QuickBooks Online Advanced

Accounting & business management for small businesses

Sobre o QuickBooks Online Advanced

QuickBooks Online Advanced is a complete enterprise management and assessment software tool which enables users to coordinate their entire financial portfolio. Users can view all inbound and outbound sales, track inventory, manage payroll, process tax payments, coordinate distribution, all via the one mobile friendly dashboard. Online support and video tutorials are available to assist users and oncall QuickBooks team members are available to help from initial setup to ongoing enquiries.

QuickBooks Online Advanced allows users to work from anywhere on multiple devices. Users can access and manage their books from their computer, laptop, tablet, or smartphone anytime they want, as well as create access privileges so that colleagues or accountants can login and work with their data online. Users can also create and send custom online invoices from any device. Other important features of QuickBooks Online Advanced include custom reporting, KPI tracking, expense tracking, accounting reports, and cash flow management. QuickBooks Online Advanced also supports automatic backups and data security.

Principais benefícios do QuickBooks Online Advanced

• Billing, invoicing and banking: QuickBooks Online Advanced lets users access, view and manage their business's complete online financial portfolio as well as processing payroll, managing tax returns and mobile payments.

• Inventory management and accessibility: QuickBooks Online Advanced lets users track and manage their inventory and coordinate distribution in order to assess productivity/transportation as well as create user permissions.

• Support and assistance: QuickBooks Online Advanced has a dedicated support team to ensure your enquiries are sought to. User training is also provided through Priority Circle.

• Designed for growing teams: QuickBooks Online Advanced allows businesses to have up to 25 users collaborating online with features such as task delegation, user permissions management, and more.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Imagens

QuickBooks Online Advanced profitability reporting
QuickBooks Online Advanced dashboards
QuickBooks Online Advanced KPI tracking
QuickBooks Online Advanced user management
QuickBooks Online Advanced workflow creation
Ver mais 6
QuickBooks Online Advanced - Vídeo
Captura de tela do QuickBooks Online Advanced: QuickBooks Online Advanced profitability reporting Captura de tela do QuickBooks Online Advanced: QuickBooks Online Advanced dashboards Captura de tela do QuickBooks Online Advanced: QuickBooks Online Advanced KPI tracking Captura de tela do QuickBooks Online Advanced: QuickBooks Online Advanced user management Captura de tela do QuickBooks Online Advanced: QuickBooks Online Advanced workflow creation

