling companies to make and receive phone calls, and send and receive text messages. It allows programmers to easily integrate various communication methods and to use existing web development skills and codes to solve communication problems. Leia mais sobre o Twilio
O VICIdial é uma solução de call center de código aberto com discagem preditiva de saída e recursos para lidar com chamadas de entrada ou manuais, bem como e-mail e bate-papo na Internet. Leia mais sobre o VICIdial
MiCloud Connect integrates a cloud-based business phone system with a hosted contact center to offer ACD, call recording, queueing, and dashboards & reports. Leia mais sobre o MiCloud Connect
Outreach is a cloud-based sales automation tool that helps sales teams create, optimize & repeat sales campaigns with email templates and analysis tools. Leia mais sobre o Outreach
O 3CX é um sistema telefônico completo, com filas de chamadas, chamadas de vídeo integradas e conferência pela Internet. Integre bate-papo ao vivo no site, mensagens de texto e Facebook em um único sistema. Fácil de usar remotamente: use-o em qualquer lugar por meio de aplicativos móveis e de navegador. Plataforma aberta totalmente compatível com... Leia mais sobre o 3CX
8x8 Virtual Office offers smarter, more efficient ways to connect with customers and employees. 8x8 Virtual Office delivers a powerful Unified Communications platform that provides one solution for voice, video and chat across any device, anytime and anywhere. Leia mais sobre o 8x8 Virtual Office
CallSource is a performance management solution designed to help businesses of all sizes manage processes related to call tracking, lead attribution, reputation management, & more. Its lead scoring functionality enables users to identify prospects & revenue generating opportunities. Leia mais sobre o CallSource
Better sales, made simple. Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling & texting. Supercharge your CRM into an automated sales machine with an intelligent autodialer, seamless CRM integration, and Enterprise Contact Center. Leia mais sobre o Kixie PowerCall
RingCentral Contact Centre provides customers and call center managers with omnichannel capabilities and a comprehensive feature with optimization tools Leia mais sobre o RingCentral Contact Center
Salesloft is a cloud-based sales engagement platform that helps sales teams to automate sales plays, access coaching material, manage pipelines, and more. The platform offers a range of integrated modules including Sales Email, Calendaring, Analytics, CRM Sync, and more. Leia mais sobre o SalesLoft
Ringover is a 100% Cloud voice - video - chat - text and call center solution focused on team productivity and directly configurable by managers. The key: end-to-end technological control, a user-friendly interface, and support at each step. Leia mais sobre o Ringover
Call recording and power dialing in one powerful software. Have 3 to 4 times more live conversations every time you dial. Track and record all calls. Automate post-call workflows. Powering thousands of clients and millions of calls, every month. Leia mais sobre o PhoneBurner
An analytics platform designed for those who rely on quality calls and inbound leads to measure success. Leia mais sobre o CallRail
VanillaSoft brings together the best of CRM, Lead Management and Sales-by-Phone tools into one powerful queue-based lead management solution for inside sales teams, call centers, and other sales-by-phone professionals. VanillaSoft increases productivity and improves sales accountability. Leia mais sobre o VanillaSoft
Close is the sales engagement CRM that helps SMBs turn more leads into revenue. A multichannel platform, Close lets you email, call, and text your leads from desktop. With productivity tools like the task reminders and the Power Dialer, you’ll reach more leads, follow up more often, and close more. Leia mais sobre o Close
Wingman is a call recording software that packs a punch. It uses the power of AI to automatically record and transcribe every video and audio call on your calendar. It assists sales reps in taking better notes and summarise calls by allowing them to bookmark key moments during the live call. Leia mais sobre o Wingman
Increase productivity and reach more potential customers with the ChaseData Corp dialer software for call centers, sales and telemarketing solutions. Leia mais sobre o ChaseData CCaaS
O Genesys PureCoud é uma solução de colaboração de funcionários e central de contato na nuvem fácil de usar, rápida de implantar e criada para inovação rápida. Leia mais sobre o Genesys Cloud CX
UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. Leia mais sobre o UJET
Novocall is a call tracking software that helps businesses manage multi-channel customer communications on a centralized platform. Team members can embed widgets and custom forms into websites, allowing them to automatically schedule and trigger callbacks with customers. Leia mais sobre o Novocall
Toky is a cloud phone system that helps you to improve customers and team communications. Start your business call center with virtual phone numbers, SMS, IVR, CRM integrations and more Leia mais sobre o Toky
O Myphoner é uma nova visão do software para divulgação por telefone e acompanhamento de clientes potenciais. Software simples de usar, mas com todas as ferramentas necessárias para administrar uma equipe de sucesso. É muito simples de usar e ajuda a manter o foco. Leia mais sobre o Myphoner
InfoFlo software is the most intuitive CRM software on the market. It's perfect for managing customer relationships. With InfoFlo you can now manage all emails, documents, tasks, invoices, sales/opportunities, tasks, calendar events in one simple to use interface Leia mais sobre o InfoFlo
Com o Playvox, centralize e automatize todo o processo de controle da qualidade. Isso garante que o desempenho de qualidade seja sempre monitorado, medido, treinado, reconhecido e recompensado. O Playvox ajuda as equipes de atendimento ao cliente a se concentrar no que é mais importante, otimizando as tarefas diárias e aumentando a satisfação no... Leia mais sobre o Playvox
FluentStream provides a cloud-based business phone solution with 90+ features, an intuitive, easy-to-use web portal, and seamless integrations. Leia mais sobre o FluentStream
CallTrackingMetrics is marketing attribution, conversation intelligence, and contact center solution. Capture the full customer journey across teams. Track all of your conversations across calls, texts, form fills, and chats in one platform. Leia mais sobre o CallTrackingMetrics
Asia’s leading cloud communication platform transforming CX efforts of 4500+ businesses. Enterprises from Flipkart to Gojek use Exotel to reliably handle and scale engagement during peak business periods. Its remote-ready solution for cloud telephony, SMS or VoIP can be deployed in 30 minutes. Leia mais sobre o Exotel
Modjo provides an integrated, easy to use, cloud-based conversation intelligence software. Leia mais sobre o Modjo
Chorus is the leader in conversation intelligence and an integral part of ZoomInfo’s (NASDAQ: ZI) leading modern go-to-market software. Chorus’ Conversation Intelligence Platform identifies and helps revenue teams replicate the performance of top-performing reps by analyzing their sales meetings. Leia mais sobre o Chorus
With 3CLogic, enjoy the benefit of configuring your call recording policy to include recording of all calls, none, random sampling, or agent on-demand. Easily link call recordings to records in your CRM or customer service management platform for convenient future reference. Leia mais sobre o 3CLogic
800response is a lead generation, call tracking, and customer analytics platform that helps businesses streamline processes related to generating and tracking leads, customer data capture, marketing campaign management, interaction analysis, & more. Leia mais sobre o 800response

Categorias relacionadas