Sobre o C-Desk

C-Desk is a cloud-based help desk software that provides businesses with tools to manage service requests and facilitate communication across teams. Administrators can create multiple service categories, assign them to specific employees or departments, and receive notifications about overriding service-level agreements (SLAs).

Using C-Desk, organizations can grant access permissions to specific agents, create electronic logbooks for shift details, and retrieve users’ profiles from the database. It allows managers to generate support tickets for customer issues and verify the identity of end-users through Lightweight Directory Access Protocol (LDAP) and Active Directory integration. Users can also create tasks, assign them to multiple staff members, and generate performance reports related to employees or projects.

Administrators can use C-Desk to view upcoming events on a calendar, create photo albums, and upload files to file transfer protocol (FTP) servers for backup. Businesses can add study materials, organization forms, policy manuals, and more to the knowledge base, enabling agents to quickly access relevant information to help resolve clients’ queries. It allows managers to streamline the entire asset management lifecycle, from location and warranty tracking to repair and vendor management.

Preços a partir de:

N/D

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao C-Desk

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Índia

Idiomas

Sem informação do fornecedor

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5 principais alternativas ao C-Desk

Imagens

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Recursos

Total de recursos do C-Desk: 40

  • Alertas/transferência
  • Armazenamento de documentos
  • Ações corretivas e preventivas (CAPA)
  • Banco de dados do cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo em tempo real
  • CRM
  • Chatbot
  • Comunicação multicanal
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controles/permissões de acesso
  • Gerenciamento de comentários
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de tickets de suporte
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão da comunicação
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de calendários
  • Gestão de call centers
  • Gestão de filas
  • Gestão de formulários
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Imagem de marca personalizável
  • Indicadores de desempenho
  • Monitoramento
  • Pesquisa e filtro
  • Portal de autoatendimento
  • Questionários e feedback
  • Rastreamento de edição
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de reclamações do cliente
  • Relatórios e análise de dados
  • Roteamento
  • Roteamento automático
  • Supervisão de rede

Alternativas

Zoho Desk

4,5
#1 alternativa ao C-Desk
O Zoho Desk é uma plataforma de suporte técnico baseada na nuvem, desenvolvida para ajudar empresas de todos os...

Salesforce Service Cloud

4,4
#2 alternativa ao C-Desk
Suporte a todos os clientes. A qualquer momento. Em qualquer lugar. Interaja com seus clientes quando e onde eles...

EcholoN

4,7
#3 alternativa ao C-Desk
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes,...

LiveAgent

4,7
#4 alternativa ao C-Desk
O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários...

Avaliações

Classificação geral

4,7 /5
(27)
Relação qualidade/preço
4,5/5
Recursos
4,7/5
Praticidade
4,6/5
Suporte ao cliente
4,5/5

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Exibindo 5 avaliações de 27
Augusto P.
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

A wonderful free tool for your organization

Avaliado em 20/03/2018

Vantagens

This app not only worksfor your IT deparment is also very useful for HR, Administration and Accounting, because you can manage users and permissions, so you can know who is related to which process, you can manage specific profile of your employees, manage the departments together or separated, make calendars, create searching modules and so on, you can do a lot of things with C-Desk.

Desvantagens

For some employees it is very difficult to get used to this software, because they do not have any experience with it, but with a little practice, they are allow to work easily and to get the best of it.

Deepak T.
Classificação geral
  • Industry: Serviços e tecnologia da informação
  • Company size: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

One Of the best Service Desk or Helpdesk Product I Have every Seen

Avaliado em 27/09/2018

Very very good

Very very good

Vantagens

Many bundled features along with Helpdesk which can be used by every department in an organization, Like Asset Management, Events and Photo Gallery, Calenders, Knowledge Base, Projects and Tasks, Surveys and Forms, Cash Voucher Management System, Chat Etc.. Never seen a product like this, at lowest possible cost

Desvantagens

Dashboards should have been more interactive

Sunil G.
Classificação geral
  • Industry: Serviços e tecnologia da informação
  • Company size: 11-50 funcionários
  • Usado Outro durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Below starter level

Avaliado em 19/10/2018

I tried it and repent wasting 30 minutes on this.

I tried it and repent wasting 30 minutes on this.

Vantagens

Nothing is good. It needs a windows server and that is a big limitation in itself.

Desvantagens

Bad interface, poor concept, unfriendly installation, buggy portal.

Dickson M.
Classificação geral
  • Industry: E-Learning
  • Company size: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

C desk appointment organiser

Avaliado em 05/02/2020

helpdesk software is so comprehensive and can work well across multiple departments especially at...

helpdesk software is so comprehensive and can work well across multiple departments especially at my workplace where there a several faculties. Meeting schedules becomes easy to manage and there are no clashes as these can be cancelled and rescheduled prior to meeting times.

Vantagens

It is a completely free software and therefore does not add to the costs to the organisation but rather brings in flexibility in terms of meetings scheduling, makes life easy for the secretariat

Desvantagens

so far i havent seen the real things i can say i dont like on c desk as most of the task that i want done are in most cases accomplished with very little challenges if any

Ines F.
Classificação geral
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

A knowledge base management tool for your organization

Avaliado em 05/05/2018

Vantagens

This module of C-Desk is awesome because you can edit your website in HTML mode modifying the data that you publish and the topics, you can also linked elements between topics and subtopics, and create many elements deeply connected.

Desvantagens

The tool is great but is very basis if you want to improve this particular topic of your business is better to use another application focus of HTML language.

Exibindo 5 avaliações de 27 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o C-Desk

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o C-Desk.

O C-Desk oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de:
  • Pricing model: Versão gratuita
  • Free Trial: Disponível

Contact C-Desk for pricing information

Os clientes habituais do C-Desk são:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Não temos informações sobre os idiomas do C-Desk.

O C-Desk é compatível com os seguintes dispositivos:

O C-Desk se integra com os seguintes aplicativos:

Microsoft Outlook

O C-Desk oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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