Salesforce Platform

4,3 (349)
Escreva uma avaliação!
Desenvolva aplicativos empresariais e voltados para o cliente.

Classificação geral

4,3 /5
(349)
Relação qualidade/preço
3,9/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,0/5
Suporte ao cliente
4,0/5

88%
dos usuários recomendam este app
Classificar por

349 avaliações

Tara
Tara
Classificação geral
  • Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Great platform that can be used by nonprofits too

Avaliado em 15/03/2024

Vantagens

It leveled up our sophistication in donor data and tracking tasks, communications, analytics across donor experience and management.

Desvantagens

It sometimes feels clunky to find the data we need—but thankfully we have a staff member dedicated to this and great at pulling data we need.

Jonathan
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

The absolute best - and you pay for it

Avaliado em 04/09/2024

We were able to utilize SF to manage our CRM, setup drip funnel campaigns, ebb and flow of lead...

We were able to utilize SF to manage our CRM, setup drip funnel campaigns, ebb and flow of lead from start to close (and track every person that touched the lead for evaluation purposes).

Vantagens

Completely customizable to the company/business needs. Incredibly powerful tech to automate nearly every marketing channel in a large scale business. Once its built out, you'll never need another marketing tech product.

Desvantagens

Very robust and is priced as such. Not a great solution for small-to-medium sized businesses.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Aparelhos médicos
  • Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Salesforce Platform Review

Avaliado em 05/11/2023

Vantagens

Aspect is the emphasis on data management and analytics.

Desvantagens

Salesforce's extensive capabilities mean that it can have a steep learning curve, particularly for new users. It may take some time and training for employees to become proficient in using the platform to its full potential.

Jun
Classificação geral
  • Setor: Serviços de Facilities
  • Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
  • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great platform for information sharing

Avaliado em 27/12/2024

Great resource for compiling and sharing information

Great resource for compiling and sharing information

Vantagens

Outlook plug in was one of the best features by far, live updates instead of having to refresh browser

Desvantagens

navigating the tabs and pages (individually having to close each tab)

Cameron
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Salesforce can do it all

Avaliado em 29/10/2024

Overall I am very happy with what can be achieved with Salesforce. The analytics it gives me as a...

Overall I am very happy with what can be achieved with Salesforce. The analytics it gives me as a sales leader allows me to forecast accurately and monitor my team's pipeline.

Vantagens

Salesforce can do it all. I have used it at every company I have worked for in Sales and Sales Leadership.

Desvantagens

The UI is a bit dated. I also wish that Dashboards would refresh in real time.

Jonathan
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

CRM management for your daily business needs

Avaliado em 16/07/2024

We are satisfied and are not planning on change it any soon.

We are satisfied and are not planning on change it any soon.

Vantagens

You can track down your sales and services together. You can report, and collect data to track down results, forcast and more.

Desvantagens

It has been really efficient for us so far. There is nothing wrong with it.

Ethan
Classificação geral
  • Setor: Serviços financeiros
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Salesforce Review

Avaliado em 14/08/2024

Overall, my experience has been super positive. Salesforce is the best in class for the problems it...

Overall, my experience has been super positive. Salesforce is the best in class for the problems it solves for business.

Vantagens

How it has helped us with organising the delivery portion of the business.

Desvantagens

Backend set up an sometimes be somewhat clunky to use. There are some reporting limitations, nothing that is a deal breaker however.

Galateya
Classificação geral
  • Setor: Rede de computadores
  • Porte da empresa: 5 001 - 10 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Positive feedback

Avaliado em 15/09/2024

Vantagens

In my project we used Salesforce for customer service, the most I like was the easy use and user friendly interface

Desvantagens

The least I like about SalesForce Platform is that sometimes there is a bug and can’t log in from the first time

Valentina
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Salesforce Platform Is an Incredible CRM Solution

Avaliado em 22/04/2024

Vantagens

I am impressed by the features of Salesforce Platform.
Salesforce Platform has our marketing and makes our work easier.

Desvantagens

Salesforce Platform has been so exceptional.
No dislikes for Salesforce Platform.

Manon
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 5 001 - 10 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

The Ultimate CRM and Business Solution

Avaliado em 24/07/2024

Vantagens

I like most about Salesforce is its powerful CRM capabilities. I can effortlessly track and manage customer interactions in one place.

Desvantagens

It can be overwhelming with its numerous features. Navigating through all the options can be confusing for a new user.

Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Salesforce is a complete CRM!

Avaliado em 29/10/2024

With Salesforce, we have a robust platform on which we can efficiently track the data and processes...

With Salesforce, we have a robust platform on which we can efficiently track the data and processes we need for any department. It is customizable.

Vantagens

Salesforce is the complete CRM system that all companies need; its wide catalog of products works for any company's industry. Salesforce has helped us to centralize, organize, and structure our data efficiently.

Desvantagens

Sometimes, working with integrations is difficult, but we have managed to get them worked as needed.

Doreen
Classificação geral
  • Setor: Serviços meio ambientais
  • Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Sales management made easy with Salesforce Platform

Avaliado em 26/02/2024

I like the way the software allows one to customize it to your own specification and also the...

I like the way the software allows one to customize it to your own specification and also the ability to integrate it with a variety of software for better performance.

Vantagens

I like Salesforce Platform as it allows us to track down each aspect of our organization be it in project execution, sales performance and employees engagement. It is also easy to integrated with other relevant applications.

Desvantagens

It is a little comprehensive on the tools and features thus it can be a challenge at the beginning but once you get used to, it becomes easy to use.

Oparanya
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Salesforce Platform's Capabilities are Excellent

Avaliado em 30/04/2024

Vantagens

I am impressed by the ease of deployment of Salesforce Platform.
Salesforce Platform works so well for us.

