Dynamics 365

ERP and CRM applications from Microsoft

Classificação geral

4,3 /5
(4 430)
Relação qualidade/preço
4,1/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,0/5
Suporte ao cliente
4,2/5

87%
dos usuários recomendam este app
Classificar por

4430 avaliações

Fabiana
Classificação geral
  • Setor: Fabricação de alimentos
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

Ótima qualidade

Avaliado em 28/12/2020

A Dynamics 365 me permitiu ser mais ativo para com a minha empresa, e ter menos dor de cabeça no gerenciamento do meu produto. Facilitou para mim e minha equipe. Como compradora internacional eu recomendo muito.

Vantagens

O que eu mais gosto no software é que eu consigo ter liberdade para para com as minhas ideias, consigo colocá-las em prática facilmente.

Desvantagens

Antes desse software eu não conseguia ter tempo de me organizar, era tudo bagunçado e sem planejamento. Agora consigo me programar para projetos futuros.

Carlos
Classificação geral
  • Setor: Serviços financeiros
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

crm dynamics

Avaliado em 14/03/2022

Nosso core atual dentro de um ambiente robusto de atividades e integrações com outros sistemas buscando usabilidade e gerenciamento em contato sempre o melhor com o cliente.

Vantagens

Integração e usabilidade com outros sistemas

Desvantagens

Filtros em recursos oferecidos são complicados de gerenciamento

Sandro Roberto
Classificação geral
  • Setor: Organização cívica e social
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Para melhor negócio na empresa o Dynamics 365 é a solução ideal!

Avaliado em 20/10/2020

Vantagens

Facilidade no uso, possibilidade de ajuste para saber qual área tem melhor desempenho nas vendas, facilidade para atingir metas e o cliente de maneira mais contundente, resultados e acoampanhamento real das vendas e qual público se quer atingir

Desvantagens

Lentidão para acesso acontece em alguns momentos, mesmo com uma conexão estável. Temos que fazer logout e depois login e aí funciona normalmente.

Ananda
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Software para gestão corporativa

Avaliado em 17/05/2022

Facilidade para quem trabalha com vendas facilitando atingir as metas sugeridas. Fácil de usar.

Vantagens

Conseguir se planejar para projetos futuros e ter liberdade para implementar ideias.

Desvantagens

Alguns filtros em recursos oferecidos são complicados o gerenciamento.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Administração pública
  • Porte da empresa: 10 000+ funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Alegria do uso

Avaliado em 03/12/2020

Como todos os softwares da Microsoft, este é top demais. Ajuda bastante nos problemas do dia a dia.

Vantagens

Fácil de usar e prático. Integração com outrso produtos da Microsoft

Desvantagens

Nada a declarar. Ainda não vi nada que desabone o produto.

andreza
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Minha experiencia

Avaliado em 07/12/2021

me auxilia muito no dia a dia estou adorando

Vantagens

Software facil de usar, resposta rapida ao que eu precisava tudo muito facil complto de usar dia dia para assim facilitar meu trabalho.

Desvantagens

pra mim esta sendo uma otima expriencia e ate o momento nao mudaria nada

Débora
Classificação geral
  • Setor: Serviços financeiros
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Recomendo

Avaliado em 09/11/2021

Vantagens

Dynamics 365 é uma ótima ferramenta de organização do dia à dia.

Desvantagens

as vezes a experiência do utilizador não é a mais fácil.

Fabiano
Classificação geral
  • Setor: Hardware
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Ótimo produto em qualidade e preço

Avaliado em 28/02/2021

Muito satisfação total me sinto muito mais. Concentrado com a ajuda no novíssimo software DYNAMICS 365

Vantagens

Recomendo pois me facilitou muito meu dia dia me fazendo ter mais liberdade em pensantos e liberando minhas ideias me deixando mais livre para gerar minha empresa

Desvantagens

No momentos estou muito satisfeito preço muito satisfatório e o DYNAMICS 365 ESTA ME AJUDANDO MUITO EM GERENCIAR e solucionar coisas rapidas

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Automação industrial
  • Porte da empresa: 10 000+ funcionários
  • Usado Outro durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Gestão Corportaiva

Avaliado em 28/05/2020

Suporte e confiabilodade da Microsoft que dá segunrança a empresa que adquire o software.

