Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Sucesso do Cliente. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

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Aumente a adoção de produtos, forneça integração de autoatendimento e maximize a eficiência do sucesso do cliente com uma variedade de recursos. Leia mais sobre o inSided
O Bitrix24 é a principal plataforma GRATUITA de gestão de relacionamento com o cliente e sucesso do cliente, usado por 4 milhões de empresas em todo o mundo. Ele está disponível na nuvem e no local, com acesso de código aberto. Leads ilimitados, ofertas, contatos, empresas, cotações, faturas e agendamento de compromissos. Leia mais sobre o Bitrix24
O Minerva é uma maneira fácil de capturar e compartilhar instruções clicáveis, sob demanda, para qualquer coisa na internet. Economize tempo e evite dores de cabeça enviando apenas um processo integrado a um URL. Leia mais sobre o Minerva
O Zoho Desk é um aplicativo de atendimento ao cliente baseado na Internet, que ajuda as empresas a construírem relacionamentos mais sólidos com os clientes. Com o Zoho Desk, os agentes tornam-se mais produtivos, os gerentes tornam-se mais impactantes e os clientes ficam mais capacitados. É personalizável e conveniente de usar. Leia mais sobre o Zoho Desk
O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários canais, incluindo telefone, bate-papo ao vivo e mídias sociais. Leia mais sobre o LiveAgent
O Agile CRM combina poderosos recursos de automação, telefonia, Internet, dispositivo móvel, e-mail, agendamento e sociais para gerenciar com eficácia toda a jornada do cliente. Leia mais sobre o Agile CRM
O Front é o software de sucesso do cliente para clientes felizes e equipes felizes. Com o Front, você pode gerenciar todas as conversas com clientes em um único lugar: e-mail, e-mail de grupo como [email protected], mensagem de texto SMS, bate-papo ao vivo e muito mais. Experimente o Front gratuitamente. Leia mais sobre o Front
O EngageBay é um software tudo-em-um de automação de serviços, vendas e marketing que automatiza vendas de marketing ao combinar geração de leads, email marketing, automação de marketing, gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) e participação em redes sociais. O EngageBay ajuda as empresas a adquirir, envolver, cultivar e... Leia mais sobre o EngageBay
O Tribe é uma plataforma de comunidade moderna e baseada na nuvem, desenvolvida para impulsionar a retenção e o sucesso do cliente. Permita que seus clientes compartilhem comentários, participem da criação de ideias, acessem recursos importantes, ajudem colegas e encontrem soluções da base de conhecimento com funcionalidade pronta para uso. Leia mais sobre o Tribe
O Custify é uma plataforma de sucesso do cliente baseada na nuvem, projetada para ajudar as empresas de SaaS (software como serviço) a gerenciar o engajamento com o cliente e a taxa de rotatividade no modelo de receita recorrente. Os principais recursos incluem rastreamento dos principais indicadores de desempenho (KPIs na sigla em inglês),... Leia mais sobre o Custify
O UserGuiding é uma solução de adoção digital e integração de usuários baseada na nuvem para equipes, que permite aos usuários criar tours interativos de produtos, gerar fluxos de integração personalizados e analisar métricas de adoção de produtos. A plataforma permite que as empresas criem orientações passo a passo e tours sem conhecimento de... Leia mais sobre o UserGuiding
O Trengo é uma plataforma de colaboração que fornece às empresas uma caixa de entrada compartilhada para gerenciar a comunicação da equipe e interagir com os clientes em vários canais, como WhatsApp, e-mail, bate-papo, plataforma de mídia social e chamada de voz. Leia mais sobre o Trengo
O LiveCaller é um software de bate-papo ao vivo desenvolvido para ajudar as empresas a se comunicarem com os clientes por meio de vários canais, como chamadas na internet, mensagens em tempo real, aplicativos de terceiros, entre outros. Os administradores podem monitorar, medir, analisar e visualizar KPIs em um painel centralizado. Leia mais sobre o LiveCaller
Zendesk is the leading cloud-based help desk software built with support agents in mind. All your customer interactions are in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and full customer history. Leia mais sobre o Zendesk
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize, planeje, organize e acompanhe os projetos da equipe, desde um resumo de alto nível até os menores detalhes. Mais de 90.000 equipes usam o monday.com para visualizar os responsáveis por qualquer processo, mantendo-se atualizadas com uma... Leia mais sobre o monday.com
Da integração ao suporte, acompanhe o progresso de cada cliente e acesse facilmente as informações de cada demanda. O Pipefy permite criar um padrão de execução de acordo com a assistência que cada cliente requer e garantir que nenhuma etapa seja perdida. Leia mais sobre o Pipefy
