Rooftop

Ferramenta de gestão de projetos e e-mails para equipes modernas

Classificação geral

4,4 /5
(8)
Relação qualidade/preço
4,2/5
Recursos
4/5
Praticidade
4,4/5
Suporte ao cliente
5/5

88%
dos usuários recomendam este app

8 avaliações

Preston P.
Classificação geral
  • Setor: Engenharia mecânica ou industrial
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Very pleased

Avaliado em 28/05/2021

We have been able to bring our KPI of open topics from 30% down below 15% in less than one year after launching RoofTop in our After Sales Service department.
I get contentious remarks from team members of the ease of use and remarks of 'how did we work before?'

Vantagens

Improved proactive follow-up & productivity.
More detailed analysis on closure delay of tasks & other details.

Desvantagens

Speed of the internal search engine needs improvement.
Mobile app functions can be improved with push notifications to function more like a mailbox for persons on the move.
It would be nice to have a more After Sales Service approach with functions like machine ID tags & checklists for team members.

Razões para mudar para o Rooftop

User Interface - easy to use and quick start up Local company with quick service support

Resposta do EASI Traduzido para o Português

Hi Preston, thank you so much for your review and for your precious feedback!

Linda E.
Classificação geral
  • Setor: Maquinário
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Mon quotidien a changé

Avaliado em 31/05/2021

Expérience plus que positive vu que mon travail au quotidien a largement été améliorer grâce à Rooftop

Vantagens

L'utilisation de Rooftop dans le département de service après-vente dont je fais partie a radicalement changé mon travail au quotidien: rapidité, amélioration du suivi des dossiers, clarté. Mon travail a largement gagné en efficacité. L'interface est conviviale et facile à utiliser

Desvantagens

Le chargement de certaines tâches est parfois lent dû probablement à la quantité d'information à charger.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Armazéns
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

Rooftop, Is it for you?

Avaliado em 13/08/2021

This was one of our first experiences with this type of software. overall we were happy with this choice and it taught us a lot about what we needed so we were able to increase our workflow and keep everyone up to speed.

Vantagens

All liked that I could see all of my email accounts in one simple application. I like how you can set it up so every time you send an email to a particular client you can also automatically send it internally to only the people you need it to go to without all that cc and bcc. That really helped to streamline our flow of information.

Desvantagens

It can be a little slow to load and I would like it to have more mobile function

Louis S.
Classificação geral
  • Setor: Indústria farmacêutica
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Most of the options are really useful, this app allows a very professional customer support

Avaliado em 01/06/2021

Vantagens

Clarity, the fact that any user can have access to all the email, and especially the attachements (this is very important in technical fields). The fact that anyone can answer the emails, this help us to have quick feedbacks and professional supports.

Desvantagens

Waiting time when charging a discussion.

Mohamed H.
Classificação geral
  • Setor: Engenharia mecânica ou industrial
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Bon outil

Avaliado em 28/05/2021

Mais en générale il fonctionne très bien , et très pratique pour gérer des emails

Vantagens

simplicité, efficacité. bon support technique

Desvantagens

petit bug parfois , après les mises a jour parfois il y a des données ou choses manquante

Simon D.
Classificação geral
  • Setor: Imobiliárias
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

.

Avaliado em 01/06/2021

Vantagens

- Facilité d'utilisation
- Interface web
- Evolution du logiciel dans le temps

Desvantagens

Rien pour l'instant

Sean Y.
Classificação geral
  • Setor: Maquinário
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Overall it is quite useful, but sometime it maybe quite slow.

Avaliado em 31/05/2021

No comment from me, it is very useful overall

Vantagens

The product is easy to use and the most important, me and my colleague will able to look at the same topic while we are having discussion.

Desvantagens

Some time it might very slow in terms of loading

Chris H.
Classificação geral
  • Setor: Maquinário
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Great tool to capture every step of the journey

Avaliado em 29/05/2021

Ability to track interactions with clients and quickly revert to previous discussions or promises.

Vantagens

One location to stare and document your daily interaction with clients

Desvantagens

Find that the dates do not reflect properly when making changes.