Aqui está nossa lista de aplicativos para Software de Varejo e Atendimento ao Consumidor. Use os filtros para restringir os resultados e encontrar exatamente o que você está procurando.

550 apps
Classificar por
Software de gestão de experiência de produto (PXM)
A plataforma de gestão de experiência de produto (PXM) do Salsify combina recursos de PIM e DAM com um amplo ecossistema de comércio eletrônico e percepções úteis para aumentar as vendas. Leia mais sobre o Salsify
Software de gestão de estoque para restaurantes
Software colaborativo e de gestão de estoques de restaurantes para operadoras de serviços alimentícios de todos os tamanhos e seus fornecedores Leia mais sobre o Marketman
Food delivery management solution for restaurants
TagMyOrder is a cloud-based solution designed to help restaurants manage food deliveries. Key features include user management, payment processing, automatic notifications, channel management, real-time monitoring, and inventory tracking. Leia mais sobre o TagMyOrder
Gestão de serviço de alimentação.
O APICBASE Food Management é uma solução baseada na nuvem para gestão de estoques de comércio varejista e outras operações de back-of-house para empresas de serviço de alimentação. Ele ajuda os usuários a criar receitas, importar ingredientes para rastrear alérgenos, gerenciar estoques, calcular custos de alimentos e muito mais. Leia mais sobre o APICBASE Food Management
Cloud-based POS for dry cleaners, tailors & clothes alterers
Geelus is a cloud-based point of sale (POS) solution for dry cleaning, laundry, clothing alteration & tailoring businesses which offers tools for managing sales, inventory, SMS & email marketing, customer loyalty, and more. The system allows users to manage multiple stores from a single interface. Leia mais sobre o Geelus
Software de POS baseado na Internet para empresas de limpeza a seco
O Enlite POS é um software de POS personalizável baseado na nuvem para empresas de limpeza a seco com um ou vários pontos, oferecendo ferramentas de faturamento e marketing, aplicativos de roteamento e entrega para motoristas, aplicativos móveis nativos para clientes e integrações de terceiros. Leia mais sobre o Enlite POS
Cloud solution for retail space planning and planograms
Quant Retail is a cloud-based retail management solution for space planning, planograms, and product category management. The software automatically generates optimized planograms based on sales and user-defined templates, and offers shelf edge labels, a product library, reporting, and more. Leia mais sobre o Quant Retail
Gestão de reservas de locação de carros
O HQ Rental Software funciona como a sede on-line de empresas de locação de carros, com ferramentas para gerenciar reservas on-line, disponibilidade, manutenção, tarifas, entre outros. Leia mais sobre o HQ Rental Software
Software de leilões para leilões e vendas de ativos online/transmitidos pela Internet
O BidJS é uma solução de licitação baseada na nuvem que ajuda empresas de leilões a gerenciar todo o ciclo de vida de leilões cronometrados e transmitidos pela Internet usando diversas alternativas de negociação, como lances, compra à vista e negociações. Ele permite que os usuários assistam a liquidações online e ao vivo e façam lances em... Leia mais sobre o BidJS
Solução de gerenciamento de terminal unificado de nível corporativo
O Hexnode MDM é uma solução de gerenciamento de terminal unificado de nível corporativo para gerenciar BYOD, aplicativos, dispositivos e segurança. Leia mais sobre o Hexnode MDM
Software de reservas on-line para salões de beleza e spas
O Shedul é uma solução de reserva e agendamento on-line para salões de beleza, spas, personal trainers e outras empresas de beleza e bem-estar. Leia mais sobre o Shedul
Software de gerenciamento de entregas locais
O Onfleet é uma plataforma de SaaS (software como serviço) que ajuda as empresas a gerenciarem as entregas locais. Otimize perfeitamente as rotas, distribua, rastreie motoristas, notifique os destinatários e muito mais. Leia mais sobre o Onfleet
Software de ERP para distribuidores de alimentos
Desde 1987, a NECS vem projetando softwares para as necessidades específicas de distribuidores de alimentos gerais e especializados. Quase 1.500 distribuidores de alimentos recorreram à NECS para obter software de distribuição para ajudar com suas empresas de alimentos no atacado. A linha entrée de software de distribuição de alimentos baseado no... Leia mais sobre o entree
Solução de otimização de preços baseada em algoritmo para varejistas
O Dynamic Pricing da Omnia é um módulo integrado de preços, marketing e promoções em nível de produto, que dá suporte a varejistas com preços baseados em algoritmos automatizados. Leia mais sobre o Omnia Dynamic Pricing
Cloud-based solution for managing social media campaigns
Feed Composer is a cloud-based marketing solution that helps enterprises manage advertisements and marketing campaigns across social media channels. It enables users to customize posts using several design elements such as images, layers, texts, or fonts. Leia mais sobre o Feed Composer
