Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Plano de Marketing. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

59 apps
Classificar por
Gerencie seus projetos do início ao fim com o Wrike.
Execute uma campanha integrada com o planejamento de marketing confiável do Wrike. Simplifique a entrada com formulários de solicitação personalizados, colabore em tempo real, planeje projetos, compartilhe resultados e reduza os ciclos de comentários com ferramentas de revisão integradas. Leia mais sobre o Wrike
Gestão de projetos e trabalhos para equipes de todos os tamanhos.
O Asana é uma ferramenta de planejamento de marketing para conectar todo o seu trabalho em um único local e reunir equipes em qualquer lugar. De listas a quadros, calendários e gráficos de Gantt, organize o trabalho do seu jeito. Junte-se a milhões de equipes em 190 países que usam o Asana para fazer mais. Leia mais sobre o Asana
Atribuição multitoque baseada em conta e análise de receita.
O Dreamdata.io é uma ferramenta de análise de receita e atribuição de marketing para empresas de pilha de várias tecnologias, que fornece análise acionável e informações sobre métricas, incluindo crescimento de benchmark, previsões de receita, retorno do investimento (ROI na sigla em inglês) de conteúdo, valor do empréstimo para anúncios,... Leia mais sobre o Dreamdata
Solução de gerenciamento de mídia e atividades de marketing
O Mediatool é uma ferramenta de planejamento de mídia que ajuda anunciantes e organizações de marketing a planejar, analisar e gerenciar atividades de marketing e orçamentos em várias campanhas. A plataforma inclui um portal unificado para profissionais de marketing receberem sugestões dos clientes e aprovarem/rejeitarem planos de mídia com... Leia mais sobre o Mediatool
Pacote 100% gratuito de ferramentas de CRM, colaboração e comunicação
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos. Usado por mais de 5 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
Ferramentas de gestão de projetos, rastreamento de tarefas e objetivos profissionais
O ClickUp é uma maneira fundamentalmente nova de trabalhar, trazendo aplicativos separados como tarefas, documentos, planilhas, rastreamento de metas, recursos e até mesmo uma caixa de entrada, juntos em um só lugar. É a convergência dos melhores aplicativos de produtividade e colaboração. Finalmente, um aplicativo para substituir todos os... Leia mais sobre o ClickUp
Faça o trabalho real acontecer!
O ActiveCollab é uma ferramenta de gestão de projetos para profissionais de criação. Incorpora recursos de gestão de tarefas, colaboração, controle de horas e faturamento em uma única ferramenta eficaz para expandir sua agência. Leia mais sobre o ActiveCollab
Quadro branco on-line para colaboração visual da equipe.
O Miro é uma plataforma de quadro branco de colaboração para equipes de qualquer tamanho e conta com a confiança de mais de 13 milhões de usuários em todo o mundo. Planeje, acompanhe e organize o fluxo de trabalho de marketing em um único lugar. Colabore, promova ideias e convide sua equipe a centralizar a comunicação e mantenha todas as partes... Leia mais sobre o Miro
Ferramenta de roteiro e plataforma de gerenciamento de produtos tudo-em-um
O Productboard é um sistema de gestão de produtos orientado ao cliente que capacita as equipes a colocar os produtos certos no mercado mais rapidamente. Leia mais sobre o Productboard
Para as equipes gerenciarem o processo de revisão de conteúdo
Filestage é a plataforma de avaliação e revisão para equipes de marketing, agências e empresas de mídia gerenciarem o processo de revisão de conteúdo. Leia mais sobre o Filestage
Ferramenta de colaboração visual para perspectivas de projetos compartilhados
Planilhas, e-mails e notificações intermináveis são os principais bloqueadores do trabalho em equipe que afetam as equipes comerciais atuais, independentemente do seu tamanho. Atribuições, tarefas e atividades diárias do projeto são perdidas, a transparência fica de lado e as pessoas perdem a produtividade com a confusão. Além de gerenciar esse... Leia mais sobre o Trello
Software de rastreamento de problemas e projetos: veja por que é um dos melhores.
