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652 avaliações
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Experimente ISL e será boa escolha
Avaliado em 15/01/2023
Vantagens
Experimentamos este software na nossa empresa de forma a substituir um software da concorrência que anualmente era um custo muito elevado e foi uma excelente decisão, facilidade de acesso, transferência ficheiros, acesso sem supervisão, partilha de ecran.
Desvantagens
Tivemos alguma dificuldade inicial em implementar em todos os clientes e tempos alguma dificuldade em gerir computadores que tenham sido instalados por funcionários que já não se encontram na empresa.
Alternativas consideradas
AnyDeskRazões para escolher o ISL Light
Custo demasiado elevado do logmein- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Software prático, a nossa opção para a empresa
Avaliado em 10/01/2023
Vantagens
Licença conforme o pretendido pelo cliente, um software prático de usar no dia a dia, rapida instalação nos clientes e a nivel de custo dos mais em conta.
Desvantagens
Alguma dificuldade por vezes em o software ficar online nos computadores dos clientes, por vezes é necessario pedir ao cliente para forçar o inicio da aplicação em ligar/desligar para termos acesso.
Resposta do ISL Online
Thanks for your insights, José!
- Setor: Software
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Uma excelente alternativa ao muito conhecido Teamviewer e Anydesk
Avaliado em 29/12/2022
Vantagens
Preço, pratico e leve, permite enviar arquivos, partilhar ecran e dar assistência sem se instalar o software
Desvantagens
Poderia ser melhor na gestão dos computadores, ficando associado ao instalados os outros não conseguem remover o computador ou renomear o nome
- Setor: Hardware
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Excelente software de apoio remoto que facilita o dia a dai
Avaliado em 13/12/2022
Vantagens
Acesso sem autorização, envio e receção ficheiros e gravação de sessão
Desvantagens
A gestão como é instalado nos clientes, se for instalado por um utilizador não é possivel outro utilizador mudar o nome daquele computador no ISL
Alternativas consideradas
AnyDesk- Setor: Software
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
ISL Light
Avaliado em 15/05/2023
Com esta ferramenta consigo solucionar diversos problemas que ocorrem no dia a dia de trabalho, o...
Com esta ferramenta consigo solucionar diversos problemas que ocorrem no dia a dia de trabalho, o cliente relata um problema, peço que ele instale o programa e me passe as informações de acesso, tudo é feito de forma bem tranquila e satisfatória, tornando uma experiência muito boa.
Vantagens
O produto é fácil de usar e implantar. O acesso é feito de forma bem rápida e eficiente. Melhorou muito minha rotina de trabalho, todos os meus clientes esta familiarizados com ele. Oferece segurança para o cliente acessado e o usuário operador.
Desvantagens
Poderia aumentar o número de acessos simultâneos na versão free.
Resposta do ISL Online
Hi Elisa, thank you for your feedback, we are happy to read that ISL Online is helping you with your work.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Excelente software de controlo remoto em vários dispositivos
Avaliado em 10/01/2023
Com o ISL tenho todos os clientes numa lista e qualquer problema que ele tenham, eu consigo...
Com o ISL tenho todos os clientes numa lista e qualquer problema que ele tenham, eu consigo rapidamente aceder aos seus equipamentos sem qualquer necessidade de o cliente se preocupar.
Vantagens
Possibilidade de rapidamente criar o acesso autónomo num equipamento e depois ter a lista de todos os equipamentos numa lista organizada por mim.
Desvantagens
Por vezes a ligação é um pouco instável caso a banda de Internet do cliente não seja muito boa.
Resposta do ISL Online
Hi Sergio, thank you for sharing your experience!
- Setor: Software
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Ferramenta Completa
Avaliado em 13/12/2022
Facilidade de Transferência de ficheiros.Acesso estável mesmo com internet fraca no cliente.
Facilidade de Transferência de ficheiros.Acesso estável mesmo com internet fraca no cliente.
Vantagens
Além da versatilidade e facilidade é uma ferramenta bastante estável.
Desvantagens
Funções de copy paste de texto por vezes não são fáceis entre o operador e o computador remoto.
- Setor: Software
- Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
- Usado Semanal durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
ISL Light - Prático, funcional
Avaliado em 10/01/2023
Cumpre a função ; Permite o acesso remoto, facilita bastante na ajuda ao cliente, e para nós também...
Cumpre a função ; Permite o acesso remoto, facilita bastante na ajuda ao cliente, e para nós também é muito prático.
Vantagens
Experiência de utilizador apenas, é simples e intuitivo; serve o propósito.