Cloud-based kiosk solution
KioWare is a cloud-based kiosk solution designed to help small to large businesses manage device security and convert Android or Windows-based devices into self-service kiosks. KioWare enables users to define and control server-console access, and internet, or application restrictions. Leia mais sobre o KioWare
Software de agendamento para setores de serviços
O SimplyBook.me é um software de agendamento de compromissos on-line para profissionais e pequenas, médias e grandes empresas em todos os setores de prestação de serviços. Leia mais sobre o SimplyBook.me
Plataforma com pouco código para criar aplicativos de negócios personalizados
O Zoho Creator é uma plataforma de pouco código baseada na Internet, com a qual qualquer pessoa pode criar aplicativos de negócios prontos para dispositivos móveis personalizados sem necessidade de conhecimento técnico prévio. Leia mais sobre o Zoho Creator
Operations Execution Software for Multi-Unit Operators
Restaurants, convenience stores, and other retail chains use Zenput to see inside and improve the operations of every store. By making it easy to roll-out, track and enforce compliance with operating procedures and key initiatives, Zenput helps improve performance and exceed customer expectations. Leia mais sobre o Zenput Mobile
Business management for salons, spas, and clinics
You'reOnTime is an all-in-one management tool for salons, spas, clinics, barbershops, and other businesses within the beauty industry. The cloud-based platform offers tools for managing appointments, sales, marketing, online booking, reporting, and more Leia mais sobre o You'reOnTime
Ferramenta de e-PLM e planejamento de produção para a indústria da moda
Software de PLM e planejamento de produção para o setor de vestuário, calçados e têxteis, para ajudar a levar o produto ao mercado com mais rapidez e eficiência. Leia mais sobre o Fast React Systems
Sistema de POS em tablet baseado na nuvem para restaurantes
O Poster POS é um aplicativo de ponto de venda em tablet baseado na nuvem, que permite a cafés, lojas e restaurantes gerenciar menus, pedidos e suprimentos de forma rápida e eficiente. Leia mais sobre o Poster POS
Sistema de gestão de corretor de aluguel de carros baseado na Internet.
O CRBMS (Car Rental Broker Management System) é uma plataforma de aluguel de carros baseada na Internet que ajuda os corretores de aluguel de carros a lidar com aspectos operacionais do negócio com mais eficiência. O sistema pode ser configurado por um corretor, dependendo dos requisitos específicos da organização. Leia mais sobre o CRBMS
Solução de gerenciamento de frota e mobilidade empresarial
O OpenFleet é uma solução de gerenciamento de frota baseada na nuvem, projetada para ajudar as empresas de compartilhamento de carros, concessionárias e locadoras a gerenciar reservas, usuários, veículos e pagamentos. Ele vem com uma plataforma automática de aluguel, que permite que as empresas gerenciem reservas de frotas, manutenção e... Leia mais sobre o OpenFleet
Gerente de informações de produtos desenvolvido para profissionais de marketing
O Sales Layer é uma solução de gestão de informação sobre o produto baseada na nuvem, projetada para ajudar os profissionais de marketing de comércio eletrônico a gerenciar, organizar, sincronizar, atualizar, analisar a qualidade e publicar automaticamente as informações de seus produtos em vários canais e plataformas. Leia mais sobre o Sales Layer
Sistema de POS para lavanderias automáticas e a seco
O CleanCloud é um sistema de ponto de serviço (POS) para lavanderias automáticas e a seco, que também oferece aplicativos nativos de serviço de retirada e entrega para iOS e Android. Leia mais sobre o CleanCloud
Solução de leilão eletrônico e compra de produtos e serviços pela Internet
O Promena é uma solução de compra de produtos e serviços pela Internet, projetada para ajudar as empresas a gerenciarem as atividades de compra de maneira eficiente e eficaz. Leia mais sobre o Promena e-Sourcing
Software de gerenciamento de dispositivos móveis para todas as organizações
O ManageEngine Mobile Device Manager Plus é fácil de implantar e protege milhares de dispositivos móveis em sua organização. Leia mais sobre o Mobile Device Manager Plus
Software de leilões on-line
O AuctionWorx Enterprise é um software de gerenciamento de leilões on-line otimizado para dispositivos móveis, projetado para ajudar empresas de todos os tamanhos a criarem e gerenciarem seus próprios leilões de mercado, setor ou região com um site de leilões completo, funcionalidade de e-commerce, opções de listagem, localização e muito... Leia mais sobre o AuctionWorx Enterprise
Store Locator Widgets para sites de empresas
O Store Locator Widgets é uma ferramenta de localização de lojas com todos os recursos, que pode ser configurada, personalizada e incorporada a qualquer site para rastreamento de localização. Leia mais sobre o Store Locator Widgets
Plataforma de portaria de terminal como serviço (KaaS)
