Avaliações do ManageEngine Endpoint Central
ManageEngine Endpoint Central
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978 avaliações
- Setor: Banco de investimento
- Porte da empresa: 501 - 1 000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Realmente Surpreendente!
Avaliado em 20/08/2024
Tenho tido muitas alegrias, pois o sistema realmente mudou minha forma de trabalhar, claro que com...
Tenho tido muitas alegrias, pois o sistema realmente mudou minha forma de trabalhar, claro que com algum tempo de dedicação e familiarização a ferramenta, processos que anteriormente precisava de 5 ou mais outras ferramentas hoje faço apenas com o ManageEngine Endpoint Central.
Estou muito satisfeito.
Vantagens
Facilidade e usabilidade muito intuitivas, o tempo de resposta para ações e correções nos EndPoints sempre é um diferencial comparado a outras ferramentas do mercado.
Desvantagens
Algumas funções nem sempre estão onde imaginamos e precisamos de ajuda para entender o funcionamento.
- Setor: Lácteos
- Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Ferramenta Robusta e Completa para Gestão de Segurança em Compliance com a NIST.
Avaliado em 01/08/2024
Durante o período de avaliação foi identificado diversas ferramentas fundamentais para o gerenciamen...
Durante o período de avaliação foi identificado diversas ferramentas fundamentais para o gerenciamento de estações, principalmente voltados para segurança. O gerenciamento e aplicação de patchs funcionam em nível rede e Web. Também por ser uma ferramenta bem completa substitui outras ferramentas diminuindo o custo com ferramentas adicionais como Ferramenta de acesso remoto.
Vantagens
Gerenciamento de patchs: Permite atualização remota e sem interação com o usuário.
Implementação e remoção de software sem interação com o usuário.
Configurações e acesso remoto as estações.
Desvantagens
A ferramenta ainda em desenvolvimento em algumas funções como o DLP que não possui cloud e o Antivirus de Ultima geração que ainda não está concluido.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Excelente solução
Avaliado em 13/12/2023
Utilizo as soluções da Zoho desde 2017 e conheci a pouco tempo a solução Maneged Engine. Estou...
Utilizo as soluções da Zoho desde 2017 e conheci a pouco tempo a solução Maneged Engine. Estou gostando
Vantagens
Vários recursos em uma unica plataforma, facilitando a gestão de equipes e clientes
Desvantagens
Alguns recursos ainda precisam ser analisados e estudados mas por enquanto não consigo pontar negativamente.
Alternativas consideradas
AteraRazões para mudar para o ManageEngine Endpoint Central
Facilidade na gestão de usuários e clientes- Setor: Manutenção predial
- Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
- Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Teste de Viabilidade de uso
Avaliado em 18/08/2023
Muito positiva na utilização dos recursos.
Muito positiva na utilização dos recursos.
Vantagens
Gerenciamento dos Endpoints e Gestão de Patch muito importantes no dia a dia e fácil utilização da ferramenta.
Desvantagens
Custo elevado principalmente para inclussão de add-in
- Setor: Organização cívica e social
- Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de um ano
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Gerenciamento remoto eficaz e confiável é a marca do Manage Engine Desktop Central
Avaliado em 22/03/2021
Vantagens
Facilidade de conexão com o PC ou o dispositivo móvel remotamente. Fácil acesso à maquina do usuário com toda segurança, como se estivesse lá fisicamente, intuitivo, prático, ágil e muito estável sem perder o trabalho que está sendo realizado. Fácil transferência de arquivos, possibilidades de várias configurações para facilitar o trabalho remoto
Desvantagens
No momento não há nada que eu não goste na utilização da ferramenta. Tem deixado o trabalho mais fácil
- Setor: Relações governamentais
- Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
A melhor ferramenta de gestão
Avaliado em 04/03/2021
Vantagens
As automações que a ferramenta oferece, facilitam muito o trabalho.
Várias ferramentas que economizam tempo e maximizam a produção.
Desvantagens
A quantidade de atualizações é um pouco excessiva e não permitiram que utilizasse a licença atual para migrar para o ambiente Cloud da ManageEngine.
- Setor: Segurança de rede e informática
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Estou gostando
Avaliado em 29/06/2022
Vantagens
O poder de gerenciar todos meus dispositivos.
Desvantagens
As opções de licenciamento, as opções de on-premises poderia ter a opção de pagamento por mês.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Ótima ferramenta de gestão
Avaliado em 20/05/2022
Não tive tempo suficiente para aplicar 100% em nosso ambiente. O período de teste acabou.
Não tive tempo suficiente para aplicar 100% em nosso ambiente. O período de teste acabou.
