ISL Light

4,7 (750)
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Software de suporte remoto e acesso remoto não assistido

Classificação geral

4,7 /5
(750)
Relação qualidade/preço
4,5/5
Recursos
4,6/5
Praticidade
4,7/5
Suporte ao cliente
4,7/5

99%
dos usuários recomendam este app
Classificar por

750 avaliações

Elisa
Elisa
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

ISL Light

Avaliado em 15/05/2023

Com esta ferramenta consigo solucionar diversos problemas que ocorrem no dia a dia de trabalho, o...

Com esta ferramenta consigo solucionar diversos problemas que ocorrem no dia a dia de trabalho, o cliente relata um problema, peço que ele instale o programa e me passe as informações de acesso, tudo é feito de forma bem tranquila e satisfatória, tornando uma experiência muito boa.

Vantagens

O produto é fácil de usar e implantar. O acesso é feito de forma bem rápida e eficiente. Melhorou muito minha rotina de trabalho, todos os meus clientes esta familiarizados com ele. Oferece segurança para o cliente acessado e o usuário operador.

Desvantagens

Poderia aumentar o número de acessos simultâneos na versão free.

Resposta do ISL Online

Hi Elisa, thank you for your feedback, we are happy to read that ISL Online is helping you with your work.

Deolinda
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Uma excelente alternativa ao muito conhecido Teamviewer e Anydesk

Avaliado em 29/12/2022

Vantagens

Preço, pratico e leve, permite enviar arquivos, partilhar ecran e dar assistência sem se instalar o software

Desvantagens

Poderia ser melhor na gestão dos computadores, ficando associado ao instalados os outros não conseguem remover o computador ou renomear o nome

Nuno
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Experimente ISL e será boa escolha

Avaliado em 15/01/2023

Vantagens

Experimentamos este software na nossa empresa de forma a substituir um software da concorrência que anualmente era um custo muito elevado e foi uma excelente decisão, facilidade de acesso, transferência ficheiros, acesso sem supervisão, partilha de ecran.

Desvantagens

Tivemos alguma dificuldade inicial em implementar em todos os clientes e tempos alguma dificuldade em gerir computadores que tenham sido instalados por funcionários que já não se encontram na empresa.

Alternativas consideradas

AnyDesk

Razões para escolher o ISL Light

Custo demasiado elevado do logmein
José
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Software prático, a nossa opção para a empresa

Avaliado em 10/01/2023

Vantagens

Licença conforme o pretendido pelo cliente, um software prático de usar no dia a dia, rapida instalação nos clientes e a nivel de custo dos mais em conta.

Desvantagens

Alguma dificuldade por vezes em o software ficar online nos computadores dos clientes, por vezes é necessario pedir ao cliente para forçar o inicio da aplicação em ligar/desligar para termos acesso.

Resposta do ISL Online

Thanks for your insights, José!

Sergio
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Excelente software de controlo remoto em vários dispositivos

Avaliado em 10/01/2023

Com o ISL tenho todos os clientes numa lista e qualquer problema que ele tenham, eu consigo...

Com o ISL tenho todos os clientes numa lista e qualquer problema que ele tenham, eu consigo rapidamente aceder aos seus equipamentos sem qualquer necessidade de o cliente se preocupar.

Vantagens

Possibilidade de rapidamente criar o acesso autónomo num equipamento e depois ter a lista de todos os equipamentos numa lista organizada por mim.

Desvantagens

Por vezes a ligação é um pouco instável caso a banda de Internet do cliente não seja muito boa.

Resposta do ISL Online

Hi Sergio, thank you for sharing your experience!

Telmo
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Ferramenta Completa

Avaliado em 13/12/2022

Facilidade de Transferência de ficheiros.Acesso estável mesmo com internet fraca no cliente.

Facilidade de Transferência de ficheiros.Acesso estável mesmo com internet fraca no cliente.

Vantagens

Além da versatilidade e facilidade é uma ferramenta bastante estável.

Desvantagens

Funções de copy paste de texto por vezes não são fáceis entre o operador e o computador remoto.

Tiago
Classificação geral
  • Setor: Hardware
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Excelente software de apoio remoto que facilita o dia a dai

Avaliado em 13/12/2022

Vantagens

Acesso sem autorização, envio e receção ficheiros e gravação de sessão

Desvantagens

A gestão como é instalado nos clientes, se for instalado por um utilizador não é possivel outro utilizador mudar o nome daquele computador no ISL

Alternativas consideradas

AnyDesk
Tiago
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

ISL Light - Prático, funcional

Avaliado em 10/01/2023

Cumpre a função ; Permite o acesso remoto, facilita bastante na ajuda ao cliente, e para nós também...

