2 avaliações
HelpDesk

HelpDesk

Software de emissão de tíquetes para suporte ao cliente sem esforço.

5 /5 (2 avaliações)
Classificação geral
5
/
5
Relação qualidade/preço
5
Recursos
5
Praticidade
5
Suporte ao cliente
5
100% dos usuários recomendam este app
2 avaliações
Thomas V.
Setor: Software
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para Português

Helpdesk

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 01/08/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

I'm very happy with Helpdesk, it solve our support problems, recommended. Like that they keep me posted when they implement some features I requested / wished through their support.

Desvantagens

For now nothing particular, it's a young product, so limited in features, but they add features week by week.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Richard E.
Setor: Varejistas
Porte da empresa: 13-50 funcionários
Traduzido para Português

Better than the rest!

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 13/01/2020
Fonte da avaliação: Capterra

We've used Salesforce Service Cloud, Zendesk, Groove and a slew of others. The team at Helpdesk has built a functionally rich solution that doesn't require a degree to understand how to operate. We're able to manage tickets in a clean and visually minimal environment and get information without needing to execute multiple clicks. Definitely recommend this solution for teams of all sizes.

Vantagens

Super easy to get up and running and start managing customer support inquiries. The support team at HelpDesk is very attentive in addressing any questions.

Desvantagens

Tighter integration with LiveChat when we selected the software would have been great, but that has since been rolled out.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

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