Vantagens

Auxilia na tomada de decisão ligadas ao negócio, diratamente a gestão da empresa.

Desvantagens

Não é tão usada por todas as empresas do mercado.

Danilo
Classificação geral
  • Setor: Seguros
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

EXCELLENT AND HATUAL

Avaliado em 20/02/2021

Vantagens

Esse software é excelente e me ajudou muito na minha organização e planejamento, facilitando e otimizando minha vida.

Desvantagens

Gostaria apenas que fosse possível efetivar mais configurações para deixar o software mais adequado as funcionalidades que eu mais utilizo.

Angela
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 1 001-5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Are you a business user that loves data? Get Dynamics CRM!

Avaliado em 08/08/2022

At my previous organisation we used Dynamics 365 to create customer service tickets, capture leads and sales to create sales pipeline visuals, capture our suppliers and vendors with automated reminders. We used so many features, including using groups to control who see which section of CRM! So we could keep everyone on the same platform without giving them different URLs or different software!

Vantagens

The development process is easy to control and roll back whenever you want to. Moving new features from development to QA to PROD is a breeze with the wizard processes. Being able to develop each section on its own means you can make speedy differences for your teams quickly and effectively.

Desvantagens

I was lucky enough to have SharePoint experience before I started using Dynamics CRM but the learning curve with the terminology specifically for Dynamics meant a lot of repetitive googling to ensure I wasn't about to break things during development.

Kalen
Classificação geral
  • Setor: Esportes
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Access documents and communicate from anywhere

Avaliado em 16/08/2022

Vantagens

This software was easily implemented and even easier to use. 2-step authorization is seamless. Also easy to convert google documents to Microsoft.

Desvantagens

The training process to carry the knowledge of using this platform to other employees was strenuous but once staff were trained up we did not experience any issues.

Alternativas consideradas

Google Drive

Razões para mudar para o Dynamics 365

Better customer service, easier to roll-out and train staff
Renaud
Classificação geral
  • Setor: Aparelhos médicos
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

Cumbersome, not very portable

Avaliado em 03/08/2022

It was ok, but I fund the software to be too cumbersome to use efficiently

Vantagens

This is a full feature solution that can integrate in a ERP system with lost of options

Desvantagens

It looks lime it was developed years ago and has not changed much. The mobile application is not great and the customization is difficult, long and expensive

Alternativas consideradas

Salesforce Sales Cloud

Razões para escolher o Dynamics 365

Tigerpaw was limited and not easy to use

Software anterior

Tigerpaw Software

Razões para mudar para o Dynamics 365

At the time it seemed to be the better solution. Things have evolved and it looks like Dynamics lags behind the times
Lonwabo
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Why choose Dynamics 365?

Avaliado em 02/06/2022

Firstly, it saved the business a lot of money and take because it is affordable and in just one few clicks a lot of data has been changed and added.

Vantagens

It is very easy to use the software and very affordable. It does most of the work for me and saves me a lot of work.

Desvantagens

Sometimes the system malfunctions, which can be a problem, and editing some data takes too much time and effort.

Amalia
Classificação geral
  • Setor: Automotivo
  • Porte da empresa: 10 000+ funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

a great software

Avaliado em 24/08/2022

Vantagens

What I get about this applone is, it is a program that I can customize to my liking, it helps me to keep my team centered, from the product team to Serivcio to the Cluente, I like to write all the necessary information for each job and Seeing how it continues in our system, I love how I can adopare this application for our needs.

Desvantagens

What I do not like about this application is, at the beginning for a new user it is difficult to adapt and can take time to adapt to this application.

Rachel
Classificação geral
  • Setor: Indústria farmacêutica
  • Porte da empresa: 1 001-5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Project Management Budgeting

Avaliado em 18/08/2022

Vantagens

Entering time and correcting timesheets is simple and accurate. This software also allows for accurate line item documentation.

Desvantagens

I do not like the budget report features. Our last software was much more efficient for budge monitoring from a project management perspecitive becuase it gave easy access to detailed user reports and it was simple to see the total charges along with any individuals responsible for exceeding budget limits. This made it straightforward for me to alert clients to any overages and extra charge fees prior to receipt of invoices, creating better customer engagement.