Cumpre a função ; Permite o acesso remoto, facilita bastante na ajuda ao cliente, e para nós também é muito prático.

Vantagens

Experiência de utilizador apenas, é simples e intuitivo; serve o propósito.

Desvantagens

Alguns colegas têm reportado problemas com Android ; Não tenho experiência para falar sobre o assunto; Nada a apontar em Microsoft

Resposta do ISL Online

Tiago, thank you for giving us your feedback! We are glad that ISL Online is serving its purpose.

Tania
Classificação geral
  • Setor: Hardware
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Semanal durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Prático, funcional

Avaliado em 29/12/2022

Para já a experiência tem sido positiva!

Para já a experiência tem sido positiva!

Vantagens

Serve o propósito ; Prático e estável, tudo o que se pode esperar.

Desvantagens

Nada a apontar. o programa faz o que procuro. Pena apenas o trial ser curto para testar tudo.

Resposta do ISL Online

Hi Tania, thank you for your feedback!

Xiping
Xiping
Classificação geral
  • Setor: Gestão da educação
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

This tool have everything our school need

Avaliado em 22/12/2023

I recommend it to anyone looking for an alternative to the expensive remote connect apps. I used...

I recommend it to anyone looking for an alternative to the expensive remote connect apps. I used many other remote connection software and did extensive research, and I think this is the top one.

Vantagens

My experience with ISL Light has been great, especially in terms of its performance and reliability during remote sessions. The speed and stability of the connection were top-notch, allowing me to connect to our computers in distant administrative campuses. Being able to use it on various devices made my work much more convenient. ISL Light's robust features and smooth operation are what I liked most about it.

Desvantagens

I think the design can be improved and there are some ways to be a little more friendlier.

Resposta do ISL Online

Hi Xiping, your valuable feedback means a lot to us! We're glad to see ISL Online fulfils your needs.

Gary
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Market Leading Remote connectivity software

Avaliado em 07/05/2024

Brilliant, we've been with them for 4-5 years now after switching from Log me in as they put their...

Brilliant, we've been with them for 4-5 years now after switching from Log me in as they put their prices up just as we expanded our team, ISL were great to deal with.

Vantagens

Its very easy to use, quick to connect to users machines and never seems to freeze or have connection issues, which is vital to our business

Desvantagens

There is nothing to dislike about ISL. They contact us in good time about our renewals, the comms are really friendly and they are just a nice company to do business with

Alternativas consideradas

TeamViewer Remote

Razões para escolher o ISL Light

cost and the friendly attitude of the ISL team

Razões para mudar para o ISL Light

Felt like the right decision, after the help and discount offered

Resposta do ISL Online

Gary, thank you for your trust! We are happy that ISL Online is helping you with your work.

Silvester
Classificação geral
  • Setor: Rede de computadores
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Isl

Avaliado em 20/12/2022

Vantagens

Easy to access many computers from one console.

Desvantagens

When you add computer it's hard to tag computer.

Alternativas consideradas

TeamViewer Remote

Resposta do ISL Online

Silvester, thank you for your feedback.
Regarding computer tags, you have the ability to define them while setting up unattended access for a computer. Please refer to this brief guide: https://help.islonline.com/44234/306294

Dean
Classificação geral
  • Setor: Atacadistas
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

ISL Review

Avaliado em 17/10/2024

Using it on a daily basis in a company of about 60 people, comes very handy. Does what its suppose...

Using it on a daily basis in a company of about 60 people, comes very handy. Does what its suppose to do and that is all I need from ISL.

Vantagens

Easy to use, light, fast, easy to install. Does not consume much of PC resources.

Desvantagens

I am completely happy about the app. Do not remember any bad experience.

Alternativas consideradas

TeamViewer Remote e AnyDesk

Razões para mudar para o ISL Light

Local product, good price and ease of use.

Resposta do ISL Online

Dean, thank you for your feedback on ISL Online! We're glad to be an integral part of simplifying your work.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

ISL - A great tool for remote access

Avaliado em 19/12/2023

Overall it has been an incredibly useful product for the price and has assisted with many projects...

Overall it has been an incredibly useful product for the price and has assisted with many projects recently.

Vantagens

ISL is fast and responsive to remote onto client machines. Easy to add unattended machines and share access internally.

Desvantagens

ISL is lacking some features of higher-profile remote tools such as NinjaRMM or N-ABLE RMM. However this can be overlooked with the price and value for money.

Resposta do ISL Online

Hi, thank you for your input!

