QuickBooks Online Advanced

Accounting & business management for small businesses

Sobre o QuickBooks Online Advanced

QuickBooks Online Advanced is a complete enterprise management and assessment software tool which enables users to coordinate their entire financial portfolio. Users can view all inbound and outbound sales, track inventory, manage payroll, process tax payments, coordinate distribution, all via the one mobile friendly dashboard. Online support and video tutorials are available to assist users and oncall QuickBooks team members are available to help from initial setup to ongoing enquiries.

QuickBooks Online Advanced allows users to work from anywhere on multiple devices. Users can access and manage their books from their computer, laptop, tablet, or smartphone anytime they want, as well as create access privileges so that colleagues or accountants can login and work with their data online. Users can also create and send custom online invoices from any device. Other important features of QuickBooks Online Advanced include custom reporting, KPI tracking, expense tracking, accounting reports, and cash flow management. QuickBooks Online Advanced also supports automatic backups and data security.

Preços a partir de:

N/D

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao QuickBooks Online Advanced

Principais benefícios do QuickBooks Online Advanced

• Billing, invoicing and banking: QuickBooks Online Advanced lets users access, view and manage their business's complete online financial portfolio as well as processing payroll, managing tax returns and mobile payments.

• Inventory management and accessibility: QuickBooks Online Advanced lets users track and manage their inventory and coordinate distribution in order to assess productivity/transportation as well as create user permissions.

• Support and assistance: QuickBooks Online Advanced has a dedicated support team to ensure your enquiries are sought to. User training is also provided through Priority Circle.

• Designed for growing teams: QuickBooks Online Advanced allows businesses to have up to 25 users collaborating online with features such as task delegation, user permissions management, and more.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Estados Unidos

Idiomas

chinês, espanhol, francês, inglês, italiano

Preços a partir de:

N/D

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao QuickBooks Online Advanced

Imagens

QuickBooks Online Advanced Software - 1
QuickBooks Online Advanced Software - 2
QuickBooks Online Advanced Software - 3
QuickBooks Online Advanced Software - 4
QuickBooks Online Advanced Software - 5
Ver mais 6
QuickBooks Online Advanced - Vídeo
QuickBooks Online Advanced Software - 1 QuickBooks Online Advanced Software - 2 QuickBooks Online Advanced Software - 3 QuickBooks Online Advanced Software - 4 QuickBooks Online Advanced Software - 5