Chandan
Classificação geral
  • Setor: Contabilidade
  • Porte da empresa: 1 001-5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Completely customisable tool for pipeline management

Avaliado em 30/08/2022

Vantagens

We migrated from Zoho to 365 and legacy data was restored with a lot of advanced features. We can set workflow to run conflict of interests.

Desvantagens

Nothing I can think of now other the no. of features that are available as it confuses sometimes.

Pitso
Classificação geral
  • Setor: Contabilidade
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

The best CRM and ERP software

Avaliado em 09/08/2022

It is so productive and I like the part that I linked other Microsoft softwares to dynamics 365. It works fast, no bugs & errors. It is the great resources software I have ever used , easy to use for everyone.

Vantagens

I get to plan my business and resources professionally & it is productive while I can link another Microsoft software to dynamics 365

Desvantagens

All softwares turn to run slow when the network signal is low especially windy winter

Rúben
Classificação geral
  • Setor: Transporte marítimo
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Luanda Port Internal Auditor

Avaliado em 05/08/2022

It speeds up my audit reports, by using business analytics tools.

Vantagens

It has a familiar interface, very easy to use even without training.

Desvantagens

I found it difficult to integrate with another ERP.

Jordan
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Mensal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 2.0 /10

Dynamic review

Avaliado em 09/09/2022

Vantagens

I liked that it is a product Google and the customer service.

Desvantagens

Overall this is just not a product I'm going to continue using.

James
Classificação geral
  • Setor: Contabilidade
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Microsoft Dynamics 365 Review

Avaliado em 18/04/2022

What our organization's overall experience is that all marketing campaign leads are assigned to salespeople who access Microsoft Dynamics CRM and then track and convert them into sales.
Also used for services, indices are active until closed by the server. From lead generation to lead acquisition, everything is managed in Microsoft Dynamics CRM.

Vantagens

The completely offline features are what we loved for our Field Service. RESCO's flagship product offers plenty of flexibility and advanced functionality. But in general, it's a good way to empower workers in this space to provide mobility and be able to view tasks, customer records, contact information, and so on completely offline.

Desvantagens

The product is not ready for release. The development suffers from system malfunctions and important features were removed from the release and roadmap without warning. I was also surprised to ignore non-US international regulatory requirements (currency exchange and management, existing ISO standards, VAT requirements). But what surprised me the most was Microsoft's general ignorance and lack of accountability. Despite many requests, I haven't spoken to anyone who can actually talk about product direction and roadmap. I was sandwiched between disconnected dev teams fixing a critical bug, but they don't seem to be talking to each other.

Alternativas consideradas

InfoFlo

Razões para mudar para o Dynamics 365

This software features exceptional performance more than other software programs we have tried. The software has been hierarchical. Since the beginning of the year, one of my employees was not reliable with InfoFlo, but with this software he has improved his proficiency 75%. My favorite thing is that it's easy to use it and gives more value to my money from other software programs. There are many features that other software programs do not address.
April
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 5 001-10 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Multifunctional Top of The Line Software.

Avaliado em 04/02/2021

Microsoft Dynamics 365 is an extraordinary programming to utilize. I prescribe Microsoft Dynamics 365 to all the forthcoming clients. It has extraordinary and splendid highlights. It is an efficient programming and its abilities are incredible. This software has given us numerous new capacities, for example,

Upgrade dynamic

Improve business measure results

Drive advancement

Improve business measure readiness

Improve client relations/administration

Drive income development

Cost the board

Improve provider or accomplice connections

Make inward/operational efficiencies

Lessen time to advertise

Vantagens

Microsoft Dynamics 365 is an incredible apparatus for booking and making work processes viable. With Microsoft Dynamics 365, we can deal with our staff individuals in an expert way. The dependability of Microsoft Dynamics 365 is something worth being thankful for that I have been enjoying about the instrument. It has been not difficult to utilize and alter.

Desvantagens

Disdaining Microsoft Dynamics 365 has not been a possibility for us. I'm intrigued by Microsoft Dynamics 365. It has been a splendid programming. I like its dependability. It is so noteworthy. I'm a glad customer.

Microsoft Dynamics 365 is incredible and solid. It makes field the executives of our staff individuals smooth and noteworthy. It likewise makes it basic for us to oversee client connections without any problem. It has been the best.Microsoft Dynamics 365 is a quality programming to utilize. It has quality highlights. We won't change things by any means. The ideal-ness of the merchant's reactions makes things astonishing.

