Sobre o Time Tracker

O Time Tracker é um aplicativo completo de rastreamento e faturamento de horas, que funciona em qualquer dispositivo, tanto off-line quanto on-line. O aplicativo pode ser usado pelos funcionários para registrar horas faturáveis e não faturáveis e pelos gerentes para aprovar e rastrear entradas de horas, tudo a partir do smartphone, laptop, tablet e até mesmo do MS Outlook. Os funcionários podem registrar suas horas usando um cronômetro interno e, em seguida, enviar essas horas para sua aprovação.

O Time Tracker oferece um resumo de todas as entradas de horas em um painel central, permitindo que você faça as edições necessárias antes de converter entradas em faturas ou exportá-las para a folha de pagamento. Você também pode obter o detalhamento de todas as entradas de horas pendentes, enviadas e aprovadas. O Time Tracker fornece ferramentas para colaborar e gerenciar sua equipe com lembretes de entrada de horas, atribuições de tarefas e mensagens internas. Você também pode alocar diferentes membros da equipe para diferentes clientes, permitindo que você acompanhe e gere relatórios do número de horas que os funcionários estão gastando em diferentes clientes. O custeio do trabalho permite visualizar a rentabilidade por cliente e projeto.

A sincronização automática bidirecional com QuickBooks, Xero, ZenPayroll e Concur, oferecida pelo Time Tracker, torna o faturamento e o processamento da folha de pagamento mais fáceis e precisos. O aplicativo também oferece um módulo adicional +Billing, que lhe permite criar faturas com marca profissional automaticamente a partir de horas e despesas faturáveis. Você pode usar a integração ao Stripe para incluir links de pagamento com cartão de crédito em suas faturas. Além disso, o Time Tracker oferece um conjunto opcional de ferramentas de faturamento jurídico, como códigos ABA, faturamento LEDES e um verificador de conflitos para ajudar os advogados a gerenciarem suas horas faturáveis.

Preços a partir de:

US$ 16,00/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Time Tracker

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Brasil, Canadá, China, Alemanha, Reino Unido, Índia, Japão, México, Estados Unidos

Idiomas

alemão, espanhol, inglês

Preços a partir de:

US$ 16,00/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Time Tracker

Imagens

Time Tracker Software - 1
Time Tracker Software - 2
Time Tracker Software - 3
Time Tracker Software - 4
Time Tracker Software - 5
Time Tracker Software - 6
Time Tracker Software - 7
Time Tracker Software - 8
Ver mais 8
Time Tracker Software - 1 Time Tracker Software - 2 Time Tracker Software - 3 Time Tracker Software - 4 Time Tracker Software - 5 Time Tracker Software - 6 Time Tracker Software - 7 Time Tracker Software - 8

Recursos

Total de recursos do Time Tracker: 53

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Acompanhamento do controle de ponto dos funcionários
  • Agendamento
  • Alertas/notificações
  • Banco de dados de funcionários
  • Cobrança de projetos
  • Cobrança e faturamento
  • Cobrança por horas
  • Controle de comparecimento
  • Controle de despesas
  • Controle de horas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de horas pelo cliente
  • Controle de horas pelo projeto
  • Controle de licenças
  • Controle de tempo offline
  • Controle de tempo por celular
  • Controle do processo de aprovação
  • Cronômetro
  • Cálculo de horas extras
  • Dados em tempo real
  • Faturas personalizáveis
  • Faturação online
  • GPS
  • Gerenciamento de registros
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de reembolsos
  • Gestão do quadro de horários
  • Histórico de faturas
  • Horas faturáveis e não faturáveis
  • Mensagens instantâneas
  • Monitoramento de tempo online
  • Monitoramento em tempo real
  • Múltiplas moedas
  • Notificações em tempo real
  • Pagamentos móveis
  • Pagamentos online
  • Planejamento de pessoal
  • Portal de cobrança
  • Projeções
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Rastreamento do projeto
  • Reconhecimento biométrico
  • Registro automático de tempo
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Relógio de ponto
  • Seguimento de assalariados
  • Taxas de cobrança múltiplas

Alternativas

Clockify

4,7
#1 alternativa ao Time Tracker
Clockify é o único software de controle de horas 100% gratuito. É simples, fácil de usar e ideal para autônomos e...