Recursos

Total de recursos do QuickBooks Online Advanced: 253

  • API
  • Acesso offline
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Administração da distribuição
  • Administração de chaveiros
  • Administração de impostos
  • Administração de website
  • Agendamento
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de projetos
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento de trabalhos
  • Alerta de pagamentos duplicados
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de dados visual
  • Análise de lucratividade
  • Análise de tendências de vendas
  • Análise financeira
  • Análise hipotética
  • Análise qualitativa
  • Análise quantitativo
  • Análises pontuais
  • Arrastar e soltar
  • Assinatura eletrônica
  • Atualização em tempo real
  • Automação de marketing
  • Backup automático
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados de custos
  • Banco de dados de historial
  • Banco de dados de materiais de construção
  • Banco de dados do cliente
  • CRM
  • Calendário do pessoal
  • Campos personalizáveis
  • Catalogação/Categorização
  • Categorização/Agrupamento
  • Cenários hipotéticos
  • Classificados de emprego
  • Cobrança e faturamento
  • Cobrança recorrente ou de assinaturas
  • Comercial
  • Compensação de cheques
  • Compras e recebimento
  • Compromissos recorrentes
  • Conciliação bancária
  • Consolidação/Roll Up
  • Contabilidade
  • Contabilidade de fundos
  • Contabilidade de projetos
  • Contas a pagar
  • Contas a receber
  • Controle de comparencimento
  • Controle de despesas
  • Controle de estoque
  • Controle de horas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Controle de versões
  • Controle do processo de aprovação
  • Controles/permissões de acesso
  • Coordenação de contas
  • Criação de painel
  • Custos do trabalho
  • Câmbio
  • Código de barras/RFID
  • Definição e seguimento de objetivos
  • Demonstrativo de lucros e perdas
  • Detecção de fraude
  • Discriminação de obras
  • Doações por celular
  • Doações recorrentes
  • Edifícios residenciais
  • Empresas de contabilidade CPA
  • Estimativa de climatização
  • Estimativa de custos
  • Estimativa de materiais
  • Estimativa elétrica
  • Estimativas
  • Faturação automática
  • Ferramentas de colaboração
  • Fluxo de trabalho baseado em regras
  • Formulários online
  • GPS
  • Geração de documentos
  • Geração de propostas
  • Geração de relatórios de incidentes
  • Geração de relatórios financeiros
  • Geração pontual de relatórios
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gerenciamento de registros
  • Gerenciamento de usuários
  • Gestão da cadeia de fornecedores
  • Gestão da dedução
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão da receita
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de associação
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de calibração
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de capacidades
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de casos
  • Gestão de clientes
  • Gestão de clientes
  • Gestão de coletas
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de controle de qualidade
  • Gestão de despesas
  • Gestão de despesas
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de doadores
  • Gestão de doações
  • Gestão de doações de funcionários
  • Gestão de empreiteiras
  • Gestão de estoques
  • Gestão de eventos
  • Gestão de ex-alunos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de formulários
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de impostos de vendas
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de lances
  • Gestão de leilões
  • Gestão de modelos
  • Gestão de pedido de mudanças
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de permissões
  • Gestão de prazos
  • Gestão de projetos
  • Gestão de recibos
  • Gestão de recrutamento e seleção
  • Gestão de recursos
  • Gestão de remessas
  • Gestão de subvenções
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de terceirização
  • Gestão de tesouraria
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão de voluntariado
  • Gestão do fluxo de caixa
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do quadro de horários
  • Gestão financeira
  • Gestão preventiva
  • Gestão técnica
  • Histórico de atendimento
  • Histórico de transações
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores chave de desempenho (KPI)
  • Indicadores de desempenho
  • Integração da contabilidade
  • Integração de Serviços Contábeis
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Listas de materiais
  • Manutenção preditiva
  • Marketing por e-mail
  • Modelagem de informação da construção (BIM)
  • Modelos de documentos
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento de transações
  • Monitoramento em tempo real
  • Multidepartamento/Projeto
  • Mão de obra variável
  • Múltiplas contas de usuário
  • Múltiplas empresas
  • Múltiplas moedas
  • Notificações em tempo real
  • Organizações sem fins lucrativos
  • Orçamento de serviços de encanamento
  • Orçamentos/Previsões
  • Orçamentos/estimativas
  • Pagamentos eletrônicos
  • Pagamentos móveis
  • Pagamentos parciais
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Para a área de AEC
  • Para governo
  • Permissões por função
  • Pesquisa de doadores
  • Pesquisa e filtro
  • Planejamento de pessoal
  • Planejamento estratégico
  • Plano de contas
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do cliente
  • Previsão
  • Previsão de trabalho
  • Processamento de cartões de crédito
  • Processamento de faturas
  • Processamento de pagamentos
  • Processamento de pagamentos ACH
  • Projeção visual de projetos
  • Quadros de resultados
  • Questionários e feedback
  • RFI e envios
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de contribuição
  • Rastreamento de donações
  • Rastreamento de equipamentos
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de habilidades
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de itens faturáveis
  • Rastreamento de orçamentos/Custos do trabalho
  • Rastreamento de recursos
  • Rastreamento do projeto
  • Razão geral
  • Reagendamento
  • Receitas e balanço
  • Reconhecimento de receita
  • Registro de auditoria
  • Relatórios de autoatendimento
  • Relatórios de custos excedentes
  • Relatórios de despesas
  • Relatórios de utilização
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios do pipeline
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Reservas online
  • Roteamento
  • Seguimento de relatórios/projetos
  • Seguimento de status
  • Seguimento do custo até a conclusão
  • Segurança de SSL
  • Sincronização de calendários
  • Sincronização de dados
  • Visualização de Gantt/linha do tempo
  • Visualização de dados
  • Várias localizações

Alternativas

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
#1 alternativa ao QuickBooks Online Advanced
O QuickBooks Enterprise é um software de contabilidade para pequenas empresas que fornece aos usuários acesso em tempo...

Odoo

4,2
#2 alternativa ao QuickBooks Online Advanced
O Odoo é um pacote de aplicativos de negócios de código aberto personalizáveis e integrados. A maioria das necessidades...

NetSuite

4,1
#3 alternativa ao QuickBooks Online Advanced
O NetSuite é uma solução de ERP na nuvem usada por mais de 24 mil clientes de alto crescimento em todo o mundo para...

monday.com

4,6
#4 alternativa ao QuickBooks Online Advanced
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize,...

Avaliações

Classificação geral

4,4 /5
(610)
Relação qualidade/preço
4,2/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,3/5
Suporte ao cliente
4,1/5

Já tem o QuickBooks Online Advanced?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Escreva uma avaliação!
Exibindo 5 avaliações de 610
Bob T.
Classificação geral
  • Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Over 10 years of complete satisfaction!