Faruk
Classificação geral
  • Setor: Internet
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Gets the job done but a little rigid CRM

Avaliado em 01/12/2020

We used Microsoft tools in our entire organization. The best part of getting Dynamics 365 was the easiness of integration. All softwares and online tools work very well altogether. We never had any compatibility issues or we never spent much time to integrate other systems to MS Dynamics 365. Moreover, majority of the other tools we used already had the integration option to it.

As a salesperson, I used CRM every single day. I like the contact management. Since I use Office, it was so easy to use email and Skype together on the CRM, and I was able to keep a track of every single action.

I was OK to use it but if they could improve the UI, it can be a great tool. They may offer some packages for smaller teams as well.

Vantagens

Easy integration with the other tools - even they are not from Microsoft
CRM gets the job done
Easy contract management with DocuSign and MS Drive
CRM structure for the leads and potentials
Customization options
Reports are enough for a regular sales team but it is possible to get custom and advanced reporting
Access management is better than many other CRMs

Desvantagens

The user interface can be improved
The whole system for CRM is too rigid and not that user friendly like a few other competitors
It is a good solution for large companies but if you have a team less than 50 people, maybe there could be more budget options - of course with less features

Oussama
Classificação geral
  • Setor: Automotivo
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

dynamic 365 is in the field pro path o for easy tasks

Avaliado em 28/11/2020

from my experience on the automotive business using this product was a lot more better to go far in time into the first products of microsoft ,its easiness while interacting with your acceptable intuition uploaded for years into my memory helped me to escape so much time and filling it by learning so many other skills in the service of business , i have learned that time is money , my thought was aligned with the comprehend of the product which maintain your fuction into simplicity fasteness while its cost compairing to other products mostly cheaper

Vantagens

during the lifestyle of business , i have never faced so many different tasks that wasn't easy going but using the dynamic 365 from microsoft , which i have curious about its fast developement and improvement during the last 1 years by it didnt suprised my knowledgeable first sight on microsoft software during years of my work ,since the dynamic helping me to most simplified the business tasks for me while learning others future skills allowing me to go through minimizing the time of spending on other busines tasks , especially with standpoint which helped business to grow faster by includingall the organization with most fixed sales teams tasks

Desvantagens

one the most strenghts of the dynamics 365 if your business during the last 10 years familiar with other microsoft product like microsoft office 365 ..., you will find that is most of all similar to the simplified menu of microsoft product since that microsoft didnt lost its flavors of maintain the same aroma while you will taste navigating throughout ths dynamic 365

Keegan
Classificação geral
  • Setor: Internet
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

I love the ease of user friendliness! CRM is in a category by itself!

Avaliado em 28/10/2020

It's a CRM that is anything but difficult to utilize whenever you have gotten its hang, in the event that you are an individual who utilizes these applications there will be no issue here. It has great reconciliation with Microsoft administrations and any individual who has utilized these administrations will feel right comfortable. It's an absolute necessity requirement for any business as it goes about as a focal center point to thoroughly understand your customers, your business, advertising, money and different other client assistance alternatives. It's customization choices are likewise simple to utilize permitting you to advance your experience. Anyway there are a few negatives basically being the moderate information transfer speed because of it's cloud based sparing experience, it's versatile experience is likewise not very extraordinary as it runs gradually. Copy contacts are additionally a problem to manage in this product. Generally incredible programming to use with simply some minor issues that can be rectified.

Vantagens

All that you'd require in a business field is here, to place in basic terms putting deals, advertising, money and client assistance alternatives. It is nothing obscure and somebody that utilizes CRM programming projects will feel right comfortable with this product. I like that I can follow anything I need to think pretty much the entirety of my customers and its usability is faultless on the off chance that you are somebody who has utilized these sort of projects before this is an excellent item to utilize. You needn't bother with any programming information or any sort of other outside information to alter the framework as you would prefer. It's mix as well with it's other Microsoft parties is fantastic this is something that most outsider CRM programming projects don't have henceforth making this CRM programming the best choice in the market to date.

Desvantagens

The mobile app isn't extremely extraordinary. There are exceptionally successive accidents and it simply doesn't give that experience which an end client expects out of such an incredible platform. Nonetheless, Microsoft had compensated for it by presenting the power applications highlight.