Vivantio provides customer service teams a flexible service optimization solution to meet and exceed customer expectations. Our platform combines CRM capabilities with the power of enterprise-level features so B2B service teams can improve service while reducing costs and serving happier customers. Leia mais sobre o Vivantio
Salesforce Essentials is a cloud-based CRM for small businesses which allows users to manage leads, opportunities, pipelines, support requests, and more Leia mais sobre o Salesforce Essentials
O HubSpot Service Hub é uma plataforma de atendimento ao cliente baseada na nuvem com o objetivo de simplificar processos de gestão de consultas de clientes e melhorar o relacionamento com o cliente. Ele permite que os usuários se conectem com os clientes por meio de bate-papo ao vivo, comunicações individuais com clientes, bots de conversação... Leia mais sobre o HubSpot Service Hub
Textline is a plug-and-play text messaging software designed to help businesses securely communicate with clients using various phone numbers. The Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA)-compliant platform enables healthcare providers to obtain, document, and store patient consent using built-in automation capabilities. Leia mais sobre o Textline
NiceJob is the easiest way to get more great reviews, referrals and sales. We help businesses get the reputation they deserve! We also help your website convert more leads and improve your SEO! Leia mais sobre o NiceJob
Preferred Patron provide customer loyalty and gift card management programs to businesses of all sizes, across many diverse industries Leia mais sobre o Preferred Patron Loyalty
ChurnZero is a customer engagement & retention platform for customer success teams of subscription-based businesses to reduce churn & increase renewals Leia mais sobre o ChurnZero
Strengthen long-term relationships and fuel customer growth with LearnUpon LMS; one user-focused solution. Give customers the tools they need from the get-go with guided onboarding and value-driven resources, and reduce support queries so your team can have more proactive conversations. Leia mais sobre o LearnUpon
Guide your customers to success with engaging online learning, recommended content, and moment of need training. \With the Thought Industries platform, you can build, deliver, and measure training programs throughout the customer lifecycle in one end-to-end suite – from onboarding to advocacy. Leia mais sobre o Thought Industries
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Leia mais sobre o Groove
UXPressia is a platform building customer maps to enhance user experience & visualization via customer journey mapping, personas & impact mapping techniques Leia mais sobre o UXPressia
SurveyMonkey CX is an NPS solution that enables businesses to collect, understand, and act on their customer feedback. Trigger personalized surveys through multiple channels, identify improvement areas using advanced analytics, and close the loop with customers by triggering follow-up actions. Leia mais sobre o SurveyMonkey CX
Userpilot is a cloud-based product experience platform designed for customer success & product teams to onboard users and increase product adoption through behavior-triggered experiences. The code-free solution allows users to create, manage & A/B test flows, customize the user interface, and more. Leia mais sobre o Userpilot
Enterprises that use Liveoak's Virtual Interactions™ platform, bring on new accounts faster, complete routine customer paperwork faster and offer customers the convenience of not having to physically visit a branch or office. Through Liveoak, enterprises and their customers complete work virtually. Leia mais sobre o Liveoak
3CLogic is a leading cloud contact center platform providing advanced and scalable speech-enabled (IVR, ACD, CTI, Click to Call, Screen Pop, Speech Analytics, Reporting) offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics for global enterprises and customer service teams. Leia mais sobre o 3CLogic
From pre-sale value assessments to post-sale value realization, Ecosystems is an enterprise cloud platform for quantifying customer value. Leia mais sobre o Ecosystems
Software de sucesso do cliente projetado para ajudar as empresas a crescer e manter os clientes satisfeitos. O Channels facilita a conexão, independentemente do local no qual seus clientes se encontram, com números de telefone de mais de 60 países e recursos como resposta interativa de voz (IVR na sigla em inglês), números gratuitos, gravações de... Leia mais sobre o Channels
O Gainsight transforma os pontos de dados em uma estratégia viável para o sucesso do cliente, permitindo aumentar a retenção, expandir a receita e ampliar as operações. Leia mais sobre o Gainsight CS
Determine Account Risk. Automatically identify and record all customer engagement, including Product Usage, Support Tickets, etc... Understand CSM engagement and Customer Sentiment vs just Usage. Leia mais sobre o SalesDirector.ai