Vantagens
A ferramenta atende exatamente as necessidades que precisamos para administrar e gerenciar nossos ativos.
Desvantagens
Até o momento não encontrei um ponto negativo.
- Setor: Indústria farmacêutica
- Porte da empresa: 501 - 1 000 funcionários
- Usado Semanal durante 6 a 12 meses
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Control your endpoint's update software with EndPoint Central
Avaliado em 23/04/2024
In summary, ManageEngine Endpoint Central can be a recommended solution for organizations seeking a...
In summary, ManageEngine Endpoint Central can be a recommended solution for organizations seeking a comprehensive, cost-effective, and scalable platform for endpoint management. However, it's essential to carefully assess the organization's specific requirements, budget constraints, and readiness for implementation before making a recommendation.
Vantagens
ManageEngine Endpoint Central is a robust endpoint management solution designed to streamline IT operations, enhance security, and optimize endpoint performance across organizations of all sizes.
The platform leverages automation to streamline routine tasks such as patch deployment, software updates, and asset tracking. By automating these processes, Endpoint Central helps IT teams save time, reduce manual errors, and improve overall efficiency.
Overall, ManageEngine Endpoint Central is a comprehensive and user-friendly solution that addresses the diverse needs of modern IT environments, empowering organizations to efficiently manage and secure their endpoints while enhancing overall productivity and reliability.
Desvantagens
While ManageEngine products are known for their affordability compared to some enterprise solutions, the cost of Endpoint Central may still be prohibitive for smaller organizations, especially when considering additional modules or add-ons.
ManageEngine provides comprehensive documentation and support, but some users may encounter challenges in accessing timely assistance or finding solutions to specific issues, like deploying the software across your network.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
- Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
System Admin
Avaliado em 12/11/2024
good product, compatible with many company.
good product, compatible with many company.
Vantagens
easy to manage, More future, low cost, Pro technical support
Desvantagens
Sometime deploy policy have trouble like " Agent has not contact to server .. "
- Setor: Hospitais e Saúde
- Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de dois anos
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 0.0 /10
Changed licensing after giving a quote and us sending a purchase order
Avaliado em 08/07/2024
Support is poor. They call back late at night when you have a ticket. Major problems understanding...
Support is poor. They call back late at night when you have a ticket. Major problems understanding them and they raise prices after they give you a quote and you send a PO.
Vantagens
It is fair. Also a requirement. If you have other products, they work together.
Desvantagens
They changed licensing after giving a quote and us sending a purchase order. They then turned it off even though we sent the PO two weeks prior. All they will say is we have to call them. We have major problems understanding them so the call is no good.
- Setor: Administração pública
- Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de um ano
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Manager Engine Endpoint Central
Avaliado em 04/11/2024
Overall I am happy with the product because OS Deployer works great.
Overall I am happy with the product because OS Deployer works great.
Vantagens
We mainly use it for patch management and OS Deployment.
Desvantagens
Patching process can be a bit flaky sometimes and hard to know why it failed on a certain computer
- Setor: Transporte rodoviário e ferroviário
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
A good MDM solution for the company
Avaliado em 09/12/2024
Pretty good so far, managed all corp. devices there and have a lot of logs and graphics about their...
Pretty good so far, managed all corp. devices there and have a lot of logs and graphics about their statuses
Vantagens
Flexibility and intuitive interface, a lot of manuals and instructions
Desvantagens
Clunky synchronization between cloud version server and hosts
- Setor: Empacotamento e contêineres
- Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
- Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Endpoint Central Enterprise
Avaliado em 26/11/2024
Overall the system is easy to intuitive and feature rich. The remote control allows the control of...
Overall the system is easy to intuitive and feature rich. The remote control allows the control of our endpoints to see what users are experiencing so that we can assist instead with issues.
Vantagens
Easy to use interface and rapid deployment of agents connected to Active Directory.
Desvantagens
the remote control function is fully featured, but "clunky" at times.
- Setor: Software
- Porte da empresa: 501 - 1 000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
A Productive 5+ Years of Journey with ManageEngine Endpoint Central
Avaliado em 12/11/2024
My overall experience with ManageEngine Endpoint Central has been highly positive. Over the years,...
My overall experience with ManageEngine Endpoint Central has been highly positive. Over the years, it has proven to be a dependable and comprehensive tool for managing our endpoint infrastructure. The platform has simplified our daily IT tasks, from patch management, remote software & configuration deployement to remote troubleshooting, helping us maintain a secure and compliant environment.