O JIRA é um rastreador de problemas para equipes que planejam e desenvolvem ótimos produtos. Milhares de equipes escolhem o JIRA para capturar e organizar problemas, atribuir trabalhos e acompanhar as atividades da equipe. Leia mais sobre o Jira
Gestão de projetos simplificada
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize, planeje, organize e acompanhe os projetos da equipe, desde um resumo de alto nível até os menores detalhes. Mais de 90.000 equipes usam o monday.com para visualizar os responsáveis por qualquer processo, mantendo-se atualizadas com uma... Leia mais sobre o monday.com
Uma plataforma de execução de tarefas online para organizações de todos os tamanhos.
O Smartsheet, uma plataforma de execução de trabalho online, permite que as organizações planejem, monitorem, automatizem e relatem o trabalho. Mais de 80.000 marcas confiam no Smartsheet para gestão de trabalho e projeto devido à sua interface fácil de usar, painéis e gráficos de Gantt em tempo real e recursos de automação de trabalho. Leia mais sobre o Smartsheet
Cloud-based organization & collaboration tool
Airtable is a mobile friendly organization & collaboration platform designed to provide any sized team with the tools to create easy-to-use & flexible workflows Leia mais sobre o Airtable
Award-Winning Project Management Software
ProjectManager.com is an online project management software providing teams with a project dashboard for planning, tracking and collaboration real time Leia mais sobre o ProjectManager.com
Gestão de projetos e monitoramento de horas para equipes de qualquer porte.
Use o ProWorkflow para rastrear tarefas, horas faturáveis e comunicações com clientes, criar cotações e faturas, compartilhar arquivos, gerenciar projetos de clientes, entre outras coisas. Inscreva-se para um teste grátis. Leia mais sobre o ProWorkflow
Gestão de projetos colaborativa com chat integrado.
O Taskworld é um aplicativo de gestão de projetos e tarefas baseado na nuvem que combina quadros de tarefas visuais, mensagens em grupo e privadas, análise de projetos e muito mais. Leia mais sobre o Taskworld
Marketing & ad agency project management tool
Admation is a collaborative approval workflow tool that incorporates project management, resource management and time tracking tools into one, comprehensive online platform. Leia mais sobre o Admation
Timesheets & Project Management Software
FunctionFox is an online project management and timesheet software designed for creative companies, such as advertising, graphic design, marketing, public relations, and multimedia firms. Users can monitor multiple jobs, assign tasks, manage remote workers, and keep projects on track and on budget. Leia mais sobre o FunctionFox
Agendamento de tarefas para planejamento de projetos e gerenciamento de equipes.
O Toggl Plan é uma ferramenta de planejamento fácil de usar. O resumo visual da linha do tempo codificada por cor facilita a otimização do fluxo de trabalho e a entrega de projetos no prazo. O Boards ajuda a priorizar tarefas durante sprints e acompanhar o progresso. Leia mais sobre o Toggl Plan
The only software to organize your marketing in one place.
CoSchedule is the only way to organize your marketing in one place. As a family of agile marketing products, CoSchedule serves more than 7,000+ customers worldwide, helping you stay focused, deliver projects on time, and keep your entire marketing team happy. Leia mais sobre o CoSchedule
Cloud-based work management platform for firms of all sizes
GoodDay is a cloud-based work management platform designed to help businesses of all sizes manage project planning, product management, task organization, progress tracking and collaboration. The platform includes an interactive dashboard that enables users to view, plan, schedule and execute tasks. Leia mais sobre o GoodDay
Creative project management & proofing for improved workflow
inMotion ignite helps marketing teams plan and execute on campaigns, fast! Your team has control and visibility into project progress with a single tool to intake project requests, allocate resources, track tasks and timelines, collaborate in real-time, manage approvals, and report on performance. Leia mais sobre o inMotion ignite
Content planning, workflow and analytics for marketing teams
Marketers can leverage DivvyHQ to plan content marketing initiatives and campaigns, manage production workflows, and control content publishing schedules across an entire marketing organization. Leia mais sobre o DivvyHQ
Spreadsheets, Databases and No code APIs - one platform.