Recursos

Total de recursos do QuickBooks Online Advanced: 216

  • API
  • Acesso offline
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Administração de chaveiros
  • Administração de impostos
  • Administração de website
  • Agendamento de projetos
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento de trabalhos
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de dados visual
  • Análise financeira
  • Análise hipotética
  • Análise qualitativa
  • Análise quantitativo
  • Análises pontuais
  • Arrastar e soltar
  • Asset Lifecycle Management
  • Assinatura eletrônica
  • Atualização em tempo real
  • Automação de marketing
  • Backup automático
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados de custos
  • Banco de dados de historial
  • Banco de dados de materiais de construção
  • Banco de dados do cliente
  • CRM
  • Calendário do pessoal
  • Campos personalizáveis
  • Categorização/Agrupamento
  • Cenários hipotéticos
  • Cobrança e faturamento
  • Comercial
  • Compras e recebimento
  • Compromissos recorrentes
  • Conciliação bancária
  • Consolidação/Roll Up
  • Contabilidade
  • Contabilidade de fundos
  • Contabilidade de projetos
  • Contas a pagar
  • Contas a receber
  • Controle de comparencimento
  • Controle de despesas
  • Controle de estoque
  • Controle de horas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de versões
  • Controle do processo de aprovação
  • Controles/permissões de acesso
  • Coordenação de contas
  • Criação de painel
  • Custos do trabalho
  • Código de barras/RFID
  • Definição e seguimento de objetivos
  • Demonstrativo de lucros e perdas
  • Discriminação de obras
  • Doações por celular
  • Doações recorrentes
  • Edifícios residenciais
  • Empresas de contabilidade CPA
  • Estimativa de climatização
  • Estimativa de custos
  • Estimativa de materiais
  • Estimativa elétrica
  • Estimativas
  • Faturação automática
  • Ferramentas de colaboração
  • Formulários online
  • GPS
  • Geração de propostas
  • Geração de relatórios de incidentes
  • Geração de relatórios financeiros
  • Geração pontual de relatórios
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão da receita
  • Gestão de agências de cobranças
  • Gestão de associação
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de calibração
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de capacidades
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de clientes
  • Gestão de clientes
  • Gestão de coletas
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de controle de qualidade
  • Gestão de despesas
  • Gestão de despesas
  • Gestão de doadores
  • Gestão de doações
  • Gestão de doações de funcionários
  • Gestão de empreiteiras
  • Gestão de estoques
  • Gestão de eventos
  • Gestão de ex-alunos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de formulários
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de impostos de vendas
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de lances
  • Gestão de leilões
  • Gestão de pedido de mudanças
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de permissões
  • Gestão de projetos
  • Gestão de recibos
  • Gestão de recrutamento e seleção
  • Gestão de subvenções
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de terceirização
  • Gestão de tesouraria
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão de voluntariado
  • Gestão do fluxo de caixa
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do quadro de horários
  • Gestão financeira
  • Gestão preventiva
  • Gestão técnica
  • Histórico de atendimento
  • Histórico de transações
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores chave de desempenho (KPI)
  • Indicadores de desempenho
  • Integração da contabilidade
  • Integração de Serviços Contábeis
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Manutenção preditiva
  • Marketing por e-mail
  • Modelagem de informação da construção (BIM)
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento em tempo real
  • Multidepartamento/Projeto
  • Mão de obra variável
  • Múltiplas contas de usuário
  • Múltiplas empresas
  • Múltiplas moedas
  • Notificações em tempo real
  • Organizações sem fins lucrativos
  • Orçamento de serviços de encanamento
  • Orçamentos/Previsões
  • Orçamentos/estimativas
  • Pagamentos eletrônicos
  • Pagamentos móveis
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Para a área de AEC
  • Para governo
  • Pesquisa de doadores
  • Pesquisa e filtro
  • Planejamento estratégico
  • Plano de contas
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do cliente
  • Previsão
  • Processamento de cartões de crédito
  • Processamento de faturas
  • Processamento de pagamentos
  • Processamento de pagamentos ACH
  • Projeção visual de projetos
  • Quadros de resultados
  • Questionários e feedback
  • RFI e envios
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de contribuição
  • Rastreamento de donações
  • Rastreamento de equipamentos
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de habilidades
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de orçamentos/Custos do trabalho
  • Rastreamento de recursos
  • Rastreamento do projeto
  • Razão geral
  • Reagendamento
  • Receitas e balanço
  • Reconhecimento de receita
  • Registro de auditoria
  • Relatórios de autoatendimento
  • Relatórios de custos excedentes
  • Relatórios de despesas
  • Relatórios de utilização
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Reservas online
  • Roteamento
  • Seguimento de relatórios/projetos
  • Seguimento de status
  • Segurança de SSL
  • Sincronização de calendários
  • Visualização de Gantt/linha do tempo
  • Visualização de dados
  • Várias localizações

Alternativas

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
#1 alternativa ao QuickBooks Online Advanced
O QuickBooks Enterprise é um software de contabilidade para pequenas empresas que fornece aos usuários acesso em tempo...

NetSuite

4,1
#2 alternativa ao QuickBooks Online Advanced
O NetSuite é uma solução de ERP na nuvem usada por mais de 24 mil clientes de alto crescimento em todo o mundo para...

Odoo

4,2
#3 alternativa ao QuickBooks Online Advanced
O Odoo é um pacote de aplicativos de negócios de código aberto personalizáveis e integrados. A maioria das necessidades...

monday.com

4,6
#4 alternativa ao QuickBooks Online Advanced
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize,...

Avaliações

Classificação geral

4,4 /5
(635)
Relação qualidade/preço
4,2/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,3/5
Suporte ao cliente
4,1/5

Já tem o QuickBooks Online Advanced?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Escreva uma avaliação!
Exibindo 5 avaliações de 635
Bob T.
Classificação geral
  • Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Over 10 years of complete satisfaction!

Avaliado em 10/09/2019

100 percent satisfied. I have been approached with offers to switch. I turn every single one of...

100 percent satisfied. I have been approached with offers to switch. I turn every single one of them down. QuickBooks has proven to be to be the absolute best software for me to use in this area.

Vantagens

I love QuickBooks for Non-Profits! I have used this software exclusively for the past 10 years with no problems at all.

I have received numerous compliments from Board Members of the accuracy and detail I provide when it comes to our financial reports. I have been told I provide the best reports they have seen (many are members of other non-profit boards). It is all accomplished with just a few clicks and the reports printed out!