QuickBooks Time

4,7
#2 alternativa ao Time Tracker
O TSheets é um serviço gerenciado de mão de obra e tempo online que permite que os usuários controlem o tempo no...

Timesheets.com

4,7
#3 alternativa ao Time Tracker
Our web-based time tracking software allows employees to track time for billing, hourly time for payroll, and record...

Harvest

4,5
#4 alternativa ao Time Tracker
Harvest is an easy online time-tracking software that can help you answer critical questions about your team's time and...

Avaliações

Classificação geral

4,3 /5
(2.418)
Relação qualidade/preço
4,3/5
Recursos
4,1/5
Praticidade
4,2/5
Suporte ao cliente
4,3/5

Já tem o Time Tracker?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Escreva uma avaliação!
Exibindo 5 avaliações de 2.418
Ansh R.
Classificação geral
  • Industry: Serviços e tecnologia da informação
  • Company size: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Easy To Use Time Tracker To Improve Efficiency And Revenue of Business

Avaliado em 27/10/2021

It is the best time tracking software that will transform our business. With online time tracking,...

It is the best time tracking software that will transform our business. With online time tracking, billing we will literally spend less time on administration and more on making money. It is an affordable solution for our business to track time and reduce expenses in a professional manner. Time Tracker is a web based time management and billing system that allows to track employees time, view reports on their activity, send invoices electronically and control billing from a single location. Time Tracker is a simple and easy to use time tracking and invoicing software. It's ideal for freelancers, consultants and small companies looking to keep track of their time and turn hours into money. Time Tracker allows us to quickly and efficiently bill our clients by email so no more lost paper trail or having to call clients for an update on their progress. We can invoice through the program or export entries into the software of our choice including Quickbooks, Sage One,NetSuite and many others.

Vantagens

It is a cloud based time tracking and billing solution that increases profitability, reduces administration. It's easy to manage projects, employees and clients from one central location. Useful for all in one timekeeping, billing, payroll and accounting solution for firms of any size. It tracks employee time with GPS accuracy. It can be used as a standalone solution to track time, invoice clients and run payroll or it can be integrated with QuickBooks. eBillity Time Tracker lets us manage our business online, on the phone or on the go through our GPS tracking app helping to increase revenue, reduce administration costs and improve profitability.

Desvantagens

Time Tracker is the best way to track our business work and easy to manage client project tasks. Sometimes clients pay according to time So it is easy to manage work reports on time. We can schedule our our and no issue face with this software.

Garth G.
Classificação geral
  • Industry: Engenharia civil
  • Company size: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great software for timesheets/getting time entries to accounting software

Avaliado em 29/01/2021

Great, our company entered time manually on paper time sheets for over a decade and this has...

Great, our company entered time manually on paper time sheets for over a decade and this has allowed us to save time, money, and allow our managers/owners to cut back on people entering in more time than they should and actually understanding how much time is going to what jobs.

Vantagens

The ability to segment users and managers is essential to our company's structure. Being the administrator and having the ability to go in and fix any user's time sheet is also great.

Desvantagens

The mobile app needs improvement, specifically when entering in time. Don't put the billable toggle down at the bottom because when a user is entering non-billable work they should have no customer. Therefore if the user is going to enter non billable time they will always get a confusing error message unless they go to the last item on the mobile app to toggle off billable first. Also it would be great if there was a feature that forced the app to sync with the database automatically.