O HootBoard é uma plataforma de portaria digital de terminal como serviço (Kiosk as a Service, KaaS), criada para ajudar instituições de ensino, centros de visitantes, hotéis, hospitais, locais de trabalho, escritórios e outras organizações a compartilhar anúncios, eventos, classificados, vagas e outras informações internamente, através de um... Leia mais sobre o HootBoard
Pacote 100% gratuito de ferramentas de CRM, colaboração e comunicação
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos. Usado por mais de 5 milhões de empresas em todo o mundo. Leia mais sobre o Bitrix24
Solução de ponto de venda para pequenas empresas
O Quid POS Smart Vendor é um sistema de ponto de venda baseado na nuvem, no Android e na Internet, que permite aos comerciantes fazer transações em várias moedas e aceitar qualquer pagamento. Leia mais sobre o Quid POS Smart Vendor
Crie revistas, catálogos, folhetos e outras publicações.
O Flipsnack é uma ferramenta de publicação online baseada em navegador, usada por pessoas de todo o mundo para criar e publicar catálogos digitais, revistas, folhetos, portfólios, relatórios, álbuns de fotos, jornais e muitos outros tipos de publicações. Leia mais sobre o Flipsnack
Software para gestão de empresas de saúde e bem-estar
O MINDBODY oferece software para gestão de empresas de spas, salões, academias, profissionais de bem-estar e outras empresas da categoria que funcionam com agendamento de horários. Leia mais sobre o MINDBODY
Solução integrada de varejo omnicanal
O iVend Retail permite que os varejistas controlem de forma centralizada seus negócios com a solução integrada de gerenciamento composta por 7 módulos omnicanal. Leia mais sobre o iVend Retail
Software de inteligência de precificação competitiva
Aumente as margens de lucro nos negócios de comércio eletrônico automatizando a coleta de dados de preço e estoque com o mecanismo de precificação dinâmica da Prisync. Leia mais sobre o Prisync
Solução de rastreamento de entregas online e planejamento de rotas de veículos.
O Track-POD é uma solução de entrega de frota baseada na nuvem que utiliza a tecnologia de Inteligência Artificial, GPS e aplicativos móveis para dar às empresas iniciantes e empresariais acesso a gestão de entregas, otimização de rotas e frotas, rastreamento em tempo real baseado em mapas, gerenciamento de segurança, notificações e... Leia mais sobre o Track-POD
Software de agendamento de horários on-line
O Acuity é um software de agendamento de horários on-line que permite aos clientes agendar horários on-line, preencher formulários personalizados e pagar com cartão de crédito, sem interrupção. Leia mais sobre o Acuity Scheduling
Software de gestão de estoques para pequenas e médias empresas
O DEAR Inventory é um aplicativo de gestão de pedidos e estoques baseado em nuvem para pequenas e médias empresas, que oferece uma solução completa de gerenciamento de back-end com compras, vendas, gestão de armazéns, recursos de manufatura leve, bem como integração com remessa, comércio eletrônico e gateway de pagamento. Leia mais sobre o DEAR Inventory
Editor de gráficos vetoriais padrão do setor
O Adobe Illustrator CC é um software padrão do setor em ferramentas e aplicativos de desenho vetorial para gráficos digitais em impressão, Internet, aplicativos e animações de vídeo. Leia mais sobre o Adobe Illustrator CC
Salon, spa, & fitness scheduling and business software
Vagaro is a web-based solution for salon and fitness center owners to promote their business, manage staff, book appointments or classes online and connect with customers. Leia mais sobre o Vagaro
iPad & Android point of sale (POS) system
Square Point of Sale is a POS solution for Android and iOS devices which includes tools for managing payments, digital receipts, inventory, reports, and more Leia mais sobre o Square Point of Sale
POS software for restaurants
Square for Restaurants is a cloud-based point of sale (POS) solution with support for dine-in, pickup & delivery restaurant operations. The system provides tools for front & back of house management, online ordering, credit card processing, mobile payments, employee management, reporting, and more. Leia mais sobre o Square for Restaurants
Dealer management software for independent auto dealerships
DealerCenter is a dealer management system for independent car sales, with mobilized features for inventory tracking, desking, lending and document management Leia mais sobre o DealerCenter
Affordable, Cloud-Based, Case Management Software
Easy-to-use & HIPAA-compliant human services/social services cloud case management software. Designed for nonprofits to record and report interactions with clients, case notes, set goals & measure outcomes, perform assessments, make referrals and more! Helping you positively transform lives. Leia mais sobre o CharityTracker
Spa and Salon Business Management Software
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your salon and spa better. Leia mais sobre o Booker Software
Win more jobs and grow your business with mHelpDesk!