Elevio offers on-demand, self-service customer support tools, including knowledge base management, in-app contextual help, support channel integrations, & more Leia mais sobre o elevio
Retently is a tool for measuring and improving customer satisfaction and loyalty through Net Promoter Score surveys and feedback collection. With Retently businesses can collect customer feedback and analyze results through advanced analytics and reports in order to take corrective action. Leia mais sobre o Retently
Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice. Leia mais sobre o Acquire
ProfitWell provides absolutely accurate subscription analytics for recurring revenue businesses. Get reporting on unit economics, churn, cash flow, and more. Integrates with billing systems like Stripe, Zuora, Chargebee, and Braintree. Leia mais sobre o ProfitWell
Take your onboarding experience to the next level. Create a repeatable and scalable process to ensure each customer is successful. Leia mais sobre o Taskfeed
Totango offers automated customer engagement management to drive conversions, boost retention and grow lifetime value. It enables you to close bigger deals faster by focusing on the right opportunities. It drive renewal rates up by ensuring customer success. It allows you to record events from your applications in real time and then analyze them.... Leia mais sobre o Totango
TaskRay is the modern project management app for you and your team. Use it to quickly track, manage and communicate your work. Drag-and-drop actions, Chatter conversation and a beautiful, clean interface make project management in Salesforce awesome. Leia mais sobre o TaskRay
Rindle is a task and project management automation tool that helps businesses save hundreds of hours by putting their projects on autopilot. Leia mais sobre o Rindle
Skilljar’s learning management system (LMS) enables businesses to scale their customer and partner training programs. The solution accelerates customer onboarding and engagement by enabling multimedia course creation, an intuitive and mobile-responsive learning environment and CRM data integrations. Leia mais sobre o Skilljar Customer Education
USU Knowledge Management is a knowledge management platform designed to centralize the internal knowledge of a company in a single & accessible database. It features supports AI-powered search, inter-agent chat, e-learning, social media management, feedback management, & more. Leia mais sobre o USU Knowledge Management
Starred builds recruitment feedback software for Talent Acquisition teams that want to deliver the best possible candidate experience. Our software integrates directly in your ATS and collects actionable feedback on autopilot. Leia mais sobre o Starred
AppsForOps Timeline is a customer success software that provides visibility on customer activity spanning the organization's people, processes and systems. View a timeline of all customer activity directly from within an Outlook inbox, and get the whole picture to make the right decisions. Leia mais sobre o AppsForOps Core Apps
PeerBoard offers a powerful community platform that is extremely easy to set up and has all the tools you need to gather, manage, and engage your community. It is an extendable and completely Whitelabel solution that could be adjusted to your business requirements. Leia mais sobre o PeerBoard
CustomerGauge is a Software-as-a-Service (SaaS) platform that uses Net Promoter® to measure and report on customer feedback in real time. Because CustomerGauge already has all the pieces in place, a program can be up and running much faster than comparable in-house programs. Leia mais sobre o CustomerGauge
Visualize em uma única plataforma de dados o engajamento com o cliente, Net Promoter Score (NPS na sigla em inglês), pontuação de integridade, cobrança, gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês), etc., devido a muitas integrações de APIs. Centralize as informações para ver dados inteiros de contas ou contatos no Salesmachine.... Leia mais sobre o Salesmachine
Capacity is an AI and knowledge management solution designed to help organizations automate operations related to customer help desks, project workflows, and data storage. With the drag-and-drop interface, users can organize information using folders, dialogues, and custom sharing rules. Leia mais sobre o Capacity
AppFollow is a cloud-based mobile analytics solution which assists businesses of all sizes with review management and competitor analysis. Its key features include channel attribution, revenue tracking, social sharing, sentiment analysis, keyword tracking, task assignment and conversion tracking. Leia mais sobre o AppFollow
Make the most of every conversation with help pages, chatbot and live chat in one platform. Leia mais sobre o FAQ Bot