Walter
Classificação geral
  • Setor: Imóveis comerciais
  • Porte da empresa: 501 - 1 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Good remote access software that does not break the bank.

Avaliado em 19/12/2023

Overall this has been a great tool. I have used many other software in this field but so far this...

Overall this has been a great tool. I have used many other software in this field but so far this one is the best value.

Vantagens

Very easy to use. Has everything you could ask for in a remote desktop application. UI is easy to navigate and understand.

Desvantagens

The only con I could even give it is when you set unattended access and then go to connect to that machine it downloads and executable every time. You can just label and save that .exe and use it instead of clicking the connect in the portal. Having more than 500 end users though I just do not want to have to dig through .exe's to find the one I want.

Alternativas consideradas

LogMeIn Rescue

Razões para escolher o ISL Light

Price and functionality. The price for 1 user in Logmein was almost double then the 5 users I added to ISL.

Software anterior

LogMeIn Rescue

Razões para mudar para o ISL Light

A much better value and a solid product.

Resposta do ISL Online

Hi Walter, thank you for your insight! In regards to your issue, we suggest connecting to your unattended computers using the ISL Light desktop app rather than the web portal. Please see the manual for more information: https://help.islonline.com/44234/306295
If that doesn’t solve your problem, I kindly invite you to join our live chat and explain your request to our team.

Bo
Classificação geral
  • Setor: Segurança de rede e informática
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Gret Remote Acccess Software

Avaliado em 19/12/2023

This is the best, most intuitive remote access software for tech support technicians that service...

This is the best, most intuitive remote access software for tech support technicians that service multiple clients.

Vantagens

Accessing remote devices using ISL is easy. I have the app on my main PC, my laptop, and my phone. Being able to work on a device from my phone means I don't have to be tied to a computer for tech support. Everything works, always.

Desvantagens

When moving devices to groups, and dropping it, the screen refreshes and goes back to the top of the list. If I am moving devices, I don't want to keep scrolling down. Would be nice to select multiple devices and drag and drop to the group. Also, would be nice to create an access password per group. Since I service multiple companies, it would be nice to select group and change password for entire group.

Alternativas consideradas

TeamViewer Remote e LogMeIn Central

Razões para escolher o ISL Light

It was too expensive and you had to know the local password to the PC to connect, where as with ISL, you just have to know the access password.

Software anterior

LogMeIn Central

Razões para mudar para o ISL Light

The main issue was cost, the second was the ability to organize clients into groups, use my cell phone *HUGE*, and not needing the local admin password to log in.

Resposta do ISL Online

Hi Bo! Thank you for your detailed and valuable feedback. In regards to the issue you've described, we have a solution for you. You can utilize the "Bulk Actions" feature to perform actions on multiple computers simultaneously. Please note that this feature is available through the ISL Online web portal and is not accessible via the desktop app. Please see the manual for more details: https://help.islonline.com/19815/1622800

James
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

A solid product for quick remote support

Avaliado em 19/12/2023

Much better than we expected for the price, has done everything we wanted it to and more, although...

Much better than we expected for the price, has done everything we wanted it to and more, although there are always areas for improvement.

Vantagens

Excellent value for money!
Very easy to transfer files, just drag and drop.
Quick and easy to access unattended machines.
Secure with multiple password layers.
Once deployment is set up, it's quickly scalable.
Concurrent user pricing model is much better than per user.
Customer support is always available and helpful via online chat.

Desvantagens

Unable to see any info about unattended computers such as the username of the logged in user, or a screen preview.
Deployment is a little fiddly, it would be easier if you could just download a customised MSI without having to wrap up the commands.
There is no easy way to transfer existing ISL clients from one support provider to another.
Sometimes the client needs restarting to get all features working again (especially Ctrl+Alt+Del).
Product names are a little confusing, which version do users/customers need to install?
No easy customisation options with company logos etc.

Alternativas consideradas

TeamViewer Remote e AnyDesk

Razões para escolher o ISL Light

Cost for a growing business was too high with other competitors.

Software anterior

TeamViewer Remote e AnyDesk

Razões para mudar para o ISL Light

Unlimited unattended clients. Concurrent user pricing model. Value for money.

Resposta do ISL Online

Hi James, thanks a lot for your detailed and valuable feedback! It's great to hear that you had a satisfying experience with ISL Online.

Mark
Classificação geral
  • Setor: Segurança de rede e informática
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Easy to use, it just works.

Avaliado em 07/05/2024

Having used ISL for 10+ years i can say it has been great to use everyday. It's very easy and it...

Having used ISL for 10+ years i can say it has been great to use everyday. It's very easy and it just works everytime.