Stackby is a collaborative workspace that brings ease of use of spreadsheets, functionality of databases and access to popular services via no-code API connectors - to create, organize and automate anything. Leia mais sobre o Stackby
Leading Marketing Orchestration Platform for the Enterprise
Percolate is purpose-built to help marketers deliver coordinated, efficient, and intelligent campaigns and content at scale. Leia mais sobre o Percolate
Project management solution for marketing and creative teams
Slope is a web-based project management tool designed for marketing and creative teams demanding a single space for planning, tracking, collaborating on and reviewing project tasks, with notable features including real time feedback with chat, multi-image reviews, PDF annotating and video commenting Leia mais sobre o Slope
Award-winning work management solution
Ravetree is an all-in-one work management solution for project-driven organizations and teams with tools for managing projects, time, resources, and clients Leia mais sobre o Ravetree
An All-in-One Marketing Resource Management Solution.
Create marketing planning categories such as social, advertising, collateral, campaigns, online, trade shows and events, personnel, and more. Customize categories according to your needs and organize them into groups of projects that will later help you report back. Leia mais sobre o MRMcentral
O software facilita, você dá vida! SaaS (software como serviço) de marketing digital
O pacote de gestão de recursos de marketing do Wedia ajuda os profissionais de marketing a gerenciar, compartilhar, reutilizar e acompanhar todos os ativos digitais a partir de uma única plataforma. Leia mais sobre o Wedia
In-store demo scheduling solution for retailers
Demo Wizard is a cloud-based promotion scheduling solution, which helps retailers plan in-store marketing campaigns to help improve foot traffic. Key features include multi-shift scheduling, performance analysis, invoice processing, customer relationship management & reporting. Leia mais sobre o Demo Wizard
Marketing management software for medium and large companies
MARMIND® is the only Marketing Resource Management solution to combine plans, budgets, and results in one platform, enabling businesses to optimize resources and increase their marketing ROI. Leia mais sobre o MARMIND
Marketing resource management (MRM) software
BrandMaker gives enterprise marketers the visibility and control to optimize their marketing operations around the world. That ́s why Forrester named us as a leader in Marketing Resource Management. Leia mais sobre o BrandMaker
Attribution Powered by Incrementality - Voted #1 Measurement
Voted #1 Measurement/Analytics tech by AdExchanged, Measured provides accurate & timely marketing attribution & cross-channel reporting. Measured runs incrementality testing for online (Google, Facebook, YouTube, OTT) & offline channels like TV, radio, direct mail, catalog, and more! Leia mais sobre o Measured
Marketing and competitor analysis solution
Pulse is a marketing analysis solution that helps businesses analyze competitors & compare performance across multiple departments. It comes with a built-in scoring model, which assists enterprises with ranking companies across various verticals using paid, as well as organic, data. Leia mais sobre o Pulse
Planning and collaboration for retail and brand marketers
Shopperations is a marketing planning and budget management platform for retail and brand marketers in the CPG industry. Features include budgeting, omni-channel tactical planning, invoice management, automated reporting, calendars, post-promo analytics, process design consulting, and more. Leia mais sobre o Shopperations
Trade promotion optimization for CPG retail manufacturers
Blacksmith TPO is a trade optimization software that helps businesses in the food service and CPG retail industries build baseline models and automatically perform post event analysis (PEA) to improve promotional strategies. Managers can store data related to POS consumption, shipment, and more. Leia mais sobre o Blacksmith TPO
Project management tool for marketing teams and agencies.
Husky Marketing Planner is a project management and planning tool for marketers. The cloud-based platform allows marketing teams and agencies to gain an overview of all planning data, communicate and collaborate with team members and/or clients, and gain insight into marketing performance. Leia mais sobre o Husky Marketing Planner
Optimized Content Marketing Platform with Analytics
Organizes your content marketing teams across multiple departments and functional areas. Bird's eye view of planned content and content in production. The smartest content marketing calendar in the world. Leia mais sobre o Mintent
Streamlined, strategic and tailored marketing plan creation
MyMarketingMate uses smart marketing planning software to support owners and managers to create marketing plans that are strategic and effective, in a streamlined way, to best achieve their goals. Leia mais sobre o MyMarketingMate
Marketing visualization & collaboration platform
ATOMIZED is a marketing visualization & collaboration platform designed to help brand & agency teams with staging, planning, and workflow functions Leia mais sobre o ATOMIZED
Programmatic advertising solution for agencies & businesses
Match2One is a cloud-based programmatic advertising solution, which assists businesses and agencies with audience targeting and campaign management. Key features include client management, access control, fraud detection, multi-format support, and banner creation. Leia mais sobre o Match2One
Marketing attribution & spend recommendation for advertisers
Odyssey Attribution is a cloud-based marketing attribution solution that integrates with Google Analytics, which assists advertisers with ad spend recommendations and channel management. Key features include traffic analytics, campaign management, ad spend recommendations, and custom dashboards. Leia mais sobre o Odyssey Attribution
AI-enabled RevOps to help B2B enterprises grow faster
ayeQ helps B2B enterprises grow faster by continuously optimizing sales and marketing efforts with AI-enabled RevOps. Leia mais sobre o ayeQ
Marketing Performance Management Software
Allocadia is cloud-based software designed to create, collaborate, and share marketing plans that align with company priorities. The solution helps marketing teams of 25 collaborate to create and manage global budgets in any currency by forecasting the ROI from plans and predicting revenue impact. Leia mais sobre o Allocadia
Solução de otimização e gestão de recursos de marketing.