Desvantagens

It does take a bit of getting used to. Especially when you are first setting up the system. Once it is set up, it runs along fine.

One thing to make sure of is the category of the items you are entering. Otherwise, your reports will contain mis-categorized information. Be sure to check over your reports for accuracy in that area. If identified, it is a simple fix - but you must check it over.

Resposta do Intuit

Hearing that you've enjoyed using QuickBooks for so many years makes our day, Bob! We're thrilled to know that you're able to confidently present accurate data with the reports you've created without breaking a sweat. You can continue rely on us to have your back for years to come. It sounds like you're a pro, but if you ever need any assistance, we recommend checking out the Community. Here, you'll find detailed articles and advice from fellow users and QuickBooks Team members: https://community.intuit.com/

Thanks for an awesome review!
Morgan, The QuickBooks Team

Karen S.
Classificação geral
  • Setor: Contabilidade
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Non-Profit QBO simplifies donor & expense allocations for auditing purposes.

Avaliado em 23/02/2021

I have been using Quickbooks Non-Profit for years and all entries and creation of programs for a...

I have been using Quickbooks Non-Profit for years and all entries and creation of programs for a non-profit provides a visual presentation that provides Board Members and Financial Auditors the clarity and simplifies where the non-profit stands.

Vantagens

Due to the complexities of non-profit financials. Quickbooks alleviates much of the work and assists with proper allocations of Donor Contribution, Grants and Foundation monies. Classifying expenses is also tricky without the easy to use features Quickbooks non-profit software provides.

Desvantagens

I cannot think of any downfalls. I have used other non-profit accounting softwares and Quickbooks is by the far the best.

Alternativas consideradas

Xero

Razões para mudar para o QuickBooks Online Advanced

It has the best functionalities needed for auditing purposes.
Carly P.
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Quickbooks is Easy & Convenient for our Small Business needs

Avaliado em 19/08/2021

We are happy with the product and the ability to better organize our business!

We are happy with the product and the ability to better organize our business!

Vantagens

I use Quickbooks mostly for employee Payroll & Accounts Payable purposes mostly. After previously having to hand write all our checks for paychecks and invoices, Quickbooks now saves us the headache of that and allows us to better track our finances and expenses.

Desvantagens

I was printing checks earlier in the week and found that after I added in all the employee check amounts that a button was pushed and all checks were marked as printed and completed, yet actually were not. I then had to go back in manually to do 15 checks, one by one. It's likely user error but was certainly much more time consuming!

Wes S.
Classificação geral
  • Setor: Varejistas
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

The Sofware You Love To Hate

Avaliado em 14/09/2020

We have used Enterprise for years and we had to make a change because our inventory was getting out...

We have used Enterprise for years and we had to make a change because our inventory was getting out of control. Sadly, Enterprise is missing about 5 things to make their manufacturing perfect and it just doesn't look like that is ever going to happen. Accordingly, we had to try and find an MRP software and the only way it would work well was moving to QBO. This was like making a choice to either get punched in the gut or punched in the throat. Either inventory was workable or accounting was workable.

Vantagens

It integrates with our current ECommerce cart and a few other programs (e.g. Zapier).

Desvantagens

They have radically tried to over-simplify the product. For instance, the Vendor tab being under Expenses. As every accountant knows, Vendors aren't solely about Expenses. This is just one example of how, in trying to make this product more intuitive, they have thwarted anyone with accounting experience in using it.

There are so many things you cannot delete. Too many to try and list here.

Alternativas consideradas

Odoo e NetSuite

Razões para escolher o QuickBooks Online Advanced

Enterprise is lacking some very basic purchasing function in their manufacturing product.

Software anterior

QuickBooks Desktop Enterprise

Razões para mudar para o QuickBooks Online Advanced

It interfaced with our cart and MRP selection.

Resposta do Intuit

We appreciate you sharing your thoughts with us, Wes. Receiving your feedback will only help us continue to improve the product.Feel free to check out the QuickBooks Blog, as this is where your feedback comes to life:https://intuit.me/2L2zqTv. We hope you have a great business year filled with success and great health during this difficult time! -Hannah, The QuickBooks Team.

Veronica N.
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

A powerful tool to track accounting and financial reporting

Avaliado em 28/07/2021

Overall my experience has been good with Quickbooks online advanced. The product has all the...