While there are areas where further enhancements would add even more value, such as additional integrations and feature parity between the cloud and on-premise versions, the consistent support and regular updates from ManageEngine demonstrate a commitment to continuous improvement. It’s a platform I rely on for efficient, streamlined endpoint management, and it has greatly contributed to our IT team's productivity.
Vantagens
Having used ManageEngine Endpoint Central (earlier known as Desktop Central) for over 5+ years, what stands out most is its all-in-one functionality for endpoint management. The platform is highly reliable for automating patch management, software deployment, and remote troubleshooting. It’s user-friendly and provides in-depth reports, helping us stay on top of system compliance and security. The remote control feature is robust, making it easy to provide quick support to end-users without interrupting their workflow. I also appreciate the regular updates and support provided by ManageEngine – they listen to feedback and consistently enhance the product. Overall, Endpoint Central has saved us a lot of time and effort, allowing us to focus on more strategic IT goals.
Desvantagens
One notable limitation is the need for more integrations with other IT management and security tools. Expanding the integration options would make it easier to align Endpoint Central with broader IT ecosystems. Another area for improvement is aligning the cloud version's features more closely with the on-premise offering (like Endpoint DLP Module). While the cloud version is convenient, it still lacks some of the more advanced functionalities of the on-premise setup. Addressing these gaps would make Endpoint Central a stronger choice, particularly for organizations aiming to transition to cloud-first infrastructures.
- Setor: Hospitais e Saúde
- Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Securing the Infra with Endpoint Era
Avaliado em 13/11/2024
Vantagens
Every aspect of the product and its features are amazing and a one stop solution for all your IT needs to take full control of the endpoints , in case if you have challenges in the new implementation or troubleshooting the issue the support team will always be quick on their feet to resolve it for you.
Desvantagens
As I stated in previous comments it was a savior and one of the best product , no cons noticed so far if i come across will for sure flag it
- Setor: Software
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
IT Management with ManageEngine Endpoint Central
Avaliado em 17/12/2024
Overall, Manage Engine Endpoint Central is a powerful and versatile tool that can significantly...
Overall, Manage Engine Endpoint Central is a powerful and versatile tool that can significantly mange all IT management processes. Its comprehensive feature set, combined with automation and security capabilities, makes it a valuable asset for all IT Teams.
Vantagens
Manage Engine Endpoint Central has some best features that are:
Comprehensive Device Management: It is best solution for managing desktops mobile devices and etc.
Automation: It can do automate patch scan and we can also deployment of software tool.
Remote Control: It is very easy to connect the remote session from endpoint central portal only we don't not required any other remote.
Desvantagens
There are a few areas where i Don't like.
Complex Setup: Some users report that the initial setup and configuration can be quite complex and time-consuming, especially for those not familiar with the platform.
Performance Issues: In certain case there is performance issues.
Cost: Pricing is high if we wanted to buy more license.
These points are typically areas where users feel there is room for improvement.
- Setor: Atacadistas
- Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Valuable information on your assets
Avaliado em 03/01/2025
Overral experience is really satisfactory apart from a few synchronisation errors, it's a really...
Overral experience is really satisfactory apart from a few synchronisation errors, it's a really useful tool that gives us a great insight on our organization.
Vantagens
To be able to have all the inventory of all the devices with all the hardware and software details.
Desvantagens
Sometimes it doesn't update properly. It shows that there are some devices when it was last updated a month ago and it was really updated a day ago.
- Setor: Hospitais e Saúde
- Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Endpoint Central can do it all for a really reasonable price.
Avaliado em 20/09/2024
Overall it's been fantastic. Deploying software and managing MDM is extremely easy and our devices...
Overall it's been fantastic. Deploying software and managing MDM is extremely easy and our devices management is so automated at this point we barely need to touch them. Having nearly anything we'd need for device management and support in a single package has been great. For the number of devices we have and the solutions it solves, EC is well priced and a really great value as well.
Vantagens
The WIDE array of functionality that Endpoint central has is amazing. We run our helpdesk almost exclusively on it. It's almost too much at times, but it's fairly intuitive and really easy to use on a day-to-day basis.
Desvantagens
Some on the licensing is a little strange. It's not a show stopper, but did take us a bit to figure out what components are under what tier and how licenses are handled per-device/technician.
- Setor: Automotivo
- Porte da empresa: 10 000+ funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
There's none for anyone!
Avaliado em 29/10/2024
Used for more than 5 years, in cloud and onprem.
New features are always added and the ease of use...
Used for more than 5 years, in cloud and onprem.