Freshsuccess is a cloud-based customer success management solution designed to assist customer success teams in managing customers, preventing churn, and increasing account expansion. The platform offers a range of features including workflow management, and customer intelligence & health scoring. Leia mais sobre o Freshsuccess
SmartKarrot is a comprehensive Customer Success Platform. An integrated approach provides data liquidity across Product Success (Onboarding, Adoption, Usage) and Customer Success (Account Health, Touch Point Management and Automated Actions). Leia mais sobre o SmartKarrot
Amity is the world's most powerful Customer Success software. Amity, senses changes in customer health recommends the right actions and measures effectiveness. Leia mais sobre o Amity
O Userlist é uma plataforma de engajamento com o cliente baseada na nuvem que permite às empresas integrar clientes e otimizar a comunicação enviando notificações baseadas em comportamento a grupos direcionados, por e-mail ou mensagem de texto. Leia mais sobre o Userlist
Video Chat, Cobrowsing, Screen Sharing, Document sharing, Certified online signature for customer service and for secure online transactions. Sessions can be recorded, encrypted and store at client's location. Solution can be white-labeled. Salesforce or other CRM integration available too. Leia mais sobre o VeriShow
Kilterly is a customer success software which helps businesses increase customer retention through data insight and automated customer success playbooks. Leia mais sobre o Kilterly
Strikedeck is a customer success and engagement platform with real-time customer health scoring, workflow automation, and customer success planning tools. Other features include pre-created or customized workflow recipes, playbooks, task management, alerts, reports, and email sync. Leia mais sobre o Strikedeck
nixi1 is a chat management software designed to help contact centers, travel agencies, and small businesses handle customer interactions from various channels including WhatsApp, SMS, Telegram, and Facebook Messenger on a centralized platform. Leia mais sobre o nixi1
CFN Insight is a web-based customer experience solution for businesses of all sizes that provides features such as a customer journey map, data visualization, scorecarding, and training courses to ensure teams are up to date on all aspects of a customer's experience with their product. Leia mais sobre o CFN Insight
Vocally by Docsie is a feedback management solution, which helps organizations manage user feedback collection for software or online content portals. The platform captures user engagement videos, allowing managers to analyze customer behavior & gain visibility into improvement opportunities. Leia mais sobre o Vocally
Clickatell’s Chat Commerce Platform supports the creation and development of customer relationships in chat-based messaging, engagement, and payment solutions. Our global customers easily manage millions of monthly conversations and transactions, all through chat. Clickatell is powering the digital commerce transformation. Leia mais sobre o Clickatell
Maintain key customer accounts with cloud-based collaboration, real-time insights, and the personalized attention valuable customers demand Leia mais sobre o Kapta
Akita is Customer Success software that helps you reduce churn and increase revenue from your existing customers through up-sell, cross-sell and expansion. Akita provides your CSMs with customer health scores, playbooks, intelligent alerts, customer journey management tools, success KPIs, and more. Leia mais sobre o Akita
OmniCore by SaleMove is an omnichannel customer engagement platform that enables companies to identify, communicate, & engage with their website visitors Leia mais sobre o OmniCore
O OTO permite que as centrais de atendimento tenham 100% de visibilidade do que é dito durante as chamadas dos clientes dentro de 20 horas do tempo de desenvolvimento. Leia mais sobre o OTO
Komiko is an artificial intelligence based platform for customer success management and account management. Designed for sales teams, Komiko integrates with Salesforce and Microsoft Dynamics to capture emails, events, and content, measures and scores engagement, and recommends success playbooks Leia mais sobre o Komiko
ConfirmKit is a user research platform that helps product organizations of all sizes to discover what their users really want. ConfirmKit helps product teams to conduct, analyze and store qualitative data from user interviews, highlight patterns / trends in data, and ultimately improve their product Leia mais sobre o ConfirmKit
O CustomerX é um sistema de satisfação do cliente responsável por automatizar tarefas, agendar compromissos e centralizar dados. O software visa ajudar as empresas a direcionar o tempo e os recursos operacionais para fortalecer os relacionamentos com os consumidores. Leia mais sobre o CustomerX
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