Avaliado em 10/09/2019

100 percent satisfied. I have been approached with offers to switch. I turn every single one of...

100 percent satisfied. I have been approached with offers to switch. I turn every single one of them down. QuickBooks has proven to be to be the absolute best software for me to use in this area.

Vantagens

I love QuickBooks for Non-Profits! I have used this software exclusively for the past 10 years with no problems at all.

I have received numerous compliments from Board Members of the accuracy and detail I provide when it comes to our financial reports. I have been told I provide the best reports they have seen (many are members of other non-profit boards). It is all accomplished with just a few clicks and the reports printed out!

Desvantagens

It does take a bit of getting used to. Especially when you are first setting up the system. Once it is set up, it runs along fine.

One thing to make sure of is the category of the items you are entering. Otherwise, your reports will contain mis-categorized information. Be sure to check over your reports for accuracy in that area. If identified, it is a simple fix - but you must check it over.

Resposta do Intuit

Hearing that you've enjoyed using QuickBooks for so many years makes our day, Bob! We're thrilled to know that you're able to confidently present accurate data with the reports you've created without breaking a sweat. You can continue rely on us to have your back for years to come. It sounds like you're a pro, but if you ever need any assistance, we recommend checking out the Community. Here, you'll find detailed articles and advice from fellow users and QuickBooks Team members: https://community.intuit.com/

Thanks for an awesome review!
Morgan, The QuickBooks Team

Harmony F.
Classificação geral
  • Setor: Atacadistas
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

QBO is Definitely Different

Avaliado em 11/12/2019

Our overall experience with QBO Advanced has been pretty good. I think with the development and...

Our overall experience with QBO Advanced has been pretty good. I think with the development and implementation of more features or customization of different "modules" to be customer specific it would serve us perfectly. And hey, the price is WONDERFUL!

Vantagens

What I like most about using QBO Advanced is how user friendly and simplistic it is to use. We transitioned our entire financial management system and for the most part it was relatively smooth.

Desvantagens

There were many obstacles to overcome in the transition to QBO Advanced. It mainly involve how to find work around solutions for areas not offered in QBO Advanced such as specifically detailed inventory management and also fixed assets. The inventory process in QBO is clunky and too simplistic for our company, BUT since QBO is so easy to use we have customized processes to make it work for us.

Karen S.
Classificação geral
  • Setor: Contabilidade
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Non-Profit QBO simplifies donor & expense allocations for auditing purposes.

Avaliado em 23/02/2021

I have been using Quickbooks Non-Profit for years and all entries and creation of programs for a...

I have been using Quickbooks Non-Profit for years and all entries and creation of programs for a non-profit provides a visual presentation that provides Board Members and Financial Auditors the clarity and simplifies where the non-profit stands.

Vantagens

Due to the complexities of non-profit financials. Quickbooks alleviates much of the work and assists with proper allocations of Donor Contribution, Grants and Foundation monies. Classifying expenses is also tricky without the easy to use features Quickbooks non-profit software provides.

Desvantagens

I cannot think of any downfalls. I have used other non-profit accounting softwares and Quickbooks is by the far the best.

Wes S.
Classificação geral
  • Setor: Varejistas
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

The Sofware You Love To Hate

Avaliado em 14/09/2020

We have used Enterprise for years and we had to make a change because our inventory was getting out...

We have used Enterprise for years and we had to make a change because our inventory was getting out of control. Sadly, Enterprise is missing about 5 things to make their manufacturing perfect and it just doesn't look like that is ever going to happen. Accordingly, we had to try and find an MRP software and the only way it would work well was moving to QBO. This was like making a choice to either get punched in the gut or punched in the throat. Either inventory was workable or accounting was workable.

Vantagens

It integrates with our current ECommerce cart and a few other programs (e.g. Zapier).

Desvantagens

They have radically tried to over-simplify the product. For instance, the Vendor tab being under Expenses. As every accountant knows, Vendors aren't solely about Expenses. This is just one example of how, in trying to make this product more intuitive, they have thwarted anyone with accounting experience in using it.

There are so many things you cannot delete. Too many to try and list here.

Resposta do Intuit

We appreciate you sharing your thoughts with us, Wes. Receiving your feedback will only help us continue to improve the product.Feel free to check out the QuickBooks Blog, as this is where your feedback comes to life:https://intuit.me/2L2zqTv. We hope you have a great business year filled with success and great health during this difficult time! -Hannah, The QuickBooks Team.

Michelle F.
Classificação geral
  • Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Best accounting solution

Avaliado em 27/03/2021

Quickbooks Online has decreased the amount of time I spend on basic bookkeeping each month and...

