
Sobre o Calamari
O Calamari é a escolha nº 1 de sistema de gerenciamento de licença e frequência para pequenas e médias empresas. No Calamari, a missão é facilitar a gestão de RH e pessoas para capacitar os empreendedores a desenvolver seus negócios. O Calamari ajuda as empresas a se concentrarem no crescimento e aumenta a eficiência do gerenciamento de frequência.
O Calamari ajuda no gerenciamento eficiente de frequência e fornece planilhas de horas, relatórios e ferramentas de supervisão de funcionários para gerenciar sua força de trabalho. Com os aplicativos móveis conectados via iBeacons, os funcionários registram a entrada e a saída do trabalho sem qualquer ação (automaticamente com seus dispositivos móveis).
Preços a partir de:
1,70 US$/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
Consumidores típicos
- Autônomos
- Pequenas empresas (2-50)
- Médias empresas (51-500)
- Grandes empresas (500 ou mais)
Implantação
- Baseado na nuvem
- Instalação local
Idiomas
alemão, espanhol, francês, inglês, polaco
Preços a partir de:
1,70 US$/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
Imagens





Recursos
Total de recursos do Calamari: 72
Alternativas
QuickBooks Time

Sage HR

Tulip

e-days

Avaliações
Já tem o Calamari?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

- Setor: Serviços financeiros
- Porte da empresa: 2-10 funcionários
- Usado Semanal durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Muito Bom ! Indico !!!
Avaliado em 23/09/2022
Vantagens
Gosto de usar. Atende bem ao que se determina a fazer !
Desvantagens
Poderia ser menos burocratico. So isso ! Mas muito bom !

- Setor: Consultoria de gestão
- Porte da empresa: 11-50 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Effective timesheet and leave management - we have a very happy HR Department!
Avaliado em 16/11/2017
My review pretty much covers it. Resource planning in the Calendar view. Monitoring leave applicatio...
My review pretty much covers it. Resource planning in the Calendar view. Monitoring leave applications and clock in locations. My HR Managers now have confidence in the timesheet information as they can review it in real time and not just at month end.
Vantagens
We have decentralized operations, and our managers and HR love being able to see presence and location statuses of our employees in real time, and at a high level.
The Calendar function in the leave module allows for great oversight and enables more efficient resource management and allocation.
The time-sheet and leave reports available are robust and we love the download to excel feature, this perfect tabular format allows for deeper dives on trends, pivot tables etc within Excel.
It really is simple to use for employees and managers. The app keeps things simple to enable clocking in/out and applying for leave.
Really just very easy to navigate, after training our managers, no one has had to come back to us on how to navigate the system.
There are several clock in methods which allows for flexibility, eg smartphone clock-in, QR scans, and browser check-ins.
I must also commend the support team for providing excellent back-end support for our administrators! Keep up the great work and service
Desvantagens
A few improvements could be made, such as allowing for attachment uploads from a smartphone for leave applications and for locations to be tagged when clocking in with a QR code.

- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 51-200 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Calamari really helped
Avaliado em 30/07/2019
Overall, Calamari definitely did help our HR team to save tons of time spent on monitoring the...
Overall, Calamari definitely did help our HR team to save tons of time spent on monitoring the leaves manually. What is more, our team members can see their history and current leave status live. We can surely see the difference using Calamari brought to our business.
Vantagens
Very user friendly interface encourages our team members to use Calamari regularly.
The tool is also very simple to use so all in-house communication is strengtened because of that.
The Success team writes back within minutes and helps with literally everything so the communication between us/ our team and Calamari is great.
Desvantagens
There are still some HR-friendly feautres to add. For now we find that Calamari is more intuitive for team members rather than Administrators.
For example, the ability to see the history of different kind of contracts and calculate the leaves accordingly, or setting reminders about medical check-ups and OHS is something we still hope to see.
- Setor: Serviços financeiros
- Porte da empresa: 2-10 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Very simple and great Customer support
Avaliado em 15/03/2023
So far, so good. I would only improve the billing part
So far, so good. I would only improve the billing part
Vantagens
It is very simple to use, intuitive. It has all the functionalities needed for vacations.Most important is the excellent customer support received so far.
Desvantagens
Billing, I think it can be improved, could have the option to add credit card, not only bank transfer.I would be great to be able to export to excel some data.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2-10 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Calamari review
Avaliado em 04/04/2022
Vantagens
I specifically wanted a product with Microsoft 365 single sign-on, and geolocation.
Desvantagens
The sign-in process for sso integration could be better. It's not obvious to my users they need to press the "red square" instead of trying in their password first. Support also isn't available during our business hours.
Resposta do Calamari
Thank you for the review.
We're very sorry that you can't reach us. Our company is based in Poland (in UTC +2 - CEST time zone). We're working between 9 AM - 6 PM. If you can't reach us in those hours, please contact our Customer Success team via e-mail - they'll try to help you with setting up the meeting.
If you'd like to turn off the sing in via logging and password you can do it in Configuration -> Permissions.
Perguntas frequentes sobre o Calamari
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Calamari.P: Que tipo de planos o Calamari oferece?
O Calamari oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: 1,70 US$/mês Ver planos de pagamento
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o Calamari?
Os clientes habituais do Calamari são:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000
P: Em que idioma o Calamari está?
O Calamari está nos seguintes idiomas:
alemão, espanhol, francês, inglês, polaco
P: O Calamari é compatível com dispositivos móveis?
O Calamari é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O Calamari se integra com quais outros aplicativos?
O Calamari se integra com os seguintes aplicativos:
Asana, Basecamp, Confluence, Gmail, Google Calendar, Google Workspace, JIRA Service Management, Jira, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint, Slack
P: Que nível de suporte o Calamari oferece?
O Calamari oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Bate-papo
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