Desvantagens
Alguns colegas têm reportado problemas com Android ; Não tenho experiência para falar sobre o assunto; Nada a apontar em Microsoft
Resposta do ISL Online
Tiago, thank you for giving us your feedback! We are glad that ISL Online is serving its purpose.
- Setor: Hardware
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Semanal durante Avaliação gratuita
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Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Prático, funcional
Avaliado em 29/12/2022
Para já a experiência tem sido positiva!
Para já a experiência tem sido positiva!
Vantagens
Serve o propósito ; Prático e estável, tudo o que se pode esperar.
Desvantagens
Nada a apontar. o programa faz o que procuro. Pena apenas o trial ser curto para testar tudo.
Resposta do ISL Online
Hi Tania, thank you for your feedback!

- Setor: Software
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Great product and great support (lot's of extras)
Avaliado em 20/02/2019
Remote support to users on Windows platform. Users are working on different version of Windows...
Remote support to users on Windows platform. Users are working on different version of Windows (like: 7, 8, 10 and some server editions too).
Vantagens
Most important of course is that ISL Light delivers the goods when it's about remote support. I've looked at multiple other products (after deciding to leave Teamviewer) to find a solution that fits my requirements. One of them is remote support to individual Windows users on a virtual Windows Server. ISL Always On basically is the only product that could do this easily. Also many other products have different products (or subscriptions) for attended and unattended support. With ISL you get ISL Light (attended) and ISL Always On (unattended) and all for a very good price.
Desvantagens
You only get one concurrent session with each licence. This might be just not as flexible as you would like. You can however add an option to allow multi-sessions. You have to pay a little extra though.
It would be nice to have a list of users that previously asked for support so you don't need a sessioncode to get connected. Than again it might be more secure this way.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Excellent, Safe and Economical
Avaliado em 20/10/2022
It is definitely the best software I tried and the one I decided to license. Easy to use, with high...
It is definitely the best software I tried and the one I decided to license. Easy to use, with high security for the end user and inexpensive compared to other software on the market. In addition, the technical support from the developer is immediate, something that keeps us always calm. Also, when it comes to remembering the license renewal fees, they are very friendly and flexible.
Vantagens
As long as I used the free versions, I learned to use it without any problem, because it is very intuitive and easy to use. Now that I work with it licensed, it provides me with many tools that make my work easier and speed up the service, keeping the end users satisfied.
Desvantagens
I have no complaints about this software. The only thing that makes it difficult for me sometimes is the payment, because the dollar is very expensive, but the product and the service of this company are excellent.
Razões para escolher o ISL Light
The mentioned software does not seem to me to be safe for the end-user and is also very expensive.Razões para mudar para o ISL Light
We always evaluate SAFETY for the end user. That your computer cannot be accessed without prior authorisation. And this product fulfills this, in addition to the price that is adjusted to our budget. You have several licensing alternatives for multisession, in addition to the Chat on the website and remote control to other computers.- Setor: Rede de computadores
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Isl
Avaliado em 20/12/2022
Vantagens
Easy to access many computers from one console.
Desvantagens
When you add computer it's hard to tag computer.
Alternativas consideradas
TeamViewer- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Remote access through CG-NAT
Avaliado em 30/06/2023
The support people are really keen and on the ball - we tried (! accidentally; but that's the way...
The support people are really keen and on the ball - we tried (! accidentally; but that's the way we are... !) a few curve-balls and they responded. Our custom requirements could be met or at least we know how to cater for them so all good. Seems to work well; and we've not had to reconfigure since it's been up and running; which is great.
Vantagens
Full fibre is great; but CG-NAT isn't - no port forwarding. But ISL Light allowed us to quickly set up unattended remote access to the relevant server/desktops that we'd simply used RDP (through altered port and firewall...) before. Works; simple email of instructions to users and we're up and running.
Desvantagens
The only thing that was a bit awkward until explained was the use of custom RDP ports...
Resposta do ISL Online
Hi Michael,
Your valuable feedback means a lot to us! Thank you!
We understand that using custom RDP ports can be challenging. To assist you, we've created a detailed user guide on enabling the 'Connect via RDP/SSH' feature > https://help.islonline.com/56320/336002.
Once configured, this feature allows you to establish Microsoft Remote Desktop Protocol (RDP) or Secure Shell (SSH) sessions between your local computer and remote unattended computers without the need for VPNs or firewall adjustments.
If you should have any additional questions, feel free to contact us via our live chat.
- Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
- Porte da empresa: 501 - 1 000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Couldn't do without it!
Avaliado em 12/10/2022
Vantagens
As a Charity we are always looking to find the best software at reasonable prices. The team at ISL have been fantastic for us compared to another competitor we used for years. The software is quick and easy to use for It techs and users. It is our main tool that is used everyday on the helpdesk. we particularly like the remote shutdown and restart feature and how it automatically reconnects to the same session.