New features are always added and the ease of use has never changed; includes the management of mobile devices natively without adding additional licenses
Vantagens
- Ease of use
- Stable software
- Easy deployment
- Endpoint security features
- Anti-ransomware and NGAV
- Patching never seen so easy to do
- Software distribution 1000 times superior to competitors
Desvantagens
the only negative note is that it has no negative notes
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
- Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Powerful solution
Avaliado em 07/03/2024
I'm using it for:
- Providing reports on the company's equipment, installed software, etc;
- Remote...
I'm using it for:
- Providing reports on the company's equipment, installed software, etc;
- Remote assistance to employees using internal functions of the platform;
- Supports endpoint security through the ability to install security patches;
- Remote program update.
Vantagens
- We like that this product gives us large set of feqtures to manage corporate devices such as application deployment, security management, creating reports and remote troubleshooting;
- Support for all popular using operating systems: Windows, macOS, Linux, iOS and Android;
- The platform can automate security patching tasks and enforces security policies, simplifying the work of administrators and improving device security;
- Our Information Security Group is very satisfied of your product because of big abmount of usefull reprots, that give them information about infrastructure condition;
- Available Cloud solution, because this product has cloud solution it's easier to maintain and deploy it.
Desvantagens
- Integration with a company's existing IT infrastructure and third-party applications is a complex task that requires additional planning and customization;
- Performance issues when dealing with a large number of endpoints;
- Some features don't work the way we expect them to;
- Some instructions are not up to date, which leads to spending additional time for learning how to use powerful features;
- Service has difficulties in recognizing new devices. There is not enough information about the device owner at the approval stage of a new agent installation. And we would like to get an email notification of such an event.
Alternativas consideradas
ScalefusionRazões para mudar para o ManageEngine Endpoint Central
It is a more powerful solution compared to other solutions- Setor: Bancos
- Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Trust me, its worth the purchase.
Avaliado em 26/07/2024
Vantagens
The sheer amount of options and features is incredible and data that is collected. When taken into broader perspective, Manage Engine has a lot of applications that are very well done and usefull, endpoint central cloud is one of them.
Desvantagens
What I liked least is that we didnt make the switch to Endpoint central earlier.
Alternativas consideradas
NinjaOneRazões para mudar para o ManageEngine Endpoint Central
When comparing cost and quality they seemed the best option- Setor: Varejistas
- Porte da empresa: 10 000+ funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
best UEM product in industry and cost effective
Avaliado em 16/07/2024
all over experience is very good with manage engine, for windows its highly recommended product. it...
all over experience is very good with manage engine, for windows its highly recommended product. it help for device and software inventory and also patch management is very strong part of product.
Vantagens
First thing it is very cost effective product, i link it's patch management and automated patch deployment and good in centralised software deployment and removal.
Desvantagens
problem will linux system we face problem in linux remote control.
Razões para mudar para o ManageEngine Endpoint Central
we found it is very cost effective and fulfilling our all use cases.- Setor: Automotivo
- Porte da empresa: 501 - 1 000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Endpoint Central - Powerful tools made simple
Avaliado em 29/12/2023
Great product that is cheap (compared to other competitors) and the support from ManageEngine is...
Great product that is cheap (compared to other competitors) and the support from ManageEngine is great too. There are plenty of help guides to assist in setting up and live support is a click away in the application and they respond quickly to any issues that you have.
Vantagens
The cost compared to the features is outstanding. You get a lot of tools to help support the organisation and the remote desktop support is superb and easy to use for both the admin and the end user.
Desvantagens
Not all features are unlocked and need extra payment to unlock them. You end up with the console having the features listed but being unable to use them as you do not have a license. This is annoying and would prefer not to have the options listed if you cannot use them.
Alternativas consideradas
NinjaOneRazões para mudar para o ManageEngine Endpoint Central
Cost was a lot lower and getting a free trial with Endpoint Central allowed us to test out the software first to see how it fit with our needs.- Setor: Atacadistas
- Porte da empresa: 501 - 1 000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Endpoint Central, the essential component to your environment.
Avaliado em 22/12/2023
It’s worked well and is not overly complex, it’s easy to patch the system itself and does what we...
It’s worked well and is not overly complex, it’s easy to patch the system itself and does what we expect it to without a large administration cost. So overall I am very happy with it as a product and predict we will be using it for a long time.
Vantagens
We chose this initially bevause we needed a central management system and we already had a couple of other products from the same vendor. I liked most the familiarity of layout, simplistic management and usability. The primary functions all work well and do what most others do but the ui makes it easier to manage.
Desvantagens
Some of the pop ups don’t look that slick for the end user and some of the prompting and pointers have an element of “written by someone who doesn’t speak my primary language.” This is a small point but from the outside could be relatively easily fixed.