Quickbooks Online has decreased the amount of time I spend on basic bookkeeping each month and allowed me to focus on reporting, forecasting and budgeting which were missing before.

Vantagens

For nonprofit accounting, the ability to use classes, projects, etc to keep track of functional expenses and grants is indispensable. Having bank feeds connected saves a lot of time. Being able to have our CPA log in at the same time to look at something is also an improvement over the desktop version.

Desvantagens

It is updated a lot so you always have to learn it. We get a nonprofit discount through TechSoup but I know that the regular monthly fee vs purchasing the desktop version would be a barrier if we did not.

Exibindo 5 avaliações de 610 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o QuickBooks Online Advanced

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o QuickBooks Online Advanced.

O QuickBooks Online Advanced oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de:
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

QuickBooks Online Advanced is priced at $150 per month for 25 users, up to 3 accountant seats, and all features. Businesses can also benefit from a free 30 day trail.

Não temos informações sobre os recursos do QuickBooks Online Advanced.

Os clientes habituais do QuickBooks Online Advanced são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Não temos informações sobre os idiomas do QuickBooks Online Advanced.

O QuickBooks Online Advanced é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O QuickBooks Online Advanced se integra com os seguintes aplicativos:

Accelo, Anybill, ApprovalMax, Apptivo Expense Reports, Authorize.Net, AutoEntry, Autofy, Avalara, Batchbook, BeanworksAP, Bento for Business, BigTime, Bigcommerce, BlueFolder, Boomr Mobile, Boxstorm, Buddy Punch, BuilderTREND, Cash Flow Frog, ChargeOver, Chargebee, Chaser, Checkfront, Chrometa, Cin7, Clio, ClockShark, ConvergeHub, Corecon, DEAR Systems, Datamolino, Debtor Daddy, Deputy, Dryrun, ERPAG, EZRentOut, Easy-Commission, Emburse Abacus, Emburse Nexonia Expenses, Emburse Tallie, Entryless, Eventbrite, Expensify, Expensya, Expiration Reminder, Fathom, Field Promax, Findjoo, Float, Foxy, FreshBooks, Freshdesk, Full Slate, Function Point, Fundbox, Fusebill Subscription Billing, Fyle, Gaviti, GetMyInvoices, Google Calendar, Gusto, HandiFox, Handshake, Harvest, Hike, Homebase, Housecall Pro, Hubdoc, InLattice, Insightly, InterWeave Smart Solutions, InterWeave SugarCRM integration with Quickbooks, Intuit Data Protect, Jetpack Workflow, Jobber, Karbon, Keap, Kickserv, Kindful, Knowify, LeanLaw, Lightspeed POS, Linnworks, LivePlan, Lockstep Collect, MRPEasy, Magento Commerce, Mailchimp, Mavenlink, Method CRM, MicroBiz Cloud POS, MinuteDock, MyTime, Neon CRM, Nobly, Now Commerce, OfficeBooks, OpenCart, Orderhive, Panalitix, PayPal, Pepperi, Pinnacle Cart, PipelineDeals, Plooto, Practice Ignition, PrestaShop, Primaseller, Projector PSA, PurchaseControl, QR Inventory, QSROnline, QuickBooks Commerce, QuickBooks Time, Quickbooks Online, QuoteWerks, Quotient, Qvinci, RedTeam, Revel Systems, Rydoo, SalesIn, Salesforce for Quickbooks, SellerActive, ServiceChannel, ServiceM8, Share a Refund, SherpaDesk, ShipRush, ShipStation, ShippingEasy, Shoeboxed, ShopKeep, Shopify, Spotlight Reporting, Square Payments, Stampli, Stitch Labs, Streamtime, Stripe, SugarCRM, Sumac, SurePayroll, TPSynergy, Tanda, Time Tracker, Timesheet Mobile, Timesheets.com, Toggl Track, TrueCommerce EDI Solutions, Twilio Voice, Unleashed, Vend, VeriClock, Veryfi Receipts OCR & Expenses, VetBadger, Volusion, Vonigo, Vtiger CRM, WHMCS, WORKetc, Wagepoint, Webgility, WooCommerce, WordPress, Workiz, Workshop Software Online, YayPay, Zahara, Zapier, Zendesk, Zenefits, Zoho Analytics, Zoho CRM, Zoho Expense, eHopper, eRequisition, mHelpDesk, noCRM.io, ordoro, shopVOX

O QuickBooks Online Advanced oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, 24 horas por dia (representante ao vivo), Bate-papo

Categorias relacionadas

Veja todas as categorias de software encontradas para QuickBooks Online Advanced.