Desvantagens
As of yet we haven't come across anything we don't like.
Razões para escolher o ISL Light
ISL provided Charity discount which was excellent value for money and the software is just as good if not better.Razões para mudar para o ISL Light
Had the features we were after (shutdown and resume) and cost.- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Best all round remote dekstop support software
Avaliado em 20/04/2022
We primarily use the product for offering remote technical support to our clients and customers. We...
We primarily use the product for offering remote technical support to our clients and customers. We are an outsourcing IT company, and we provide services and support to various business in the region. When we have the possibility of providing remote support, we use ISL.
Because we only have to provide an eight-digit number to our customers, it makes the whole process much easier and faster. Some clients have become so familiar with the product, that they have it already ready when we call them and they only ask, “what is the number”. The icon is also very distinguishable, so it’s easy to explain the customers what to look for on the website or the desktop.
The ability to set an “always on” connection is also very valuable, as we don’t have to interact directly with the clients to establish the connection. It also allows for a fast glance at the operation of the systems, to see if they are online or not. The ability to save the computers and categorize them in groups also saves us time.
The stability and reliability of the whole system is very valuable and In our many years of use we haven’t had one incident, where we weren’t able to provide remote assistance because of ISL issues.
The sessions can also be paused and transferred to another operator, so if one operator has issues, it can be transferred to another technician, without interruption from the client side. Since everyone can see the active sessions, we can also collaborate much easier.
Vantagens
- Easy to use for users and operators
- Very fast installation and general use
- Easy to start a session with users, only 8 digit number needed
- Lots of features, RDP, always on, file sharing, recording, etc
Desvantagens
I don't have any real issues with this software.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
True workhorse for remote work, support, help, monitoring
Avaliado em 20/04/2022
It's a like a swiss knife, it's a first thing you grab for any remote work. Hard to image working...
It's a like a swiss knife, it's a first thing you grab for any remote work. Hard to image working without it.
Vantagens
It's easy to use, it's very reliable, plenty of useful features
Desvantagens
Missing option to create sort of VPN between client and support while having ISL session active so support tech can reach any device on client's LAN. Initiating a session with parameters so that client does not have to confirm or allow anything - preset full access, so client only runs the app and nothing more. Proper file manager (like total commander) to work with files between computers.
Resposta do ISL Online
Hi Bostjan.
We offer the option of using custom tunnels, but we currently do not support VPN. Our help page on how to create a custom tunnel can be found here: https://help.islonline.com/56320/374639
Initiating a session
For initiating a session so that client does not have to confirm or allow anything we would suggest setting ISL AlwaysOn on the client's computer (if you are connecting to the client's computer regularly): https://help.islonline.com/19808/1220044
File manager
We already have our file manager, here are the instructions on how to use it: https://help.islonline.com/20345/170574
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
IT support worker using ISL daily
Avaliado em 16/11/2021
Overall, ISL has been a pleasure to work with and has been an essential tool to support individuals...
Overall, ISL has been a pleasure to work with and has been an essential tool to support individuals and businesses, especially during the COVID lockdowns when so many people moved to working from home. Whenever I needed support in the early days of using ISL, I found the online chat facility to be excellent, quickly answering questions and resolving my issues.
Vantagens
Integration ISL with our existing business was very straightforward. I appreciate being able to have multiple sessions open simultaneously. I particularly liked the pointing device, monitor switching, video session recording, and chat facility which remains on the customer's screen even after the session has ended. Being able to transfer files is great and the functionality to be able to switch so that a supported customer can view my desktop has also proved useful on occassion.
Desvantagens
Working with apple devices can be difficult but there are some good guides on the ISL website to help navigate the settings and permissions that need to be granted by the client.
- Setor: Software
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
ISLOnline easy to use
Avaliado em 31/10/2019
It allows me to support my customers 24-7 not just Monday-Friday 9-5. It saves site visits and...
It allows me to support my customers 24-7 not just Monday-Friday 9-5. It saves site visits and allows me to quickly fix a problem.
Vantagens
Easy to setup and supports multiple platforms. You can add multi sessions for a fixed fee. Flexible subscription I started off with a price per use with a few customer then upgraded when the I built a larger customer base. Recently I have started to use the Web Conference feature for hosting online demos.