Overall my experience has been good with Quickbooks online advanced. The product has all the features needed to run a business, get the reporting and also connecting with useful apps developed by different partners. Especially during this unprecedented times when online presence is fundamental QBO Advances provides access to not the only an accounting platform but also easy integration to other partners like Third party delivery, PoS, e-commerce, ACH Payments, etc.

Vantagens

The software is designed to simplify the journey by increasing the quality of the data input during the booking of the transactions and eliminating common mistakes during the process of bookkeeping. I like how the bank feed makes easier every bank reconciliation and provides a lot of information directly from the bank statement.

Desvantagens

I do not like that the migration from desktop to online is not easy and the online version has some missing features compared with the desktop version. I also do not like the Inventory module does not have all the information for food products, like expiration date or lot control

Alternativas consideradas

QuickBooks Desktop Enterprise
Exibindo 5 avaliações de 635 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o QuickBooks Online Advanced

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o QuickBooks Online Advanced.

O QuickBooks Online Advanced oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de:
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

Os clientes habituais do QuickBooks Online Advanced são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O QuickBooks Online Advanced está nos seguintes idiomas:

chinês, espanhol, francês, inglês, italiano

O QuickBooks Online Advanced é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O QuickBooks Online Advanced se integra com os seguintes aplicativos:

Accelo, ApprovalMax, Apptivo Expense Reports, Authorize.Net, AutoEntry, Autofy, Avalara, Batchbook, BeanworksAP, Bento for Business, BigCommerce, BigTime, BlueFolder, Boxstorm, Buddy Punch, BuilderTREND, Cash Flow Frog, ChargeOver, Chargebee, Chaser, Checkfront, Chrometa, Cin7, Clio, ClockShark, ConvergeHub, Corecon, DEAR Systems, Datamolino, Debtor Daddy, Deputy, Dryrun, ERPAG, EZRentOut, Easy-Commission, Emburse Abacus, Emburse Nexonia Expenses, Emburse Tallie, Entryless, Eventbrite, Expensify, Expensya, Expiration Reminder, Fathom, Field Promax, Findjoo, Float, Foxy, FreshBooks, Freshdesk, Full Slate, Function Point, Fundbox, Fusebill Subscription Billing, Fyle, Gaviti, GetMyInvoices, Google Calendar, Gusto, HandiFox, Handshake, Harvest, Hike, Homebase, Housecall Pro, Hubdoc, InLattice, Insightly, InterWeave Smart Solutions, InterWeave SugarCRM integration with Quickbooks, Intuit Data Protect, Jetpack Workflow, Jobber, Justworks Hours, Karbon, Keap, Kickserv, Kindful, Knowify, LeanLaw, Lightspeed POS, Linnworks, LivePlan, Lockstep, MRPeasy, Magento Commerce, Mailchimp, Mavenlink, Method CRM, MicroBiz Cloud POS, MinuteDock, MyTime, Neon CRM, Nobly, Now Commerce, OfficeBooks, OpenCart, Orderhive, Ordoro, Panalitix, PayPal, Paypool, Pepperi, Pinnacle Cart, Pipeline, Planergy, Plooto, Practice Ignition, PrestaShop, Primaseller, Projector PSA, QR Inventory, QSROnline, QuickBooks Commerce, QuickBooks Time, Quickbooks Online, QuoteWerks, Quotient, Qvinci, RedTeam, Revel Systems, Rydoo, SalesIn, Salesforce for Quickbooks, SellerActive, ServiceChannel, ServiceM8, Share a Refund, SherpaDesk, ShipRush, ShipStation, ShippingEasy, Shoeboxed, ShopKeep, Shopify, Spotlight Reporting, Square Payments, Stampli, Stitch Labs, Streamtime, Stripe, SugarCRM, Sumac, SurePayroll, TPSynergy, Tanda, Time Tracker, Timesheet Mobile, Timesheets.com, Toggl Track, TrueCommerce EDI Solutions, Twilio, Unleashed, Vend, VeriClock, Veryfi Receipts OCR & Expenses, VetBadger, Volusion, Vonigo, Vtiger CRM, WHMCS, WORKetc, Wagepoint, Webgility, WooCommerce, WordPress, Workiz, Workshop Software Online, YayPay, Zahara, Zapier, Zendesk, Zenefits, Zoho Analytics, Zoho CRM, Zoho Expense, eHopper, eRequisition, mHelpDesk, noCRM.io, shopVOX

O QuickBooks Online Advanced oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

Categorias relacionadas

Veja todas as categorias de software encontradas para QuickBooks Online Advanced.