GlobalMeet Webcast

Intranet, collaboration, and document management

Classificação geral

3,9 /5
(9)
Relação qualidade/preço
3,8/5
Recursos
4,1/5
Praticidade
4/5
Suporte ao cliente
3,8/5

78%
dos usuários recomendam este app

9 avaliações

Patrick B.
Classificação geral
  • Setor: Imobiliárias
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Mensal durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great Webinar Software

Avaliado em 29/07/2019

Vantagens

This software has allowed me to host/join webinars with ease.

Desvantagens

I feel like there are softwares on the market that may be cheaper options in terms of price.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Internet
  • Porte da empresa: 10.000+ funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

All in one webinar tool

Avaliado em 27/08/2019

We use it for webinars/training's etc. The tool has done a decent job and I would definitely recommend the tool to others.

Vantagens

Setup is quick and easy to use, intuitive UI.
We can run a poll during the webinar and collect the data without any hassle.

Desvantagens

Make sure you have an broadband for an uninterrupted audio and video communications. This is not an issue though. But just an heads-up.

Emmaline L.
Classificação geral
  • Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Mensal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 3.0 /10

Issues with Connectivity

Avaliado em 21/12/2020

In addition to issues with memory space on my computer, when compared to other virtual meeting platforms, I continually have issues getting the software to stay connected. I continually lose internet bandwidth, need to turn off my webcam, and also turn off my microphone for the software to stay connected. By the time you turn all those things off, I might as well have just called into the meeting.

Vantagens

The layout of the software is helpful during meetings- the videos, list of attendees and chat box are all easily accessible.

Desvantagens

There are issues with how much memory the software takes up on my computer. When using this software, it uses so much memory that no other program (including simple internet browsing) will work or function.

Cindy L.
Classificação geral
  • Setor: Gestão da educação
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Makes You Feel High-Tech!!

Avaliado em 05/10/2018

Vantagens

This is a great program to use for webinars. It's very easy to create and distribute logins, create/edit presentations. Very easy to use.

Desvantagens

When I imported graphics/sounds, there was difficulty synching with the system. So I oftentimes I had to have the audio with me and play it through the speaker to make sure it played along with the webinar.

Mogana T.
Classificação geral
  • Setor: Consultoria de gestão
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Easy Communication Platform But Needs Quality Improvements

Avaliado em 06/12/2019

Convenient for clients and internal team communications

Vantagens

- Don't need to download the software. Meeting can assessed online.

- Can share slides and receive detailed report after eash meeting.

Desvantagens

- The microphone of the speakers often becomes mute. Need to manually signout and reenter the meeting.

Katie M.
Classificação geral
  • Setor: Produção audivisual
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Avaliado em 08/10/2015

Roberto R.
Classificação geral
  • Setor: Ócio, viagens e turismo
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Outro durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Training

Avaliado em 06/11/2020

It has been very satisfying and enabled us to proceed with our planning.

Vantagens

The possibility of providing online off-site quality training. In these Covid-19 days it is a very useful tool.

Desvantagens

Nothing negative to say about this software. It allowed us to carry on with our training schedule in spite of the circumstances.

Mitchell H.
Classificação geral
  • Setor: Bancos
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Mensal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Very intuitive and easy to use

Avaliado em 18/07/2017

Vantagens

Works great for planned and on demand meetings. User friendly regardless of interface, works with both stationary and mobile devices

Desvantagens

There really isn't anything I dislike about it. They have tutorials and excellent customer support and are very accessible.

Lauren M.
Classificação geral
  • Setor: Indústria farmacêutica
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

Avaliado em 21/03/2019