16 avaliações

SMS Notify!

Customizable SMS API for businesses of all sizes

4,9 /5 (16 avaliações) Escreva uma avaliação!
Classificação geral
4,9
/
5
Relação qualidade/preço
4,6
Recursos
4,9
Praticidade
4,9
Suporte ao cliente
4,9
100% dos usuários recomendam este app
16 avaliações
Avaliador Verificado
Setor: Software
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Excellent Product/Fast and Accurate Service

Usado Outro durante Mais de dois anos
Avaliado em 25/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

This product does what it says. We are able to deliver notifications to our users with great speed and in large numbers. As a developer, I can say that it is very easy to add to whatever system you're working with. The documentation is very helpful in this regard too.
When there have been issues, the customer service has been excellent. The team at Cdyne has always been quick to respond and assist with any issues.

Desvantagens

I would like to be able to send in additional identifying information for my notifications so that I am able to group them on my end when reviewing the logged data that we receive back from Cdyne. This may be in there by now though and I've missed it...

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

Thank you for leaving such an amazing review about our SMS API. We appreciate you.

Detalhamento da qualificação

Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Ted S.
Setor: Software
Porte da empresa: Profissional autônomo
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Simple to write API handling classes from Examples, Reliable to use

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 25/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

My business runs on SMS Notify. I never, ever have to think about beyond the initial set up and testing. When markets are out or carriers are slow, they let us know.

Vantagens

The best thing about this software are the support team backing it up. Extremely responsive to inquiries & requests.

Desvantagens

I didn't find any cons. I was able to write the error handling and test classes then push to production in a couple of days

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

Thank you for letting us know what you think Ted. We cherish your thoughts and opinion, and will continuously use them to improve our SMS API services.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Amir K.
Setor: Entretenimento
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Notify Review

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 25/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Pretty good.

Vantagens

The ease of use.........................

Desvantagens

I implemented notify a long time ago. However, I remember that it would be nice if it was easier sending sms's for multiple users with different messages.

I was trying to insert the customer's name in the message to personalize the txt message, however, I ended up making a generic message to all the customers.

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

Thank you so much Amir! We greatly appreciate your thoughts and opinions about our SMS API.

Detalhamento da qualificação

Praticidade

Probabilidade de recomendação: 5.0/10

Chisolm W.
Setor: Software
Porte da empresa: Profissional autônomo
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

SMS Notify is a solid choice

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 25/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

We are sending important text messages to doctors and other health care professionals. Mission critical. SMS Notify has proven to be a reliable part of this process.

Vantagens

It was relatively easy to integrate with my software, via the API. Most importantly for me, the service has been very very reliable. I don't think we've had Any downtime. And costs seem competitive at around a penny per message.

Desvantagens

The MMS option has been periodically unreliable - seems to go out every couple months or so. Because of that, I've switched away from it, going back to pure SMS. (Im not sure if this comment is applicable or not- Im not sure if the MMS is officially part of the SMS Notify product, or a separate API ...)

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

Hi Chisolm! Thank you so much for leaving our SMS API a good review. We appreciate the time you took to let us know what you think.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Steven J.
Setor: Serviços e tecnologia da informação
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Good quality product with OK pricing

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 25/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

It works very well, the quality of service is awesome and it's very easy to get up and running quickly. Provisioning DID's was a simple process.

Vantagens

Easy to use and get started with. Developed an app quickly to utilize the many features of the API. We also liked the ability to host a short code and they made it easy to implement.

Desvantagens

The pricing is not as good as some of the other companies in this space. My customers have many options now and we must stay competitive against the larger players.

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

Thank you Steven for this review! We greatly appreciate your business and look forward to continuously providing you with quality SMS API services.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Bobbi L.
Setor: Transporte rodoviário e ferroviário
Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Texting Made Easy

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 26/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

-We use SMS Notify as part of our applicant tracking system to correspond with our potential applicants. We use the API to text straight from the applicant's file and the entire team can pick up a conversation at any time so we don't miss a beat even when someone is out of the office.
-Pricing is extremely reasonable.
-We don't need to contact customer service often, but any time we have, they are quick to respond and are very helpful.

Desvantagens

I do not know of any cons at this time for SMS Notify!

