OneDesk

Ferramentas de gestão de projetos e suporte técnico em um único aplicativo

Classificação geral

4 /5
(2)
Relação qualidade/preço
4/5
Recursos
4/5
Praticidade
3/5
Suporte ao cliente
4/5

100%
dos usuários recomendam este app

Filtrar por

Classificação geral
Porte da empresa
Tempo utilizado
Classificar por

2 avaliações

Bobby
Classificação geral
  • Setor: Administração pública
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Avaliado em 08/05/2017

Rakesh
Classificação geral
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

Good solution to combine voice of the customer with product management

Avaliado em 04/05/2011

It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Vantagens

For a first-time user of the product, I thought support was excellent