O Hive9 é uma solução de gestão de recursos de marketing que ajuda as empresas a planejar campanhas de marketing e otimizar seu orçamento para melhorar o ROI. A plataforma vem com um banco de dados centralizado, que permite aos gerentes armazenar dados de vendas e marketing para referência futura. Leia mais sobre o Hive9
AI-driven project management and collaboration tool by SAP
Ruum is a collaborative, AI-driven project management solution for teams which provides project management, task tracking, and progress reporting. The platform is designed for sales, marketing, HR, supply chain, analytics, and professional services teams, and integrates with the SAP C/4HANA suite. Leia mais sobre o Ruum by SAP
Automated audience insights for marketers, brands & creators
Rilo Insights delivers automated marketing insights for brands and creators, enabling the monitoring of all marketing and social platforms in one quick report Leia mais sobre o Rilo
Project management software for marketing agencies
Allisian is a project management application for marketing agencies, with features for client communication, task management, project notes, Gantt charts & more Leia mais sobre o Allisian
Business intelligence and marketing platform for e-commerce
Boomerank is a business intelligence platform designed for for e-commerce businesses. With online tools to optimize advertising on Google, the platform helps businesses increase web shop findability. Boomerank continuously provides tailored recommendations to boost overall e-commerce performance. Leia mais sobre o boomerank
Plan and create all your content, across all your channels
Qurate is a Content Strategy Platform for marketing professionals struggling with managing omnichannel content. Leia mais sobre o Qurate
Sales and marketing strategy planning
Close more sales or get your marketing messages in front of the right people. From seasoned sales teams looking for an edge to small business owners who need to do it all, Sales and Marketing Pro is the solution to help you grow your business like crazy! Leia mais sobre o Palo Alto Sales and Marketing Pro
Helping brands create content
Newscred is a content marketing and analytics tool which helps distribute marketing data and view real-time reports based on the effectiveness of the content and marketing channels. It enables businesses to plan, source, discover, publish, share and measure all of the content in a unified dashboard. Leia mais sobre o Welcome
Omni-channel marketing calendar planning
CrossCap's marketing calendar solution helps marketers plan, schedule, and consolidate marketing campaign activity and communicate plans with stakeholders Leia mais sobre o CrossCap Marketing Calendar
Performance driven marketing planning & budget management
Aprimo Plan & Spend is a marketing planning tool which enables marketers to create marketing plans, control budget, track invoices, and manage quotes Leia mais sobre o Aprimo Plan & Spend
Media buying and planning solution for ad campaigns
Media Link Software is a media buying and planning solution, which helps businesses manage the placement as well as tracking of advertisements across theaters, radio broadcasts, outdoor locations, print media, online platforms & more. Users can create personalized markets using custom data. Leia mais sobre o Media Link Software
Planning and collaboration tool for creative studios
Studio Organiser by Fresh Focus is an online project and task management solution for creative studios and teams. The cloud-based platform assists teams with planning, briefing, scheduling, creating, and sharing creative content, whilst organizing resources and assets. Leia mais sobre o Studio Organiser
Marketing planning software
Proof BusinessGPS™ is a software and marketing analytics company that enables CMO's to obtain valuable marketing insights by using predictive and regression analytics. Leia mais sobre o Proof BusinessGPS