Fresha

4,8 (1 428)
Escreva uma avaliação!
App de reservas online para negócios de beleza e bem-estar

Classificação geral

4,8 /5
(1 428)
Relação qualidade/preço
4,8/5
Recursos
4,7/5
Praticidade
4,9/5
Suporte ao cliente
4,8/5

97%
dos usuários recomendam este app
Classificar por

1428 avaliações

Catarina
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Prático e sem interação pessoal

Avaliado em 04/12/2024

Uso para agendar os serviços de estética

Uso para agendar os serviços de estética

Vantagens

A praticidade de agendar sem ter que depender de outros. A visibilidade da agenda do serviço que queremos agendar.

Desvantagens

Ao repetir agendamentos não assume toda a informação do agendamento anterior. Só assume os serviços e não o professional.

Daniele
Classificação geral
  • Setor: Cosmético
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

FRESHA LADRÃO

Avaliado em 16/01/2024

Horrível, tinha tudo para ser uma boa aplicação mas não sabem gerenciar a aplicação

Horrível, tinha tudo para ser uma boa aplicação mas não sabem gerenciar a aplicação

Vantagens

Ele até serve bem para fazer os agendamentos

Desvantagens

A aplicação não aceitava de maneira nenhuma minha conta bancária, já havia meses que entrava em contato e sempre fazia o que eles pediam, para no final devolverem 96€ para meus clientes que não tenho contato e me deixar sem nenhum dinheiro
Perdi o dinheiro que tanto trabalhei por ele por causa do Fresha. Em pleno dia [conteúdo sensível escondido] eles tem muito descaso para resolver a situação e não respondem os e-mails ainda teve a capacidade de deixar a minha conta fresha com saldo negativo de quase -7€

Gabriela
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Avaliação

Avaliado em 11/07/2023

Vantagens

Achei facil de usar e colocar na rotina lara as tarefas diarias

Desvantagens

podia ser mais barato mas gostei do modo pratico que a plataforma é

Allan Ricardo
Classificação geral
  • Setor: Bancos
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Indico para todos negócios

Avaliado em 28/03/2023

Vantagens

Há boas configurações que tornam o aplicativo muito funcional

Desvantagens

O valor de alguns recursos poderia ser mais acessível.

Jéssica
Classificação geral
  • Setor: Artes e artesanato
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Ótimo para me organizar

Avaliado em 12/01/2023

Vantagens

Perfeito para as minhas tarefas diárias no meu ramo

Desvantagens

Um pouco de dificuldade para instalação

Michel
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Mensal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Inovador

Avaliado em 05/08/2020

Fiquei muito contente de conhecer e poder usar esse aplicativo. É simples, sem burocracia. Direto...

Fiquei muito contente de conhecer e poder usar esse aplicativo. É simples, sem burocracia. Direto ao ponto!

Vantagens

Ótimo aplicativo para procurar por um profissional qualificado. As buscas são fáceis de fazer, tem os preços, combos, os detalhes, da para agendar um horário direto pelo programa. Super moderno.

Desvantagens

Como é um programa com recursos novos, nem todos os lugares pra onde se viaja encontramos informações de estabelecimentos comerciais.

Vincent
Vincent
Classificação geral
  • Setor: Cosmético
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

The best

Avaliado em 06/12/2019

Vantagens

I am a professional in hairdresser and I highly recommend this booking system.
easy to custom or to use. It does what you looking for.
Vincent hair passion.

Desvantagens

Should be able to have more pictures, it is limited to 4 on the venue.
And please if you could add some pictures for each services would be fantastic!

olga
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great choice for small business owners

Avaliado em 17/07/2023

did not regret a day of using it.

did not regret a day of using it.

Vantagens

Affordable first of all, no hidden fees, easy access to customer service, and overall easy to use product.

Desvantagens

The future of charging can be improved.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Scammed by Fresha

Avaliado em 05/02/2024

Fresha is taking over a fifth of our earnings and not responding to our messages.

Fresha is taking over a fifth of our earnings and not responding to our messages.

Vantagens

System is pretty easy to use however Fresha has scammed us by placing a book now button on our website which sends customers to fresha.com marketplace to create a Fresha account and take more than a fifth of our earnings. Fresha is not replying to our messages.

Desvantagens

Fresha put a 'Book Now' button on our website that directs customers to Fresha com marketplace. This means every new client we get, which is most of them being in a tourist place, have to create a Fresha account and we get charged 20%. In effect Fresha is taking more than a fifth of our earnings! They are yet to respond to our messages.