Alternativas consideradas

QuickBooks Time

Razões para mudar para o Time Tracker

Price and the fact that it had features that Tsheets didn't.
Irene I.
Classificação geral
  • Industry: Design
  • Company size: Profissional autônomo
  • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Time Tracker review

Avaliado em 31/12/2021

Time Tracker was a good option for me as a freelancer. I used it for a while since it was the...

Time Tracker was a good option for me as a freelancer. I used it for a while since it was the tracker my client at the time favored and had no real issues when working with it. I did not stick to it mainly because as a freelance I adapt to the needs and preferences of every client and not all of my projects require a tool as rich-featured as this one, but other than that had no issues with it.

Vantagens

- Easy to use, takes no time to get started.
- Does not require training.
- You can track time for different projects and clients.
- Dashboards are clear and useful.
- Helps to know how much time is spent on each project and client.
- Clients can easily see how time was spent and what are you charging for.
- Automatically saves time entries.
- Helps to see which tasks take longer, evaluate productivity and performance.
- Can be used in multiple devices.
- Allows to easily correct errors.
- You can download the app or use the web app.

Desvantagens

- Did not love the UI. The design could be improved.
- Several features I did not understand nor use.
- It is not complicated to learn how to use, but some things could still be simplified.

Diana B.
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 4.0 /10

Simple, easy to use.

Avaliado em 16/07/2018

A remote entry time sheet from each employee that syncs easily with Quick Books. It's simple and...

A remote entry time sheet from each employee that syncs easily with Quick Books. It's simple and easy to use.

Vantagens

It links very easily to Quick Books. Their customer support has improved over the last year. They provide mobile access and links to Outlook.

Desvantagens

Initially their customer support was terrible, but they have improved over the last several months.
You can't set the order in which the service items appear. The largest issue, and reason we are seeking other time sheet services: employees enter their time on the honor system and in a lump sum. Ebillity provides the option of the employee 'clocking in and out' but it's cumbersome: you can't switch service items or projects easily - you have to log out of the current one and then log back in. Ebillity doesn't allow for a time sheet approval process. And you can't specify limits of access to certain employee time sheets, (that would provide a supervisor access to the time sheets of their subordinates). Trying to print a particular time sheet is difficult and the layout is undesirable: large font that turns a single time sheet into several pages.

Resposta do eBillity

Hi Diana!

Thanks for the great review! We really appreciate your feedback and are happy that Time Tracker has been a good fit for your company!

We are happy to let you know that a lot of the features that you said you wanted which we don't have, such as an approval process or access permissions, we do actually have! We would love to help you out and teach you how to use these features! Please feel free to reach out to our support team at [email protected] or call us at (800) 851-0992 for free support regarding this issue or anything else that you have questions about.

-Alex from eBillity

Casey W.
Classificação geral
  • Industry: Serviços meio ambientais
  • Company size: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Really great soft wear in ease and convenience, but could be all inclusive

Avaliado em 03/02/2021

I have really enjoyed my overall experience with Time Tracker. At times, I do wish that company...

I have really enjoyed my overall experience with Time Tracker. At times, I do wish that company benefits were supported or provided with Time Tracker.

Vantagens

I really like that the software automatically alphabetize clients and projects. I also like the ease of use and navigation through weeks and days.

Desvantagens

I wish that time tracker also provided information on PTO, benefits and other employee based features.

Exibindo 5 avaliações de 2.418 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Time Tracker

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Time Tracker.

O Time Tracker oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 16,00/mês
  • Pricing model: Assinatura
  • Free Trial: Disponível

Os clientes habituais do Time Tracker são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O Time Tracker está nos seguintes idiomas:

alemão, espanhol, inglês

O Time Tracker é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Time Tracker se integra com os seguintes aplicativos:

ADP Workforce Now, Clio, Gusto, QuickBooks Online Advanced, SAP Concur, Sage 50cloud, Sage Intacct, Xero

O Time Tracker oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

Categorias relacionadas

Veja todas as categorias de software encontradas para Time Tracker.