Job Tracking & Invoicing Functionality Through Your Mobile Device Instant Access to Your Customer Info from any Device - Never Lose Track of Your Jobs or Devices Includes Tools for Quoting, Scheduling, Job tracking, Billing & Invoicing, Electronic Payments, QuickBooks integration, and a growing list of other great features! Let... Leia mais sobre o mHelpDesk
Staff scheduling, time tracking, communication & attendance
When I Work is the easiest way for businesses to schedule and communicate with your hourly employees. Put the schedule and time clock in everyone's pocket. Schedule on-the-go with free apps for iPhone and Android. Save yourself time and money and improve accountability. Free for up to 75 employees. Leia mais sobre o When I Work
Professional graphic design software
CoreIDRAW is a graphic design software which enables users to create professional designs with vector illustration, layout, photo editing, typography, template tools, and more. CoreIDRAW allows users to create, access and store artwork, web graphics and prints in the cloud, via the web app. Leia mais sobre o CorelDRAW
The point of sale you'll love to use.
Lightspeed POS is a complete point of sale and inventory management tool that simplifies time-consuming tasks like inventory and employee management. Access detailed sales reports in minutes and use the built-in customer profiles to provide personalized service that will increase customer loyalty. Leia mais sobre o Lightspeed POS
Customizable, cloud-based salon management & POS software
SuperSalon is a cloud-based salon management and Point of Sale (POS) solution for salon businesses of every size, from start-ups to multi-location franchises Leia mais sobre o SuperSalon
The simplest way to make smarter business decisions.
Trusted by more than 25,000 independently owned businesses, ShopKeep provides point of sale hardware, cloud-based software and analytics and payment processing so small and medium-sized business owners can run a smarter business. Leia mais sobre o ShopKeep
Booking Software for Hair, Beauty & Wellbeing Professionals
Timely is the world's smartest salon, spa and wellness software. Timely runs on all your devices. Manage your appointments, calendar, staff, stock, payments and more. Leia mais sobre o Timely
#1 inventory management software for QuickBooks
Made for integration with QuickBooks, Fishbowl is a complete manufacturing and inventory management solution designed for medium and large businesses Leia mais sobre o Fishbowl
Client appointment scheduler & business calendar
Visibook is an appointment scheduling software for small business service providers and their clients, with an online calendar, self-booking tools, & mobile app Leia mais sobre o Visibook
Autodealer marketing solution
Carsforsale.com is an automotive shopping and dealer management software that helps vehicle dealers in listing their cars for sale, and offers reporting and analytics, dealer training and support, inventory distribution and inventory leads and exposure. Leia mais sobre o Carsforsale.com
Pacote de ERP e gestão empresarial em nuvem
O NetSuite é um pacote de software líder mundial de gestão empresarial em nuvem feito especificamente para as necessidades de empresas de alto crescimento e médio porte. Leia mais sobre o NetSuite
Staff Scheduling, Time & Attendance (Time Clock) & More
Deputy is an all-in-one employee scheduling, time & attendance, tasking & communication platform, with mobile apps which allow users to manage teams on the go. Leia mais sobre o Deputy
Scheduling software for businesses with hourly employees
OpenSimSim is a free scheduling solution for hourly employees. Build the schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Leia mais sobre o OpenSimSim
Scheduling, Communication, and Engagement for Restaurants
7shifts is an all-in-one solution for restaurants to schedule staff, communicate with their team, optimize labor, and more in one easy-to-use platform. Build a happier, more efficient workplace with 7shifts. Start free today. Leia mais sobre o 7Shifts
Online self-storage management software solution
SiteLink Web Edition is cloud-based self-storage management software for single and multi-store operators, integrating with websites, accounting software + more Leia mais sobre o SiteLink Web Edition
Scheduling and workforce management for restaurants
HotSchedules is an employee scheduling tool for managing & communicating with workforces, as well as forecasting sales, generating reports & sourcing new staff Leia mais sobre o HotSchedules
All-in-one cloud INVENTORY, POS, EDI, B2B and 3PL
Cin7 makes complex retail and wholesale simple, with all-in-one Inventory Management, POS, Direct EDI Integration and 3PL integration. Leia mais sobre o Cin7
Salon software for loyalty management
In addition to helping salons to effortlessly manage stock, staff and sales, Phorest Salon Software gives users the tools as a salon owner to get clients booking more appointments and spending more. Fully GDPR compliant. Leia mais sobre o Phorest
iPad POS software: restaurants, retail & service businesses
talech is a secure and easy-to-use cloud-based iPad point of sale (POS) system which allows restaurants, retail and service outlets to take orders, manage tables, manage inventory, process payments, take & manage appointments and timed-service, deliver real-time analytics and reports and much more Leia mais sobre o talech
Fortaleça o conteúdo que constrói sua marca.