Paige
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great booking system for a great price

Avaliado em 26/09/2024

Vantagens

I compared a few different booking systems before settling on Fresha. I chose them because they are one of the more cost-effective alternatives on the market and provide a very seamless customer experience. The app really looks beautiful, so I knew it would be a nice experience for customers. The Fresha team also seem to be working on the app software in the background all the time, and I appreciate that they're always looking for ways to better the experience for businesses and customers.

Desvantagens

All businesses using the Fresha software are visible via the app. While this is great for other businesses to get more visibility, it's one extra step for customers to look up your business in order to book through the app. I'd also prefer if the cancellation policy could be more tailored rather than one, flat policy. 50% within 24 hours, 100% within 4 hours for example.

Faith
Classificação geral
  • Setor: Agricultura
  • Porte da empresa: 501 - 1 000 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Making your everyday the best with Fresha.

Avaliado em 14/10/2023

This is the most affordable and secure software for getting clients or marketing my medical work on...

This is the most affordable and secure software for getting clients or marketing my medical work on my farm.It is easy to use and understand.

Vantagens

Have been using it to get unlimited bookings for my farm medical services.Fresha has really boosted my sales and have used it to attract more customers through online bookings.It zero monthly fees making it affordable for everyone.Have been updating my clients via automated texts.

Desvantagens

No Cons about this amazing software.Has really helped me in strategizing my company.

Paulina Jolanta
Classificação geral
  • Setor: Cosmético
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Scam!!!!

Avaliado em 28/09/2023

A customer saved via the Fresha app can only delete their visit from the app so that the salon is...

A customer saved via the Fresha app can only delete their visit from the app so that the salon is not charged with the transaction! but if the salon does it, even though the client's visit has not taken place, the salon pays a fee! This is a blatant FRAUD!!!!!! Don't use this app!!!

Vantagens

Nothing nothing nothing nothing at all!!!!!

Desvantagens

Really bad customer service and rude !!!!!!

Jessica
Classificação geral
  • Setor: Cosmético
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 3.0 /10

outgrew fresha

Avaliado em 08/07/2023

Fresha is a good software for a sole proprietor. they have weird hidden fees.. It feels sometimes...

Fresha is a good software for a sole proprietor. they have weird hidden fees.. It feels sometimes shady when I would've paid a monthly amount. it allowed staff to cash out packages and not cash out the appointment but the appointment would show closed. this caused a lot of lost money.

Vantagens

customer service was great and helpfulclients found it easy to bookdeposits were taken easily

Desvantagens

switching to another software was a nightmare everything is wonky.commission was always incorrect but only for a few transactionsa couple times my scheduled deposits were delayed once for a over a week. unreliable.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Artes e artesanato
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

salon schedule you can manage from fresha

Avaliado em 16/10/2024

it is really easy to use but little over price

it is really easy to use but little over price

Vantagens

Fresha is really easy to use and easy to manage the salon schedules for employers

Desvantagens

Sometimes if you need to update the price it is hard to update it takes long time to update and when you invite the others sometimes it reject. and little over price for updating the service

Resposta do Fresha

Hi there,

Thanks for your review, we're always delighted to hear from our Partners who love Fresha as much as we do!

Kindest regards,
The Fresha Team

Amy
Classificação geral
  • Setor: Cosmético
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Brilliant.

Avaliado em 28/10/2024

Very easy to use and clients to use for bookings.

Very easy to use and clients to use for bookings.

Vantagens

How easy the app was to use and navigate.

Desvantagens

I was struggling to process card payments

Heather
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Fresha - easy to set up and use

Avaliado em 30/10/2024

Good - would recommend to small clinics.

Good - would recommend to small clinics.

Vantagens

Easy to add clients and appointments. Easy to set up.

Desvantagens

It was more difficult to set up two clinic sites.

Emily
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Excellent System to book appointments and manage your salon

Avaliado em 21/11/2023

Great thank you, think I've covered everything in the feedback but thank you for all your hard work...

Great thank you, think I've covered everything in the feedback but thank you for all your hard work and friendly emails they are so appreciated.

Vantagens

Very easy to use, not too fussy and also very comprehensive. They are a forward thinking company and rarely stand still and the competition changes. I love the little notification bell which comes up with all their new features as they arrive. Some nice little surprises there! I love that they listen to us as the customers and take on board what we say. Love the new Gift Cards by the way!

Desvantagens

Nothing really to dislike but it could be worth considering adding an option on the Blast messages where you send one email then a reminder email goes out a few days later or when you want to send it automatically. Could work well for Black Friday for example when everyone's trying to get customer's attention! Could do a package where the second email is a bit cheaper than the first if you want to re-send.