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

Thank you so much for this amazing review Bobbi. We appreciate you so much for using our SMS API services.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Andrew H.
Setor: Serviços financeiros
Porte da empresa: 201-500 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

SMS Notify

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 25/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

It's been good. The API works and is simple to use. I enjoyed the chat option for support, which I used from time to time.

Vantagens

C# API support. No monthly usage requirements.

Desvantagens

I'd really like a carrier disconnect list, so I can opt out numbers that the carrier will be releasing to the available number queue.

It is super convenient and offered by other providers. ex. Vibes and Open Market

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

Andrew, your review is very important to us and we appreciate your thoughts. We look forward to continuously providing you with quality SMS API services.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Michael K.
Setor: Serviços de informação
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Great Product

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 25/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

This is a great company to work with. Always responsive to us and continues to innovate solutions to our needs.

Vantagens

This is great! We can customize almost everything we need for our clients. It is always available and can be easily reconfigured for any project we have. The support is outstanding.

Desvantagens

Wish the reporting and logging on the website was a bit more robust.

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

Michael, we're so glad to know you enjoy using our SMS API services. We look forward to continuously providing you with innovative solutions for your company.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Randy T.
Setor: Serviços e tecnologia da informação
Porte da empresa: 201-500 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

IT Review

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 25/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

SMS notify experience is great.

Vantagens

Product is super easy to use and the Cdyne Wiki is very helpful. I like that we get constant updates on any maintenances and updates when any delays have been resolved. Uptime is also great.

Desvantagens

Not missing any features, there are times when its a bit difficult to get a more technical support member but has only been a few times that we needed support. Other than that no issues.

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

Thank you for taking your time to leave this amazing review about our SMS API Randy.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Corey M.
Setor: Software
Porte da empresa: 13-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

It's worth it

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 25/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

It's easy to use and it works with all the wireless platforms

Desvantagens

There are some down times that hurt our revenue basis

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

Thank you for taking time out of your day to leave such a great review about our SMS API platform Corey. We greatly appreciate it.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Houtan M.
Setor: Hotelaria
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

I like the system

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 25/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

Ease of implementation. Having dedicated number for each ID

Desvantagens

cost. I wish it was cheaper. It was fair pricing to start with years ago but as SMS has become more prevalent, i wish it would be cheaper. Perhaps a tiered baseed per sms pricing based on monthly volume

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

Hi Maleki! Thank you for leaving this great review for our SMS API. We appreciate you for letting us know what you think.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Brett C.
Setor: Bens de consumo
Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Get Notified

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 23/09/2019
Fonte da avaliação: Capterra

We've used SMS Notify for all types of projects and it just works, which is exactly what you want out of a notification service.

Vantagens

SMS Notify is very easy to configure and the admin console is very easy to navigate through.

Desvantagens

We don't have any problems with the software.

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

Thank you so much Brett! I'm glad we could provide you with quality services.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Andy M.
Setor: Seguros
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Ease of use

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 25/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Works well and provided solution for task required

Vantagens

Ease to send text message, support very helpful when needed

Desvantagens

Nothing, was easy to install and use. Project went smoothly.

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

We appreciate your review for our SMS API Andy. Thank you!

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

John B.
Setor: Restaurantes
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Happy Customer

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 25/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

We're able to notify our users of changes to their jobs with multiple different parameters. The only limitations is our skill base and our CRM

Vantagens

Works as advertised. Users are getting texts and the reports available help track down any issues

Desvantagens

Our needs for this are very basic so currently there isnt anything i do not like

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

Thank you John! We're happy to know you enjoy using our SMS API. We look forward to continuously serving you.

Detalhamento da qualificação

Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Joseph F.
Setor: Internet
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Very intuitive and reliable service

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 25/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

Does what it says it will do. And easy to use api.

Desvantagens

I did not really have anything negative to say.

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

Thank you for such a great review for our SMS API services Joseph. We greatly appreciate you.

Detalhamento da qualificação

Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Avaliador Verificado
Setor: Hospitais e Saúde
Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Great solution for user outreach

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 25/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

The solution was very easy to integrate into our ASP.NET solution and allows us to easily reach our customers.

Desvantagens

No downside, the software was easy to integrate and use.

Traduzido para o Português

Resposta do CDYNE

Thank you so much for this amazing SMS API review. We appreciate you!

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10