Vantagens

It is very easy to use on both computers and mobile devices.

Desvantagens

The reporting of end device hardward and software could be better. A simple report to view all devices or groups of devices in one place.

Resposta do ISL Online

Mark, thank you for your review! It's great to hear that ISL Online has been serving you well for 10 years! Thank you for your continued trust and support.

Andrew
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Mensal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 3.0 /10

Robust, reliable and worth every penny

Avaliado em 19/08/2024

The product is robust and reliable and although I have tried competitors free versions, I know that...

The product is robust and reliable and although I have tried competitors free versions, I know that it is well worth paying for.

Vantagens

It is easy for my users to setup and connect with me, especially my mum who likes to complicate things.

Desvantagens

The icons for transferring files between computers I often click the wrong one. A minor issue.

Resposta do ISL Online

Andrew, thank you foe sharing your valuable feedback!
Regarding the icons, we’re not entirely sure what you mean. We encourage you to reach out to our live chat or send us an email at [email protected]. We’d love to hear more details about the issue so we can better understand it and work on improving the user experience.

Stuart
Classificação geral
  • Setor: Segurança de rede e informática
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

ISL The best remote support tool.

Avaliado em 19/12/2023

Its my most important support tool, gives me fast remote access to all my exisiting end users and...

Its my most important support tool, gives me fast remote access to all my exisiting end users and any new ones too.

Vantagens

It is fast, reliable and great value investment for my business, i could not operate without, have tried many other remote support and remote access tools this offered the best performance and value for money

Desvantagens

To date i am yet to find any fault or issues with ISL, i am very happy with the product

Resposta do ISL Online

Stuart, thank you for sharing your valuable experience with ISL Online! We're delighted to hear that you find the ISL remote desktop software to be an excellent tool for remote access and support!

Kris
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

Real thoughts on isl

Avaliado em 19/12/2023

Vantagens

I love that you can self host ISL and your license comes with everything without a bunch of addons. The service has been super stable and easy to administrate/update with no real issues.

Desvantagens

The biggest drawback with ISL is that third parties have literally 0 support for it. I work with Apple computers and MDM servers have nothing setup meaning you have to setup everything from scratch. I also have not found much documented about this from ISL.

Resposta do ISL Online

Hi Kris, we appreciate your feedback, thank you!

Kyle
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Exceptional solutions for remote support and managemet

Avaliado em 19/12/2023

I am very pleased with the product. I have used it for 4 years now with wonderful success.

I am very pleased with the product. I have used it for 4 years now with wonderful success.

Vantagens

Speed, ease of access, ease of deployment.

Desvantagens

Apple Device remote support is very difficult to implement and walk clients through.

Alternativas consideradas

TeamViewer Remote e Dameware

Razões para escolher o ISL Light

Security issues with Join.me. Frequent disconnects.

Software anterior

Join.Me

Razões para mudar para o ISL Light

Simplicity and cost were the primary factors for choice.

Resposta do ISL Online

Kyle, thank you for your feedback. We're glad to hear that ISL Online lived up to your expectations!

Jonney
Classificação geral
  • Setor: Segurança de rede e informática
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Good Solid Product

Avaliado em 29/12/2023

Good company to deal with and proactive account management from ISL when dealing with us

Good company to deal with and proactive account management from ISL when dealing with us

Vantagens

Easy to use - easy to white label for our business and easy for our customers to use and interact with

Desvantagens

No problems encountered with using this product

Resposta do ISL Online

Jonney, thank you for the feedback! We're glad to know that ISL Online meets your expectations!

Aaron
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

ISL Online solution for remote access is the best one stop shop

Avaliado em 23/08/2023

From day one sign up to the trial and then signing up the experience has been fantastic, sales and...

From day one sign up to the trial and then signing up the experience has been fantastic, sales and support are more than helpful.

Vantagens

The software just works and is quick to connect plus has very rapid deployment options with great documentation on how to do this. Support is also rapid and some of the best I have ever experienced.

Desvantagens

A few more options to be able to set customisation from the web gui would be nice but not detrimental.

Resposta do ISL Online

Aaron thanks a lot for your feedback!

Adam
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Avid Daily User of ISL for 5+ Years!

Avaliado em 19/12/2023

Amazing. The best remote solution I have used.

Amazing. The best remote solution I have used.

Vantagens

ISL is extremely easy to deploy. It is versatile and works on pretty much ANY OS. I use it daily on Linux (OpenSUSE) and Windows.

Desvantagens

We need a flatpak and/or snap package! Very receptive developer.

Resposta do ISL Online

Adam, thank you for sharing your experience. Your review is a source of motivation for our team!