Sami-jane
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 2.0 /10

FRESHA or not

Avaliado em 01/11/2024

When I first used it, it was good value then little charges came in.
Bit it was easy to use

When I first used it, it was good value then little charges came in.
Bit it was easy to use

Vantagens

Easy to use, for myself and clients, I liked the text message reminder

Desvantagens

The rising costs, just little things adding on here and there

Brooke
Classificação geral
  • Setor: Consultório médico
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

My experience with Fresha

Avaliado em 02/10/2024

super easy to setup and edit. nice and clean and not confusin.

super easy to setup and edit. nice and clean and not confusin.

Vantagens

I like the ability to be able to schedule different providers and then be able to specify how long the appointments for. Also like client history so i can look at notes and such if and when needed.

Desvantagens

I wish it was more medical per say and would like to be able to have a section where i can put individual notes on clients and have Doctor sign off on note and or order.

Resposta do Fresha

Hi Brooke,

Thanks for your review, we're always delighted to hear from our Partners who love Fresha as much as we do!

Kindest regards,
The Fresha Team

Cheryl
Classificação geral
  • Setor: Medicina alternativa
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

Good booking platform

Avaliado em 07/09/2024

It is a solid booking platform but only this

It is a solid booking platform but only this

Vantagens

I used this for a while it’s easy to use doesn’t have lots of functions but does booking well

Desvantagens

I personally wanted integrated crm which it doesn’t have

Megan
Classificação geral
  • Setor: Indústria farmacêutica
  • Porte da empresa: 501 - 1 000 funcionários
  • Usado Mensal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great Concept & App, Needs more Users

Avaliado em 03/09/2024

Overall I found the app to be useful while living in an urban area as there can be so many places...

Overall I found the app to be useful while living in an urban area as there can be so many places to choose from for different treatments, however, very few places in rural areas have signed up for the app

Vantagens

App is easy to use and has a good search function to help find what you're looking for

Desvantagens

Lack of salons that are on the app, some other apps have more choice for places to book

Stuart
Classificação geral
  • Setor: Fabricação de alimentos
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Easy to use, needs more customisation

Avaliado em 11/09/2024

The platform is easy and effective however it lacks customisation and customer service takes a...

The platform is easy and effective however it lacks customisation and customer service takes a while to respond.

Vantagens

This platform is easy to use and effective. It is also affordable in comparison to other softwares

Desvantagens

Lack of customisation on SMS reminders and customer service took a while to respond to me

laura
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Happy customer

Avaliado em 29/10/2024

very happy able to see appts book and amend

very happy able to see appts book and amend

Vantagens

can see all my appointments easily, including all future appointments

Desvantagens

my only con would be that I would like it to link with my calendar

Phoebe
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Fresha solves a lot of Small business online scheduling issues!!

Avaliado em 01/06/2023

Good so far, I have had a hiccup but that was essentially my own fault. I moved from another online...

Good so far, I have had a hiccup but that was essentially my own fault. I moved from another online sheduling system and I just assumed it was a similar set up. Fresha is much easier, but where I have changed system I am having to adapt and learn this new layout.

Vantagens

Fresha is much easier and cheaper than other similar products on the market. I used another product before and to be honest I am very impressed with Fresha. I moved from a more expensive product that had a lot to say for itself but didn't deliver nearly as much as Fresha has in the short space of time that I've had it. The online scheduling is briliant,and is set up very simply for me to use on my own.

Desvantagens

I have had only one issue and that is that I had a few clients book in at slots that should not have been available for them to book in. I Wish that the online booking was tentative until accepted by either myslef of the client to avoid this. Basically, I had to explain that the slots weren't available and connect my calendar. The issue was sorted by me, but I feel there should be a system in place to avoid this. I want clients to be able to book in, but sometimes I'm corresponding with people on other platforms and haven't updated my calendar on fresha. This means that online clients could still book in wihtout me accepting the time slot or reviewing the selected time.

Steve
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Non-existant customer service

Avaliado em 12/09/2023

Horrible... our company is in despersate need of some help and can't get it.

Horrible... our company is in despersate need of some help and can't get it.

Vantagens

The Calandar and team members and lists for emails and phone numbers.

Desvantagens

The worst type of customer service possible, which is NO customer service, nothing... crickets. I have reached out via email and the Fresha Portal a number of time and gotten NOTHING in response. As a business coach this is the first reason I give to clients to fire and replace support companies.