O Widen Collective traz seus ativos digitais em uma solução expansível. Ganhe visibilidade, acesso e controle de seu conteúdo de marketing e criação. Leia mais sobre o Widen Collective
iPad based Point of Sale solution for restaurants
TouchBistro’s iPad POS system is designed for and by restaurant service staff to meet the specific needs of the industry with 24/7 expert support. Leia mais sobre o TouchBistro
Retail POS system that manages multiple store locations
PHP Point of Sale is a cloud-based retail POS solution designed for small to mid size businesses that aids with managing inventory, sales reports, customer relations, employee onboarding, sales commissions, and more. The system is mobile friendly and designed to manage multiple locations. Leia mais sobre o PHP Point of Sale
Consignment Made Easy
SimpleConsign is a web-based consignment store management solution, offering a point of sale (POS) system, inventory management, customer histories, and more Leia mais sobre o SimpleConsign
Online Point of Sale (POS) software solution for restaurants
CAKE is Sysco's Point of Sale restaurant solution. It's built rugged tough, robust, yet easy to use and cost friendly. Get more done every shift, every day. Leia mais sobre o CAKE
#1 Most User-Friendly Software to Run a Service Business
Built and Trusted By 1000s of Service Pros! Complete Paperless Job Management: Leads, Estimates, Team Scheduling, Running Jobs from the Field, Invoices, Payments and More! Fully integrated with Quickbooks. Award-Winning: Most User-Friendly and Most Affordable. Leia mais sobre o Kickserv
Live auction event management for nonprofits
Complete online silent auction software for non-profits with live event management, fundraising, and ticketing built-in Leia mais sobre o Silent Auction Pro
Sales & event management for hotels, restaurants & venues
Tripleseat SmartSuite is a cloud-based event management solution for hotels, restaurants & other venues, covering bookings, payments, document management & more Leia mais sobre o Tripleseat
The Best iPad Point-of-Sale System
Revel iPad point-of-sale system for restaurants, bars, retail, quick service restaurants, and enterprises. We help you achieve your dreams! Leia mais sobre o Revel Systems
Powerful inventory & order management software
TradeGecko is powerful inventory and order management software for multichannel brands, high growth eCommerce and wholesale. It enables automation for omnichannel operations, improving efficiency and increasing profitability. Includes seamless integrations with Shopify, Xero, QuickBooks and more. Leia mais sobre o TradeGecko
POS & inventory management for retail businesses
Square for Retail is a point of sale (POS) system for retail businesses, with integrated inventory management, customer profiles, employee timecards, and more Leia mais sobre o Square for Retail
Fundraising platform for online, silent & live auctions
Auctria is a web-based platform that helps religious groups, human societies, and community foundations raise funds with silent, online, and live auctions Leia mais sobre o Auctria
Online appointment booking for service-providing businesses
Book Like A Boss is a platform for scheduling appointments and selling products and services online through a custom all-in-one booking page. Send automated reminders via email or SMS and connect with PayPal, Stripe or Square to collect payments and sync with Google Calendar, iCloud, Outlook & more. Leia mais sobre o Book Like A Boss
Operations platform for small-medium & franchise businesses
Jolt is an operations platform for any business, encompassing employee management and food safety compliance. The software helps businesses to decrease labor costs and improve staff accountability, productivity and efficiency Leia mais sobre o Jolt
Together, we build a better business experience
Genbook is a smart and simple online solution that helps small business entrepreneurs build a better business experience. Since 2006, Genbook has helped over 22,000 small businesses in the hair, beauty, personal service and wellness industries. Leia mais sobre o Genbook
Restaurant & Bar iPad POS Management System
Upserve POS - formerly Breadcrumb - is a POS management system for bars and restaurants that allows users to manage teams, get updates on activity, and access data from their iPhone Leia mais sobre o Upserve POS
Cloud-based Point of Sale solution for restaurants
Toast POS solution is a cloud-based restaurant management platform for restaurant owners to reduce staff & operational costs and improve customer experience Leia mais sobre o Toast POS
Photography studio management solution
