VIZOR IT Asset Management

ITIL Certified IT Service and Asset Management Solution

Classificação geral

4 /5
(1)
Relação qualidade/preço
4/5
Recursos
4/5
Praticidade
3/5
Suporte ao cliente
5/5

100%
dos usuários recomendam este app

Filtrar por

Classificação geral
Porte da empresa
Tempo utilizado
Classificar por

1 avaliações

Ludwig W.
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Outro durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

ITSM Evaluation of Vizor Helpdesk

Avaliado em 27/09/2018

During our ITSM product evaluation this product ended up in the top-3, but eventually a different solution was chosen by our team. Anyhow a very valuable ITSM solution.

Vantagens

List of strong points:
Deep search and combining of search criteria. Very simple and compact user interface, not too fancy, just what it needs to be. Tree of smart drop down levels. Automatic reply by email from the system. Knowledge base for incident resolution. Possibility to link to sharepoint and oneNote. extensive list of reports.

Desvantagens

It is not always very clear what is standard and what can be done via integration services from the Vizor company.