Desvantagens
I would prefer a drag and drop to specific folder when transferring files. I would also like remote printing
Alternativas consideradas
TeamViewerRazões para mudar para o ISL Light
One of my suppliers used ISL and I like the pay per use license as I initially had very few customersResposta do ISL Online
The newest ISL Light version added support for our new File Manager functionality. This functionality will allow you to simply transfer files between the local and remote computer by drag and dropping files in a simple-to-use graphical interface. Currently, the File Manager functionality is available for ISL AlwaysOn connections, as well as on-demand sessions where the remote client is a Linux or macOS machine. For on-demand connections with Windows remote machines, by default, this functionality is not available. However, if you would require this functionality in such a session, it is possible to instruct the client to download the ISL Light application instead of the ISL Light Client, then in the ISL Light application choose Options -> Join and join the session this way. Then, the File Manager functionality will be available in this session as well.
- Setor: Segurança de rede e informática
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Great software
Avaliado em 21/06/2020
Vantagens
Using the self hosted you get all of the features that competing software charges double yearly vs the cost of purchase.
Desvantagens
The webinar function does not work properly. I would very much like to use this but it has not been maintained to deal with new security restrictions at the OS level.
- Setor: Segurança de rede e informática
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
My review
Avaliado em 26/04/2022
We use it only for remote support, but we know that there are a lot of other functionalities.
It is...
We use it only for remote support, but we know that there are a lot of other functionalities.
It is perfect for our use, it is offer all what we need and it is easy to use.
Vantagens
It just work almost everywhere. It is also very easy to configure some next generation firewalls as in most cases, you can just tell that you are using ISL.
Very friendly for helpdesk and for customer.
Desvantagens
Maybe downloading client. Some customers sometimes have a problem to find where is located this download.
Alternativas consideradas
AnyDeskRazões para escolher o ISL Light
Price and quality of productSoftware anterior
TeamViewerRazões para mudar para o ISL Light
It is complete and secure solution and because is a Slovenian product- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Ease of use
Avaliado em 20/04/2022
Our experience with ISL Light is PERFECT overall compared to other products we used in past.
Our experience with ISL Light is PERFECT overall compared to other products we used in past.
Vantagens
The featrure that is most usefull is access 24/7 and abbility to solve issues before they happen.
Desvantagens
The features that could be improved are use on 3rd party mobile phones that use not google Android and other OS.
Alternativas consideradas
TeamViewerRazões para escolher o ISL Light
We made the switch because of price and fact that this is our Slowenian (Slovenski) product.Software anterior
TeamViewerRazões para mudar para o ISL Light
We chose ISL Light over other products because it is easy to use and overall usability.- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
A solid industry tool suited to IT professionals and easy enough for any company to use
Avaliado em 12/10/2022
We selected ISL to replace TeamViewer, as it was becoming too costly to use TeamViewer.
We were...
We selected ISL to replace TeamViewer, as it was becoming too costly to use TeamViewer.
We were pleased to have a super-quick onboarding with ISL, with good support and guides to getting things setup and secured approaching
Vantagens
For our business ISL helps ensure that we have secure and logged access to PC's, servers, and mobile phones of the clients that we support. Able to quickly and easily guide even the most IT challenged individual to downloading the client and enabling a connection is a huge plus.
Desvantagens
Copying and pasting data within the tool isn't perfect, it sometimes pastes backwards when pushed into SQL Management Studio, and sometimes it refuses to copy and paste data between ISL and the local PC
- Setor: Consultório médico
- Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Great for on-demand remote support
Avaliado em 13/10/2022
Vantagens
Work's great for us - we have a link on our website for customers to use which takes them to a branded ISL page for them to enter the support code. Has the ability to take full admin access as well which is great for those locked down scenarios. The new iOS/Android option is fantastic for supporting mobile apps!
Desvantagens
No real issues from our side - if our help desk staff were able to easily see who is using the sessions that would help us. (Occasionally someone might leave a session open which uses a license)
- Setor: Segurança de rede e informática
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Easy to use, great to work with
Avaliado em 13/11/2019
Vantagens
In 20 years in IT I have tested a lot of remote support applications. But I found that ISL Light is the best of them to use and recomend. Also customers find it easy to run and recive support from our team.
Desvantagens
The only option I miss is SMS notification with support code so it would be able to connect one-time later if you dont want to install ISL always on.
Alternativas consideradas
TeamViewerRazões para mudar para o ISL Light
Better price / performance / user friendly ratio- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 501 - 1 000 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
ISL review
Avaliado em 03/11/2022
Really good and easy to use software for both us IT and the End user, not overcomplicated and I...
Really good and easy to use software for both us IT and the End user, not overcomplicated and I think anyone could use it
Vantagens
Remote restarts are really good, we use when quick assist does not work on the client machine and being able to log into the admin account remotely is a life saver
Desvantagens
Session codes being 8 digits is a bit of a pain sometimes, I think a 6 digit code is good enough.