Iris Works is a photography studio management system designed to help photographers streamline client & studio management processes with features such as online booking & scheduling, automated workflows, invoicing, scouting location management, questionnaires, & more Leia mais sobre o Iris Works
Secure electronic point of sale (POS) system
Epos Now is a cloud-based point of sale system which enables restaurant & retail businesses to control inventory as well as manage customers, reporting & staff Leia mais sobre o Epos Now
Mobile calendar management & appointment scheduling
Scheduling appointments has never been so easy! Booksy is an appointment system that brings you and your clients together. BooksyBIZ is designed to give you control over your business and help you save your time. You may benefit from many features that make your professional life easier. Leia mais sobre o Booksy
Run the world's best retail with Vend point-of-sale system.
Vend is powerful POS software, inventory management, ecommerce & customer loyalty for retail. Sell in-store, online or on-the-go with Vend. Accept payments with ease, manage your inventory & customers, and monitor how your business is performing with Vend. Try it free for 30 days. No credit card required. Leia mais sobre o Vend
Client management for freelancers & SMBs
HoneyBook is a client management tool designed for small business owners and freelancers to help manage and process payments, bookings, contracts, and more and aid collaboration and communication. The cloud-based tool provides an all-in-one business management solution to SMBs. Leia mais sobre o HoneyBook
Web-based software for volunteer-driven fundraising auctions
SchoolAuction.net is a web-based service designed to manage volunteer-driven auctions and other fundraising events for public, private and parochial schools Leia mais sobre o SchoolAuction.net
Auto Dealer with automated multi channel communication tools
AutoRaptor is a CRM & ILM automotive business solution designed to help businesses communicate with their customers on a regular basis. AutoRaptor CRM automates texts & emails sent to clients, helping eliminate manual effort, and offers features to help businesses create & send targeted campaigns. Leia mais sobre o AutoRaptor CRM
Spend less time scheduling, more time doing what you love.
Your clients and staff will love the freedom of online booking. Spend less time on your phone and more time doing what you do best. Try BookedIN free for 30 days! Leia mais sobre o BookedIN
Mobile fundraising platform for charities
Gesture is a cloud-based fundraising platform that works with charities and nonprofit organizations to maximize revenue from their fundraising Leia mais sobre o Gesture
Mobile bidding and event management software for fundraisers
GiveSmart is a mobile bidding and event management solution for fundraisers of all sizes, including foundations, nonprofits, and schools. GiveSmart’s key features include a ticketing portal, guest and event management, as well as online donations and silent auction tools. Leia mais sobre o GiveSmart
Inventory Management Built for Modern High-Growth Brands
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands. Leia mais sobre o Stitch Labs
Ecommerce Automation Platform to Improve Customer Experience
Orderhive is an eCommerce Automation Software that allows you to manage your Inventory, Orders, Shipping and all other eCommerce operations automatically. Leia mais sobre o Orderhive
Fleet route planning & route optimization software for SMBs
Route4Me is a route planning software which enables small businesses & enterprises to create, manage & share optimized routing plans quickly & effectively Leia mais sobre o Route4Me
Secure medical spa software solution
AestheticsPro Online is a medical spa software solution which enables medical aesthetic businesses to manage HIPAA Cloud Compliant electronic medical forms & client files securely Leia mais sobre o AestheticsPro Online
Free point of sale software & inventory system
Loyverse is a cloud POS system for cafes, bars or small shops that provides inventory management, loyalty program, electronic receipts, & customer communication Leia mais sobre o Loyverse
Business management for the health & fitness industry
WellnessLiving is an all-in-one online booking, resource scheduling, lead generation, and reporting solution for health and wellness focused businesses Leia mais sobre o WellnessLiving
Private event management software for restaurants & venues
Gather is an end-to-end events management platform that helps users manage their private event, banquet and catering business from sales to execution Leia mais sobre o Gather