Desvantagens

I like the effectiveness of Salesforce Platform.
Salesforce Platform is amazing.

Ethan
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Salesforce CRM Software

Avaliado em 22/01/2024

Innovative and has made me learn so much about new technologies.

Innovative and has made me learn so much about new technologies.

Vantagens

It's all customizable and you can hand craft it to your preferences, integrations and necessities.

Desvantagens

The learning curve is kind of big and it's a bit overwhelming at first.

Connor
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Salesforce transformed our contracting and invoicing

Avaliado em 16/02/2024

Salesforce has completely transformed our contracting and invoicing processes. As a fast growing...

Salesforce has completely transformed our contracting and invoicing processes. As a fast growing start up we needed a solution to our contract management. Previously, all contract information used to sit in a huge g-sheet, which made monthly invoicing quite the task and not completely free from error. However, with Salesforce we're more able to audit contract information and download custom reports that slot straight into our invoicing process. This saved our FinOps team days in month end.

Vantagens

- Easy to navigate huge volumes of contract data
- Custom downloadable reports that feed straight into our invoicing process
- Fully customisable to accommodate our ongoing business changes

Desvantagens

- Off the shelf it is a bit clunky and so a Salesforce Admin is key to getting it how you want, which is obviously an additional cost (but worth it!)

LINE
Classificação geral
  • Setor: Seguros
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Review Salesforce Platform

Avaliado em 24/11/2023

Salesforce Platform is priceless to customer service type departments. It keeps everything in...

Salesforce Platform is priceless to customer service type departments. It keeps everything in order and easy to collect a variety of data.

Vantagens

Customization is priceless. It can be done at all level and be done for what a person or what a department requires which makes it versatile.

Desvantagens

With much customization, sometimes it is hard to get something fixed or changed.

Olivia
Classificação geral
  • Setor: Bancos
  • Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Actionable way to smart work.Salesforce Platform is the secret behind all these smiles.

Avaliado em 26/09/2023

Scalability is a key factor in this software.No unnecessary tools which may affect someone's work.I...

Scalability is a key factor in this software.No unnecessary tools which may affect someone's work.I am now at a peak performance and all thanks goes to this software.you should try it too.

Vantagens

It is easy to use this software no complicated settings or procedures.Has the most impressive features which makes it more efficient and interesting to use.If money value is your thing then this software caters for everything.we all need a software like this it superchanges your work to the best.

Desvantagens

It was a nice experience using this software.Am glad it was created on the first place because it has jumpstarted my work and now I am a proud user.

Michelle
Classificação geral
  • Setor: Mídia digital
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

Data at your fingertips

Avaliado em 27/11/2023

I've used SF for over 10 years at multiple companies. I have found it to be a valuable tool when...

I've used SF for over 10 years at multiple companies. I have found it to be a valuable tool when properly configured and a great way to keep customer data at everyone's fingertips across the organization.

Vantagens

SF gives the ability to keep all of your data at your fingertips to track and manage the customer lifecycle easily.

Desvantagens

SF is complicated to configure - it could be easier and more user friendly to quickly and easily configure features and establish an easy to use account page with a depth of features for sales and account management.

Faraz
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Mensal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Salesforce Platform

Avaliado em 12/10/2024

it is a great platform that allows you to enter and track sale related information.

it is a great platform that allows you to enter and track sale related information.

Vantagens

I like that there are different features that help track what is sold and targets

Desvantagens

I dislike the layout of the software and think it should be more accessibile or have the option for these features

Mark
Classificação geral
  • Setor: Automotivo
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

Salesforce

Avaliado em 06/10/2023

Vantagens

The platform is used daily and does the job for us

Desvantagens

Nothing to say that is negative about this

Grace
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Love the tool, keeps getting better

Avaliado em 27/09/2023

It's easy to manage users

It's easy to manage users

Vantagens

Simpplr is my favorite part of the platform. I love the sandboxes so we can test before deploying.

Desvantagens

It can become a complicated admin mess.

ian
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Mensal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

A great Platform to Integrate

Avaliado em 29/01/2024

It is a highly recommended tool to stay competitive.

It is a highly recommended tool to stay competitive.

Vantagens

It is based in the cloud and allows the team to use a lot of different tools and features that enable us to be more efficient.

Desvantagens

There are times when it doesn't perform as fast as other times of the da.

Patrick
Classificação geral
  • Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 2.0 /10

Glitchy, difficult to use

Avaliado em 02/08/2023

Vantagens

Reporting features are a big deal to us and Salesforce is good at this

Desvantagens

High cost, low user friendliness. Difficult to use and customize.

Jordan
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

#1 for a reason

Avaliado em 12/06/2023

I've used sfdc in many roles from enterprise orgs to start ups. If set up properly the sky is the...

I've used sfdc in many roles from enterprise orgs to start ups. If set up properly the sky is the limit

Vantagens

I love the reporting helps to realign resources rapidly to really grow.

Desvantagens

I don't like the set up it's difficult to if you never set one up before

Almir
Almir
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 501 - 1 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Best CRM platform available in the market!

Avaliado em 10/06/2023

Vantagens

Salesforce presents an incredibly adaptable platform that can be personalized to address the unique requirements of businesses, regardless of their industry or scale.SF delivers an all-inclusive collection of CRM tools and functionalities that encompass a wide range of customer management aspects. These include lead management, opportunity tracking, contact management, analytics, reporting, and much more.

Desvantagens

The platform comes with a significant learning curve, which means that users, especially those who are new to CRM systems, may need time and training to fully grasp and utilize its capabilities.